Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

27 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Bobine la Megane II, cine a schimbat?

Bobine la Megane II
 
Nici una [ 289 ] ** [47.61%]
-1 [ 100 ] ** [16.47%]
-2 [ 90 ] ** [14.83%]
-3 [ 34 ] ** [5.60%]
-4 (toate) [ 94 ] ** [15.49%]
Total Votes: 607
Guests cannot vote 
cosmin_69
post 21 Aug 2012, 09:29
Post #571


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




QUOTE(clr @ 21 Aug 2012, 07:32)
Cosmin,
De principiu eroarea nu dispare imediat, in mod normal ea trebuie stearsa. Oricum, daca ai fi schimbat bobina defecta, motorul ar fi trebuit sa mearga ok.
Poate ca nu era aia de fapt bobina defecta, sau poate ca mai e inca una picata. Cel mai sfant este testerul.
Eu am o interfata ordinara luata de aici cu care, cand mi-a picat o bobina, am putut sa identific si care a fost cilindrul in cauza si am putut si sa sterg eroarea dupa ce am schimbat bobina.
Daca nu te induri sa dai atat, atunci ia-o babeste, metoda ai aratat ca o stii.

PS: Nu ai umblat si la celelalte da? Te intreb pentru ca sub bobina numarul 1 (parca) este senzorul ax cu came. Sa nu fi atins din greseala mufa si sa nu mai faca asa cum trebuie contact. De la bobine nu prea ramane permanent aprins martorul.

Si ar mai fi o chestie: altadata asculta de sfaturile colegilor
*



Multumesc clr.
Acum am terminat verificarea bobinelor.

Am urmat pasii punct cu punct, ba mai mult am scos fiecare bobina si le-am mai inversat, bineinteles respectand pozitia fiselor.
Am ridicat de fiecare bobina in parte si la fiecare bobina motorul dadea semne de tremurat puternic-oprire, semn ca toate sunt bune.
Bineinteles ca am luat la ,,pipait" fiecare contact si acolo unde zici tu , adica la senzorul ax came, mai ales ca acum 2 ani il schimbasem.

NIMIC.

Sta la relantiu, scade pe la 700-650 si acelasi tremurat, mai mult se simte in mers , la schimbarea treptelor si parca nu mai trage, da semne de oboseala.

21 Aug 2012, 09:32:
Dupa amiaza la 4 am vorbit cu mecanicul sa merg sa puna testerul, ocazie cu care sting si martorii motor si service care stau aprinsi, asta daca nu cumva cauza martorilor arata alta defectiune.

Apropo, daca este cumva dus catalizatorul(Doamne fereste) sau sonda Lambda ce simptome are , cum se manifesta ?

This post has been edited by cosmin_69: 21 Aug 2012, 09:32


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Aug 2012, 10:22
Post #572


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Cel mai probabil mai ai o bobină ce necesită inlocuire. Sau poate chiar mai multe smile.gif

Ai spus că atunci când ai luat mașina, avea doar 3 bobine originale și una inlocuită. Aia înlocuită de marcă e? E în pereche (1 cu 3 sau 2 cu 4) cu aia pe care ai înlocuit-o tu acum?

This post has been edited by ssilviu: 21 Aug 2012, 10:23


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 21 Aug 2012, 10:40
Post #573


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




QUOTE(ssilviu @ 21 Aug 2012, 10:22)
Cel mai probabil mai ai o bobină ce necesită inlocuire. Sau poate chiar mai multe smile.gif

Ai spus că atunci când ai luat mașina, avea doar 3 bobine originale și una inlocuită. Aia înlocuită de marcă e? E în pereche (1 cu 3 sau 2 cu 4) cu aia pe care ai înlocuit-o tu acum?
*



ssilviu tocmai am scris putin mai inainte pe topic faptul ca am mai schimbat deja o bobina si ca astazi le-am verificat pe toate si TOATE merg bine acum.

Deci nu-i de la ele.

21 Aug 2012, 10:42:
2 Valeo 2 Sagem, adica La cilindrii 1 si 2 au ramas Sagem iar la cilindrii 3 si 4 Valeo.

This post has been edited by cosmin_69: 21 Aug 2012, 10:42


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Aug 2012, 11:04
Post #574


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu e relevant cum ai testat tu smile.gif

This post has been edited by ssilviu: 21 Aug 2012, 11:04


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 21 Aug 2012, 11:08
Post #575


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Eu nu mai inteleg nimica.
Cand am luat masina ce de la cilindrul 4 era inlocuita si este buna si acum.E Valeo.
Cea de la cilindrul 3 care a cazut era Sagem, am luat tot Valeo.

Ciudat ca prima schimbata, Valeo, are in capul de plastic culoarea maro iar asta de am luat-o eu este tot Valeo dar este in cap verde.

Au vreun simbol culorile astea?

21 Aug 2012, 16:00:
REVIN

Am fost la mecanic , a pus testerul, a sters eroarea de motor si service care a ramas dupa inlocuirea bobinei defecte si nu a mai aparut.

Insa in memoria masinii au ramas toate erorile avute anterior.

Mi-a mai zis mecanicul ca am facut rau ca am mai mers aprox 100 km cu bobina defecta pana am schimbat-o, dar eram nevoit fiindca am avut o inmormantare.

Am 2 Valeo si 2 Sagem pe masina.

Pana o sa-mi permit sa iau 4 bobine noi, la fel, va intreb:

Stiind ca cilindrii lucreaza 1-3 si 4-2 pot sa pun bobinele identice pe timpii de functionare ai pistoanelor.

This post has been edited by cosmin_69: 21 Aug 2012, 16:00


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 21 Aug 2012, 16:48
Post #576


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Nu inteleg. Problema s-a rezolvat dupa stergerea erorilor sau motorul merge inca prost?


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirko
post 21 Aug 2012, 17:37
Post #577


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 9 April 10
From: Alba




QUOTE(cosmin_69 @ 21 Aug 2012, 11:08)

Stiind ca cilindrii lucreaza 1-3 si 4-2 pot sa pun bobinele identice pe timpii de functionare ai pistoanelor.
*



Salut!
vezi ca bobinele tale functioneaza in perechi 1-4 si 2-3, asa ca vezi cum le pui!
Numai bine!


--------------------
Renault Megan 1.6 16v 2005/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 21 Aug 2012, 21:26
Post #578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




QUOTE(Mirko @ 21 Aug 2012, 17:37)
Salut!
vezi ca bobinele tale  functioneaza in perechi 1-4 si 2-3, asa ca vezi cum le pui!
Numai bine!
*


Pai lamuriti-ma ca nu mai inteleg nimic.
M-am zapacit de tot.

Ori 1-3 si 2-4

Ori 1-4 si 2-3

21 Aug 2012, 21:29:
Sagemul le-am pus pe 1-3

Valeo le-am pus pe 2-4

cilindrul 1 insemnand in partea unde este volanta ambreiaj , corect ?

21 Aug 2012, 21:34:
QUOTE(clr @ 21 Aug 2012, 16:48)
Nu inteleg. Problema s-a rezolvat dupa stergerea erorilor sau motorul merge inca prost?
*



Erorile mi le-a sters si vad ca nu s-au mai aprins martorii.
Motorul continua sa-si faca de cap si ce m-am gandit sa curat carburatorul.

Asa ca am desfacut carburatorul si l-am curatat si parca ca merge mai bine.

Dar m-ati bagat la idei cu modul de lucru al pistoanelor.
Cum este corect ?

Am motor pe benzina 1,6 16 V Tip K4M-T7



21 Aug 2012, 21:36:
Putere KW 83

21 Aug 2012, 22:02:
Am vazut o schema electrica postata pe aici, dar nu stiu sa o interpretez, adica nu le am cu citirea unei scheme electrice.

LAMURITI-MA va rog !

This post has been edited by cosmin_69: 21 Aug 2012, 22:02


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirko
post 21 Aug 2012, 22:05
Post #579


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 9 April 10
From: Alba




Salut!
da ai dreptate pistonul nr.1 se afla langa volanta si bobinele functioneaza sigur cum ti-am scris mai sus.


--------------------
Renault Megan 1.6 16v 2005/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 21 Aug 2012, 22:09
Post #580


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Ordinea de injectie:1-3-4-2
Ordinea de aprindere:1-4 si 2-3


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 22 Aug 2012, 00:17
Post #581


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




QUOTE(espacern @ 21 Aug 2012, 22:09)
Ordinea de injectie:1-3-4-2
Ordinea de aprindere:1-4 si 2-3
*



Stai asa ca m-ai bagat in ceta mai rau.
De ce mi-ai dat si ordinea la injectie ?

In concluzie trebuie sa le pun asa incat sa corespunda Sagem cu Sagem si Valeo cu Valeo ?


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 22 Aug 2012, 07:46
Post #582


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Cosmin, nu are treaba. Nu este necesar sa ai bobine de acelasi tip. Pe fostul Megane2 aveam Sagem, Bosch, Beru, Denso. 4 tipuri diferite. N-avea nici pe dracu, mergea de rupea.
Tu ori mai ai vreo bobina care e doar in faza incipienta, ori ai altceva. Clapeta (care zici ca ai curatat-o), eventual fa-i si o curatare senzorului de la volanta, desi ala daca era mai facea probleme la pornire. Ar mai fi senzor ax cu came, dar si aici, daca ar fi facut fite dadea in nas.

Pana la urma ce inseamna merge mai bine? Ce anume nu-ti place la momentul actual la cum merge motorul? Merge neregulat? Nu are putere? Sau care mai e manifestarea curenta? Incearca sa schimbi si benzina, poate au fost mai multi factori care s-au adunat.

Inca o idee: arunca-ti un ochi si pe bujii, in special la cea corespunzatoare bobinei care a fost defecta. Ma gandesc ca poate datorita functionarii defectuoase a bobinei sa n-o fi pocnit, afumat etc

This post has been edited by clr: 22 Aug 2012, 22:41


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 22 Aug 2012, 08:42
Post #583


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




QUOTE(clr @ 22 Aug 2012, 07:46)
Cosmin, nu are treaba. Nu este necesar sa ai bobine de acelasi timp. Pe fostul Megane2 aveam Sagem, Bosch, Beru, Denso. 4 tipuri diferite. N-avea nici pe dracu, mergea de rupea.
Tu ori mai ai vreo bobina care e doar in faza incipienta, ori ai altceva. Clapeta (care zici ca ai curatat-o), eventual fa-i si o curatare senzorului de la volanta, desi ala daca era mai facea probleme la pornire. Ar mai fi senzor ax cu came, dar si aici, daca ar fi facut fite dadea in nas.

Pana la urma ce inseamna merge mai bine? Ce anume nu-ti place la momentul actual la cum merge motorul? Merge neregulat? Nu are putere? Sau care mai e manifestarea curenta? Incearca sa schimbi si benzina, poate au fost mai multi factori care s-au adunat.

Inca o idee: arunca-ti un ochi si pe bujii, in special la cea corespunzatoare bobinei care a fost defecta. Ma gandesc ca poate datorita functionarii defectuoase a bobinei sa n-o fi pocnit, afumat etc
*



Senzorul volanta merge si a fost curatat de service Reno.
Senzor axului cu came a fost inlocuit de vreo 2 ani.
Oricum in tester nu dadeau defectiuni.

Asa ca am desfacut carburatorul si ......

clr vad ca ieri, dupa curatarea clapetei care era foarte murdara, i-am dat pornire iar turometrul a urcat la 1000, sa auzit motorul putin turat apoi si-a revenit motorul si acul a coborat usor undeva la 800, putin sub 800 si acolo a ramas.

In rest vad ca nu mai da semne de tremuraturi.


Astazi o sa vad mai bine la drum mai lung.



--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 24 Aug 2012, 22:30
Post #584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




124.gif 124.gif 124.gif

Trei zile am fost plecat.
Si astfel am testat-o.
Alta masina.
Ai avut dreptate clr referitor la modelul bobinelor, chiar daca sunt diferite bobinele nu asta conteaza, cel putin la mine.
Tocmai ce am revenit si ziceam ca dupa schimbarea unei bobine tot facea figuri.
Nu era numai bobina de vina ci si carburatorul cu clapeta bateo-ar vina.
Dupa ce am facut curatare temeinica merge ca noua.

Problema rezolvata.
Am postat la topicul ,, Curatare clapeta aer" mai mult, inclusiv poze.


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 25 Aug 2012, 21:05
Post #585


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Ma bucur ca ti-a revenit zambetul pe buze biggrin.gif


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 14 Sep 2012, 07:16
Post #586


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




La 98.700 au picat si cele de pe 2-3. Sper sa gasesc azi undeva mai ieftin Beru sa le inlocuiesc.


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 19 Sep 2012, 14:26
Post #587


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




Este vb de o Laguna 3 cu motorul de 2l benzina.
Cateodata merge in 3 pistoane iar dupa oprirea si repornirea motorului isi revine (cateodata)...altfel lasata dupa o zi pe alta merge normal. Simptomul apare si la rece si la cald indiferent de locul de unde este alimentata cu benzina.
La tester nu a memorat nici o eroare.
Daca era la fel de simplu ca la Megane schimbam bobinele pana o gaseam pe aia defecta...dar daca este altceva...
Pareri??


....sorry dar la Laguna nimeni nu ma baga in seama


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 27 Sep 2012, 14:48
Post #588


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




salut,
am o problema cam mare cu un megane 16. 16 v, nu vine curent pt bobinele 2-3 (cele din mijloc), am incercat sa ii pun alte bobine bune (megan'u din semnatura) degeaba..., am pus aparatu de masurat in capul mufei si NIMIC ! acum merge in 2 pistoane si tremura rau.
Cu motoru pornit daca scot fisele de la bobina 2-3 motorul merge in continuare, daca scot de la prima (baterie) si ultima (distributie) la oricare din ele renunt moare motorul instant...


Exista vreo siguranta la fisele 2-3 ???????????

moderator edit: regulament Pct. 2 j) Nu este permisa postarea unui mesaj in mai multe sectiuni cu scopul de a atrage o atentie sporita.

This post has been edited by cj98czh: 27 Sep 2012, 14:53


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi13
post 28 Sep 2012, 21:43
Post #589


junior


Group: Members
Posts: 257
Joined: 1 December 09
From: prahova




verifica cablajul ori calculatorul.


--------------------
renault megane 2.2 - PH 01 1.4 16v 2008/NOIR NACRE/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edward_zone
post 26 Dec 2012, 13:50
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 436
Joined: 31 March 06




Problema la mine:
S-a aprins martorul din bord si merge "in 3" in toate treptele.
Banuiesc o bobina sau 2.
Mai s-a intamplat dar se aprindea si martorul "service" dar acum s-a aprins doar martorul "motor" din bord dar fara sercice.
Idei ceva? Sfaturi?

27 Dec 2012, 08:32:
A inceput sa se aprinda si "service".

This post has been edited by edward_zone: 27 Dec 2012, 10:32


--------------------
Renault Clio E-Tech 145 Techno, 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi13
post 27 Dec 2012, 10:42
Post #591


junior


Group: Members
Posts: 257
Joined: 1 December 09
From: prahova




Verifica rezistenta la bujii daca nu bobinele


--------------------
renault megane 2.2 - PH 01 1.4 16v 2008/NOIR NACRE/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edward_zone
post 28 Dec 2012, 14:35
Post #592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 436
Joined: 31 March 06




QUOTE(edward_zone @ 26 Dec 2012, 11:50)
Problema la mine:
S-a aprins martorul din bord si merge "in 3" in toate treptele.
Banuiesc o bobina sau 2.
Mai s-a intamplat dar se aprindea si martorul "service" dar acum s-a aprins doar martorul "motor" din bord dar fara sercice.
Idei ceva? Sfaturi?

<span class='edit'>27 Dec 2012, 08:32:</span>
A inceput sa se aprinda si "service".
*



O bobina 111 ron + schimbat 10 ron.
Rezolvat!


--------------------
Renault Clio E-Tech 145 Techno, 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
svab
post 28 Dec 2012, 22:57
Post #593


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 4 February 11
From: Constanta




Aveti idee de ce mi se tot face condens la o bobina?
Idee e că am schimbat bobinele între ele, și tot la același piston îmi face. Să fie bujia de vină?

29 Dec 2012, 13:01:
O idee ?

This post has been edited by svab: 29 Dec 2012, 13:01


--------------------
Renault Megane 2 - CT 10 SVB 2003 2.0l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 29 Dec 2012, 13:06
Post #594


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu am avut două bobine cu probleme, si in momentul respectiv le-am schimbat pe toate cu Beru. Le donez pe toate 4 cele vechi, dintre care 2 mai merg, dar nu stiu care. Cine e interesat să mă caute.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
svab
post 30 Dec 2012, 02:21
Post #595


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 4 February 11
From: Constanta




QUOTE(svab @ 28 Dec 2012, 22:57)
Aveti idee de ce mi se tot face condens la o bobina?
Idee e că am schimbat bobinele între ele, și tot la același piston îmi face. Să fie bujia de vină?

<span class='edit'>29 Dec 2012, 13:01:</span>
O idee ?
*




ma ajuta cineva va rog?


--------------------
Renault Megane 2 - CT 10 SVB 2003 2.0l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
svab
post 31 Dec 2012, 10:37
Post #596


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 4 February 11
From: Constanta




QUOTE(svab @ 28 Dec 2012, 22:57)
Aveti idee de ce mi se tot face condens la o bobina?
Idee e că am schimbat bobinele între ele, și tot la același piston îmi face. Să fie bujia de vină?

<span class='edit'>29 Dec 2012, 13:01:</span>
O idee ?
*




AJUTOR?


--------------------
Renault Megane 2 - CT 10 SVB 2003 2.0l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 31 Dec 2012, 10:40
Post #597


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Incearca sa dai jos capacul de pe motor si sa mergi cu el asa si vezi daca mai face condens.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edward_zone
post 31 Dec 2012, 12:33
Post #598


Membru autentic


Group: Members
Posts: 436
Joined: 31 March 06




QUOTE(ssilviu @ 29 Dec 2012, 11:06)
Eu am avut două bobine cu probleme, si in momentul respectiv le-am schimbat pe toate cu Beru. Le donez pe toate 4 cele vechi, dintre care 2 mai merg, dar nu stiu care. Cine e interesat să mă caute.
*



Asa se recomanda. Sa se chimbe toate 4 odata.


--------------------
Renault Clio E-Tech 145 Techno, 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fatal1ty
post 31 Dec 2012, 12:42
Post #599


Xenoane


Group: Members
Posts: 483
Joined: 27 October 08
From: Brasov[Kronstadt]




Cine recomanda sa schimbi odata toate cele 4 bobine?


--------------------
Renault Clio 2 Campus - N T T 2007
Merg... si imi place!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 Dec 2012, 14:03
Post #600


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Se recomandă chestia asta, doar pentru cei care au setul de bobine originale din fabrică. Pentru că empiric s-a demosntrat că, după ce pică 1-2, pică și restul din set in scurt timp. 1-2-3-4 luni. Și decât să-ți bați capul de mai multe ori, le schimbi pe toate și gata.

Însă dacă ai bobine pertinente, și nu Sagemurile cu probleme din fabrică, și pică una dintre ele, o schimbi doar pe aia și atât.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
27 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 23:50
Dacia