Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Preancalzitor ?, Surpriza placuta la megane-ul meu

EL_BGD
post 24 Nov 2005, 19:27
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




off-topic-pentru oglinzi si luneta e butonul de dezaburit luneta, iar pentru parbriz, butonul de parbriz, sau comandarea manual a ceea ce face el acolo (pune a/c pe on, da ventilatorul la maxim si tot aerul pe parbriz). Gata cu offtopicu (ca e vorba de clio)


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 24 Nov 2005, 19:46
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(laur_dci @ Nov 24 2005, 07:14 PM)
motorul are cateva minute de functionare, deci nu poate face cald pt dezghetare decat electric

Da, se cheama "vedere clara" sau mai bine zis asa l-au tradus, numai ca parbrizul se dezgheata tot de la caldura produsa de motor wink.gif , mai simplu directioneaza tot fluxul de aer cald catre parbriz (cu viteza maxima) si porneste si dezaburire luneta/oglinzi; temp. afisata e aceeasi.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
abuf
post 25 Nov 2005, 16:38
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 21 October 05




sunt oarecum nedumerit de o chestie: la dci la mine, pana cand indicatorul de temperatura ajunge la prima gradatie, daca dau drumul la ventilator pe orice treapta, turatia de ralanti creste la 900. Cum ajunge acul de temperatura la prima gradatie (din pacate asta se intampla dupa vreo 10-15 minute acum iarna...), se aude ca un releu ceva si pac ralanti-ul scade la 800, acolo unde ii e locul...
asa face toate dizelele? unsure.gif


--------------------
Megane dci 80 2005
Megane Hatch dci 80 cp oct 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 25 Nov 2005, 16:48
Post #94


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




"Asa face la toate". Nu numai la dCi. Asa "e facute" sa faca.
ECU face corectii ale turatiei de relanti in functie de mai multi parametri: temp. aer la admisie cu temp. lichid racire, consumatori electrici si electromecanici (AC). S-a mai discutat pe forum. Gasesti in manualul de service toate valorile, graficele si specificatiile acestor corectii.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikidnl
post 13 Jun 2007, 12:56
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




Daca cititi cu atentie manualul de service al Meganului veti gasi in capitolele unde se vorbeste despre instalatia de incalzire cit si in cele de AC, schema detaliata a ansamblelor care compun aceste instalatii. Printre aceste ansamble veti regasii si un bloc de rezistente numit rezistor heating. Intradevar cind temperatura exterioara coboara sub 4-5 grade, acest bloc de rezistente este activat, iar turatia de relanti creste la 900rot/min. In momentul cind temperatura motorului ajunge la 40-50C sistemul se decupleaza automat. Din pacate nu am gasit inca ce putere are acest bloc de rezistente. Ar fi interesant.


--------------------
Renault Megene II bicorp - B-87-SDM 2004 1.5 dCI
B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadMax
post 13 Jun 2007, 13:18
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 19 May 07




cum imi dau seama daca scenicul meu are aceaste functie de preincalzire?
mentionez ca e cumparat sh din austria si nu am manualul masinii...


--------------------
Renault Megane Scenic 2003
Renault Megane Scenic 1.9dTI - 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ottonell
post 26 Aug 2007, 08:11
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 16 December 06




Am un megane clasic 1,9dTisi am o problema(masina o am de 2 luni),am observat ca este dotata si cu scaune incalzite,constatare facuta pe propria piele(nu stiam de scaune ca ar fi incalzite).Afara erau 38grade C .si am pornit aerul conditionat ,sa facut racoare darin schimb a inceput scaunul sa se incalzeasca,in manual spune ca ar trebui sa existe un buton cu un martor pt. scaune incalzite , buton situat langa schimbatorul de viteze, buton care la mine nu exista,oare sa plece automat incalzirea scaunelor? sad.gif

This post has been edited by ottonell: 26 Aug 2007, 08:14


--------------------
dacia 1310 1993-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hamzteru
post 25 Jan 2010, 00:35
Post #98


un simplu membru


Group: Members
Posts: 315
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




Cum mai stati cu incalzirea auxiliara pe vremea asta ? smile.gif


--------------------
renault clio symbol / megane estate ---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 25 Jan 2010, 02:27
Post #99


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




ha ha smile.gif smile.gif vise si povesti... ieri erau -14 grade ziua... ce povesti dulci sunt astea cu incalzirea suplimentara smile.gif... sunt curios azi cate grade or fi... daca se incalzeste motorul pana ajung la munca, e minune smile.gif

25 Jan 2010, 09:13:
Deci, revin... azi erau -21 grade... pana am ajuns la munca, s-au facut -20... motorul nu s-a incalzit pana sa ajung la munca... nici aerul din masina...
De aici deduc ca, echiparea manager nu are nici un fel de incalzitor suplimentar, pe varianta diesel...
Naspa pt noi...
A, si inca ceva: am citit pe aici tot topicul, si vad ca, prin 2005, unii spuneau ca le sta motorul turat la 900, apoi scade la 800 cand se incalzeste...
2 precizari: 1. NU ARE CUM SA SCADA LA 800, caci relanti-ul este cam la 850-860...
2. dupa ce am pornit motorul azi, relatiul statea pe la 1300, apoi a scazut la 1200, iar cand am plecat, dupa 20 min, era pe la 1000 si ceva, poate 1100...
Stiu ca se regleaza automat cu temperatura si cu consumul electric, insa nici vorba de 900, decat, poate, dupa ce se incalzeste motorul...

This post has been edited by supremeon: 25 Jan 2010, 09:13


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, - pur pretutindeni! primavara cu verde crud si albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 25 Jan 2010, 10:02
Post #100


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Cam mare relantiul totusi la 1300 de turatii... nu crezi? blink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 25 Jan 2010, 10:49
Post #101


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




Cam cat faci u pana la servici?.....Eu de ex o las sa mearga inainte deaplecacam 2-5 min....depinde de cat este de frig...si dupa acele minute deja in masina se simte putina caldura,iar dupa ce merg cam 1 km deja incepe sa bage cald bine...intradevar apa nu urca pana la jumate cum e normal...insa caldura baga....si au fost azidimineata -29 de grade... oops.gif ... in ceea ce priveste turometru , al meu sta cam la o mie de ture...nu stiu al tau ce cauta asa sus...e cam mult 1300.... intrebare.gif


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hamzteru
post 25 Jan 2010, 11:23
Post #102


un simplu membru


Group: Members
Posts: 315
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




La mine cand porneste sta la 900, iar cand apa ajunge la a 2 a liniuta se aude cum se decupleaza rezistenta, si turatia se duce la fix 750, adica incaleca liniuta la jumatate. Cat despre caldura, pot spune ca incepe sa bage un vanticel cam dupa vreo 1-2 km. Progresiv cu distanta merg si ventilatoarele din ce in ce mai tare pana cand se atinge temperatura setata in habitaclu. Vara tot la 750 sta turometrul, asta daca nu e pornit aerul.

s'aveti vreme calduroasa


--------------------
renault clio symbol / megane estate ---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 25 Jan 2010, 11:49
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Eu la pornire ii pun contactul de doua ori cand temperatura e sub -2 -> -3 grade pentru a nu forta electromotorul. Azi spre exemplu, la -18 grade, a tinut pe bujii cam 5-6 secunde, iar relantiul l-a tinut pe la 950-1000 cam 20-30 secunde dupa care s-a stabilizat la 950. Vant cald se simte aproape imediat de cum porneste motorul(cam juma' de minut),...

Pana la firma fac ~ 10 km DAR daca merg cu viteza a treia la ventilator nu se incalzeste motorul pana la temperatura optima de functionare sad.gif trebuie sa il tin pe a doua care nu prea are putere asa mare....in schimb caldura baga bine.

@supremeon: nu cumva masina ta este pe benzina?

This post has been edited by Tossi: 25 Jan 2010, 11:51


--------------------
Renault Megane 1.5 dci - B6SSSS 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 25 Jan 2010, 11:56
Post #104


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Cum adica "pun contactul de 2 ori"? Despre ce masina este vorba?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 25 Jan 2010, 12:42
Post #105


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




Cred ca se referea ca nu o lasa sa plece la prima preincalzire a bujiei.....pune bubiile de 2 ori...asa fac si eu cand e mai frig afara.....si se cunoaste, in sensul ca masina pleaca mai usor......Poate ne zic alti forumisti.....ei cum procedeaza? si daca e bine sa punem de doua ori....????

25 Jan 2010, 12:43:
De doua ori bujia....bineinteles.... radmasa.gif

This post has been edited by mihaicip03: 25 Jan 2010, 12:43


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 25 Jan 2010, 12:47
Post #106


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Cred ca al Megane 2 se refera... am mai auzit si eu pe altii ca fac la fel(pun contactul de mai multe)... eu unul doar apas pe buton(astazi au fost -18 grade) si porneste fara probleme. Oricum tu prin punerea contactului de mai multe ori, incalzesti camera de aprindere din capu' pistonului mai mult. Asta n-are nici o treaba cu uleiul. Electromotorul tot se va forta... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 25 Jan 2010, 12:51
Post #107


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Eu asta intreb, cum "pui cotactul de 2 ori" la Megane?
Daca "pui contact", adica deblochezi volan, etc, NU se incalzesc bujiile! Daca apesi butonul, cum opresti inainte de a porni demarorul?
Sunt nedumerit!
La cheie stiu si eu cum este cu "dublu contact" pentru presiune, pentru incalzire bujii etc.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 25 Jan 2010, 12:52
Post #108


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Scria cineva in alt topic cum face: intai pune doar contact, il lasa 5-10 sec, nu porneste, se incalzesc doar bujiile, apoi porneste normal, iar se incalzesc bujiile...

LE: eu daca am doar contact pus (ex in viteza calc doar frana) si ii dau START normal (apas si ambreiajul) porneste... la voi nu e asa?

This post has been edited by 19vik: 25 Jan 2010, 12:54


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 25 Jan 2010, 13:07
Post #109


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




Scoti pe liber...apesi ambreaj.....apesi butonul, lasi vreo 2 sec.....apoi iei piciorul de pe ambreaj....masina nu va porni..insa preincalzirea sa realizat....apoi..o pornesti normal......cum vrei u... tongue.gif


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 25 Jan 2010, 13:09
Post #110


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Nu multumesc! Daca-i da prin cap sa cupleze electromotorul asa, un "tasti"?
Ies prin zid ca fatuca aceea prin gard cu Chayenul! radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 25 Jan 2010, 13:19
Post #111


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Daca e pe liber si iei piciorul de pe ambreiaj, chiar daca ii da prin cap sa porneasca, cum iesi prin zid/gard?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 25 Jan 2010, 13:26
Post #112


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Cred ca mai degraba cu masina in viteza apesi doar frana dupa care buton... se va initia aprinderea+martorul de la bujii doar ca nu va porni motorul... apesi din nou pe buton si iei contactul, dupa care procedezi normal(adica calci ambreiaju' si apesi butonu' de start. Cred ca asa este cel mai elegant daca vrei sa pui contactul de mai multe ori... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 25 Jan 2010, 14:18
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Variana safe:

masina pe liber....picior pe frana/ambreaj....apasat start....luat picior din frana....electromotorul nu invarte motorul, doar incalzeste bujiile....apas stop....reiau procedura dar las sa porneasca normal

Varianta mai riscanta"

masina in viteza....picior frana....apasat start....pune doar contactul si nu invarte pentru ca e in viteza....apasat stop...apasat ambreaj ....apasat start si masina incepe procedura normala de pornire.

@adi_ar: asta e si ideea: sa incalzesti camera de ardere pentru a detona mai usor motorina pe frigurile astea, nu are legatura cu uleiul. wink.gif

This post has been edited by Tossi: 25 Jan 2010, 14:19


--------------------
Renault Megane 1.5 dci - B6SSSS 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 25 Jan 2010, 14:26
Post #114


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




eu am pornit-o normal azi dimineata, adica am apasat doar o data pe buton, fara sa mai pun contactul in prealabil si a luat-o. a stat vreo 6 secunde sa incalzeasca bujiile dupa care a dat la automat si a pornit din prima. Eu cred ca timpul de incalzire variaza in functie de temperatura de afara, pt ca zilele trecute cand nu era asa frig statea mai putin sa incalzeasca bujiile, deci nu cred ca e asa necesar sa dati de 2 ori contact pentru incalzire pt ca el isi calculeaza in functie de temperatura timpul necesar. Cat despre relanti, da, si la mine pe vremea asta statea putin peste 1000 cand am pornit-o insa nu a stat asa decat vreo 30 de secunde, dupa care a scazut pe la 1000 si apoi dupa vreo 2 minute a revenit sub 900 cum e normal. Cu incalzirea suplimentara e ok, adica asa cum s-a mai spus, dupa cateva minute incepe sa bage caldura chiar daca motorul nu e incalzit deloc, iar apa e la linia de jos.

This post has been edited by skorpio_bog: 25 Jan 2010, 14:28


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 25 Jan 2010, 14:43
Post #115


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Da, posibil sa aveti dreptate!
19vik sigur are, legat de ambreiaj-liber (poate fi si frana in acest caz)!
Adevarul este ca nu mi-am batut capul prea mult cu asta deoarece prin Arad sunt rareori temperaturi extreme iar pe de alta parte, am sesizat ca atunci cand este rece-rece, inainte de pornire sta mai mult timp pe incalzire bujii.
De fapt, de vreme ce a "ratat" prima pornire in 4,5 ani de 2-3 ori, la -17, -20 C, dar a luat-o la a doua, de ce mi-as fi batut capul?!
Azi-dimineata, la -8C, a pornit din prima, dupa ce s-a lalait putin cu incalzirea bujiilor.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 25 Jan 2010, 15:03
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Dar cand nu stii ce vechime are bateria parca e mai bine sa te asiguri ca pleaca din prima smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.5 dci - B6SSSS 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitsro
post 25 Jan 2010, 16:29
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.194
Joined: 4 August 07




salut , ieri am patit o "buba" am tras o sperietura pe cinste, prietena mea a venit la mine sa m ia si cand a ajuns a inceput sa miroasa a incins in masina (gen fir incins ) , am ridicat capota si am observat in drepata sus bazaia ceva pe acolo chiar la oprire (ca si cum ar declansa) si mai bazaia cateva secunde dupa oprire ,dupa care am observat ca temperatura la bord era data la maxim (27 de grade) in conditiile in care afara erau -10 , dupa , am dat la 23 temperatura si am mai verificat de cateva ori , si nu a mai facut , e posibil sa se fi intmplat ceva? mentionez ca nu mi s a aprins nimic in bord ...

This post has been edited by chitsro: 25 Jan 2010, 16:30


--------------------
BMW 320D Steptronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valikris2002
post 25 Jan 2010, 16:42
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 11 November 05
From: roman,neamt




referitor la preincalzire cel mai bine am simtit la logan intr-adevar dupa ce porneam se simtea aer cald, la megan nu mai am aceeasi impresie, chiar m am contrazis si cu cumnata-miu el are un clio III 1.5dci si nu i a venit sa creada de ce ziceam eu la logan , la megan nu am putut sa il conving ca este asa ceva ca nici mie nu mi se mai pare.
Dimineata la -26 grade greu tare, a stat cred vre-o 5-6 secunde sa incalzeasca bujiile si pe urma a inceput sa invarta electromotorul, a dat 3 rateuri de a porni motorul, semn ca motorina nu prea era pe gustul lui si a reusit la a 4 incercare plecand cu 1300 turatii si releele clant clonc lucrau ele acolo, cred ca nu se asteptau la asa ceva ras hohote.gif -26 grade, pe urma si a revenit usor la 900 turatii, dupa care am mai salvat 2 renouri curentandule bine. Maine daca e tot asa nu o mai chinui , inghetase si schimbatorul de viteza era lumanare de la ger plange.gif


--------------------
megan sedan manager 1.5 dci, 85 cp - - 26-10-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 25 Jan 2010, 17:12
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Pentru mihaicip03:unde stai de ai avut -29 grade?Si a pornit meganul la temperatura asta? wub.gif

Off - La mine au fost cam -20 insa parca a invartit mai greu ca de obicei.Asi fi preferat o baterie mai mare!

This post has been edited by Catalinmodena: 25 Jan 2010, 17:18


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 25 Jan 2010, 17:15
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.251
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




daca tot discutati despre pornire la rece, smile.gif, la mine acum cu gerul asta extrem, la prima pornire dimineatza, sta vreo 5 6 secunde sa incalzeasca si apoi bateria trage tare sa invarta, de pornit porneste, ideea este ca de vreo 2 ori a pornit tare, i-a cazut putin turatia de parca ar fi fost gata sa moara, iar a crescut, iar a scazut apoi s-a stabilizat, asta in decurs de 2 secunde...adica s-a balbait putin pana a rupt uleiul cred, s-a auzit cam nasol, si e destul de zgomotos pana se dezgheata un pic
oricum atata vreme cat porneste la primul buton, n-are decat sa-si faca cum vrea ea pornirea
duminica am mers cu ea, azi nu, sunt tare curios sa vad maine dim. cum se comporta la pornire, dupa 2 nopti si 2 zile de ger


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 14:00
Dacia