Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Bloc Lumini Renault Clio SYMBOL, Bloc Lumini Clio SYMBOL

UXE
post 8 Jun 2010, 09:54
Post #31


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




salut,


nu avea nimik blocul, trebuia sa aprind faza mica ..ca sa "cupleze" si faza mare... de pe poztii nu merge ...


insa mai am o problema.. de cand mi-am montat xenonu si sunt pe faza mica mi se aprinde si martorul de faza mare (dar cu intensitate mai mica).. dar numai cu motorul pornit..

cica ar fi ori de la siguranta ori de la vreun contact , ori am inteles ca au ramas mufe libere in releu (cele de la halogen) si da peste cap computerul smile.gif

This post has been edited by UXE: 8 Jun 2010, 09:54


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 14 Jun 2010, 11:34
Post #32


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




nimeni?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 15 Jun 2010, 10:25
Post #33


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




meseriasu care ti-a pus xenon-ul ti-a pus si adaptor ?
Am inteles de la un prieten care monteaza xenon ca la symbol trebuie un adaptor pentru xenon.


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 15 Jun 2010, 11:40
Post #34


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




ce adaptor?
sau te referi la releu? biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 15 Jun 2010, 12:51
Post #35


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




adaptor sa tina becu-n far


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 15 Jun 2010, 13:03
Post #36


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




hmm.. nu stiu cum arata exact... am doar slimurile si mufa care intra in bec


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 16 Jun 2010, 12:42
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




salutare tuturor

în legatura cu maneta de lumini sau cum s'o fi numind... un lucru care nu mi'a plăcut la chestia asta era că vrînd să flashuiesc pe nemernicii care merg ziua în amiaza mare sau noaptea cu faza lungă fără bun simt, maneta rămînea pe faza lunga trebuind sa mai trag odată de ea sa revină pe fază scurtă. Azi avînd un drum de facut îmi vine din față un cretin cu un dubițoi cu faza lungă PLUS proiectoare de ceață îl flăshuiesc și surprizăăă! maneta nu mai face țac! suuper! am zis că s'a defectat, uitînd că tocmai aia nu îmi plăcea, așa că mi-am făcut de lucru. Am apelat la tutorialul colegului karaoche și mi-am luat inima în dinți. Am demontat toate cele care trebuie demontate și am rămas cu maneta în mînă, buun și acum surpriză... mașina fiind echipată cu proiectoare de ceață mai are o mufă de scos în partea inferioară, atenție! 2 fire scurte, scoateți întîi mufa apoi extrageți corpul din suportul volanului.
În prima poză vedeți blocul de lumini, este oarecum asemănător cu ce are colegul nostru dar înăuntru diferă mai mult.
IMG_9617.JPG ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 1381


În a doua poză se vede partea dinspre mufa mare.
IMG_9618.JPG ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 1509


Capacul din partea opusă mufei mari NU trebuie înlăturat decît dacă la revenirea volanului nu se decuplează semnalizarea... aici are treabă limbuța care se vede în stînga vîrfului scalpelului. Se desfac și cele 2 șurubele rămase pe corpul blocului de lumini
IMG_9619.JPG ( Size: 1.6mb ) Number of downloads: 1514


În următoarele 2 poze începe să se vadă diferența între cele 2 tipuri de blocuri de lumini
IMG_9622.JPG ( Size: 1.62mb ) Number of downloads: 1498
IMG_9623.JPG ( Size: 850.3k ) Number of downloads: 1449


Eu am sters puțin partea de lamelă care prezenta urme de scînteie (aceea e partea responsabilă de contactul cu flashul, elegant ar fi fost să fie pe un releu avînd în vedere că totuși curentul este cam mare)

La remontare se ține corpul manetei asa cum se vede în prima poză din grupul de 2 poze, avînd grijă ca plăcuța de alamă din mijloc să fie la locul ei și verificați ca mica piramidă din corpul acela alb (a doua poză din grup) să fie rabătută încît micuța pîrghie albă să fie în sus!, se mută lejer cu un vîrf de șurubelniță (nu cum este aratat in poza)

Cînd se montează blocul de lumini pe suportul volanului se inserează mufa mica dacă există înainte apoi se introduc cele 2 prouberanțe semisferice de pe corpul blocului de lumini în ghidajele care se vad în poza de mai jos, după care se fixeaza cu cele 2 șurubele demontate la început la care s-a referit colegul nostru în tutorialul său

This post has been edited by Ayden_CJ: 16 Jun 2010, 12:48

Attached thumbnail(s)
IMG_9624.JPG ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 568


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 27 Jul 2010, 15:22
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




astazi venind de la bucuresti spre ploiesti,dupa o banala semnalizare mi s-a stricat si mie blocul de lumini,cel putin asa cred,intrucat ticaie incontinuu de 2 ori mai repede decat semnalizarea normala,oprindu-se doar cand semnalizez sau opresc motorul.insa imediat ce a inceput sa ticaie timp de 5 secunde a iesit si fum din volan,ceea ce n-am vazut sa se fi intamplat la karaoche sau initiatorul topicului.sa fie dus tot blocul de lumini sau altceva?

This post has been edited by cepy: 27 Jul 2010, 15:23


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp 2002;2007 - ph08ued
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 27 Jul 2010, 21:07
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




@cepy, vezi dacă n'ai un bec ars, față sau spate, vezi dacă pe direcția cealaltă ai aceeași problemă cu ticăitul


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 27 Jul 2010, 21:10
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




ticaie pe ambele directii.nu-mi explic fumul.

28 Jul 2010, 09:43:
plus n-am nici un bec ars,le-am verificat in dimineata asta

This post has been edited by cepy: 28 Jul 2010, 09:43


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp 2002;2007 - ph08ued
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karaoche
post 28 Jul 2010, 13:12
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 2 July 09
From: Braila




salut
ce iti ramane de facut e sa faci ce am facut si eu.
si mie imi ticaia de 2 ori mai repede,doar ca nu mia iesit fum.
urmeaza pozele si instructiunile de mai sus si ...vezi ce iese
cu fumul.. nu imi dau sama de la ce ar putea fi, dar cred ca nu e de la bloc. blink.gif
asa ca spor.
sa ne tii la curent
multi km fara incidente


--------------------
renault clio symbol 1 2000 1.4 8v - BR-23-NES
29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km
14-11-2012 _ 132000 km
24-11-2013 _ 150582 km
07-11-2014 _ 172850 km
10-05-2016 _ 207400 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 3 Aug 2010, 14:19
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




pana la urma am fost la uin service.au desfacut bordul ca in pozele lui karaoche si concluzia a fost ca trebuie schimbata blocul de lumini.l-am intrebat daca nu se poate desface maneta aia sa se uite inauntru si a zis ca nu.m-am dus la receptie sa vad daca au pe stoc si cat costa si acolo soc.550 roni blocul de lumini original.cum nu aveau pe stoc am zis ca mai caut.insa cand m-am intors la masina mecanicul mi-a zis ca a rezolvat-o pentru momment si intr-adevar nu mai ticaie.dar mi-a spus ca in curand va incepe din nou.mi se pare f. mult 550roni pe rahatul ala de maneta.mai bine nu mai semnalizez deloc:))


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp 2002;2007 - ph08ued
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 3 Aug 2010, 16:03
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




ba mai bine semnalizează!!!
dar de ce nu ai tu curaj sa o scoți să o cureți că poze sunt slavă domnului... trebuie doar răbdare si puțină atenție și îndemînare.
Sau de ce să nu cauți pe la dezmembrări?


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 3 Aug 2010, 16:25
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




ca nu ma pricep chiar deloc sa o scot si s-o curat.sunt paralel la treburile astea


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp 2002;2007 - ph08ued
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 3 Aug 2010, 19:30
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Nu e mare smecherie, nimeni nu s-a nascut invatat. Scoate intai bornele de la baterie sa nu faci vreun scurt-circuit (cauta intai codul de la cd-player). Apoi urmeaza pasii de mai sus cu atentie, pune toate suruburile si piesele mici intr-o cutie, preferabil de conserve de bulion cu peretii inalti (e mai stabila), dar ai grija pe unde o pui sa nu o rastorni ca iti faci de lucru singur.
Tine minte ordinea demontarii pentru ca montajul se face in ordine inversa.
Succes!

PS. Eu am demolat jumatate de bord ca sa ajung la o saracie de bec de 2RON de la climatizare si nu am vrut sa dau 150 RON cat mi-au cerut la service. Manopera de 90RON/ora mi se pare o aberatie.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 3 Aug 2010, 19:56
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




unde merg eu la iatsa campina era 70ron/ora manopera.mi-au inlocuit si mie un bec de 2 lei de la climatizare in 3 minute.n-a dat nimic din bord jos.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp 2002;2007 - ph08ued
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 3 Aug 2010, 20:13
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Cum a scos modulul de climatizare? Eu l-am scos prin glisare in spate dupa ce l-am desprins din clemele de sub radio-cd. Ca sa ajungi la el trebuie demontata consola centrala, desprinzi mufele de la avarii, bricheta, inchidere centralizata, apoi desfaci suruburile modulului ascunse de consola, apoi dai jos modulul, desprinzi cablurile de comanda climatizare, desfaci modulul si inlocuiesti becurile. Montajul se face in ordine inversa.
Spune-mi si mie cum scoti becurile din interiorul modulului fara sa-l scoti din bord?

This post has been edited by D-Ice: 3 Aug 2010, 20:14


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 4 Aug 2010, 12:25
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




pai la butoanele de climatizare mi se arsese un bec,nu mai lumina butonul cu vitezele de la climatizare.pur si simplu a luat-o pe pipaite fiindca nu prea ai cum sa vezi acolo.a bagat mana,degetele pe sub,unde se termina consola centrala,cred ca stia locul unde tre sa caute cu mana.cum am zis a durat doar 3 minute,si cost doar 2 lei,fiindca eram la revizie nu m-am dus special pt asta.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp 2002;2007 - ph08ued
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 4 Aug 2010, 18:57
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Magie nu alta, daca e asa e tare tipul. 053.gif
Mi-a luat o ora sa demolez bordul atunci, dar macar am vazut si starea cablurilor de actionare a climei si am si gresat rotile dintate care le actioneaza.
Maine imi bag si eu degetele pe acolo sa vad daca imi reuseste figura.
Wish me luck!

This post has been edited by D-Ice: 4 Aug 2010, 19:01


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminph
post 4 Aug 2010, 20:57
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 29 January 09




QUOTE(cepy @ 3 Aug 2010, 15:19)
pana la urma am fost la uin service.au desfacut bordul ca in pozele lui karaoche si concluzia a fost ca trebuie schimbata blocul de lumini.l-am intrebat daca nu se poate desface maneta aia sa se uite inauntru si a zis ca nu.m-am dus la receptie sa vad daca au pe stoc si cat costa  si acolo soc.550 roni blocul de lumini original.cum nu aveau pe stoc am zis ca mai caut.insa cand m-am intors la masina mecanicul mi-a zis ca a rezolvat-o pentru momment si intr-adevar nu mai ticaie.dar mi-a spus ca in curand va incepe din nou.mi se pare f. mult 550roni pe rahatul ala de maneta.mai bine nu mai semnalizez deloc:))
*




Si eu am problema asta cu ticaitul de cand am cumparat masina. Am mai gasit ceva despre chestia asta pe forum dar mai demult: un tip zicea ca avea faza lunga aprinsa, a dat semnal si a si claxonat in acelasi timp si s-a ales cu un fel de scurt care a avut ca efect generarea acestui ticait. Cineva il invatase sa curete contactele din interiorul blocului de lumini si dupa procedura asta se lauda ca a scapat de probleme. Am urmat-o si eu si intradevar a dat roade dar pentru scurt timp deoarece acum a revenit. Asa ca mecanicul tau are dreptate smile.gif. Am incercat si cu alt releu dar nu are efect. Nu am incercat insa alt bloc de lumini ca sa vad daca se schimba ceva.


--------------------
Renault Clio II 2001/1.4 8V K7JA7 - GPL - PH-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karaoche
post 5 Aug 2010, 12:36
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 2 July 09
From: Braila




salutare
cum spunea si d-ice nu e mare smecherie
asa ca cu putina rabdare si niste surubelnite, poti s-o faci.
eu cand am avut problema , am fost si pe la dezmembrari. am gasit intre 80 si 150 ron , dar aratau ...deprorabil. asa ca mam hotarat si am facut cum am descris in postultrecut.

am gasit si la magazin la galati, cred ca mia cerut 210 ron , dar era non name. si original wacko.gif 580 ron
asa ca iati inima in dinti si apucate de treaba. nnu ai ce strica, daca tot ai de gand sa iti iei unul nou..
numai bine. blink.gif


--------------------
renault clio symbol 1 2000 1.4 8v - BR-23-NES
29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km
14-11-2012 _ 132000 km
24-11-2013 _ 150582 km
07-11-2014 _ 172850 km
10-05-2016 _ 207400 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 24 Oct 2010, 18:02
Post #52


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Salut, azi am constatat ca dupa ce semnalizez stanga, dupa ce indrept volanul, maneta blocului de lumini nu mai sare, nu mai revine in pozitia initiala. Stie cineva de ce, care-i problema?


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 24 Oct 2010, 20:44
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




Si eu patesc la fel cateodata, se blocheaza pur si simplu si trebuie sa o dau, cu ceva efort si zgomote de trosnituri la loc, dupa aia isi revine, ma gandesc c poate asa fac toate, e cam enervant ce-i drept mai ales ca are tendinta de a trosni de zici ca se rupe


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 24 Oct 2010, 22:34
Post #54


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Mi s-a intamplat si mie o data, din fericire am adus-o la zero cu mana dupa care si-a revenit smile.gif masinile care se repar singure rullz


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 31 Oct 2010, 16:54
Post #55


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Dap, tot asa face, nu mai sare maneta, trebuie sa o aduc la loc eu, fara sa faca alte zgomote suspecte. Totusi cand indrept volanul se aude un 'poc', dar nu sare si maneta.
Nu stiu daca exista vreo legatura, dar inainte sa am problema asta, cand semnalizam pe partea cu problema, primele doua semnale acustice erau mai rapide decat in mod normal.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 1 Nov 2010, 21:02
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




revenirea manetei este asigurată de o camă care acționează o limbuță, se pare ca pozele din postul meu sunt sterse. trebuie demontata maneta de pe suportul care ține lagărul volanului, se extrag mufele corespunzătoare și se vede în partea opusă mufei în lateral o limbuță de plastic negru cam de 4-5 mm lățime groasa cam 3 mm, dacă prezintă uzuri e clar , poate e doar sărită de la loc. eu nu mai am pozele pe care le-am încărcat la postul meu în care am arătat demontarea manetei. Am observat că pocnete apar și la mine mai ales dacă virez stînga și între timp schimb semnalizatorul pe dreapta, de ex la ieșirea din sensurile giratorii, dar la mine nu e o problemă cu readucerea manetei pt că o fac din obișnuință, vechiul meu Oltcit nu avea revenire și mi-am făcut obiceiul de a readuce maneta manual , în plus tare mă enervează ticăitul acela:)
Spor la toate

This post has been edited by Ayden_CJ: 1 Nov 2010, 21:06


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LittleBig
post 19 Jan 2011, 21:27
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 February 07
From: bucuresti




salut,
am si eu problema cu revenirea manetei la viraj stanga
ciudat este ca daca rotesc un sfert de tura, se aude tacanitul, maneta se misca usor dar nu revine. daca rotesc juma de tura revine fara probleme.
la viraj dreapta nu e nici o problema.

aveti idee daca blocul de lumini de la symbol/2007 se potriveste cu vreunul de la logan sau solenza?

sa conduceti bine!!!

This post has been edited by cmandrei: 20 Jan 2011, 09:32


--------------------
reno clio symbol/2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 20 May 2011, 22:16
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Si eu patesc la fel cu revenirea din viraj stanga - nu revine decat daca iau mai multe ture de volan si probabil ca din mai multe treceri ale camei il face sa revina. Insa daca iau maxim o rotatie de volan nu mai revine.
Din cate am vazut pare ca se uzeaza limba aceea- se rotunjeste la capete si cama trece peste ea fara sa o actioneze (de aceea se aud si niste trosnituri/clichete cand scapa si maneta nu revine).
Cama de pe volan are doua excrecente in stanga si in dreapta (cu volanul drept) si acestea actioneaza acel pinten. La mine cama are si un usor joc pe volan, nu stiu daca e normal; e pozitionata chiar langa panglica aceea de Airbag si are o culoare galbuie/alba si e din plastic.
Iar legat de partea de compatibilitate intre bloc lumini clio 2/symbol si logan (cel putin din ce am testat cu ambele blocuri cu proiectoare), sunt compatibile perfect la mufa/pini, mai putin faptul ca loganul are in capatul manetei un buton pentru claxon conectat pe pinii A4(Avertizor sonor) si B6(+Permanent lumini de drum) - deci un fir e la + permanent si celalalt (A4) pleaca spre claxon care are un fir la masa/caroserie, si in felul asta ai claxon pe logan biggrin.gif . Insa, la blocul de clio2, Pe pinul B6 este un fir rosu care se duce intr-o mufa alba mica cu 2 pini, deci un +permanent; iar celalalt fir din mufa este unul negru care vine pe pinul A4. Problema e ca pe mufa masinii e un fir in A4- deci contactul de claxon de pe blocul de logan trebuie eliminat, pentru a nu face scurt daca se apasa pe buton, sau pentru a nu introduce aiurea plusul peste altceva.
Problema e ca nu stiu ce face acel fir din mufa masinii - A4- stie cineva ce rol are?
Mai sap, poate fac rost de schema pentru clio/symbol
Inca nu am probat daca fizic, intra blocul de logan in locul celui de clio.

<span class='edit'>20 May 2011, 23:38:</span>
EVRIKA


Mufa alba din prima imagine de mai sus postata de Ayden_CJ, cu 2 fire(rosu+negru) este de la...... Claxon radmasa.gif (era si normal, deoarece nu se alimenteaza din alt loc sau din blocul stergatoarelor). Cu maneta scoasa(implicit si mufa) , daca apesi pe claxonul de pe volan, nu mai functioneaza. De... e greu la ora 0:00 sa mai judeci bine; tocmai vin de afara de la masina, si mi-a fost frica sa nu cheme cineva politia crezand ca incerc sa fur o masina, orbecaind cu lanterna in dreptul volanului biggrin.gif
Deci din pinul B6 vine +permanent, iar A4 se duce la claxon, sau ma rog, contact/bobina releu care actioneaza claxonul.
Am facut si proba fizica a introducerii in locas a blocului de logan si intra perfect, pica pe gauri, si surpriza, lucreaza perfect revenirea dupa efectuare viraj chiar si cu miscarea volanului de ordinul centimetrilor, nu de ordinul turelor de volan banana_bailando.gif . Mai ramane sa elimin contactul de claxon de pe bloc lumini logan, sau sa il las la locul lui si sa ma leg cu firele de la blocul de lumini original in paralel cu A4 si B6 si o sa am dubla comanda a claxonului : a la logan si a la clio pe volan 124.gif (si se face cu un multimetru depistand niste pini din afara mufei principale a blocului, care sunt comuni cu evident A4 si B6 pe care se cositoresc firele mufei albe biggrin.gif )



<span class='edit'>21 May 2011, 07:13:</span>
Si operatiunea finala de transplant bloc lumini logan pe clio2/symbol

Succes. Eu am dat 90Ron pe un bloc de logan Dav de pe Okazii


http://www.mediafire.com/?jww55bl7spi3h4b

http://www.mediafire.com/?7ietq5hifchijbf

<span class='edit'>21 May 2011, 07:15:</span>
PS. Am prelungit putin firele mufei albe - se vede unde sunt prelungite prin lipire cu fludor si tras peste tub termocontractibil

This post has been edited by Andrei LGN: 21 May 2011, 12:27


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LittleBig
post 4 Jun 2011, 09:05
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 February 07
From: bucuresti




QUOTE(Andrei LGN @ 20 May 2011, 23:16)
Si eu patesc la fel cu revenirea din viraj stanga - nu revine decat daca  iau mai multe ture de volan si probabil ca din mai multe treceri ale camei il face sa revina. Insa daca iau maxim o rotatie de volan nu mai revine.
    Din cate am vazut pare ca se uzeaza limba aceea- se rotunjeste la capete si cama trece peste ea fara sa o actioneze (de aceea se aud si niste trosnituri/clichete cand scapa si maneta nu revine).
    Cama de pe volan are doua excrecente  in stanga si in dreapta (cu volanul drept) si acestea actioneaza acel pinten. La mine cama are si un usor joc pe volan, nu stiu daca e normal; e pozitionata chiar langa panglica aceea de Airbag si are o culoare galbuie/alba si e din plastic.
  Iar legat de partea de compatibilitate intre bloc lumini clio 2/symbol si logan (cel putin din ce am testat cu ambele blocuri cu proiectoare), sunt compatibile perfect la mufa/pini, mai putin faptul ca loganul are in capatul manetei un buton pentru claxon conectat pe pinii A4(Avertizor sonor) si B6(+Permanent lumini de drum) - deci un fir e la + permanent si celalalt (A4) pleaca spre claxon care are un fir la masa/caroserie, si in felul asta ai claxon pe logan biggrin.gif  . Insa, la blocul de clio2, Pe pinul B6 este un fir rosu care se duce intr-o mufa alba mica cu 2 pini, deci un +permanent; iar celalalt fir din mufa este unul negru care vine pe pinul A4. Problema e ca pe mufa masinii e un fir in A4- deci contactul de claxon de pe blocul de logan trebuie eliminat, pentru a nu face scurt daca se apasa pe buton, sau pentru a nu introduce aiurea plusul peste altceva.
    Problema e ca nu stiu ce face acel fir din mufa masinii - A4- stie cineva ce rol are?
  Mai sap, poate fac rost de schema pentru clio/symbol
Inca nu am probat daca fizic, intra blocul de logan in locul celui de clio.

<span class='edit'>20 May 2011, 23:38:</span>
EVRIKA
Mufa alba din prima imagine de mai sus postata de Ayden_CJ, cu 2 fire(rosu+negru) este de la...... Claxon radmasa.gif (era si normal, deoarece nu se alimenteaza din alt loc sau din blocul stergatoarelor). Cu maneta scoasa(implicit si mufa) , daca apesi pe claxonul de pe volan, nu mai functioneaza. De... e greu la ora 0:00 sa mai judeci bine; tocmai vin de afara de la masina, si mi-a fost frica sa nu cheme cineva politia crezand ca incerc sa fur o masina, orbecaind cu lanterna in dreptul volanului biggrin.gif
  Deci din pinul B6 vine +permanent, iar A4 se duce la claxon, sau ma rog, contact/bobina releu care actioneaza claxonul.
  Am facut si proba fizica a introducerii in locas a blocului de logan si intra perfect, pica pe gauri, si surpriza, lucreaza perfect revenirea dupa efectuare viraj chiar si cu miscarea volanului de ordinul centimetrilor, nu de ordinul turelor de volan banana_bailando.gif . Mai ramane sa elimin contactul de claxon de pe bloc lumini logan, sau sa il las la locul lui si sa ma leg cu firele de la blocul de lumini original in paralel cu A4 si B6 si o sa am dubla comanda a claxonului : a la logan si a la clio pe volan 124.gif  (si se face cu un multimetru depistand niste pini din afara mufei principale a blocului, care sunt comuni cu evident A4 si B6 pe care se cositoresc firele mufei albe biggrin.gif  )
<span class='edit'>21 May 2011, 07:13:</span>
Si operatiunea finala de transplant bloc lumini logan pe clio2/symbol

Succes. Eu am dat 90Ron pe un bloc de logan Dav de pe Okazii
http://www.mediafire.com/?jww55bl7spi3h4b

http://www.mediafire.com/?7ietq5hifchijbf

<span class='edit'>21 May 2011, 07:15:</span>
PS.  Am prelungit putin firele mufei albe - se vede unde sunt prelungite prin lipire cu fludor si tras peste tub termocontractibil
*



e bine de stiut ca se poate !!!
asi fi dat o tura pe la tine pentru pentru o mana de ajutor daca erai disponibil ca nu imi vine sa ma bag singur la instalatia electrica biggrin.gif


--------------------
reno clio symbol/2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdc31
post 11 Jul 2011, 22:59
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 July 11




Va salut! Probleme imi da si mie blocul de lumini. Mai precis intrerupatorul din maneta, la aprinderea proiectoarelor de ceata. A demontat cineva acea maneta? Cum?


--------------------
renault clio symbol 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 13:30
Dacia