Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Check engine/Check Injection-Apar pe Head Display, Turatie maxima 2300/2500 Rpm

catalin.wps
post 25 Jun 2013, 23:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 March 13




Salut!

Credeti-ma ca am folosit "Serch" si am tot cautat = NIMIC!!!!

Posesor de Renaul Megane 2.1 1.6 16V de aproximativ 1an. In tot acest timp am tot investit in acest model care a reusit sa umple paharul.

De ce? Acum cateva zile, am dus masina la polisat toate bune si frumoase. Zic daca tot am polisat-o sa ii facem si tapiseria si SPALARE MOTOR(cea mai proasta idee). Initial inainte sa spal masina la motor dadea semne de bobina arsa, ca urmare a fost achizitionata aceea bobina si montata ulterior dupa spalarea motorului.
In aceeasi zi apare pe display "check injection" merg cu ea la dealerul Reno, raspuns: mai aveti o bobina arsa! Bun, cand plec masina nu mai dadea semne de bobina arsa. Dupa ce apa a urcat la 90grade a inceput iar sa faca. Am revenit si surpriza zic ei: AVETI O SUPAPA CIUPITA!

Simptome: Dupa incalzirea motorului Check Engine aprins in bord, Check injection masina nu se tureaza mai mult de 2300/2500 Rpm, si zici ca merge in 3 pistoane! Nu mai trage neam! Cand e rece merge brici.

Ajutati-ma ca inebunesc!

26 Jun 2013, 09:32:
Nu e nimeni care a patit asa ceva?! Sau o parere ?!

This post has been edited by catalin.wps: 26 Jun 2013, 09:32


Attached thumbnail(s)
965544_328632880603931_526158597_o.jpg ( Size: 465.61k ) Number of downloads: 696


--------------------
Renault Megane - PH 77 WPS 2004 / Privilege
Renault Megane 2.1 / 1.6 16V / '04 / Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Jun 2013, 09:44
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Scoate si curata bobinele si bujiile....pentru inceput!

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Jun 2013, 09:56
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Si sa te inveti pe viitor sa lasi motorul murdar dar functional ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin.wps
post 26 Jun 2013, 09:57
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 March 13




Am facut si asta! Am scost toate cele 4 bobine suflate cu aer si curatate cu carpa uscata! Bujiile au fost si ele scoase afara si la fel curatate! Dar apar aceleasi simptome!


--------------------
Renault Megane - PH 77 WPS 2004 / Privilege
Renault Megane 2.1 / 1.6 16V / '04 / Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Jun 2013, 10:02
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cauta sa imprumuti 4 bobine bune si schimba-le pe ale tale.
Asta daca a aparut pe tester ca ai probleme la bobine.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin.wps
post 26 Jun 2013, 10:16
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 March 13




Pe tester da eroare pe injectie. Din cate am inteles cilindru 1 si 3. am schimbat si bobinele de la un vecin care are un logan. Aceeasi poveste, imi pare rau ca astea nu am specificat de prima data.

Acum am Check Engine aprins in bord si service!
Intrebarea e: De ce daca merg turat peste 3000 RPM, nu se intampla chiar si cu motorul incalzit, iar cand merg normal in 2300-2500RPM, patesc neceazul!

Repet cand motorul este rece masina merge impecabil abea daca se aude motorul si trage foarte bine, iar cand se incalzeste zici ca merge in 3 pistoane, iar pe teava de esapament se aude cum se balbaie si nu se accelereaza mai mult de 2300-2500RPM.




--------------------
Renault Megane - PH 77 WPS 2004 / Privilege
Renault Megane 2.1 / 1.6 16V / '04 / Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aduasarchaeus
post 26 Jun 2013, 10:28
Post #7


Web Developer


Group: Members
Posts: 103
Joined: 25 June 08
From: Bucuresti/Alexandria




Salut!

Stiu ca si la mine se intampla ceva asemanator la incalzirea motorului + oprirea motorului daca o lasam la ralanti. De vina a fost senzorul captor ax cu came. Acesta a fost indicat de tester... inlocuit si rezolvat...

Sau alta problema asemanatoare care venea alaturi de alte anomalii (jucau acele in bord, se tura singura si la fel datea eroare sistem de injectie) cand s-a oxidat placa CPU-ului (calculatorul din partea dreapta cum te uiti la motor. Acolo unde intra sigurantele). In CPU a intrat apa si facea urat. Poate asa s-a intamplat si la tine acum de la spalarea motorului... apa la placa respectiva si de aici probleme...

Nu stiu daca reusesc sa te ajut cu informatiile de mai sus, dar... stii ca nu esti singurul care a patit-o si s-a rezolvat in final.


--------------------
Renault Megane II 2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin.wps
post 26 Jun 2013, 10:33
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 March 13




QUOTE(aduasarchaeus @ 26 Jun 2013, 10:28)
Salut!

Stiu ca si la mine se intampla ceva asemanator la incalzirea motorului + oprirea motorului daca o lasam la ralanti. De vina a fost senzorul captor ax cu came. Acesta a fost indicat de tester... inlocuit si rezolvat...

Sau alta problema asemanatoare care venea alaturi de alte anomalii (jucau acele in bord, se tura singura si la fel datea eroare sistem de injectie) cand s-a oxidat placa CPU-ului (calculatorul din partea dreapta cum te uiti la motor. Acolo unde intra sigurantele). In CPU a intrat apa si facea urat. Poate asa s-a intamplat si la tine acum de la spalarea motorului... apa la placa respectiva si de aici probleme...

Nu stiu daca reusesc sa te ajut cu informatiile de mai sus, dar... stii ca nu esti singurul care a patit-o si s-a rezolvat in final.
*




Interesant aspect de care nici nu mi-ar fi trecut prin cap, am sa merg sa verific azi maine in fuctie de timp. Multumesc pentru informatie aduasarchaeus !!!


--------------------
Renault Megane - PH 77 WPS 2004 / Privilege
Renault Megane 2.1 / 1.6 16V / '04 / Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Jun 2013, 10:37
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(catalin.wps @ 26 Jun 2013, 11:16)
De ce daca merg turat peste 3000 RPM.... nu se accelereaza mai mult de 2300-2500RPM.

Esti cam confuz in explicatii si "uituc"pe deasupra.
Daca ai martor aprins in bord doar testerul te "ajuta"si se poate ca sa aiba dreptate aia care ti-au zis cu supapa.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin.wps
post 26 Jun 2013, 10:44
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 March 13




M-am exprimat gresit! In sinea mea stiam despre ce e vorba.

EXEMPLU: pornesc motorul fiind rece si plec la drum 50km distanta, mergand peste 3000RPM nu se intampla nimic. Gen intru in localitate oprind la un semafor sau o intersectie atunci apare necazul. De ce? nu stiu! Apoi nu se mai tureaza neam peste 2300/2500RPM, cam asta voiam sa explic dar nu am fost prea atent in discutie. Imi cer scuze! smile.gif blush.gif


--------------------
Renault Megane - PH 77 WPS 2004 / Privilege
Renault Megane 2.1 / 1.6 16V / '04 / Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Jun 2013, 11:23
Post #11


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Un tester CLIP ai pus pe ea? CLIP insemnand testerul dedicat, nu din ala universal ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin.wps
post 26 Jun 2013, 11:28
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 March 13




QUOTE(cj98czh @ 26 Jun 2013, 11:23)
Un tester CLIP ai pus pe ea? CLIP insemnand testerul dedicat, nu din ala universal ...
*




A fost pus testerul de la reprezentanta Renault.

27 Jun 2013, 00:54:
Multumesc celor care m-au sfatuit pana acum! Astept si alte pareri sau eventuale cazuri intamplate la voi cu simptome asemanatoare! blink.gif

This post has been edited by catalin.wps: 27 Jun 2013, 00:54


--------------------
Renault Megane - PH 77 WPS 2004 / Privilege
Renault Megane 2.1 / 1.6 16V / '04 / Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toyotaman
post 30 Jun 2013, 22:27
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 March 10
From: timisoara




salutari la toata lumea
am un megane 2 1.6 16 v din 2003
prima data m-i s-a intamplat acum 2 saptamani cand am stat la o bariera. a inceput sa imi palpaie martorul motor iar dupa cateva secunde s-a aprins si service si esp, motorul incepand sa si trepideze. am oprit repede motorul l-am repornit si nu a mai avut nicio problema , nici trepidatii nici martori aprinsi. am fost la un test motor iar eroarea era ceva legat de cilindrul 4. atunci am schimbat bobina de la cilindrul 4 cu cea de la cilindru 1 sperand ca dupa urmatoarea aprindere de martori in bord , eroarea se va muta la cilindrul 1. dar nu , a ramas tot la cilindrul 4 . asa ca amschimbat bujiile. masina a mers normal , nu s-au mai aprins martorii cam 1 saptamani, dupa care pe drum in concediu oprind la vama a inceput din nou sa trepideze si normal sa papaie martorul motor iar dupa cateva secuns=de si service+ esp . toate astea se intampla numai cu motorul incalzit , la rece merge bine si rotund fara rateuri la esapament . daca incepe sa palpaie martorul motor si inca nu se aprinde service+esp incep sa o turez, ea se tureaza si dispare palpaitul si masina iar merge ok o perioada de timp.
daca ma poate ajuta cineva cu o parere sau un sfat i-as multuli tare mult .


--------------------
renault megan II bicorp 2003 1.6 16v
Renault Fluence L30 2.0 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin.wps
post 7 Jul 2013, 17:56
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 March 13




Si uite ca vine si rezolvarea problemei:

Din cauza faptului ca am spalat motorul s-a scurs apa pe langa boboinele de inductie si a patruns pana la bujii, si s-au prajit !!
Erau negre iar pe partea ceramica un praf maro!!

Sper sa fie de folos celor care vor pati asa ceva!


--------------------
Renault Megane - PH 77 WPS 2004 / Privilege
Renault Megane 2.1 / 1.6 16V / '04 / Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 07:27
Dacia