Problema - Clio 1.4 16v
![]() ![]() ![]() |
Problema - Clio 1.4 16v
wizzo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 9 April 03 From: Cluj-Napoca / Galati ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
- GL-15-MDG
2002 Bicorp 1.4 16v
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
![]() 1. ce fel de zgomot ciudat ? de unde provine acest zgomot ? 2. pune alta benzina ... care consideri tu ca ar fi mult mai buna ... si vezi porma 3. e normal 4. foarte normal |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Benzina poate fi vinovata doar de punctul 2.
Podeaua de sub frana de mana e normal sa se incalzeasca, nu si manerul. Daca si manerul se incalzeste, e cam nasol. incearca sa te uiti pe sub masina si vezi daca n-ai vreo tabla smulsa pe acolo, gen scut termic, din pacate nu sunt sigur daca are clio asa ceva. Zgomotul se aude de la motor sau de sub masina? Apare in mers sau cand stai pe loc? Dispare cand apesi ambreiajul sau cand accelerezi? |
--------------------
.
.
.
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Se incalzeste putin si manerul de la frana de mana daca mergi mult (km) si la viteze (turatii) mai mari ... nu e fierbinte sau alte chestii doar cald ... [e normal si asta ca doar se incalzeste totul sub el si atunci se incazeste si el putin]
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
wizzo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 9 April 03 From: Cluj-Napoca / Galati ![]() |
Da, manerul se incalzeste putin. dar prin gaurica aia de sub maner sunt niste bucati de metal care se incalzest mai tare.
Faza cu zgomotul, se aude "vum vum vum", de la motor, ca si cum ar rasufla greu, nu este un zgomot constant, face chiar "vum vum vum". Inainte de faza cu benzina, puteam sa o pornesc la viteze mici dintr-a 2a, acum vad ca parca se ineaca, nu vrea sa o ia din loc, trebuie sa o bag intr-a 1-a. Azi am urcat un deal, am crezut ca nu ajung in varf (prin Cluj-Napoca) |
--------------------
Renault
Clio
- GL-15-MDG
2002 Bicorp 1.4 16v
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cu motorul rece, cupleaza si decupleaza AC-ul. Normal cand cuplezi AC-ul trebuie sa porneasca si ventilatorul, ma gandesc sa nu fie el de vina. Ventilatorul nu functioneaza cand motorul este rece.
|
--------------------
.
.
.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#7
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
La bicorp, cel putin la al meu, exista o tabla de aluminiu cu rol de protectie termica deasupra tobei intermediare, aceasta fiind in dreptul franei de mana. O verificare pe rampa n-ar strica.
Daca jantele fata se incalzesc excesiv, e posibil ca rotile sa fie infranate. La fel: o verificare asupra sistemului de franare, rulmenti... Dupa ce ai pus asa zisa benzina dubioasa, cum a pornit masina,...la fel, mai greu? Dupa ce schimbi benzina sa ne spui daca si-a revenit.... Vum, vum-ul ala vezi sa nu fie de la rezonatorul filtrului de aer...se mai desprinde de clapeta si poate genera un zumzet. Si verifica si filtrul de aer... |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 02:27 |