Ce se intampla cand calaresti bolovani cu Megane 2, Am pilafit podeaua si nu numai...
![]() ![]() ![]() |
Ce se intampla cand calaresti bolovani cu Megane 2, Am pilafit podeaua si nu numai...
padre |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
nasol padre ... pana la urma cum se rezolva ? toba ca toba si scutul dar restul ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
padre |
![]()
Post
#3
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Toba si scutul se inlocuiesc, podeaua se repara... Nu se schimba, ar fi si aiurea cred sa schimbe toata podeaua pentru o gaurica. Se repara local, se protejeaza, grund, mastic, etc ce-i mai pun ei acolo. Toate pe CASCO, daca nu aveam asigurare plangeam si acum in pumni... Asa, doar ma doare sufletul de ce am putut sa-i fac sarmanei masini. Dar asta se mai intampla cand faci 24.000 km in 10 luni... mai apar si evenimente neplacute.
|
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
renonino |
![]()
Post
#4
|
Cuore Sportivo Group: Members Posts: 107 Joined: 13 July 05 ![]() |
Nasol, Padre, imi pare rau dar la asa drumuri si ce politisti le gestioneaza nici nu te poti astepta la ceva mai putin. Bine ca ai scapat intreg.
|
--------------------
Alfa Romeo
147
1.6 TS 2006 Daewoo Matiz E 2003 |
|
padre |
![]()
Post
#5
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Recunosc, greseala e a mea 100%, eu am fost tampit.
Dar drumuri mai poaste si mai nesemnalizate ca la noi nici nu m-am gandit ca pot exista. Practic la podul cazut de la Bucov existau doar niste bolovani care impiedicau patrunderea pe pod si un indicator "POD CAZUT". ATAT. NIMIC ALTCEVA. Si tip asta cu toata puterea. Este incredibil sa nu ai nici un alt indicator. Drumul te obliga sa faci dreapta si la nici 100 m de locul respectiv urmeaza o bifurcatie. Ghici pe unde trebuie sa o iei ca sa ajungi la Bucuresti, de ex. Sau la Ploiesti, sau la Brasov... Nu se stie, nu exista nici un indicator, doar cateva de reclama care indicau catre niste firme. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
QUOTE(padre @ Oct 4 2005, 03:46 PM) Ghici pe unde trebuie sa o iei ca sa ajungi la Bucuresti, de ex. Sau la Ploiesti, sau la Brasov... Nu se stie, nu exista nici un indicator, doar cateva de reclama care indicau catre niste firme. pai astea sunt importante la noi ... ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
geocosma |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Cunosc drumul ala, cam acum 1 an si ceva am circulat pe el si era intr-o stare mult mai buna. Stiam din primavara ca este nasol, dar cand am vazut la TV in ce hal este m-am ingrozit. Chiar m-am felicitat ca nu am mai plecat din Bucuresti ca sa umblu pe nu stiu ce coclauri, pentru ca cei de la drumuri si poduri nu sunt in stare sa intretina un pod.
Podul respectiv e de altfel compus din 2 poduri paralele, cu cate 2 benzi, fiecare pe cate un sens. Intre ele e o distanta (laterala) foarte mica, cam de vreo jumatate de metru. Cu vreo luna inainte de a se inchide in totalitate podul, in urma unui val de inundatii, un picior al segmentului din amonte s-a lasat un pic mai jos iar sensul respectiv a fost inchis. Nu s-a mai facut nimic. Intre timp Teleajenul care trece pe sub pod, s-a mai umflat o data, si-a continuat erodarea si a cazut si celalalt sens de mers. Daca nu au fost in stare sa puna ceva balast la piciorul podului ca sa nu-l mai atace apele dupa prima inundatie, crezi ca sint in stare sa faca indicatoare? Cred ca drumul respectiv nu are nici rang de drum comunal. Poate ca nu au pus indicatoare de suparare ca nu mai au unde sa monteze radarul (acolo era cam des radar). |
--------------------
Renault
Megane Estate II.1
- 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
|
|
flotl |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat.
Daca s-a gaurit podeaua, cat putea sa tina sarmanul de scut de plastic? |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
padre |
![]()
Post
#9
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Bine ca nu am ramas cu masina acolo, asta ar fi fost intr-adevar tragic. Era deja in jurul orei 20, deci intuneric, zona aia e sinistra rau, pustietate si praf cat cuprinde. Asa, ce e fier, se repara, asta e, mi-am invatat lectia.
Ce ma surprinde pe mine este ca ala e drumul de legatura Focsani - Bucuresti si pe acolo trec o groaza de masini. Sau ma rog, Moldova - Bucuresti. In momentul acela era blocat si drumul pe la Urziceni (nu ca nu ar fi blocat si acum, dupa 1 sapt. si ceva ![]() Si normal, era marti ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
Padre, o chestie asemanatoare am patit si eu in Bucuresti saptamana trecuta. Eram pe Stirbei Voda, aproape de Cismigiu, pe banda din dreapta. In fata mea era un Audi 80 destul de vechi. La un moment dat mi-a rasarit in fata o bucata mare de metal, pe care nu am putut s-o evit pentru ca in dreapta era trotuarul destul de inalt, in stanga era o alta masina asa ca nu am putut decat sa franez un pic si am crezut ca incape sub masina. Bineinteles ca atunci cand am trecut peste ea s-a auzit un zgomot de am crezut ca se rupe masin in doua. Am tras pe dreapta, m-am uitat pe sub masina nu se vedea ulei sa curga si nici altceva. M-am dus la locul cu pricina si ce credeti ca era? O gura de canal de gaze (ca o palarie), nou nouta, uitata pe strada de cei de la Distrigaz care facusera lucrari acum cateva zile pe acolo. Bineinteles ca nimeni nu se deranjase sa o dea la o parte din drum, cel cu Audi avea garda mare la sol si nu a ocolit-o asa ca am incasat-o eu.
Din fericire pagubele nu au fost chiar atat de mari pe cat ma asteptam. Cand am ridicat masina pe rampa am constatat ca s-a crapat scutul de plastic (l-am reparat cu doua bucati de tabla prinse cu nituri), s-a zgariat un pic baia de ulei (probabil ca daca fieratania ar fi fost mai mare, s-ar fi spart baia), a mai zgariat protectia de plastic de pe dreapta care apara conductele de frana si de motorina) si un pic cadrul motorului. Morala: nci macar pe un drum asfaltat din centrul Bucurestiului sa nu crezi ca nu ti se poate intampla nimic! |
--------------------
----
----
---- ---
|
|
casper |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 481 Joined: 9 September 05 From: militari pe stanga ![]() |
ma doare inima cand vad pozele alea, si io ieri in constanta era sa agat vreo cateva fiare d-alea puse sa semnalizeze canalele destupate, ziceai ca sunt alonso in zilele lui bune, faceam treceri printre jaloane. dar asta este, vorba stim noi cui "traim in romania si asta ne ocupa tot timpu ..."
|
--------------------
MEGANE
SEDANE
2005 megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
|
|
CGB |
![]()
Post
#12
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(padre @ Oct 4 2005, 02:46 PM) Recunosc, greseala e a mea 100%, eu am fost tampit. cum sa fie ma vina ta???? ![]() ![]() e vina idiotilor de la drumuri, idiotii de la politie....etc. in occident si cea mai mica gropita e semnalizata, d-apoi un pod rupt. cate gropi n-am intalnit, gropi in care daca intrai nu mai ieseai cu masina intreaga. si nici una nu era semnalizata. nu zic sa semnalizeze orice rahatel de groapa, dar sint unele....teroare. pai la podul ala ar fi trebuit semnalizare luminoasa. cu un fel de girofaruri (am vazut asa ceva tot in romania, tot la un pod). |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Un pic offtopic; cica acum i-au pus pe politisti, nu stiu cine, sa o ia la pas pe strazi si sa caute gropi, sa le treaca intr-un raport, gen, "str. x, y gropi nu-stiu-cum, in dreptul blocului z". Cu ocazia asta le dau si-un sac de bitum in spinare si niste scule sa le repare
![]() Si apropo de drumuri mai proaste, stiu un drum care face legatura intre alte 2 drumuri, care e drept, pana la un punct unde e un pod pus in asa fel incat in capatul drumului e o balustrada neagra si trebuie sa faci o curba in u ca sa continui drumul. Ma indreb cum ar reactiona cineva care merge pe acolo noaptea si se grabeste si nu cunoaste drumul decat din indicatii. Doamne-fereste. Plus ca inainte de pod cu 10 m drumul se transforma in pietris. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
padre |
![]()
Post
#14
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Buun, am fost la politie, am rezolvat si cu asigurarea... mi-am facut programare la Serus pentru reparatie.
M-au sfatuit sa repar podeaua, nu sa o inlocuiesc. Acum si mie mi se pare cea mai logica alegere avand in vedere ca "gaurica" din podea e chiar mica, banuiesc ca se poate repara fara sa am probleme ulterior. intrebarea mea este: stie cineva ce implica inlocuirea podelei? Se taie cu lampa, se sudeaza, etc? As vrea sa stiu ca sunt absolut sigur cu alegerea facuta, desi nesiguranta e in proportie de 1%. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
AlexV |
![]()
Post
#15
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
parerea mea:
iti dezmembreaza masina pe jumatata, iti taie podeaua la niste repere. desfac dupa caz sudurile in puncte. inlocuiesc bucata taiata cu o bucata taiata dintr-o podea noua. se sudeaza in puncte dupa caz. eu din cata am invatat si in scoala si in facultate, lampa nu are ce cauta pe tabla auto. sudura normala cu electrod nici atat. pentru ce ai tu acolo nu merita sa iti faci masina bucati, nu ca asa nu ar ajunge un pic bucati dar e o diferenta. oricum o sa iasa bine masina. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
padre |
![]()
Post
#16
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Atunci am ales bine sa se faca doar reparatie locala, desi asta implica destul de multe operatiuni.
Reparatia va dura 1 saptamana, timp in care se mai face un alt mic retus (indreptat + vopsit aripa dreapta spate), dar asta e chiar mic de tot, ca sa zic asa. Sper sa puna bine la loc toate cele, am inteles ca se umbla si pe la interior, se scot scaune, se scoate mocheta, se pun la loc... Nu prea mai am chef de umblat prin service dupa reparatia asta. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
padre |
![]()
Post
#17
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Si mi-am luat masina de la reparat.
Nota buna pentru service: am luat masina joi seara, 1 zi mai devreme. Stil de lucru insa tipic romanesc: masina era in parcarea de vis a vis de service cand am ajuns, murdara si pe exterior si pe interior, asta in conditiile in care eu am spalat-o interior + exterior cu 1 ora inainte de a duce masina in service. Pana la urma au spalat-o inainte sa o iau, dar asta a insemnat sa astept. Ornamentul lateral dreapta spate nu era schimbat, desi era trecut pe lista. L-au schimbat si pe asta pe ultima suta de metri. Anvelopa comandata pentru a fi schimbata nu sosise inca. Asta sa zicem ca e independent de oamenii de la service, tine de distributie, aprovizionare, etc. Am mai reclamat un zgomot la usile dreapta, undeva, nu am putut localiza exact. Ce-i drept, a fost o rugaminte, suplimentar fata de dosarul de reparatii aprobat de asigurator. Dar era vorba de o simpla rotire de surubelnita si un pic de vaselina. Si treaba asta era trecuta pe devizul de reparatie, dar s-a uitat de ea. Sunt sigur ca se va factura asiguratorului, insa ![]() Ce au vopsit se pare ca a iesit bine, nu am apucat sa studiez insa indeaproape pentru ca se lasa deja intunericul. Per total sunt incantat ca am luat masina mai devreme cu 1 zi. Desi asta inseamna un drum suplimentar la service petnru a lua anvelopa, cine stie cand va veni. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#18
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Bravos ... si acum "stai departe de pietre" ...
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
sod |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
acum 2 ore am luat si eu un bolovan destul de zdravan sub masina
![]() ![]() |
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
cred ca ai chiar putea face ceva in sensul asta si sa platesti reparatia pe banii lor, dar cred ca va fi cam greu. Sper sa fie totusi bine, si sa nu fi patit nimic grav masina, dar din cate inteleg........
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
scuze de offtopic:
de ce megane`u are o toba de esapament atat de mare? ![]() |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#22
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(cristib @ Oct 5 2005, 12:57 PM) cum sa fie ma vina ta???? ![]() ![]() e vina idiotilor de la drumuri, idiotii de la politie....etc. in occident si cea mai mica gropita e semnalizata, d-apoi un pod rupt. cate gropi n-am intalnit, gropi in care daca intrai nu mai ieseai cu masina intreaga. si nici una nu era semnalizata. nu zic sa semnalizeze orice rahatel de groapa, dar sint unele....teroare. pai la podul ala ar fi trebuit semnalizare luminoasa. cu un fel de girofaruri (am vazut asa ceva tot in romania, tot la un pod). Administratia drumurilor treuie sa semnalizeze, insa soferul e cel care trebuie sa caste ochii. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
grizzly |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 25 July 05 ![]() |
QUOTE(Toto - BOD @ Jan 4 2006, 01:26 AM) scuze de offtopic: de ce megane`u are o toba de esapament atat de mare? ![]() Ca sa o busesti mai bine ![]() ![]() ![]() |
-------------------- MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :) |
|
padre |
![]()
Post
#24
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
sod, imi pare rau de ce ai patit, sper sa nu fie la fel de grav pe cat pare. Te rog sa ne tii la curent. Si daca ai intr-adevar probleme, sper sa ai si CASCO, altfel reparatiile sunt costisitoare rau. Ca sa va dau un exemplu, toba finala la IPSO costa 3100 RON. ENORM! Apropo, am o toba finala de vanzare, nou-nouta, originala Renault (inlocuita pe CASCO la Serus, la IPSO am intrebat de pret), etc. O dau mai ieftin decat la IPSO
![]() ![]() Un mic sfat, pentru ca nu am descris toti pasii in topicul asta, se pare. Daca exista stricaciuni pe sub masina, pentru a fi rezolvate la service (si mai ales pentru reparatie pe CASCO) trebuie mers intai la un service (eu am fost la un service autorizat Renault, pentru ca au coincis incidentul si constatarea cu schimbul de ulei programat) pentru a se ridica masina pe elevator si pentru a se face o constatare tehnica, sub forma scrisa, datata, semnata si stampilata de service. Pe baza acestei constatari se vor intocmi documentele urmatoare, la politie: declaratia soferului, procesul verbal al politiei, autorizatia de reparatie si Anexa 2 - formular necesar pentru reparatie. Atentie la ceea ce trece politistul pe autorizatia de reparatie si Anexa 2, sa fie tot ce e trecut in constatarea tehnica de la service si ce ar mai fi alte daune vizibile la masina, altfel vei avea, cu siguranta, neplaceri la intocmirea dosarului de reparatie. Asiguratorul nu va fi de acord sa repare/inlocuiasca ceva in plus fata de ce scrie in documentele de la politie. Eu am avut mare noroc ca am fost atent si am insistat la garcea sa scrie si de o anvelopa taiata pe care altfel ar fi trecut-o cu vederea. O anvelopa costa 4-500 RON. Si cel mai important, declararea oricarui accident trebuie facuta in maxim 48 de ore la politie, altfel se da amenda intre 100-500 RON (sau 200-500 RON, nu mai stiu exact) si SUSPENDAREA permisului de conducere. Asa ca ai grija cum legi data pe care o declari ca fiind data la care s-a produs accidentul, constatarea de la service si data la care te prezinti la politie. Toate astea trebuie sa se incadreze in cele 48 de ore. Succes, sa ne tii la curent! |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
sod |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
pana la urma a iesit cu bine, un simplu cablu intins la timonerie si o sa trebuiasca sa schimb scutul (pe casco). Zgomotul metalic s-a dovedit a fi din tampenia mea, si anume o sticla de prigat care la saritura peste bolovan a intrat sub scaun (da, radeti, si eu am ras, a ras si service-ul de mine, asta e). Anyway, la intoarcere am preferat sa merg prin arad, oradea, cluj etc; am facut 11 ore pana la iasi, dar macar nu am mai maltratat masina. Ca o alta nota, la drumul asta a fost prima data cand am pus motorina euro 5 de la OMV (aia diesel alpine). Pana acum masina nu avazut in cei aproape 10k km decat motorina euro 5 evo diesel de la MOL. Concluzia mea personala e ca acea alpine de la OMV e net inferioara lui EVO de la MOL. Se simtea in toate, incepand cu zgomotul motorului si terminand cu reprizele masinii.
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 20:21 |