Pierde ulei pe langa filtru?
![]() ![]() ![]() |
Pierde ulei pe langa filtru?
SeaDog |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 November 05 ![]() |
|
||
-------------------- Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
... poate nu ai strans destul filtrul ... ai uns garnitura filtrului cu putin ulei inainte de a-l monta ? ... filtrul s-a potrivit "perfect" in locas (pe margini) ? ... daca e ulei in jurul filtrului si pana acum nu a fost ... io' zic ca e destul de clar nu ? ... tipul de ulei nu are nici o treaba ...
P.S. scrie si tu ceva pe la semnatura sa vedem mai bine despre ce masinuta e vorba |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
nu stiu ce sa zic referitor la patanie, dar si la mine perde niste ulei, nu am descoperit sursa, e multicel, nu e constant, dar la mine reviziile au fost racute la reno. La mine, e vorba de 1.4 16 v. De o luna incoace, nu s-a intamplat nimic, am verificat constant nivelul care nu pare sa fi scazut.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
pablo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
De la tipul de ulei 5W 40 sau 10W 40 sigur nu e.Se poate sa-ti fi curs ulei cind a fost golit ... de aici sa fie urma de ule pe linga filtru si pe scut.
Verifica daca e bine strins filtrul de ulei ... mai poate fi si asta PS:pune masina in semnatura |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
SeaDog |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 November 05 ![]() |
Nu l-am strans eu ci tipul de la service. Problema e ca atunci cand l-a desfacut a folosit ceva simt de raspundere ca il stransesera aia de la Renault tare de tot. A uns garnitura cu ulei, l-a infiletat cu mana dupa care a mai dat cateva ture si cu cheia aia speciala. Pare in regula, ma intrebam dc a mai patit cineva asa ceva, filtrul pare problema, e posibil sa fi stricat filetul mecanicul cand l-a infiletat? Totusi nu s-a chinuit prea tare ca sa para ceva fortat. Filtrul nu l-am luat de la Renault ca m-am saturat sa ma programeze si pt un schimb de ulei sa stau o saptamana pana imi vine randul. Filtrul e ceva din Austria parca, a costat vreo 300.000 deci nu pare un jaf. Ca marime era la fel, codul se potrivea...
|
-------------------- Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Chestia pare destul de clara ... sterge locul (in jurul filtrului) bine si vezi in 2-3 zile daca mai curge ulei ... daca mai curge mergi la service-ul care l-a montat si fa putina galagie (sau cum vrei) ... daca misca ceva pe acolo dar problema ramana ... poate ar trebui sa iei alt filtru ... filetul nu cred ca s-a stricat ... altfel cred ca nu l-ar mai fi putut prinde deloc (filtrul nou) [poate ca stiau cei din service-ul Renault de ce il strang ca disperatii]
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
SeaDog |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 November 05 ![]() |
Multumesc mult de tot tuturor pt sfaturi. Revin zilele urmatoare cu noutati. Nu inchideti inca va rog acest topic pana nu ma clarific exact care ar fi problema. Merci.
|
-------------------- Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
|
|
leonardo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 22 May 05 From: Bistrita ![]() |
Dupa toate sfaturile primite si verificate ,iti mai ramine varianta sa-l dai jos si sa verifici garnitura ea iti va arata daca calca bine sau nu.Trebuie sa aiba o urma falsa daca nu calca exact pe scaunul blocului motor(locasul filtrului).
iar ultima incercare este cu un alt filtru de ulei .Nu inainte de a-l verifica (compara) cu unul original de fabricatie reno, cu cel pe care l-ai cumparat tu si il ai montat. Uleiul nu are nimic cu scurgerea ta. This post has been edited by leonardo: 15 Nov 2005, 20:35 |
--------------------
Ford
C-Max Ghia
2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
- BN-22-ZZZ
|
|
SorinV |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
din fabrica vine strans la un cuplu enorm de mare ! garnitura e practic mucificata ! strangerea la mana deci cam 1000N/mm e suficienta ! cred ca este vorba de ulei curs la schimb !
|
--------------------
a
a
a
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
si in cazul meu care ar putea fi problema doctore ?
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
xexe |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 November 04 From: Bucuresti ![]() |
eu am patit asa:
cand mi-a montat filtrul de ulei, la insistentele mele, a un cu ulei garnitura dar cand a infiletat filtrul se pare ca a scapat garnitura. Filtrul a rupt garnitura si pe acolo curgea ulei (doar cand acceleram - pe loc nimic). m-am intors la ei si mi-a schimbat din nou tot (filtru si ulei) pe cheltuiala lor. |
-------------------- -------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP |
|
SeaDog |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 November 05 ![]() |
S-a rezolvat. Nu era strans bine, normal. De cand a venit frigul e normal sa se auda, cand e motorul rece un pacanit la motor? Dupa un minut de mers nu se mai aude. Nu se face bine ungerea probabil? E posibil sa fie de la ulei?Pana acum puneam 10.w40 acum am pus 5w40 cred ca nu ar trebui sa fie probleme.
P.S. Mentionez ca doar de cand a venit frigul se aude, inainte nu se auzea. This post has been edited by SeaDog: 22 Nov 2005, 10:21 |
-------------------- Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#13
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Bine ca s-a rezolvat ... sa verifici nivelul sa nu fi pierdut prea mult ulei ...
Ce fel de pacanit ? chiar cand pornesti motorul ? la mine nu se aude nimic ... poate fi rece (ca si azi -3) ... nu cred ca e chiar normal ... |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
SeaDog |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 November 05 ![]() |
Ulei nu a pierdut ca am mers imediat la nenicul ala si a strans. Ca sa ma intelegeti mai bine se aude cum se aud tachetii de la Dacie. Maxim un minut, dupa ce se incalzeste motorul, oricate porniri si opriri as face nu se mai aude nimic.
|
-------------------- Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
|
|
dya |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 ![]() |
hmmm am auzit si eu tacanitul ala ca de tacheti de care aminteste Sea Dog. Mentionez ca si eu am schimbat uleiul de curand si am pus ELF Excellium LDX 5W40.
E clar o chestie de ungere ca si la mine dispare dupa ce se incalzeste motorul. |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
octav_ |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Acelasi sunet il scoate si la mine cat motorul este rece, insa numai pentru 10-15 secunde. Mai degraba se aude ca un motor diesel de tractorash...
![]() |
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
SorinV |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
s-a mai discutat parca ! parca si pe daciaclub ! zgomotul e de la tacheti se aude foarte prununtat timp de 2-3 secunde dupa care scade brusc in intensitate ( ajungr uleiul la role) si mai continua la intensitatea f f f mica pana cand se incalzestte usor motorul (1 minut) ! de altfel zgomotul se aude si la cald si este normal ! pe masura ce motorul se uzeaza devine mai pregnant atat la pornire cat si a mers normal dar nu reprezinta o problema !
|
--------------------
a
a
a
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:46 |