Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

la cuplarea in viteza I, nelamurire

Dem
post 24 Nov 2005, 17:45
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




O problema pe care voiam s-o pun mai demult pe forum dar mi-era ca e aberanta
Am observat ca in viteza I imi cupleaza de fapt cu o mica rezistenta la manevrarea schimbatorului cu care ma obisnuisem si pe care o credeam normala
Totusi, imi intra si fara acea mica "opreliste" cind duc maneta presata stinga la maxim inainte de impingere.
nu pot trage o concluzie insa cita vreme nu intotdeauna intra lin asa cu maneta presata maxim stinga adica aparind aceeasi mica "opreala".
Merg de 2 ani cu ea si nu inteleg acest mister. Daca a inteles cineva problema din exprimarea rudimentara va rog sa-mi explice fenomenul.


--------------------
Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 24 Nov 2005, 17:52
Post #2


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




invaluite in mister sunt caile Domnului...
daca merge asa de doi ani, sa deie Domnu sa mai mearga inca 20... smile.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 24 Nov 2005, 18:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Daca face asa doar cand e rece, a 2-a si din ea, 1-a. S-a mai discutat. Daca nu, nu stiu ce sa spun. Traiasca search-u'.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dem
post 24 Nov 2005, 19:03
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




scuze. sa nu iti inchipui ca n-am cautat pe forum. apropo cind o bag din mers usor intr-ntaia intra si mai greu. de multe ori a 2-a e subturata la diesel cind te misti putin cite putin la stop. pe mine nu ma deranjeaza acea "rezistentza" vreau doar sa stiu daca e normala sau conduc eu prost sau poate masina e proasta. nu cred ca are importanta daca e rece sau calda e vorba doar de cutie si nu de motor.

This post has been edited by Dem: 24 Nov 2005, 19:04


--------------------
Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 24 Nov 2005, 19:09
Post #5


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Pe scurt, e normala, deoarece trapta I nu e sincronizata. Nu stiu prea multe despre mecanica dintr-o cutie de vizete, dar stiu ca treptele sincronizate intra usor, iar cele nesincronizate intra mai greu. Sincronizarea are loc atunci cand in mers se scoate dintr-o viteza pentru a se selecta alta. Poate ne ajuta cineva cu mai multe cunostinte...


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 24 Nov 2005, 19:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Eu nu am mai multe cunostinte, dar din ce s-a mai scris, mai concretizat ar fi:
-are importanta daca e masina rece sau calda-daca e rece, uleiul nu face ungerea bine in cutie si in concluzie, nu intra bine in 1-a, daca e calda, poate fi o problema (dar nu stiu, nu cunosc cutia de pe symbol dci)
-rezistenta aia se mai poate numi si piedica, care nu te lasa sa bagi 1-a in timpul mersului, ca poate vrei sa o bagi direct din a 5-a. Cutia stie doar ca masina merge... Treaba asta se intalneste cam la toate masinile, doar la unele intra mai suor, la altele mai greu, si la altele-altele deloc. Mai mult, ea poate fi acolo si ca sa nu gresesti din a 5-a sa bagi 1-a in loc de a 3-a. Ce e similar la cutia ta cu a mea in schimb e ca la a mea, daca o fortez si eu de tot, si o imping dupa model acolo, intra foarte usor si nu atinge nimic. Eu nu as crede ca e vreo problema.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 25 Nov 2005, 00:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




este sincronizata si treapta 1 dar si sincronul are limite ! retrogradarea e periculoasa pe trepta 1 pt ca daca din 4 dai 1 poti sa rupi cutia !daia treapta unu intra greu !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 25 Nov 2005, 09:12
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Dem, aceeasi problema cu treapta intai o am si eu.... eu o birjaresc pe a mea de trei ani si parca in anul asta simt mai acut (nu cred ca s-a "agravat") schimbarea intr-a-ntaia... pedala de ambreiaj care-mi pare din ce in ce mai greu de apasat (dupa ce am urcat in masini mai dichisite)...
tin la masina mea...dar nu-mi mai fac prea multe griji pentru zgomote... greieri.
mergi cu ea in service cand e timpul pentru asta... pune-i gaz cand are nevoie...mai verifica-i una alta...
ma repet: exact aceleasi simptome le am si eu la Clio-ul meu.
daca cineva-ti gaseste vreun defect, da-mi de stire... eu mai am putin si-o duc la revizia de 60 k...
baftalo!


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 25 Nov 2005, 10:28
Post #9


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Ati incercat si cu dubla debriere intre t2 si t1?


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 25 Nov 2005, 16:58
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




speram ca e masina sub sigla Renault.. cam de prin anii 2000...ca si concept...si nu Dacie... la care inca merge dubla debraiere...
ce naiba.
danke oricum


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 25 Nov 2005, 23:30
Post #11


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




la viteza aia nu ar tb sa te deranjeze dubla debreiere


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 14:19
Dacia