Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme la pornire

CGB
post 22 Nov 2005, 10:09
Post #31


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




QUOTE(ess1902 @ Nov 22 2005, 08:40 AM)
La service-ul din Iasi mi se refuza o asemenea operatie ,desi masina nu mai e de multizor in garantie.Raspunsul e ca nu se poate din cauza ca filtrul este incapsulat iar dc vreau, se schimba cu totul.(costa 2mil juma').

purjarea asta se face fara sa demonteze filtrul. se sufla aer cu presiune pe la un cap si pe partea ailalta iese apa (daca este). mizeriile nu prea au cum sa iasa smile.gif .deci asta e valabila doar daca ai apa in filtru.

cat despre pretul filtrului de 2,5 mil asta e pretu' de service. fa bine si cauta prin alta parte ca acelasi filtru il iei cu maxim 1 milion. exista magazine care aduc piese auto la comanda din afara si-ti aduc ce vrei la juma' de pret fata de service.
aia in service daca ar putea ar jupui si pielea de pe tine wink.gif nu zic ca nu fac treaba buna, dar is scumpi rau de tot.

ca exemplu revizia pe care am facut-o in vara la serus si care m-a costat 5,2 milioane o faceam la mine in oras cu 3 milioane. iar piesele schimbate erau identice (filtru motorina, filtru aer, stergatoare, ulei,filtru ulei, completat lichide).


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 22 Nov 2005, 16:41
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Cristib ai dreptate, scuzele mele... eu ma gandeam la benzinare, probabil si expresia "ca la vechile dacii" m-a facut sa ma gandesc la benzinara. La diesel e posibil... nu vad de ce sa dea scanteie dar nici nu ma pricep.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 22 Nov 2005, 18:40
Post #33


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




scuzele sint acceptate smile.gif

nici io nu ma pricep man, poate nici n-am explicat cum tre'be, da' am vazut clar cum a facut scanteie.
oricum r&d a explicat care-i fenomenul si acu' toti sintem lamuriti.sper... smile.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuse
post 5 Dec 2005, 10:07
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 14 March 05




Da m-am lamurit cum e cu bujiile. Problema e ca desi le-am schimbat tot greu imi porneste. Astazi merg iarasi la servici. Poate imi spun iar ca sunt bujiile de vina ca le dau cu cele vechi in cap.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 5 Dec 2005, 21:47
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




De cand s-a racit vremea incep sa devin tot mai ingrijorat cu sunetele scoase la pornire de masina... In primul rand cand pornesc motorul timp de 30 secunde, motorul se aude de parca ar fi un TDI "obosit", apoi revine la normal. Apoi, dupa un minut, incepe sa se auda din bord un zumzait ciudat, ca o vibratie puternica, apoi isi revine dupa cateva minute. Mai are cineva problema aceasta? ...


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 5 Dec 2005, 22:18
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




Da, relax. Face urat pana se incalzeste din varii motive: vascozitate, autoreglare soc, etc. Are personalitate, nu te speria tongue.gif


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dya
post 5 Dec 2005, 23:11
Post #37


Membru fost gras


Group: Members
Posts: 386
Joined: 25 August 05




la mine e un greiere imens sau un gandac ceva in aerisire in stanga, cand dau drumu' la caldura dimineata incepe sa se auda: pĂąc! pĂąc! pĂąc! ca si cand gandacu' urca pe aerisire... mi-e frica! ph34r.gif
apoi dupa ce se incalzeste gandacu' cred ca adoarme ca nu mai face blink.gif


--------------------
Nissan Qashqai 2008 1.5dCI 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 5 Dec 2005, 23:35
Post #38


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
'tu-ti gandacu' laugh.gif laugh.gif m-a pufnit rasu' cand am citit...se uitau aia din birou chiorüƟ la mine smile.gif

acu' trecand la lucruri serioase (asta...ca sa nu fim iar trimisi la spart seminte pe marginea santului) eu n-am avut nici o prob la pornit, nici zgomote mai ciudate. n-am gandaci sau alte vietati prin sistemu' de ventilatie. singurii gandaci care-i am is la cap laugh.gif laugh.gif

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 10:21


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siporazvan
post 6 Dec 2005, 14:34
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 3 October 05
From: Bucuresti




@dya
Gandacul tau "care este", nu este! Din cauza contractarii si dilatarii plasticului din care sunt alcatuite aerisitoarele (daca dai drumul la caldura cand in masina sunt temperaturi scazute) se aude cum pocneste. De aia dupa ce se incalzeste si plasticul adoarme gandacul!

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 10:21


--------------------
renault symbol 1.5dci 82c.p. 2005 Dynamique
Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprian burlacu
post 7 Dec 2005, 21:05
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 21 February 05
From: Constanta




Pt. Ess1902:
In vara am fost in interes de serviciu la Istanbul. Mi-am cumparat de acolo mai multe consumabile pt. Clio (de la magazine Renault), printre care:
1) filtru motorina "Delphi" cu acelasi cod cu cel de pe masina - 17 USD;
2) set stergatoare parbriz "Valeo" - 14 USD;
3) set sorturi - 8 USD;
4) set sigurante de rezerva + becuri halogen - 20 USD.
Deci, poti sa rogi pe cineva din Iasi, chiar sa faci o comanda la unul din micii intreprinzatori care fac comert in/din Turcia sa iti aduca piese din Istanbul.


--------------------
Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kata
post 12 Dec 2005, 10:19
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 10 September 05
From: Bucuresti




desi am vazut ca se discuta de diesel-uri postez si eu o problema (sau nu...?):

azi dimineata nu mi-a pornit motorul la prima cheie. desi e nou (2000km doar) si erau doar -5C cind am dat cheie, s-a dus acul pe la vreo 1000rpm a stat vreo 5sec si apoi s-a oprit. sad.gif sad.gif s-au aprins becurile de STOP si SERV.

vi s-a mai intimplat asaceva? o fi de la benzina?


--------------------
Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 12 Dec 2005, 10:39
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




@ciprian burlacu
Multumesc de sfat!!!!!!!!!!..Insa atentie pt ca este o problema la filtrele de motorina, problema pe care am expus-o pe forum:
exista 2 tipuri de filtre pt clio : unul din modele nu are senzor!! Si costa foarte putin.Eu am gasit la un baiat care aduce piese cu 700 000 (aproximativ)..insa cel de pe masina are senzor si acest model l-am gasit cu 1 800 000 fatza de 2 mil jumate cit e in service.Oricum sa ai grija la ce ai luat tu de la istambul dc are senzor.Asta e motivul pt care am indoieli in leg cu "trimisul prin cineva" pt ca as putea face asta relativ usor.Chiar si la magazinele de piese am avut probleme din cauza celor 2 modele diferite.:
Deci atentie cind cumparati de altundeva decit de la service ce model este ..dc este muult mai ieftin sigur nu e modelul care trebuie.

Acum din alt punct de vedere...filtrul cel mai ieftin se potriveste perfect, numai ca firele de la senzor nu se cupleaza. -> ramane un bec aprins in bord..atit.Dc masina nu e in garantie eu zic ca se merita.Oricum m-am hotarat sa nu schimb filtrul chiar acum.O sa-l las pana pe la 50 000 , 55 000 km.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 10:22


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 12 Dec 2005, 21:17
Post #43


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@Kata
Stai relax! Iti spun eu ce s-a intamplat: Cand ai dat la automat ai tinut prea putin cheia pe demaror, (motorul fiind la prima pornire dimineata) el a dat sa se balbaie, vroia sa ramana pornit, dar cred ca ai atins putin pedala de acceleratia, "l-ai bulversat" si s-a oprit.
De acum la pornirea de dimineata roteste cheia tinand un pic mai mult pe demaror.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 10:22


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SeaDog
post 20 Dec 2005, 15:10
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 15 November 05




Acum am aparut eu cu o problema: de cand a venit frigul, la prima cheie, cand e motorul inca rece se aude pentru 1-2 secunde un scartait fier pe fier ceva. Oricum un sunet ascutit. Cand e motorul cald niciodata nu face acest zgomot. Acum, mie unul mi se pare o problema de proasta ungere, care mi-a aparut dupa ce am schimbat uleiul, culmea, cu unul mai putin vascos. Inainte aveam 10W 40 acum 5w40. Ce poate fi si cat de mult dauneaza motorului?
Am vazut ca situatia se amelioreaza daca ii dau 2 chei scurte inainte de pornire doar pentru a pune pionioanele in miscare. Ca sa ma intelegeti mai bine asupra scartaitului pe care il face, e asemanator cu cel care se aude la anumite masini cand aluneca cureaua de distributie parca. O gramada de masini fac asa, insa tot timpul, a mea doar la pornire. Doar ce am schimbat kitul de distributie.


--------------------
Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Dec 2005, 15:24
Post #45


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Hopa hopa ... se pare ca nu sunt singurul ... si la mine face la fel ... am spus asta la topicul cu revzia de 60.000 km ... am facut deja 1000+km de la revizie si zgomotul inca este ... ciudat ciudat ... stie cineva ceva ? [cei de la service au spus ca trece ... dar se pare ca nu e asa] ... SeaDog ... in mers nu ai nici un zgomot "in plus" ... aparut dupa schimbarea distributiei ... sau la relanti ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SeaDog
post 20 Dec 2005, 15:25
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 15 November 05




Pai nici nu stiu. Ia spune-mi ca poate recunosc ceva laugh.gif . Ce ai tu in plus?
P.S. Si mie cam la 1200 de km de la revizie a aparut. Ori pentru ca e iarna ori si-a bagat coada romanasul nostru priceput... Ma astept la orice

This post has been edited by SeaDog: 20 Dec 2005, 15:28


--------------------
Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SeaDog
post 28 Dec 2005, 08:30
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 15 November 05




Eu cred ca am identificat acel zgomot. Eu zic ca e una din curele care scartaie. Posibil sa nu fie intinsa bine, pt ca acum am patit-o si la Megane. Problema cred eu ca e pt ca nu adera prea bine cureaua la fulie. Si ma gandesc ca e foarte probabil sa fie si cureaua de la alternator de vina. Azi o sa verific daca mai incarca sau nu.


--------------------
Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 28 Dec 2005, 15:54
Post #48


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




E de la cureaua de accesorii. Nu e foarte bine intinsa, sau e uzata, si din cauza umezelii patineaza cand e in sarcina mare alternatorul (adica imediat dupa pornire cand bateria e mai slaba). S-ar putea sa-ti mai apara zgomotul, la plecarea de pe loc, seara sau cand ai multi consumatori porniti (faruri, dezaburire luneta, proiectoare, ventilatie, stergatoare).


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 28 Dec 2005, 18:10
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Daca e un chirait puternic care dispare la eventuala apasare mai brusca a acceleratiei atunci e cureaua accesorii. Se rezolva prin intindere sau, daca nu mai e mult pana la inlocuirea normala la revizie, se schimba, asta pentru a nu umbla acolo de 2 ori degeaba.
Se mai poate manifesta dupa trecerea prin drumuri umede, balti, etc, cand se merge mult pe un drum umed si incepe sa chiraie cureaua se mai poate aprinde si becul de la baterie in bord pentru a se stinge cand se termina chiraitul. Acest moment va coincide cu o slabire a luminii farurilor.


--------------------
. . .
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 16:06
Dacia