Bloc Lumini Renault Clio SYMBOL, Bloc Lumini Clio SYMBOL
![]() ![]() ![]() |
Bloc Lumini Renault Clio SYMBOL, Bloc Lumini Clio SYMBOL
UXE |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|||
UXE |
![]()
Post
#32
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
nimeni?
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
DrK |
![]()
Post
#33
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
meseriasu care ti-a pus xenon-ul ti-a pus si adaptor ?
Am inteles de la un prieten care monteaza xenon ca la symbol trebuie un adaptor pentru xenon. |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
UXE |
![]()
Post
#34
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
ce adaptor?
sau te referi la releu? ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
DrK |
![]()
Post
#35
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
adaptor sa tina becu-n far
|
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
UXE |
![]()
Post
#36
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
hmm.. nu stiu cum arata exact... am doar slimurile si mufa care intra in bec
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
salutare tuturor
în legatura cu maneta de lumini sau cum s'o fi numind... un lucru care nu mi'a plăcut la chestia asta era că vrînd să flashuiesc pe nemernicii care merg ziua în amiaza mare sau noaptea cu faza lungă fără bun simt, maneta rămînea pe faza lunga trebuind sa mai trag odată de ea sa revină pe fază scurtă. Azi avînd un drum de facut îmi vine din față un cretin cu un dubițoi cu faza lungă PLUS proiectoare de ceață îl flăshuiesc și surprizăăă! maneta nu mai face țac! suuper! am zis că s'a defectat, uitînd că tocmai aia nu îmi plăcea, așa că mi-am făcut de lucru. Am apelat la tutorialul colegului karaoche și mi-am luat inima în dinți. Am demontat toate cele care trebuie demontate și am rămas cu maneta în mînă, buun și acum surpriză... mașina fiind echipată cu proiectoare de ceață mai are o mufă de scos în partea inferioară, atenție! 2 fire scurte, scoateți întîi mufa apoi extrageți corpul din suportul volanului. În prima poză vedeți blocul de lumini, este oarecum asemănător cu ce are colegul nostru dar înăuntru diferă mai mult. IMG_9617.JPG ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 1381 În a doua poză se vede partea dinspre mufa mare. IMG_9618.JPG ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 1509 Capacul din partea opusă mufei mari NU trebuie înlăturat decît dacă la revenirea volanului nu se decuplează semnalizarea... aici are treabă limbuța care se vede în stînga vîrfului scalpelului. Se desfac și cele 2 șurubele rămase pe corpul blocului de lumini IMG_9619.JPG ( Size: 1.6mb ) Number of downloads: 1514 În următoarele 2 poze începe să se vadă diferența între cele 2 tipuri de blocuri de lumini IMG_9622.JPG ( Size: 1.62mb ) Number of downloads: 1498 IMG_9623.JPG ( Size: 850.3k ) Number of downloads: 1449 Eu am sters puțin partea de lamelă care prezenta urme de scînteie (aceea e partea responsabilă de contactul cu flashul, elegant ar fi fost să fie pe un releu avînd în vedere că totuși curentul este cam mare) La remontare se ține corpul manetei asa cum se vede în prima poză din grupul de 2 poze, avînd grijă ca plăcuța de alamă din mijloc să fie la locul ei și verificați ca mica piramidă din corpul acela alb (a doua poză din grup) să fie rabătută încît micuța pîrghie albă să fie în sus!, se mută lejer cu un vîrf de șurubelniță (nu cum este aratat in poza) Cînd se montează blocul de lumini pe suportul volanului se inserează mufa mica dacă există înainte apoi se introduc cele 2 prouberanțe semisferice de pe corpul blocului de lumini în ghidajele care se vad în poza de mai jos, după care se fixeaza cu cele 2 șurubele demontate la început la care s-a referit colegul nostru în tutorialul său This post has been edited by Ayden_CJ: 16 Jun 2010, 12:48 Attached thumbnail(s) IMG_9624.JPG ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 568 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
cepy |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
astazi venind de la bucuresti spre ploiesti,dupa o banala semnalizare mi s-a stricat si mie blocul de lumini,cel putin asa cred,intrucat ticaie incontinuu de 2 ori mai repede decat semnalizarea normala,oprindu-se doar cand semnalizez sau opresc motorul.insa imediat ce a inceput sa ticaie timp de 5 secunde a iesit si fum din volan,ceea ce n-am vazut sa se fi intamplat la karaoche sau initiatorul topicului.sa fie dus tot blocul de lumini sau altceva?
This post has been edited by cepy: 27 Jul 2010, 15:23 |
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
@cepy, vezi dacă n'ai un bec ars, față sau spate, vezi dacă pe direcția cealaltă ai aceeași problemă cu ticăitul
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
cepy |
![]()
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
ticaie pe ambele directii.nu-mi explic fumul.
28 Jul 2010, 09:43: plus n-am nici un bec ars,le-am verificat in dimineata asta This post has been edited by cepy: 28 Jul 2010, 09:43 |
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
karaoche |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
salut
ce iti ramane de facut e sa faci ce am facut si eu. si mie imi ticaia de 2 ori mai repede,doar ca nu mia iesit fum. urmeaza pozele si instructiunile de mai sus si ...vezi ce iese cu fumul.. nu imi dau sama de la ce ar putea fi, dar cred ca nu e de la bloc. ![]() asa ca spor. sa ne tii la curent multi km fara incidente |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
cepy |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
pana la urma am fost la uin service.au desfacut bordul ca in pozele lui karaoche si concluzia a fost ca trebuie schimbata blocul de lumini.l-am intrebat daca nu se poate desface maneta aia sa se uite inauntru si a zis ca nu.m-am dus la receptie sa vad daca au pe stoc si cat costa si acolo soc.550 roni blocul de lumini original.cum nu aveau pe stoc am zis ca mai caut.insa cand m-am intors la masina mecanicul mi-a zis ca a rezolvat-o pentru momment si intr-adevar nu mai ticaie.dar mi-a spus ca in curand va incepe din nou.mi se pare f. mult 550roni pe rahatul ala de maneta.mai bine nu mai semnalizez deloc:))
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
ba mai bine semnalizează!!!
dar de ce nu ai tu curaj sa o scoți să o cureți că poze sunt slavă domnului... trebuie doar răbdare si puțină atenție și îndemînare. Sau de ce să nu cauți pe la dezmembrări? |
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
cepy |
![]()
Post
#44
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
ca nu ma pricep chiar deloc sa o scot si s-o curat.sunt paralel la treburile astea
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Nu e mare smecherie, nimeni nu s-a nascut invatat. Scoate intai bornele de la baterie sa nu faci vreun scurt-circuit (cauta intai codul de la cd-player). Apoi urmeaza pasii de mai sus cu atentie, pune toate suruburile si piesele mici intr-o cutie, preferabil de conserve de bulion cu peretii inalti (e mai stabila), dar ai grija pe unde o pui sa nu o rastorni ca iti faci de lucru singur.
Tine minte ordinea demontarii pentru ca montajul se face in ordine inversa. Succes! PS. Eu am demolat jumatate de bord ca sa ajung la o saracie de bec de 2RON de la climatizare si nu am vrut sa dau 150 RON cat mi-au cerut la service. Manopera de 90RON/ora mi se pare o aberatie. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
cepy |
![]()
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
unde merg eu la iatsa campina era 70ron/ora manopera.mi-au inlocuit si mie un bec de 2 lei de la climatizare in 3 minute.n-a dat nimic din bord jos.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Cum a scos modulul de climatizare? Eu l-am scos prin glisare in spate dupa ce l-am desprins din clemele de sub radio-cd. Ca sa ajungi la el trebuie demontata consola centrala, desprinzi mufele de la avarii, bricheta, inchidere centralizata, apoi desfaci suruburile modulului ascunse de consola, apoi dai jos modulul, desprinzi cablurile de comanda climatizare, desfaci modulul si inlocuiesti becurile. Montajul se face in ordine inversa.
Spune-mi si mie cum scoti becurile din interiorul modulului fara sa-l scoti din bord? This post has been edited by D-Ice: 3 Aug 2010, 20:14 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
cepy |
![]()
Post
#48
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
pai la butoanele de climatizare mi se arsese un bec,nu mai lumina butonul cu vitezele de la climatizare.pur si simplu a luat-o pe pipaite fiindca nu prea ai cum sa vezi acolo.a bagat mana,degetele pe sub,unde se termina consola centrala,cred ca stia locul unde tre sa caute cu mana.cum am zis a durat doar 3 minute,si cost doar 2 lei,fiindca eram la revizie nu m-am dus special pt asta.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Magie nu alta, daca e asa e tare tipul.
![]() Mi-a luat o ora sa demolez bordul atunci, dar macar am vazut si starea cablurilor de actionare a climei si am si gresat rotile dintate care le actioneaza. Maine imi bag si eu degetele pe acolo sa vad daca imi reuseste figura. Wish me luck! This post has been edited by D-Ice: 4 Aug 2010, 19:01 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
cosminph |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 09 ![]() |
QUOTE(cepy @ 3 Aug 2010, 15:19) pana la urma am fost la uin service.au desfacut bordul ca in pozele lui karaoche si concluzia a fost ca trebuie schimbata blocul de lumini.l-am intrebat daca nu se poate desface maneta aia sa se uite inauntru si a zis ca nu.m-am dus la receptie sa vad daca au pe stoc si cat costa si acolo soc.550 roni blocul de lumini original.cum nu aveau pe stoc am zis ca mai caut.insa cand m-am intors la masina mecanicul mi-a zis ca a rezolvat-o pentru momment si intr-adevar nu mai ticaie.dar mi-a spus ca in curand va incepe din nou.mi se pare f. mult 550roni pe rahatul ala de maneta.mai bine nu mai semnalizez deloc:)) Si eu am problema asta cu ticaitul de cand am cumparat masina. Am mai gasit ceva despre chestia asta pe forum dar mai demult: un tip zicea ca avea faza lunga aprinsa, a dat semnal si a si claxonat in acelasi timp si s-a ales cu un fel de scurt care a avut ca efect generarea acestui ticait. Cineva il invatase sa curete contactele din interiorul blocului de lumini si dupa procedura asta se lauda ca a scapat de probleme. Am urmat-o si eu si intradevar a dat roade dar pentru scurt timp deoarece acum a revenit. Asa ca mecanicul tau are dreptate ![]() |
--------------------
Renault
Clio II
2001/1.4 8V K7JA7 - GPL
- PH-00-XXX
|
|
karaoche |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
salutare
cum spunea si d-ice nu e mare smecherie asa ca cu putina rabdare si niste surubelnite, poti s-o faci. eu cand am avut problema , am fost si pe la dezmembrari. am gasit intre 80 si 150 ron , dar aratau ...deprorabil. asa ca mam hotarat si am facut cum am descris in postultrecut. am gasit si la magazin la galati, cred ca mia cerut 210 ron , dar era non name. si original ![]() asa ca iati inima in dinti si apucate de treaba. nnu ai ce strica, daca tot ai de gand sa iti iei unul nou.. numai bine. ![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
aurelyan |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
Salut, azi am constatat ca dupa ce semnalizez stanga, dupa ce indrept volanul, maneta blocului de lumini nu mai sare, nu mai revine in pozitia initiala. Stie cineva de ce, care-i problema?
|
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
Si eu patesc la fel cateodata, se blocheaza pur si simplu si trebuie sa o dau, cu ceva efort si zgomote de trosnituri la loc, dupa aia isi revine, ma gandesc c poate asa fac toate, e cam enervant ce-i drept mai ales ca are tendinta de a trosni de zici ca se rupe
|
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Mi s-a intamplat si mie o data, din fericire am adus-o la zero cu mana dupa care si-a revenit
![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
Dap, tot asa face, nu mai sare maneta, trebuie sa o aduc la loc eu, fara sa faca alte zgomote suspecte. Totusi cand indrept volanul se aude un 'poc', dar nu sare si maneta.
Nu stiu daca exista vreo legatura, dar inainte sa am problema asta, cand semnalizam pe partea cu problema, primele doua semnale acustice erau mai rapide decat in mod normal. |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
revenirea manetei este asigurată de o camă care acționează o limbuță, se pare ca pozele din postul meu sunt sterse. trebuie demontata maneta de pe suportul care ține lagărul volanului, se extrag mufele corespunzătoare și se vede în partea opusă mufei în lateral o limbuță de plastic negru cam de 4-5 mm lățime groasa cam 3 mm, dacă prezintă uzuri e clar , poate e doar sărită de la loc. eu nu mai am pozele pe care le-am încărcat la postul meu în care am arătat demontarea manetei. Am observat că pocnete apar și la mine mai ales dacă virez stînga și între timp schimb semnalizatorul pe dreapta, de ex la ieșirea din sensurile giratorii, dar la mine nu e o problemă cu readucerea manetei pt că o fac din obișnuință, vechiul meu Oltcit nu avea revenire și mi-am făcut obiceiul de a readuce maneta manual , în plus tare mă enervează ticăitul acela:)
Spor la toate This post has been edited by Ayden_CJ: 1 Nov 2010, 21:06 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
LittleBig |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 07 From: bucuresti ![]() |
salut,
am si eu problema cu revenirea manetei la viraj stanga ciudat este ca daca rotesc un sfert de tura, se aude tacanitul, maneta se misca usor dar nu revine. daca rotesc juma de tura revine fara probleme. la viraj dreapta nu e nici o problema. aveti idee daca blocul de lumini de la symbol/2007 se potriveste cu vreunul de la logan sau solenza? sa conduceti bine!!! This post has been edited by cmandrei: 20 Jan 2011, 09:32 |
--------------------
reno
clio
symbol/2007
- -
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Si eu patesc la fel cu revenirea din viraj stanga - nu revine decat daca iau mai multe ture de volan si probabil ca din mai multe treceri ale camei il face sa revina. Insa daca iau maxim o rotatie de volan nu mai revine.
Din cate am vazut pare ca se uzeaza limba aceea- se rotunjeste la capete si cama trece peste ea fara sa o actioneze (de aceea se aud si niste trosnituri/clichete cand scapa si maneta nu revine). Cama de pe volan are doua excrecente in stanga si in dreapta (cu volanul drept) si acestea actioneaza acel pinten. La mine cama are si un usor joc pe volan, nu stiu daca e normal; e pozitionata chiar langa panglica aceea de Airbag si are o culoare galbuie/alba si e din plastic. Iar legat de partea de compatibilitate intre bloc lumini clio 2/symbol si logan (cel putin din ce am testat cu ambele blocuri cu proiectoare), sunt compatibile perfect la mufa/pini, mai putin faptul ca loganul are in capatul manetei un buton pentru claxon conectat pe pinii A4(Avertizor sonor) si B6(+Permanent lumini de drum) - deci un fir e la + permanent si celalalt (A4) pleaca spre claxon care are un fir la masa/caroserie, si in felul asta ai claxon pe logan ![]() Problema e ca nu stiu ce face acel fir din mufa masinii - A4- stie cineva ce rol are? Mai sap, poate fac rost de schema pentru clio/symbol Inca nu am probat daca fizic, intra blocul de logan in locul celui de clio. <span class='edit'>20 May 2011, 23:38:</span> EVRIKA Mufa alba din prima imagine de mai sus postata de Ayden_CJ, cu 2 fire(rosu+negru) este de la...... Claxon ![]() ![]() Deci din pinul B6 vine +permanent, iar A4 se duce la claxon, sau ma rog, contact/bobina releu care actioneaza claxonul. Am facut si proba fizica a introducerii in locas a blocului de logan si intra perfect, pica pe gauri, si surpriza, lucreaza perfect revenirea dupa efectuare viraj chiar si cu miscarea volanului de ordinul centimetrilor, nu de ordinul turelor de volan ![]() ![]() ![]() <span class='edit'>21 May 2011, 07:13:</span> Si operatiunea finala de transplant bloc lumini logan pe clio2/symbol Succes. Eu am dat 90Ron pe un bloc de logan Dav de pe Okazii http://www.mediafire.com/?jww55bl7spi3h4b http://www.mediafire.com/?7ietq5hifchijbf <span class='edit'>21 May 2011, 07:15:</span> PS. Am prelungit putin firele mufei albe - se vede unde sunt prelungite prin lipire cu fludor si tras peste tub termocontractibil This post has been edited by Andrei LGN: 21 May 2011, 12:27 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
LittleBig |
![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 07 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Andrei LGN @ 20 May 2011, 23:16) Si eu patesc la fel cu revenirea din viraj stanga - nu revine decat daca iau mai multe ture de volan si probabil ca din mai multe treceri ale camei il face sa revina. Insa daca iau maxim o rotatie de volan nu mai revine. Din cate am vazut pare ca se uzeaza limba aceea- se rotunjeste la capete si cama trece peste ea fara sa o actioneze (de aceea se aud si niste trosnituri/clichete cand scapa si maneta nu revine). Cama de pe volan are doua excrecente in stanga si in dreapta (cu volanul drept) si acestea actioneaza acel pinten. La mine cama are si un usor joc pe volan, nu stiu daca e normal; e pozitionata chiar langa panglica aceea de Airbag si are o culoare galbuie/alba si e din plastic. Iar legat de partea de compatibilitate intre bloc lumini clio 2/symbol si logan (cel putin din ce am testat cu ambele blocuri cu proiectoare), sunt compatibile perfect la mufa/pini, mai putin faptul ca loganul are in capatul manetei un buton pentru claxon conectat pe pinii A4(Avertizor sonor) si B6(+Permanent lumini de drum) - deci un fir e la + permanent si celalalt (A4) pleaca spre claxon care are un fir la masa/caroserie, si in felul asta ai claxon pe logan ![]() Problema e ca nu stiu ce face acel fir din mufa masinii - A4- stie cineva ce rol are? Mai sap, poate fac rost de schema pentru clio/symbol Inca nu am probat daca fizic, intra blocul de logan in locul celui de clio. <span class='edit'>20 May 2011, 23:38:</span> EVRIKA Mufa alba din prima imagine de mai sus postata de Ayden_CJ, cu 2 fire(rosu+negru) este de la...... Claxon ![]() ![]() Deci din pinul B6 vine +permanent, iar A4 se duce la claxon, sau ma rog, contact/bobina releu care actioneaza claxonul. Am facut si proba fizica a introducerii in locas a blocului de logan si intra perfect, pica pe gauri, si surpriza, lucreaza perfect revenirea dupa efectuare viraj chiar si cu miscarea volanului de ordinul centimetrilor, nu de ordinul turelor de volan ![]() ![]() ![]() <span class='edit'>21 May 2011, 07:13:</span> Si operatiunea finala de transplant bloc lumini logan pe clio2/symbol Succes. Eu am dat 90Ron pe un bloc de logan Dav de pe Okazii http://www.mediafire.com/?jww55bl7spi3h4b http://www.mediafire.com/?7ietq5hifchijbf <span class='edit'>21 May 2011, 07:15:</span> PS. Am prelungit putin firele mufei albe - se vede unde sunt prelungite prin lipire cu fludor si tras peste tub termocontractibil e bine de stiut ca se poate !!! asi fi dat o tura pe la tine pentru pentru o mana de ajutor daca erai disponibil ca nu imi vine sa ma bag singur la instalatia electrica ![]() |
--------------------
reno
clio
symbol/2007
- -
|
|
gdc31 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 July 11 ![]() |
Va salut! Probleme imi da si mie blocul de lumini. Mai precis intrerupatorul din maneta, la aprinderea proiectoarelor de ceata. A demontat cineva acea maneta? Cum?
|
--------------------
renault
clio symbol
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:30 |