Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Revizie dCi la 10.000 km, din 2006

alx
post 23 Dec 2005, 19:23
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




pai probabil din cauza ca nu se vindea, nu din cauza ca ar fi dci-ul prost.
hai sa te intreb altfel: cate dci-uri peste 200k km ai vazut si cate dci-uri cazute in prima suta de mii ai vazut?


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 23 Dec 2005, 20:07
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




QUOTE(Laurentziu83 @ Dec 23 2005, 12:53 AM)
Nu era o statie cu reprezentante in toate judetele, asa ca nu ajuta cu nimic sa spun cum o chema. Era doar la mine in oras. Uite ca nu-mi vine acum in minte de unde se aprovizionau cu carburanti. Oricum faza asta se petrece pe la toate benzinariile.
Inca ceva: benzinariile de la noi (vb de cele mici, nu stiu cum sta treaba pe la petrom, mol, etc) SUNT OBLIGATE sa se aprovizioneze cu combustibil doar de la antrepozite, adica doar de la anumite centre de distributie. Asa era si aici, deci nu era vorba doar de o singura benzinarie. Asa ca problema porneste chiar de la centrele de distributie (ca doar nu era prost patronul sa-si puna motorina botezata la mercedes  biggrin.gif, mi-a pus si mie ce-si punea si el).
Ar fi interesant de vazut motorina sau benzina din rezervoare si sa o treceti prin filtru. Va zic eu ca nu v-ar mai trebui sa alimentati vreodata din Ro.

Riscul e mare sa alimentezi la benzinarii no-name.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 23 Dec 2005, 20:40
Post #33


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(alx @ Dec 23 2005, 07:23 PM)
pai probabil din cauza ca nu se vindea, nu din cauza ca ar fi dci-ul prost.
hai sa te intreb altfel: cate dci-uri peste 200k km ai vazut si cate dci-uri cazute in prima suta de mii ai vazut?

Corect. Nici nu se vindea, fiind enorm de scump, dar si in privinta calitatii era departe chiar si fata de clio. Un motor f zgomotos, fara insonorizanti, fara scut pe dedesupt....pe scurt: nu-ti venea sa-l cumperi.

Trebuie inteles un fapt: probleme la un dCi apar complet aleator. Totul se rezuma la motorina, ai nesansa sa o comiti cu o motorina smenuita si deja procesul de dereglare a sistemului de injectie ia start.
Am vazut probleme la dCi-uri cu 10.000 km si masini de serviciu cu peste 100.000 km care au scapat doar cu cateva injectoare schimbate.
Recordul la clio il detine un symbol din 2002 cu peste 600.000 km in bord, care desi are cateva sisteme de injectie schimbate, motorul e nedesfacut, nu are nici o bataie si nu consuma ulei. Din acest punct de vedere, jos palaria!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 23 Dec 2005, 21:50
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




N-as vrea sub nici o forma sa influentez cu argumente false, s-ar putea sa fie doar o parere personala.
AM PRIMIT INSA O PRECIZARE foarte buna (ce poate fi baza acestei afirmatii), conform careia doar o anumita serie a unui anumit model a avut aceasta problema, dar a existat... Vedeti pe www.pejo.ro, in forumul "versus" la topicul "peugeot 206", printre ultimele posturi, scris de "google" daca imi amintesc bine


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Dec 2005, 21:59
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.594
Joined: 17 May 05




QUOTE(hellcat @ Dec 23 2005, 08:40 PM)
Recordul la clio il detine un symbol din 2002 cu peste 600.000 km in bord, care desi are cateva sisteme de injectie schimbate, motorul e nedesfacut, nu are nici o bataie si nu consuma ulei. Din acest punct de vedere, jos palaria!

Si cam cat din procentul masinii au costat sistemele de injectie schimbate?
Ca degeaba rezista motorul atatea sute de mii de kilometri daca te costa injectoarele mai mult decat segmentarile.

@flo8200: stai linistit, ca nici benzinariile mai de renume nu se pot lauda cu combustibil bun. Am auzit de suficiente masini cu probleme la sistemele de alimentare, chiar benzinare fiind, care alimentasera de la pompe Omv sau Mol, asa ca...


--------------------
. . .
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 23 Dec 2005, 22:10
Post #36


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Sistem de injectie app. 70 mil. lei
Un injector app. 14 mil.lei
Nu bag mana in foc, dar cam astea sunt preturile. Daca mai stie si altcineva ceva preturi...
Daca motorul e rezistent, trebuie sa recunoastem. Eu sunt un benzinar convins, adept chiar al motoarelor gurmande, dar motorul asta dCi e bun.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 24 Dec 2005, 12:38
Post #37


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




QUOTE(tomi87 @ Dec 23 2005, 09:50 PM)
N-as vrea sub nici o forma sa influentez cu argumente false, s-ar putea sa fie doar o parere personala.
AM PRIMIT INSA O PRECIZARE foarte buna (ce poate fi baza acestei afirmatii), conform careia doar o anumita serie a unui anumit model a avut aceasta problema, dar a existat... Vedeti pe www.pejo.ro, in forumul "versus" la topicul "peugeot 206", printre ultimele posturi, scris de "google" daca imi amintesc bine

Nu-i nevoie sa-i trimiti sa citeasca pe alte forumuri. Problemele la pompele de injectie, de care ti-am spus pe forumul pejo ca nu au fost decat punctuale pe o anumita serie, sunt cunoscute aici. Uite chiar a scris @alx pe pagina 2 din topicul asta.
QUOTE
@hellcat: bre, parca se rezolvase problema piliturii, nu??? era un defect de conceptie la pompele delphi, nu?


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 24 Dec 2005, 21:07
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




QUOTE(alx @ Dec 23 2005, 07:23 PM)
hai sa te intreb altfel: cate dci-uri peste 200k km ai vazut si cate dci-uri cazute in prima suta de mii ai vazut?

Am vazut eu un Clio dCI cu 324.000 la bord, facea taximetrie. Curios, dar inca mergea biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morph
post 24 Dec 2005, 23:42
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 17 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(alx @ Dec 23 2005, 08:23 PM)
pai probabil din cauza ca nu se vindea, nu din cauza ca ar fi dci-ul prost.

Exact si e vorba de almera hatch (intr-adevar nu aveau cautare), pe sedan se mai pune motoru k9k. Motor valabil si pe micra in versiunea 65cp.

Mai zicea cineva cineva pe aici: 'la banii astia ce pretentii ai'.
Motorina e euro 3, motorul euro 3. Ca se duce pompa, ca se duce injectorul - naiba sa o ia de masina - ce se mai duce, e vina Renault.

SI ca sa stiti de ce tot blamez aceasta minunata firma (cu toate ca nu am nici cea mai mica problema la masina) sa va povestesc ceva:
Modelele Xtrail diesel au o buba la intercooler, se schimba cel putin 3-4 pe luna. Ce a facut Renault? Credeti ca au schimbat producatorul sau a luat masuri in privinta evitarii incidentelor? Nu, pur si simplu inlocuiesc intercoolerele cu niste modele mult mai ieftine sa iasa mai ieftin ei pe garantie. Asa ca dragii mei, Renault ramane Renault si o piata de desfacere mica ca a noastra nu o sa le schimbe in bine politica ever.

Merry Christmans.


--------------------
fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006
VW Polo Happy 1,2 HTP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Jan 2006, 18:54
Post #40


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ieri au sosit masini, primele pe anul asta, printre ele fiind si 2 megane dCi, iar astazi am observat ca au modificat contoarul de "service" de la 15.000 km la
10.000 km.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 7 Jan 2006, 12:50
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




QUOTE(hellcat @ Jan 6 2006, 07:54 PM)
Ieri au sosit masini, primele pe anul asta, printre ele fiind si 2 megane dCi, iar astazi am observat ca au modificat contoarul de "service" de la 15.000 km la
10.000 km.

si filtrul de motorina il schimba tot la 10.000 km?


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos clio&astra
post 7 Jan 2006, 13:53
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 7 January 06




Stie cumva cineva daca pompele delphi care cad sunt inlocuite tot cu delphi? Sau sunt bosch?Cum mi-as putea da seama?Mie mi-a cazut pompa la 5000km. Acum am 45000 si nu am mai avut probleme. Filtrele de motorina sunt identice cu cele de pe logan?Loganul La cat are reviziile?


--------------------
Renault Clio Symbol 2004 1.5dci
Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 7 Jan 2006, 14:28
Post #43


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Pompele Delphi care cad nu mai sunt pe masini de vreo 2 ani iar cele care au fost si au cazut au fost schimbate cu alt model.
Bafta!


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 7 Jan 2006, 15:02
Post #44


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(flo8200 @ Jan 7 2006, 12:50 PM)
si filtrul de motorina il schimba tot la 10.000 km?

Da.
Si Logan-ul dCi face revizia la 10.000 km, fata de benzina la 15.000 km.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Jan 2006, 15:17
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.594
Joined: 17 May 05




Pai mai mult pentru filtrul de motorina se face revizia, restul nu sunt asa strigente.


--------------------
. . .
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 7 Jan 2006, 17:02
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




QUOTE(hellcat @ Jan 7 2006, 04:02 PM)
Da.
Si Logan-ul dCi face revizia la 10.000 km, fata de benzina la 15.000 km.

si filtrul are acelasi cod pe noile megane-uri sau este altfel? poate mai ieftin


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 7 Jan 2006, 20:05
Post #47


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Buna intrebare.
Momentan recunosc ca nu stiu, dar luni chiar ma interesez.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos clio&astra
post 8 Jan 2006, 01:52
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 7 January 06




Problemele sa inteleg ca pleaca numai de la pompa?Injectoarele nu cad decat ca urmare a piliturii dela pompa?Totusi daca au inlocuit pompele de ce scad intervalul la revizii?Problema a fost doar la symbol?Foarte dubiosi astia de la Renault!


--------------------
Renault Clio Symbol 2004 1.5dci
Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 9 Jan 2006, 13:33
Post #49


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




QUOTE(dragos clio&astra @ Jan 8 2006, 12:52 AM)
Totusi daca au inlocuit pompele de ce scad intervalul la revizii?

Ca sa scoata banul,cei asa de greu!!
________
1.9 dCI


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 9 Jan 2006, 14:17
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




QUOTE(dragos clio&astra @ Jan 8 2006, 02:52 AM)
Problemele sa inteleg ca pleaca numai de la pompa?Injectoarele nu cad decat ca urmare a piliturii dela pompa?Totusi daca au inlocuit pompele de ce scad intervalul la revizii?Problema a fost doar la symbol?Foarte dubiosi astia de la Renault!

Tot de pe forum am aflat mai demult ca era ceva proiectat gresit si un piston atingea camasa si astfel se forma pilitura. Nu avea legatura cu calitatea motorinei.
Problemele au fost numai la Clio.
Eu am mai spus ca nu imi schimb filtrul de motorina la 15000 km, sa se infunde, altceva nu se poate intampla. Nu cred ca motorina de la noi e atat de proasta. Mai auzeam pe cineva care isi baga in Megane II motorina furata de la armata, EURO III, deci merge, spunea el, dar cred ca avea ceva mai multa apa in ea. Daca ii pica ceva la injectie nu o sa recunoasca ca e din cauza motorinei, o sa zica ca e proasta masina sau ca e proasta motorina de la statie.
In carte scrie la 15000 sa schimbi filtrul de motorina. Unul care foloseste masina numai in oras consuma aproximativ 1050 litri motorina la un consum de 7%. Eu care merg numai in afara, la un consum de 5,5%, merg cu aceasta cantitate de motorina 19.090 km. Atunci o sa schimb filtrul, pe la 20.000.
Poate la noile megane-uri au pus si la 1.5dci filtrul de pe 1.9 dci care costa sub 100 RON si atunci sa te tot duci la revizii la 10.000 km.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos clio&astra
post 9 Jan 2006, 15:33
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 7 January 06




Daca motorina e proasta, logic ar fi ca filtrul sa se infunde,iar pompa eventual sa aiba de suferit pe partea electrica si nu sa crape toata(racirea facandu-se prin circ motorina).Renault ar trebui sa recunoasca slabiciunea unor componente ale pompei, nu sa dea vina pe motorina! E vreun bicorp sau megane cu pompa varza?


--------------------
Renault Clio Symbol 2004 1.5dci
Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kibagami
post 15 Jan 2006, 12:02
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 24 March 05
From: craiova




QUOTE(google @ Jan 7 2006, 03:28 PM)
Pompele Delphi care cad nu mai sunt pe masini de vreo 2 ani iar cele care au fost si au cazut au fost schimbate cu alt model.
Bafta!
*



Intradevar pompele Delphi au avut probleme da in locul lor sa montat tot Delphi care spun ei ca nu mai fac pilitura
Dar oricum din cate am auzit eu incepand cu Clio III pe motoarele de 1.5 dci nu va mai fi injectie Delphi ci Siemens si se pare ca din aprilie 2006 de cand se va incepe livrarea Clio III in romania nu se va mai vinde Clio II

Ramane de vazut......


--------------------
Renault Megane 1.9 dci 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1978buc
post 20 Feb 2006, 21:29
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 23 January 06




QUOTE(hellcat @ Dec 20 2005, 06:36 PM)
Pt cei care isi faceau probleme ca reviziile la dCi-ul lor sunt din 15 in 15.000 km, din 2006 pt toate modelele renault dCi cu an de fabricatie 2006 se vor face reviziile obligatorii din 10 in 10.000 km.
Se vor modifica si carnetele de vizita in service.
*


@Cipman, mersi pentru link-ul acestui topic, chiar nu l-am vazut inainte de achizitia masinii sad.gif
@hellcat: de unde ai aceasta informatie? Vreau sa pun si eu cap la cap, pentru ca nu inteleg ceva: tu zici ca la masinile vandute in 2006 si an de fabricatie 2006. Daca eu am luat masina in 2006, dar masina este fabricatie 2005, atunci acest lucru nu ar trebui sa ma oblige la revizie de 10k km. Metionez ca pe compu de bord imi arata la 15k km. Domnisoara de la Renault Romania, m-a sunat si mi-a spus, la telefon, ca daca in carte scrie 10k km atunci aia este chiar daca masina este din 2005, cu compu ala, etc. Am scris la Renault Franta spunand aberatia asta de marketing, dupa care sunt sunat de aceasi domnisoara de la Renault Romania, si-mi da acelasi raspuns, incheind cu o zi buna va doresc, bip... bip... bip... Sa inteleg ca mi-a inchis telefonul in nas???
Vreau si eu sa vad undeva scris oficial aceste rahaturi ca daca si parca.
Sper sa nu deranjez pe nimeni dar ma simt frustrat! Mentionez ca nu este vorba ca vreau sa renunt la garantie, chiar le-am scris celor de la renault, sa-mi faca o factura pe care s-o achit, dar sa nu ma chinuie cu intervalul ala. Le-am mai scris deasemenea, ca o sa le arat vizele pe pasaport si bonurile de motorina ( ca sa vada ca am cumparat motorina occidentala ), cartea verde, si-i pun pe cei de la benzinarii sa-mi stampileze bonurile cu numarul masinii mele ca sa nu existe vreo discutie; sunt suparat pentru ca daca vrei sa iesi afara, sa faci Europa ( si chiar vroiam enorm acest lucru ), va trebui sa-ti planifici vizite la service, unde manopera este mai scumpa, si folosesc aceleasi conditii ca cei de afara unde revizia este la 30k km (?) adica drumuri bune, motorina buna, fara tractoare cu carbuni prin oras, etc. Unde vad scris ( deasemenea ) ca revizia in Franta este la x km? Intreb pentru ca domnisoara RR mi-a raspuns la intrebare ca "Si in Franta este tot la 10.000 km!!! Unbelievable sad.gif Chiar asa este si afara? 10.000 km?


--------------------
Renault Megane 2006 1.5dci
Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 20 Feb 2006, 21:52
Post #54


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




S-ar putea sa ma repet...
Trecerea de la 15 la 10 mii trebuia facuta odata si s-a hotarat 01.01.2006.
Orice masina facturata de la aceasta data "beneficiaza" de revizii din 10 in 10.
Daca ai primit noul carnet (cel albastru), faci parte din noul program.
Si acum mai sunt masini cu an de fabricatie 2005, ca asa-i trecerea de la un an la altul, hotararea de modificare a intervalului reviziilor s-a luat in functie de o data anume si nu dupa anul de fabricare al masinilor.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 20 Feb 2006, 22:31
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




O sa cam creasca TCO (Total Cost of Ownership) la dCI-uri; practic la 2 revizii la un 1,6 16v 30k km o sa ai 3 la un 1,5 dCI ... nu aruncati cu pietre, nu starniti o noua polemica, nu am nimic cu cei ce au luat diesel smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 18 Apr 2006, 09:24
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Am si eu o mica nelamurire cu recomandarea asta de a face reviziile la 7500 km. Din 2000 si pana acum pt Symbol s-au schimbat de 3 ori intervalul de revizii. A fost o vreme la 10.000 km cu 7500 km pt conditii severe, apoi 15.000 km cu 10.000 conditii severe si acum iar 10.000. De ce?

In plus am citit niste recenzii si in afara (probabil ca si in Romania) 80% din masini intra in planul de service pt conditii severe, deci de ce unul normal?

Cat despre tipul de ulei folosit s-a discutat mult pe aici si cred ca se mai poate discuta. Insa daca pt o masina de familie, cu pana intr-o suta de cai folosesti ulei full sintetic si il schimbi la 10.000 km eventual 7500 de km, atunci pt una sportiva cu 200 CP+ motor ce atinge puterea la peste 6000 de rpm ce mai folosesti si cand il mai schimbi?!

Iar in vest reviziile se fac la 20-30.000 de km (BMW pt motoarele noi inclusiv benzina si Citroen C5 imi vin acum in minte), de ce in Romania asa?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 18 Apr 2006, 09:46
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Despre intrebarea cu schimbarea filtrului de motorina, la cele cu reviziile la 10.000 km se face din 20.000 in 20.000 de km. Scrie aici


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morph
post 18 Apr 2006, 11:38
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 17 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(hellcat @ Dec 23 2005, 08:48 PM)
Ultimul Nissan Almera dCi nou, "in carne si oase" pe care l-am vazut avea an de fabricatie 2004 si nereusind sa-l vindem, l-a luat renault romania pt un angajat.
Nu stiu ce naiba avea motorul asta, ca la acelasi nivel de echipare, Almera dCi costa cu 2.000 E mai mult ca 1.5 benzina.
Anul asta s-a renuntat la echiparea Almerei cu motorul diesel...oare de ce?
*


S-a renuntat la aducerea almerei diesel din cauza ca aceasta minunata tara nu e in stare sa produca combustibili la calitatea ceruta de nissan. Cum nici micra nu se importa direct din acelasi motiv (e cumparata de pe la unguri parca).



--------------------
fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006
VW Polo Happy 1,2 HTP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 18 Apr 2006, 11:40
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Eu cred ca se face asta pentru bani si pentru ca merge. Sunt unii care (si nu am nimic cu ei) mananca gem pe paine ca sa-si la Logan sau Renault si fac schimb de ulei la 5000 km sa doarma ei linistiti.
Am mai scris undeva, aici in Israel, revizia la Renault (Clio si Megane) se face la 30 000 de km. Deci revizie fara alte vizite intermediare si abureli. As fi postat scan dupa cartea masinii (Megane II) dar e doar in ebraica. dry.gif

Am uitat...motoare dCI.


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th August 2025 - 11:07
Dacia