Doua dungi albe pe capota..., nu e o gluma....
![]() ![]() ![]() |
Doua dungi albe pe capota..., nu e o gluma....
RoVal1972 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|||
coocky |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
pentru un pasionat nu se reduce totul la putere...
am un prieten care si-a luat vectra negru si a pus pe ea de toate jante late, si-a modificat bara fata, spate, praguri eleron spate, folie pe geamuri(cu inregistrare la RAR), evacuare modificata, neon dedesubt... masina arata bestial... zici ca este o racheta... dar de fapt are undeva la 100 de cai. unde in oras vei avea psibilitatea sa faci dovada celor X00 cai, iar pe nationale cu mai mult de 150 kph nu prea are rost sa mergi, iar masina sigur merge atat. asa ca nimeni nu va stii ce ai sub capota... |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
Race |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE pentru un pasionat nu se reduce totul la putere Pentru un pasionat DE CE ? Intr-adevar,pentru un pasionat de masini,nu e totul puterea,mai conteaza si suspenia,directia,franele... Prietenul ala al tau e exact tipul de om despre care vorbeam:se viseaza in cine stie ce rice-rocket din "The fast and the furious",sau muscle-car,sau super-car (fiecare dupa preferinte)...asta in timp ce-si conduce berlina FWD de 100 CP.Penibil.100 CP e prea putin si pentru o masina de clasa medie stock,ce sa mai vorbim de una cu tot felul de accesorii de "tuning" de prost gust. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
eminescu0 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 September 04 From: Colentina, inima strazii ![]() |
QUOTE(coocky @ Dec 22 2005, 04:37 PM) asa ca nimeni nu va stii ce ai sub capota... ![]() personal tind spre masinile foarte putin modificate la exterior, chiar deloc, preferabil de clasa compacta, dar care dau clasa Dexterilor cu 150 cai ![]() |
--------------------
Reno
Megane
I hatch If you can't convince 'em, confuse 'em.
|
|
coocky |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
@Race: pentru un pasionat de "look"
@eminescu0: pentru o cursa trebuie sa fie 2... un exercitiu de atitudine te poate scuti de multe... a se citi: "sunt prea bun si puternic ca sa ma pun cu voi" personal?... eu prefer motoarele in locul accesoriilor, si daca as avea o masina adevarata probabil nu mi-ar trebui nici casetofon in masina(dar nu prea as merge cu ea zi de zi pe strada... as chinui masina saraca...) in cazul prezentat, masina este un exercitiu de imagine, si persoana in cauza este pasionata de look-ul masinilor. Atat a putut din punct de vedere al cailor putere, dar a vrut ca masina lui sa fie remarcata. Pentru cei care fac aceste modificari cred ca nici macar nu conteaza ce parere au ceilalti, pentru ei conteaza sa se vorbeasca despre ei... vorba aia: chiar si publicitatea negativa tot publicitate este... Din pacate mai am de asteptat pana voi putea sa cumpar o masina si sa imi permit sa o dau pe mana unei firme de tunning adevarate, care sa poata incarca aerodinamic corespunzator masina si sa scoata cat mai mult din motor(oricum cred ca se preteaza la tunning motoare care incep pe undeva pe la 160-180 de cai...) |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
case closed (fiecare trage ce concluzie vrea)0405_gordini.jpg
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
ioana |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 54 Joined: 19 December 05 From: Bucuresti ![]() |
poate sa arate frumos sau sa vina chiar urat.. depinde de masina
|
--------------------
renault
Clio bicorp
2002 conf dyn clio bicorp 1.2 16v confort dynamique 2002 .. 3 usi
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#38
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(Race @ Dec 22 2005, 05:15 PM) Prietenul ala al tau e exact tipul de om despre care vorbeam:se viseaza in cine stie ce rice-rocket din "The fast and the furious",sau muscle-car,sau super-car (fiecare dupa preferinte)...asta in timp ce-si conduce berlina FWD de 100 CP.Penibil.100 CP e prea putin si pentru o masina de clasa medie stock,ce sa mai vorbim de una cu tot felul de accesorii de "tuning" de prost gust. Poate ca omul nu se viseaza in cine-stie ce racheta de F&F si e convins ca are doar 100CP sub capota si constient de ceea ce inseamna acei calutzi. Daca modificarile facute de el sunt cu gust, iar masina arata bine, nu vad care ar fi problema. Personal nu imi plac neoanele sub masina, insa poate ca daca as pune sub a mea, as fi placut surprins. Omul are o pasiune si asta ii da dreptul sa fac orice cu masina lui. Stiu persoane care au pus 4 carburatoare pe un motor de Dacia berlina 1300. Si asta ar fi penibil, nu? Ca doar caroseria e de toata jena , iar suspensia spate neindependenta e egala cu zero.... @coocky: de ce doar motoarele de peste 160CP se preteaza la tuning? Un motor 1,6 16v, de 115 cai s-ar transforma intr-o bestie daca i s-ar pune o turbina, insotita de restul modificarilor: filtru+evacuare sport, remapare ECU, etc... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(ioana @ Dec 23 2005, 04:47 PM) poate sa arate frumos sau sa vina chiar urat.. depinde de masina nu! depinde de culoare! |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sandman_ @ Dec 24 2005, 06:25 PM) @coocky: de ce doar motoarele de peste 160CP se preteaza la tuning? Un motor 1,6 16v, de 115 cai s-ar transforma intr-o bestie daca i s-ar pune o turbina, insotita de restul modificarilor: filtru+evacuare sport, remapare ECU, etc... Se poate face chestia asta pe undeva prin zona ? |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
turbina... in nici un caz legal sau la un distribuitor de piese de tuning. Numai prin adaptarea altei turbine pe acest motor...
dar nu se rezuma totul numai la turbina... daca ar fif ost asa simplu! ![]() Exista varianta unui charger (care este tot un fel de turbina)... mai ieftina si iti da cam 30% din puterea motorului (fara alte modificari) |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
dadu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
sau urmezi exemplul celor de la vag: dezlipesti inscriptionarile motorului de pe caroserie
![]() |
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(dadu @ Dec 30 2005, 11:06 PM) sau urmezi exemplul celor de la vag: dezlipesti inscriptionarile motorului de pe caroserie ![]() ala e styling ![]() |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#44
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(RoVal1972 @ Dec 30 2005, 01:44 PM) Se poate face chestia asta pe undeva prin zona ? Esenta e ca se poate face. Iar ilegal sigur nu este. O faci, o omologhezi si gata. Trebuie doar sa ai putina ambitie, pasiune sau cum vreti s-o denumiti... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(sandman_ @ Jan 1 2006, 09:06 PM) Esenta e ca se paote face. Iar ilegal sigur nu este. O faci, o omologhezi si gata. Trebuie doar sa ai putina ambitie, pasiune sau cum vreti s-o denumiti... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu exista R. Megane 1.6 16v versiune turbo ca sa poata fi omologata! (numai cu pile se pot omologa "home made`urile"...). Legale... in nici un caz! Ca exemplu poti sa pui o turbina pe un R5 1.4 normal aspirat si sa-l si omologhezi (bineinteles dupa ce ai facut toate modificarile necesare... frane, suspensie, directie ![]() |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
Race |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Turbina pentru 1.6/115 CP nu merita.Decat turbina+accesorii SH pe masina noua,mai bine un Leon turbo sau Golf V6 SH,e tot pe acolo ca pret.Montarea unui kit turbo va costa cel putin 5.000 EURO,care adaugati la cei 14.000 initiali ai masinii,inseamna 19.000+ EURO.Chiar presupunand ca se vor obtine cei ~185 CP teoretici,pretul se apropie periculos de mult de Megane RS (~22.000 EURO),cu care nu se va compara din nici un punct de vedere (putere,frane,suspensii).
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#47
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(Toto - BOD @ Jan 1 2006, 10:35 PM) Nu exista R. Megane 1.6 16v versiune turbo ca sa poata fi omologata! esenta omologarii nu este aducerea in legalitate a unei masini care nu s-a mai comercializat intr-o tara pana la momentul respectiv? |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
NU! bininteles ca NU! roaga pe cineva de la RAR sa-ti explice cum sta treaba, daca nu ma crezi pe mine!
Esenta omologarii este aducerea la parametrii reali ai talonului masinii (ca atunci cand ii arati politzaiului talonul sa stie ca este vorba despre aceeasi masina...). Nici macar jantele mai mari nu ti le omologheaza daca nu a existat varianta de fabrica cu jante de aceeasi marime (si bineinteles toate setarile modificate... Dupa cum bine stim cu totii rotile mai mari duc la erori in afisarea vitezei, kilometrilor parcuri, distantei de accelerare, franare si alti parametrii ai fabricantului. Atata timp cat nu ai ACORDUL fabricantului nu ai dreptul sa faci nici o modificare de acest gen... adica nu primesti omologare pe aceste modificari... cel putin nu LEGAL, adica poti sa dai mita si le primesti... ca deh! traim in Romania, nu? asta e bine sau rau depinde cum privesti lucrurile). Pot sa-ti mai zic o chestie... Omologarile alea care le dau meseriasii de la ionizarea geamurilor sunt egale cu 0 (dar nu toti politistii stiu asta). In lege scrie ca omologarea nu o poate da decat RAR`ul (omologarea foliilor 3M este valabila doar in UE... nu si conform legislatiei din Romania). |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(sandman_ @ Jan 2 2006, 08:49 PM) esenta omologarii nu este aducerea in legalitate a unei masini care nu s-a mai comercializat intr-o tara pana la momentul respectiv? DOAR in cazul in care TU esti fabricantul! Si trebuie sa respecte toate normele impuse. |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
raresss |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
mie nu mi se pare ca arata rau. uitati-va la fordul fiesta vodafone care indiferent de culoare in care il cumperi vine cu dungile albe pe capota:
http://motor.terra.es/motor/articulo/html/mot24489.htm |
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
este modelul ST... arata bine! n-am ce zice!
eu daca mi-as pune dungi mi-as pune in stilul Renault`ului (Gordini)... a pus EL_BGD o poza pe pagina 3 si arata bestial dupa parerea mea! |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
coocky |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
@sandman (scuze de raspunsul tardiv...) cineva explica de ce nu se prea merita tunning pe 1.6 16V pentru ca pretul fiecarui cal obtinut in plus este mult prea mare...
Se poate, dar nu prea este "eficient"... pe de alta parte... unde este pasiune criteriul eficienta este insignifiant. |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
sandman_ |
![]()
Post
#53
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(Toto - BOD @ Jan 3 2006, 12:30 AM) DOAR in cazul in care TU esti fabricantul! Si trebuie sa respecte toate normele impuse. Stiu pe cineva care a inmatriculat in ro un subaru impreza 1.6 turbo. Turbina fusese montata in germania, la o firma de tuning, cu toate modificarile adiacente, iar Subaru n-a scos niciodata impreza cu motor 1.6 turbo. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
astea se numesc manareli! nu am zis ca e imposibil... ci doar ca nu e 100% legal (sau cel putin nu se ajunge legal la legalitate
![]() |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#55
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
e 100% legal
Masina e facuta de o firma de tuning din germania. A fost inmatriculata in Germania si acum e inmatriculata in Romania. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
pai este foarte probabil sa fi fost deja omologata in germania. in primul rand cand inmatriculezi o masina trebuie sa ai un act pe ea (talonu de inmatriculare din germania cel mai probabil). masina trebuie sa corespunda actelor din germania ca sa poata sa-i faca acte pe romania.
varul meu spre exemplu are un opel corsa. pe acest opel a vrut sa transfere un motor de 2000 turbo (GSi) dar nu a facut`o pentru ca nu a primit aprobarea celor de la Opel deci nu a primit omologare. |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#57
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
aaaaaaaa, deci se poate....
daca fac manevra in romania si ma duc s ainmatriculez masina in germania, apoi o vand in romania, merge, nu? si e 100% legal si se ajunge in mod legal la legalitate... ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(sandman_ @ Jan 6 2006, 02:15 AM) aaaaaaaa, deci se poate.... daca fac manevra in romania si ma duc sa inmatriculez masina in germania, apoi o vand in romania, merge, nu? si e 100% legal si se ajunge in mod legal la legalitate... ![]() teoretic da! daca consideri ca merita atata efort. |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#59
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(Toto - BOD @ Jan 6 2006, 12:02 PM) teoretic da! daca consideri ca merita atata efort. mai sus ai spus ca "DOAR in cazul in care TU esti fabricantul!" acum spui ca se paote si daca nu esti tu fabricantul... ce sa mai creada lumea? |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Toto - BOD) Atata timp cat nu ai ACORDUL fabricantului nu ai dreptul sa faci nici o modificare de acest gen... adica nu primesti omologare pe aceste modificari... nu am de unde sa stiu dar poate omul a primit acordul de la Subaru. De fapt acordul il primeste firma care`l monteaza! Ma refeream ca in Romania nu poti sa faci asa ceva pentru ca nu sunt firme care sa se ocupe de astfel de aprobari! (sau cel putin n-am auzit eu de astfel de firme). Exista multe masini care au fost modificate si totusi sunt legale... mai ales la nemti care sunt nebuni la cap cu tuningul (si acolo sunt amenzile mari pentru nerespectarea talonului... de fapt si la noi, dar la noi se uita talonu acasa cand nu e nevoie de el... ) Ceea ce am zis eu... "DOAR in cazul in care TU esti fabricantul" era un raspuns la ceea ce ai zis tu... Noi nu suntem in Germania! ![]() |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 17:03 |