Probleme la pornire
![]() ![]() ![]() |
Probleme la pornire
CGB |
![]()
Post
#31
|
||
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|||
SorinN |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Cristib ai dreptate, scuzele mele... eu ma gandeam la benzinare, probabil si expresia "ca la vechile dacii" m-a facut sa ma gandesc la benzinara. La diesel e posibil... nu vad de ce sa dea scanteie dar nici nu ma pricep.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
CGB |
![]()
Post
#33
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
scuzele sint acceptate
![]() nici io nu ma pricep man, poate nici n-am explicat cum tre'be, da' am vazut clar cum a facut scanteie. oricum r&d a explicat care-i fenomenul si acu' toti sintem lamuriti.sper... ![]() |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
mariuse |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 March 05 ![]() |
Da m-am lamurit cum e cu bujiile. Problema e ca desi le-am schimbat tot greu imi porneste. Astazi merg iarasi la servici. Poate imi spun iar ca sunt bujiile de vina ca le dau cu cele vechi in cap.
|
-------------------- |
|
octav_ |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
De cand s-a racit vremea incep sa devin tot mai ingrijorat cu sunetele scoase la pornire de masina... In primul rand cand pornesc motorul timp de 30 secunde, motorul se aude de parca ar fi un TDI "obosit", apoi revine la normal. Apoi, dupa un minut, incepe sa se auda din bord un zumzait ciudat, ca o vibratie puternica, apoi isi revine dupa cateva minute. Mai are cineva problema aceasta? ...
|
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Da, relax. Face urat pana se incalzeste din varii motive: vascozitate, autoreglare soc, etc. Are personalitate, nu te speria
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
dya |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 ![]() |
la mine e un greiere imens sau un gandac ceva in aerisire in stanga, cand dau drumu' la caldura dimineata incepe sa se auda: pĂąc! pĂąc! pĂąc! ca si cand gandacu' urca pe aerisire... mi-e frica!
![]() apoi dupa ce se incalzeste gandacu' cred ca adoarme ca nu mai face ![]() |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
CGB |
![]()
Post
#38
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() 'tu-ti gandacu' ![]() ![]() ![]() acu' trecand la lucruri serioase (asta...ca sa nu fim iar trimisi la spart seminte pe marginea santului) eu n-am avut nici o prob la pornit, nici zgomote mai ciudate. n-am gandaci sau alte vietati prin sistemu' de ventilatie. singurii gandaci care-i am is la cap ![]() ![]() This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 10:21 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
siporazvan |
![]()
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 3 October 05 From: Bucuresti ![]() |
@dya
Gandacul tau "care este", nu este! Din cauza contractarii si dilatarii plasticului din care sunt alcatuite aerisitoarele (daca dai drumul la caldura cand in masina sunt temperaturi scazute) se aude cum pocneste. De aia dupa ce se incalzeste si plasticul adoarme gandacul! This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 10:21 |
--------------------
renault
symbol 1.5dci 82c.p.
2005 Dynamique Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
|
|
ciprian burlacu |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 21 February 05 From: Constanta ![]() |
Pt. Ess1902:
In vara am fost in interes de serviciu la Istanbul. Mi-am cumparat de acolo mai multe consumabile pt. Clio (de la magazine Renault), printre care: 1) filtru motorina "Delphi" cu acelasi cod cu cel de pe masina - 17 USD; 2) set stergatoare parbriz "Valeo" - 14 USD; 3) set sorturi - 8 USD; 4) set sigurante de rezerva + becuri halogen - 20 USD. Deci, poti sa rogi pe cineva din Iasi, chiar sa faci o comanda la unul din micii intreprinzatori care fac comert in/din Turcia sa iti aduca piese din Istanbul. |
-------------------- Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
|
|
Kata |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 10 September 05 From: Bucuresti ![]() |
desi am vazut ca se discuta de diesel-uri postez si eu o problema (sau nu...?):
azi dimineata nu mi-a pornit motorul la prima cheie. desi e nou (2000km doar) si erau doar -5C cind am dat cheie, s-a dus acul pe la vreo 1000rpm a stat vreo 5sec si apoi s-a oprit. ![]() ![]() vi s-a mai intimplat asaceva? o fi de la benzina? |
-------------------- Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine |
|
ess1902 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
@ciprian burlacu
Multumesc de sfat!!!!!!!!!!..Insa atentie pt ca este o problema la filtrele de motorina, problema pe care am expus-o pe forum: exista 2 tipuri de filtre pt clio : unul din modele nu are senzor!! Si costa foarte putin.Eu am gasit la un baiat care aduce piese cu 700 000 (aproximativ)..insa cel de pe masina are senzor si acest model l-am gasit cu 1 800 000 fatza de 2 mil jumate cit e in service.Oricum sa ai grija la ce ai luat tu de la istambul dc are senzor.Asta e motivul pt care am indoieli in leg cu "trimisul prin cineva" pt ca as putea face asta relativ usor.Chiar si la magazinele de piese am avut probleme din cauza celor 2 modele diferite.: Deci atentie cind cumparati de altundeva decit de la service ce model este ..dc este muult mai ieftin sigur nu e modelul care trebuie. Acum din alt punct de vedere...filtrul cel mai ieftin se potriveste perfect, numai ca firele de la senzor nu se cupleaza. -> ramane un bec aprins in bord..atit.Dc masina nu e in garantie eu zic ca se merita.Oricum m-am hotarat sa nu schimb filtrul chiar acum.O sa-l las pana pe la 50 000 , 55 000 km. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 10:22 |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
hellcat |
![]()
Post
#43
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@Kata
Stai relax! Iti spun eu ce s-a intamplat: Cand ai dat la automat ai tinut prea putin cheia pe demaror, (motorul fiind la prima pornire dimineata) el a dat sa se balbaie, vroia sa ramana pornit, dar cred ca ai atins putin pedala de acceleratia, "l-ai bulversat" si s-a oprit. De acum la pornirea de dimineata roteste cheia tinand un pic mai mult pe demaror. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 10:22 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
SeaDog |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 November 05 ![]() |
Acum am aparut eu cu o problema: de cand a venit frigul, la prima cheie, cand e motorul inca rece se aude pentru 1-2 secunde un scartait fier pe fier ceva. Oricum un sunet ascutit. Cand e motorul cald niciodata nu face acest zgomot. Acum, mie unul mi se pare o problema de proasta ungere, care mi-a aparut dupa ce am schimbat uleiul, culmea, cu unul mai putin vascos. Inainte aveam 10W 40 acum 5w40. Ce poate fi si cat de mult dauneaza motorului?
Am vazut ca situatia se amelioreaza daca ii dau 2 chei scurte inainte de pornire doar pentru a pune pionioanele in miscare. Ca sa ma intelegeti mai bine asupra scartaitului pe care il face, e asemanator cu cel care se aude la anumite masini cand aluneca cureaua de distributie parca. O gramada de masini fac asa, insa tot timpul, a mea doar la pornire. Doar ce am schimbat kitul de distributie. |
-------------------- Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#45
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Hopa hopa ... se pare ca nu sunt singurul ... si la mine face la fel ... am spus asta la topicul cu revzia de 60.000 km ... am facut deja 1000+km de la revizie si zgomotul inca este ... ciudat ciudat ... stie cineva ceva ? [cei de la service au spus ca trece ... dar se pare ca nu e asa] ... SeaDog ... in mers nu ai nici un zgomot "in plus" ... aparut dupa schimbarea distributiei ... sau la relanti ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
SeaDog |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 November 05 ![]() |
Pai nici nu stiu. Ia spune-mi ca poate recunosc ceva
![]() P.S. Si mie cam la 1200 de km de la revizie a aparut. Ori pentru ca e iarna ori si-a bagat coada romanasul nostru priceput... Ma astept la orice This post has been edited by SeaDog: 20 Dec 2005, 15:28 |
-------------------- Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
|
|
SeaDog |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 November 05 ![]() |
Eu cred ca am identificat acel zgomot. Eu zic ca e una din curele care scartaie. Posibil sa nu fie intinsa bine, pt ca acum am patit-o si la Megane. Problema cred eu ca e pt ca nu adera prea bine cureaua la fulie. Si ma gandesc ca e foarte probabil sa fie si cureaua de la alternator de vina. Azi o sa verific daca mai incarca sau nu.
|
-------------------- Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
E de la cureaua de accesorii. Nu e foarte bine intinsa, sau e uzata, si din cauza umezelii patineaza cand e in sarcina mare alternatorul (adica imediat dupa pornire cand bateria e mai slaba). S-ar putea sa-ti mai apara zgomotul, la plecarea de pe loc, seara sau cand ai multi consumatori porniti (faruri, dezaburire luneta, proiectoare, ventilatie, stergatoare).
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Daca e un chirait puternic care dispare la eventuala apasare mai brusca a acceleratiei atunci e cureaua accesorii. Se rezolva prin intindere sau, daca nu mai e mult pana la inlocuirea normala la revizie, se schimba, asta pentru a nu umbla acolo de 2 ori degeaba.
Se mai poate manifesta dupa trecerea prin drumuri umede, balti, etc, cand se merge mult pe un drum umed si incepe sa chiraie cureaua se mai poate aprinde si becul de la baterie in bord pentru a se stinge cand se termina chiraitul. Acest moment va coincide cu o slabire a luminii farurilor. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 16:06 |