Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cand va da are rece in torpedo?, Pentru cei cu frigider in bord...

ncristi
post 19 Oct 2005, 21:17
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Astazi (dupa cum am scris si la "probleme climatizare") s-a intamplat o chestie ciudata...un zgomot ca o hartie tinuta in curent se auzea de undeva din bord (torbedou mai exact)...zgomot de intenzitate mica...

La inceput se auzea cu sau fara recirculare la vitezele de la mijloc ale venilatorului...
Dupa ce m-am jucat putin dand mai tare sau mai incet ventilatorul pornind si oprind recircularea si A/C bestia a tacut...

Acum a mai ramas un zgomot ff incetcand cand este pe recirculare undeva in torpedou si am observat ca atunci cand este pe recirculare in torbedou baga aer rece...altfel nu sau mai putin de cat atunci cand este pe recirculare.


Este normal sa bage aer rece in torbedou doar pe recirculere ? unsure.gif

Este normal un zgomot de ff mica intensitate ( aproape ca cel descris mai sus -- doar in torbedou) ?

PS
Mentionez ca zgomotul se aude doar cand este pe recirculare si este extrem de redus? (nu vorbesc de zgomotul produs de aer care este normal)


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIESEL.BV
post 20 Oct 2005, 10:04
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 9 March 05
From: BRASOV




ncristi.... rolleyes.gif esti extrem de atent la tot ce se petrece in masina .... eu am inceput sa ma detasez si sa ma bucur de condus smile.gif). Se pare ca ai dreptate... revenind la topic... si eu am sesizat acelasi lucru.... dar nu as merge asa departe sa ii zic frigider.smile.gif)

hai sa zicem doar ca incetineste fenomenul de incalzire a ceea ce bagi acolo in conditiile spuse de tine. Mie nu mi s-a parut ca ar raci extraordinar....... dar ma rog.... smile.gif).

salutari smile.gif


--------------------
M II sedan 1.5 dci Conf.Priv. black
2004/5, 71.000 km.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nushala
post 12 Jan 2006, 23:20
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 10 June 05
From: Bucuresti




mie mi se pare o mare tzeapa chestia cu "torpedou cu refrigerare". nu raceste deloc ci pur si simplu are o mica mica tevusca care da aer pacolo...


--------------------
Renault Megane II 1.6 2005 Bicorp
Megane II.1 Bicorp Influence 1.6, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 12 Jan 2006, 23:27
Post #4


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




aceeasi parere o am si eu... parca nu era lista standard destul de plina... sad.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 13 Jan 2006, 09:36
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Prima data am zis ca e beton,dar dupa aia am constatat ca nu e atat de eficient.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 13 Jan 2006, 10:15
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




pai, aerul rece din torpedou, nu intra doar atunci cand este cuplat si AC-ul?
eu cel putin asa stiam. si cum AC-ul se cupleaza automat cu recircularea... am sa verific si eu la mine...


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 13 Jan 2006, 10:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Si cand e cuplat Ac-ul nu e senzational.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RamsesII
post 13 Jan 2006, 10:22
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 23 September 05




Mie mi se pare suficienta racirea din torpedou, ca doar nu tin carne acolo smile.gif

Ce m-ar interesa e altceva: cum sa-l dezactivez in timpul verii? Ca acolo tin CD-uri, si treceri de la temperaturi mici la temperaturi mari (mai ales cand afara sunt 30 de grade) afecteaza CD-urile.


--------------------
Renault Megane / Skoda Octavia II
Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj666
post 13 Jan 2006, 10:23
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 29 July 05
From: Cluj




QUOTE(coocky @ Jan 13 2006, 10:15 AM)
pai, aerul rece din torpedou, nu intra doar atunci cand este cuplat si AC-ul?
eu cel putin asa stiam. si cum AC-ul se cupleaza automat cu recircularea... am sa verific si eu la mine...
*



Daca pui o chestie rece in torpedou si ai AC-ul pornit, chestia ramine un pic mai mult timp rece, dar nici intr-un caz nu se poate raci ceva. Refrigerare e cam mult spus. Cred ca mai potrivit ar fi incercare de tinere la rece... E, reclama vinde masina, nu?


--------------------
Renault Koleos 2009, Dinamique 175 cp
VW Golf 7, 1.2 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj666
post 13 Jan 2006, 10:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 29 July 05
From: Cluj




QUOTE(Solon @ Jan 13 2006, 10:16 AM)
Si cand e cuplat Ac-ul nu e senzational.
*




Eu le tin in compartimentul de sub cotiera. Acolo n-am variatii de temperatura.


--------------------
Renault Koleos 2009, Dinamique 175 cp
VW Golf 7, 1.2 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 13 Jan 2006, 10:25
Post #11


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Apropo de zgomotul descris de ncristi, si mie mi s-a intamplat pana acum de 2 ori, in doua zile diferite, dar la mine zgomotul este in masina, nu am deschis torpedoul, am impresia ca e undeva in bord, in spatele prizelor de aer, si se manifesta ca si cum ar fi o hartie sau ceva prins care se loveste de palele ventilatorului (brbrbrbrbrbr repetat, ca sa zic asa). Zgomotul se mentine daca maresc viteza ventilatorului, dar cu tonalitati diferite, normal. Dupa o pauza in functionare nu s-a mai auzit, dar faptul ca a aparut si a doua oara ma pune serios pe ganduri, ma gandesc sa nu moara ceva pe acolo, vreun ventilator, ceva, habar n-am.
Daca are cineva o experienta asemanatoare si a gasit si o rezolvare sa-mi zica si mie, va rog, deocamdata nu am motiv sa merg la service iar eu nu ma bag sa desfac pe acolo ca nici nu ma pricep nici nu ma atrage ideea.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 13 Jan 2006, 10:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Eu am in torpedou un buson albastru care cica se pune sa acopere gaura de ventilatie si gata.Stiu ca unii se plangeau ca nu il au.
In nici un gaz nu poti sa pui o doza de suc fierbinte in torpedou si apoi sa o gasesti rece ca gheata.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 13 Jan 2006, 11:03
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Astept cu incredere vara sa vad daca se intampla ceva cu sucul meu... smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 13 Jan 2006, 11:38
Post #14


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Nu se va intampla nimic, stai linistit. Iti spun din experienta proprie si din ce am citit pe forum: un suc DEJA rece ti-l mentine mai mult timp rece, atata tot. Nu te astepta sa-ti raceasca un suc cald, ca mare lucru nu se intampla.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1967
post 13 Jan 2006, 11:51
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 29 March 05
From: Bacau




Nu sunt eu ala contra ,dar la mine asta vara , chiar m-a mirat ca racea destul de tare.De asta chiar nu am de ce sa ma plang....


--------------------
ML 350 2013 - BC-35-SDS
MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE
Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 13 Jan 2006, 15:49
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




OK... greseala mea... nu raceste sucul, dar cum spuneau si altii mentine mai mult timp rece...
Stiu ca azi vara, eram pe drum si cand opream in diferite locuri luam suc rece din frigider si ramanea "baubil" cateva ore bune. oricum aer mai rece decat minimul de la AC nu poate baga, deci aer sub 15 grade nu poti baga.... deci clar nu este "frigider". Pentru a opri acest fenomen exista(sau nu) "celebrul" capac...


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danuzz
post 13 Jan 2006, 17:18
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 6 May 04




QUOTE(padre @ Jan 13 2006, 10:25 AM)
Apropo de zgomotul descris de ncristi, si mie mi s-a intamplat pana acum de 2 ori, in doua zile diferite, dar la mine zgomotul este in masina, nu am deschis torpedoul, am impresia ca e undeva in bord, in spatele prizelor de aer, si se manifesta ca si cum ar fi o hartie sau ceva prins care se loveste de palele ventilatorului (brbrbrbrbrbr repetat, ca sa zic asa). Zgomotul se mentine daca maresc viteza ventilatorului, dar cu tonalitati diferite, normal. Dupa o pauza in functionare nu s-a mai auzit, dar faptul ca a aparut si a doua oara ma pune serios pe ganduri, ma gandesc sa nu moara ceva pe acolo, vreun ventilator, ceva, habar n-am.
Daca are cineva o experienta asemanatoare si a gasit si o rezolvare sa-mi zica si mie, va rog, deocamdata nu am motiv sa merg la service iar eu nu ma bag sa desfac pe acolo ca nici nu ma pricep nici nu ma atrage ideea.
*



Sunt gunoaie trase pe sistemul de ventilare (frunze, crengutze etc). Trebuie dat ffiltrul de habitaclu jos si suflat compartimentul cu aer...


--------------------
M II Bicorp, 1.5 dci, 80 CP, xenon, clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiB
post 16 Jan 2006, 14:06
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 18 September 05




Nu stiu cum la voi nu raceste dar la mine cind am luat cutia cu CD-uri era sa imi ramina mina lipita de el cit de rece era. Caldura in masina era pe 27 pusa fara recilculare, motorul era cald deci ma gindesc ca fiind iarna acolo baga aer de afara fara sa il mai treaca prin sist de incalzire. Nu am apucat sa merg inca vara cu ea dar ma gindesc ca sub 19 C nu o sa bage decit daca ii pun eu geatza.
Am alta intrebare, daca il pun pe automat 27 sa zicem acuma iarna, cu motoru rece imi porneste AC. Credetzi ca stie sa foloseasca AC ca cele de casa si sa produca caldura in loc de frig ? Teoretic eu zic ca da ca e o inversare a procesului. Adica comprima freonul sau ce o fi in instalatzia interna si il decomprima in cea externa. Invers decit cind face frig (comprima afara si decomprima inauntru).
Daca cineva a citit de asa ceva sa imi zica si mie ca sunt curios.


--------------------
Renault Megane Estate 2005 1.5 DCI
Renault Megane II Estate full option, 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexnet
post 17 Jan 2006, 13:25
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 23 June 05




Nu este chiar asa complicat. Aerul (direct de afara sau cel racit de A/C) este dirijat cu ajutorul unor clapete din aeroterma sa treaca prin sau sa ocoleasca un mic radiator aflat tot in aeroterma prin care circula antigelul din motor, in functie de cum setezi clima cald/rece.


--------------------
Megane II Sedan 1.5 dCi 80 CP, Gris platine
Confort Expression + clima automata, jante aliaj
Iulie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 21 Apr 2006, 19:20
Post #20


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Nu stiu la altii cum este, dar la mine tevusca aia din torpedou si-a facut din plin simtita prezenta anul trecut, in Grecia. Obisnuiam sa facem calatorii in fiecare zi (e adevarat, m-am intors mai obosit decat in momentul in care am plecat...dar a meritat!) si bauturile puse in torpedou au facut deliciul excursiilor. Mai ales ca incapeau, frate, sa ajunga la 4 oameni. Le puneam deja reci (luate de la frigider), insa AC si-a facut efectul.Cand plecam sa vizitam ceva (si masina ramanea in soare mai multe ore), cand ne intorceam la masina, apa era calaie. Dupa 1/2 ora de mers-tzutz! So, I'm happy.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiB
post 24 Apr 2006, 18:05
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 18 September 05




Super FISICHELU, abia astept sa vina vara sa testez si eu.


--------------------
Renault Megane Estate 2005 1.5 DCI
Renault Megane II Estate full option, 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 21 Aug 2006, 17:47
Post #22


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.619
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(danuzz @ 13 Jan 2006, 19:18)
Sunt gunoaie trase pe sistemul de ventilare (frunze, crengutze etc). Trebuie dat ffiltrul de habitaclu jos si suflat compartimentul cu aer...
*



Asa este, pot fi f bine gunoaie trase prin sistemul de ventilare. Cand aveti de gand sa va schimbati filtrul de habitaclu, nu mergeti la service pt treaba asta ci faceti-o voi in spatele blocului pt ca e o treaba f simpla.

Dati capacul de la filtrul de habitaclu jos, apoi torpedoul si scoateti filtrul de habitaclu.

Danutzz a avut doar pe jumatate dreptate din ce a afirmat.
Ceea ce nu trebuie facut este sa nu suflati in nici un caz compartimentul filtrului de habitaclu cu aer ci trebuie pus mana pe un aspirator (de ala de casa e cel mai indicat pt ca are putere mai mare) si trebuie bagata tzeava aspiratorului in compartimentul filtrului de habitaclu si aspirat f bine. Nu o sa va vina a crede ce scoateti de acolo.
Daca v-ati uitat cu atentie cand se scoate filtrul de habitaclu, probabil ca ati vazut ce va pica din el pe mocheta in masina....ei bine asa pica si in compartimentul filtrului.
Eu am bagat capul (mai greu se face asta, e drept) prin locasul unde sta torpedeoul si impreuna cu o lanterna m-am uitat in compartimentul filtrului de habitaclu pt a vedea ce e acolo.....dar e suficient sa trageti cu aspiratorul fara sa vedeti smile.gif

La fel va recomand sa va aspirati si compartimentul filtrului de aer de la motor.
"Nenorocirea" nu e asa de mare acolo dar oricum e ceva praf 'depozitat' in niste locase care se merita sa fie scos pt ca nu se stie....
In service nu sta nimeni cu aspiratorul sa va faca treaba asta. Tot ce pot face ei e sa sufle cu aer comprimat acolo si faceti mai rau daca ii puneti sa va faca asta.

Cu aer comprimat e bine sa suflati compartimentul bujiilor (si chiar va recomand sa faceti asta) inainte de a le scoate (dupa ce au fost scoase bobinele) pt ca si acolo ar putea sa intre ceva praf dar e mult mai putin probabil.

scuze pt off topic, sper sa fie cu folos

iar referitor la topic, "torpedo cu refrigerare" = vrajeala de aburit clientela


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 22 Oct 2007, 11:01
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




Pe frigurile aste m-am lovit de o necesitate, aceea de a tine ceva rece in torpedou. Inca nu m-am lamurit daca aerul ce intra in torpedou este cel setat de clima sau v-a fi rece (AC sau frig afara) tot timpul. Ei spun in specificati, "torpedo cu refrigerare", asta dupa mine inseamna rece nu cald. Pentru cei care au trecut deaja o iarna cu masina, cum este? Multumesc.


--------------------
Renault Megane 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP - PH 02 MCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu
post 22 Oct 2007, 12:20
Post #24


un fost proprietar de megan.....


Group: Members
Posts: 914
Joined: 3 January 06
From: Bucuresti




Simplu: Ai clima pe rece - torpedou rece, o ai pe cald si in torpedou ai tot cald smile.gif
Nu te ajuta cu nimic iarna....
Avantaje la cei care au dopul ala albastru/verde,il pun si nu mai baga cald in torpedou!


--------------------
Saab 9-3 2.2 TiD Vector
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 23 Oct 2007, 11:19
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




Mi-am facut un pic de timp astazi si am verificat. Cu AC pornit, treapta maxima de ventilatie (ca sa se simpta ceva biggrin.gif ) si clima setata pe 22 am constatat ca in timp ce la gurile de habitaclu aerul era incalzit, pe gaura de la torpedou venea rece. Cred ca au fost totusi destul de destepti sa traga conducta aia inainte de radiatorul de caldura. Singurul lucru care lasa de dorit este debitul de aer din torpedo care nu stiu cum ar putea fi inbunatatit (eventual un ventilator in plus radmasa.gif ) Toate cele bune.


--------------------
Renault Megane 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP - PH 02 MCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 24 Oct 2007, 08:50
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




E minciuna faza cu AC in torpedou la Renault!
La Peugeot-ul din semnatura sufla ca la balamuc!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu
post 24 Oct 2007, 09:10
Post #27


un fost proprietar de megan.....


Group: Members
Posts: 914
Joined: 3 January 06
From: Bucuresti




Ai dreptate! Este o porcarie..... mad.gif


--------------------
Saab 9-3 2.2 TiD Vector
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 29 Oct 2007, 13:32
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




Este o porcarie, intradevar atata timp cat nu au dus solutia pana la capat. Adica sa asigure un flux constant de aer rece pe conducta respectiva. Eu m-am ambitionat (mai mult din curozitate) si lucrez la o varianta de introducere a unui ventilator suplimentar pe aceasta conducta. Cum masina este noua o sa merg pe o solutie demontabila cu alimentare de la bricheta masiniii.


--------------------
Renault Megane 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP - PH 02 MCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nlu
post 30 Oct 2007, 19:07
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 20 February 07




Sa fiu sincer eu am mers si la un gratar cu AC manual pe treapta a 3-a am bagat 2 casolete cu mici si 3 beri la cutie (care deja erau reci) si s-au pastrat chiar bine avand in vedere ca afara erau 40 de grade, nu cred ca este facut sa raceasca ci numai sa mentina si pe orificiu intra aer rece destul de bine nu am incercat in anotimpul rece ca atunci pot sa pun si in portbagaj ca acolo nu intra caldura prea repede wink.gif si sincer sa fiu nici nu am verificat daca pe cald in torpedou intra tot cald.


--------------------
Renault Megane sedane Expression 1.6 16v 2007 Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 31 Oct 2007, 09:14
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




Tocmai asta este frumusetea.... Daca este cald afara atunci AC-ul merge la putere maxima si face fata si in torpedo, in schimb cand temperatura de afara nu mai solicita AC-ul atunci se strica treaba in torpedo ...Asa cum este construit, doar daca exista o sursa de ventilatie separata pentru Torpedo ar putea sa rama in aceiasi parametri indiferent de cat de tare merge ventilatorul de la clima ...
Cred ca s-a pornit de la rationamentul:
Temperatura setata pe 21 de exemplu:
daca afara sunt 40 grade: merge AC+ventilator tare - >rece in torpedo
daca afara sunt 4 grade: merge ventilatorul tare + aer rece de afara - >rece in torpedo.
Cu cat diferenta de temperatura este mai mare cu atat munceste ventilatorul mai mult - >rece in torpedo... hai ca v-am plictisit destul ...


--------------------
Renault Megane 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP - PH 02 MCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 22:49
Dacia