Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Schimbare antigel M1

ionutt daniel
post 16 Oct 2009, 22:15
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Nu e o avere si cred ca o poti considera pe asta o spalare a circuitului.. Cel mai bine mergi si cumpara antigel recomandat (vezi mai sus), dai drumul la asta nou, bagi apa distilata pana se completeaza circuitul, pornesti motorul, dai iarasi jos lichidul, montezi totul, apoi pui antigel nediluat 3 litri, iar restul completezi cu apa distilata(considerand ca a mai ramas in motor apa distilata si sa nu se greseasca concentratia).
E de preferat sa faci aceasta operatie decat sa te trezesti peste ceva km ca se corodeaza partile de aluminiu din motor sau ca ai probleme cu pompa de apa/radiator/calorifer. Spor!


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felixneagu
post 17 Oct 2009, 10:04
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 17 September 08
From: Galati




Ok. Mersi. Oricum trebuie sa apelez iar la mecanic. Am vazut eu ceva ce a facut el, dar sincer nu m-as baga totusi de unu singur.


--------------------
Renault Megane Classic 1.6, 16v 2003 - Galati
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 19 Oct 2009, 16:59
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




Se mai gaseste si antigel romanesc, produs de Chimopar, se numeste GELSOL &reg; TIP D, a fost 15 lei/L.


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 19 Oct 2009, 20:13
Post #34


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




Salutari... sa nu faceti ca mine anul trecut, la un renault 5 am pus antigel romanesc, nu mai retin firma dar era 6 ron litru de culoare albastru de la un magazin de piese dacia. Doamna de acolo foarte draguta m-a avertizat ca acel antigel ataca tubulatura fiind coroziv dar eu .... bine doamna las' ca-i ieftin si bun. Pe urma am constatat la o saptamana doua ca imi curgea pe la toate colierele. Am incercat sa le mai strang... mai rau am facut, ca unele mergeau in gol apoi bucurie, dute cumpara coliere si deloc ieftine. Mai zic, mare dreptate avea doamna aia. La megane am zis ca nu mai iau chinezarii romanesti ieftine, nu ma risc pun doar cel recomandat si atat.


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aryb4
post 22 Oct 2009, 22:27
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 January 08




Salutare!
Ieri am facut schimbul de ulei si antigel. Am bagat antigel verde de la Aral. Tot verde a fost si ianinte. Mecanicul la care am fost a reusit sa scoata 3L cred. Cand am pus antigelul nou abea daca au intrat 3L. Am pus antigel concentrat ca apa nu am mai avut unde sa bag. Credeti ca va fi o problema, tinand cont ca amai ramas jumatate cred din antigelul vechi? Problema e urmatoarea astazi mergand prin oras temperatura a urcat, stiti cum e traficul de oras si trb sa porneasca ventilatorul dar acesta nu amai pornit, de unde vine problema? Stie cineva? Am un Megane din 1996, motor de 1.6 benzina. Mersi mult


--------------------
Ranault Megane 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 23 Oct 2009, 04:22
Post #36


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




QUOTE(aryb4 @ 22 Oct 2009, 23:27)
Salutare!
Ieri am facut schimbul de ulei si antigel. Am bagat antigel verde de la Aral. Tot verde a fost si ianinte. Mecanicul la care am fost a reusit sa scoata 3L cred. Cand am pus antigelul nou abea daca au intrat 3L. Am pus antigel concentrat ca apa nu am mai avut unde sa bag. Credeti ca va fi o problema, tinand cont ca amai ramas jumatate cred din antigelul vechi? Problema e urmatoarea astazi mergand prin oras temperatura a urcat, stiti cum e traficul de oras si trb sa porneasca ventilatorul dar acesta nu amai pornit, de unde vine problema? Stie cineva? Am un Megane din 1996, motor de 1.6 benzina. Mersi mult
*


Pai poate a scos meseriasul firele de la termostatul ventilatorului ... umbland si desfacand unde nu trebuie de a ramas jumatate din lichidul de racire in instalatie ... blush.gif


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 23 Oct 2009, 08:34
Post #37


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Prima parte: f. probabil.
Partea a doua: f. corect.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aryb4
post 23 Oct 2009, 18:35
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 January 08




Salutare!
S-a rezolvat! smile.gif Astazi la prima ora am fost la ei, "meseriasii", eu is pe dinafara in mecanica dar dupa ce am mai studiat problema pe forum am mai aflat cate ceva. Acestia nici nu stiuau ca are masina si aerisire pe radiator si la radiator a trebuit aerist. Cand a fost vorba sa schimbe antigelul, au scos furtunul de jos de la radiator cat a iesit atat a fost si s-a turnat antigelul nou. Pana la urma care a fost problema nu am prea inteles. Banuiesc ca nu era aerisita instalatia. Ei au scos mufa de la termostat au incercat cu un fir sa vada daca porneste cand a pus mufa la loc ventilatorul a pornit fara probleme. Cand i-am intrebat care a fost problema tot ei eu fost cei indignati ca "masina e veche si nu intinereste" nu ca ei ar fi nepriceputi. va doresc multa bafta sa conduceti prudent si sa va feriti de"meseriasii priceputi". excl.gif


--------------------
Ranault Megane 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 23 Oct 2009, 20:46
Post #39


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




La un schimb de antigel, meseriasi din astia mi-au rupt o ureche de plastic cu patentul de la radiator (deci am cumparat radiator nou) si m-am lasat
merg la service-ul renault macar aia stiu unde sa scarpine masina.
Cel putin la Iasi e 70 lei ora fara TVA de manopera!


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 24 Oct 2009, 13:07
Post #40


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara





Si ce timp de manopera ai platit pt. schimb antigel ?


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 24 Oct 2009, 17:56
Post #41


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




Nu mai tin minte ca a fost acum doi ani, dar miercuri merg sa il schimb din nou si va dau detalii: pret manopera, pret antigel si altele.


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aryb4
post 27 Oct 2009, 00:15
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 January 08




Eu am luat antigel Aral concentrat 21 lei/L. Manopera pt scimbul de ulei, antigel si filtrea a fost de 60 lei.


--------------------
Ranault Megane 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 28 Oct 2009, 13:11
Post #43


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




referitor la timpul de manopera pentru schimb antigel am deschis un topic aici:
http://www.reno.ro/Normativ-SERVICE-reparatii-t162691.html


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 29 Oct 2009, 10:35
Post #44


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Multumesc . smile.gif


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carbon
post 4 Nov 2009, 10:37
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 4 November 09




si la megane II 1.5 dci se chimba la fel antigelu?


--------------------
renault Scenic 3 k9k836 2011 - 1.5 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 4 Nov 2009, 11:55
Post #46


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




Cum adica la fel? Te referi la timpul de manopera? Fiecare masina si motorizare are un alt timp de manopera dar nu difera cu mult!


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 10 Nov 2009, 20:59
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




am fost la reprezentanta si cei de acolo mi-au spus ca antigelul nu e nevoie sa se schimbe, fiind deajuns doar o masurare a concentratiei si eventual o completare . De schimbat doar foarte rar , cand chiar nu mai corespunde .
Alte pareri????


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 10 Nov 2009, 21:27
Post #48


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




Pai daca nu e cu impuritati si e ok, dupa masurare e deajuns completarea cu antigel concentrat. Eu l-am schimbat din cauza ca aveam mizerie pe instalatie. Pe de alta parte, inteleg, ca e recomandat schimbarea lichidului de racire o data la 4 ani,

This post has been edited by Shafu: 10 Nov 2009, 21:28


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 11 Nov 2009, 11:44
Post #49


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Anual se completeaza dupa necesitati si se verifica punctul de inghet. O data la cel mult 4 ani se schimba integral. In aceasta perioada isi pierde proprietatile de lubrifiere a pompei de apa.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 23 Feb 2010, 10:11
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




Am o noua problema cu antigelul....il pierd....nu stiu pe unde...m-am uitat pe la toate furtunele care le pot vedea la ridicarea capotei, pe niciunul nu e urma de antigel. Vineri am completat cu apa distilata pana la maxim....iar azi de dimineatza era sub minim(~50km facuti in aceasta perioada).....ceva idei? poate sa piarda aceasta cantitate pe la pompa de apa?


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 23 Feb 2010, 11:26
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Da.

Pot exista si pierderi prin mici fisuri in furtune, scapari care se observa doar la turatii mai ridicate (presiune mai mare), lichidul se poate evapora imediat in contact cu elementele incalzite ale motorului si nu se observa locul scaparii.
In cel mai rau caz o garnitura/bloc motor crapat(a).


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Feb 2010, 12:43
Post #52


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Vallybz - si eu zic ca pe la pompa de apa este... partea proasta este ca trebuie data distributia jos sa schimbi pompa.... si cureaua odata data jos obligatoriu trebuie inlocuita


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 23 Feb 2010, 12:52
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




si eu ma gandesc la pompa...la relanti cateodata se unde un tacanit...si cam de acolo ar veni...dar cum pot sa verific...totusi nu as da 2 mil pe pompa+montaj+curea distributie si totusi sa pierd lichid.....ma gandesc ca poate fi si vreun furtun crapat....



radunare...stiu ca daca ar fi fisurata garnitura de la blocul motor...as avea antigelul in ulei....aia am verificat prima data, dar uleiul e in perfecta stare si nu apare nici urma de spume sau de apa

This post has been edited by Vallybz: 23 Feb 2010, 12:53


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Feb 2010, 13:15
Post #54


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




pai baga-te sub masina si arunca un ochi... este cel mai simplu... trebuie sa se vada pe unde curge


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mining
post 23 Feb 2010, 21:10
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 404
Joined: 13 December 08




Poate ai schimbat antigelul, asa se intampla dupa, pana se face aerisirea, trebuie sa mai completezi. Daca pierzi, uita-te sub masina sa vezi unde apare pata de lichid si poti sa-ti dai seama.


--------------------
Renault Fluence 1,5 dCi, 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 24 Feb 2010, 08:18
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




antigeleul e schimbat in noiembrie....ieri dupa-amiaza am tinut masina mai bine de jumatate de ora pornita si accelerata la 3000 rot/min.....si nici macar o picatura....dar vedeam cum dispare antigelul....m-am uitat pe la toate furtunele, pe la radiator, pompa...nimic....


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valium2008
post 2 Sep 2010, 12:16
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 22 October 09




QUOTE(alex0507 @ 19 Oct 2009, 16:59)
Se mai gaseste si antigel romanesc, produs de Chimopar, se numeste GELSOL &reg; TIP D, a fost 15 lei/L.
*



Este chiar asa important sa fie tip D? deoarece eu am mai completat fel de fel de antigel si sincer... nu m-am uitat niciodata la tip. Imi recomandati sa schimb TOT antigelul?


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2001 - AR-97-SAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 2 Sep 2010, 13:19
Post #58


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Da, e foerte important sa fie de tip D pt ca risti sa gauresti garnituri si altele...
Inca nu s-a innegrit lichidul din borcan?
Eu recomand sa-l schimbi pe tot. Intra cam 6- 6,5L.


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valium2008
post 2 Sep 2010, 16:59
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 22 October 09




inca nu este negru. Are aceeasi coloare ca pana acuma. Pe langa antigel, am mai completat si cu apa distrilata in timpul verii insa am pastrat temperatura de inghet in limitele folosite de mine. (rezistent -25...-30).


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2001 - AR-97-SAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytzuady
post 16 Oct 2010, 14:50
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 28 September 10




trebuie sa-mi schimb si eu antigelul la un megane din 97 dti dar nu am vazut nii un ventil de aerisire pe radiator sau pe carcasa termostat sau pe vreun furtun a schimbat cineva antigelul si daca scot furtunul de la radiator si suflu aer prin vasul de antigel nu iese tot aerul pe furtun afara ? deci implicit nu intra in motor sa imi scoata tot antigelul. sau mai degraba sa suflu aer prin furtunul de retur care intra pe deasupra in vasul de antigel. voi ce spuneti?


--------------------
renault megane classic 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 04:17
Dacia