Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce se intampla cand calaresti bolovani cu Megane 2, Am pilafit podeaua si nu numai...

padre
post 4 Oct 2005, 11:02
Post #1


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Dupa aproximativ 30 minute de drum ocolitor in dreptul localitatii Bucov (acolo unde a cazut podul), prin niste cratere imense, printre bolovani, borduri aiurea pe drum, etc. si dupa o orbecaiala de nota 10 gratie politiei romane si administratiei drumurilor care nu au pus nici un indicator rutier, de parca toata lumea ar trebui sa stie drumurile care ocolesc podul cazut de la Bucov, am incalecat un bolovan care, asa, in intuneric mi s-a parut mai mult un bocanc si nici nu mi s-a parut a fi prea mare.
De fapt era ditamai cataroiul de beton, cu o parte destul de ascutita si inalta. Socul a fost puternic si la un moment dat pur si simplu s-a ridicat masina de la sol, pret de o fractiune de secunda. Acum sa nu credeti ca am ramas cu roatele in aer, dar un pic s-a inaltat pe amortizoare, asta e sigur, in urma acestei manevre de "balet" rezultand si o gaura in podea de toata frumusetea.
Stricaciuni: scut motor spart (nici nu era greu de spart, e dintr-un plastic ordinar), capac ambreiaj zgariat, podea lovita in mai multe locuri si gaurita intr-un loc, plus ruperea izolatiei intr-altul, toba finala lovita.

picture0062oe.jpg

picture0031wq.jpg

picture0040aj.jpg

picture0028bb.th.jpg picture0056xv.th.jpg

Am facut constatarea la Serus, acum urmeaza circul cu politia si apoi asigurarile...
Aviz amatorilor, declararea "accidentului" trebuie facuta in max. 48 de ore, altfel se sanctioneaza cu suspendarea permisului de conducere si amenda intre 1-5 mil. lei.
Eu m-am dus la politie sambata noaptea la ora 1 (ziua nici gand sa ma apropii de ei, e coada de afara) si depasisem termenul legal cu 1 ora... Asa ca trebuie sa o iau de la capat, din nou constatare service, politie. etc.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 4 Oct 2005, 11:19
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




nasol padre ... pana la urma cum se rezolva ? toba ca toba si scutul dar restul ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 4 Oct 2005, 11:50
Post #3


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Toba si scutul se inlocuiesc, podeaua se repara... Nu se schimba, ar fi si aiurea cred sa schimbe toata podeaua pentru o gaurica. Se repara local, se protejeaza, grund, mastic, etc ce-i mai pun ei acolo. Toate pe CASCO, daca nu aveam asigurare plangeam si acum in pumni... Asa, doar ma doare sufletul de ce am putut sa-i fac sarmanei masini. Dar asta se mai intampla cand faci 24.000 km in 10 luni... mai apar si evenimente neplacute.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renonino
post 4 Oct 2005, 13:32
Post #4


Cuore Sportivo


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 July 05




Nasol, Padre, imi pare rau dar la asa drumuri si ce politisti le gestioneaza nici nu te poti astepta la ceva mai putin. Bine ca ai scapat intreg.


--------------------
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2006

Daewoo Matiz E 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 4 Oct 2005, 14:46
Post #5


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Recunosc, greseala e a mea 100%, eu am fost tampit.
Dar drumuri mai poaste si mai nesemnalizate ca la noi nici nu m-am gandit ca pot exista. Practic la podul cazut de la Bucov existau doar niste bolovani care impiedicau patrunderea pe pod si un indicator "POD CAZUT". ATAT. NIMIC ALTCEVA.
Si tip asta cu toata puterea. Este incredibil sa nu ai nici un alt indicator. Drumul te obliga sa faci dreapta si la nici 100 m de locul respectiv urmeaza o bifurcatie. Ghici pe unde trebuie sa o iei ca sa ajungi la Bucuresti, de ex. Sau la Ploiesti, sau la Brasov... Nu se stie, nu exista nici un indicator, doar cateva de reclama care indicau catre niste firme.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 4 Oct 2005, 15:04
Post #6


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




QUOTE(padre @ Oct 4 2005, 03:46 PM)
Ghici pe unde trebuie sa o iei ca sa ajungi la Bucuresti, de ex. Sau la Ploiesti, sau la Brasov... Nu se stie, nu exista nici un indicator, doar cateva de reclama care indicau catre niste firme.

pai astea sunt importante la noi ... mad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geocosma
post 4 Oct 2005, 15:24
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Cunosc drumul ala, cam acum 1 an si ceva am circulat pe el si era intr-o stare mult mai buna. Stiam din primavara ca este nasol, dar cand am vazut la TV in ce hal este m-am ingrozit. Chiar m-am felicitat ca nu am mai plecat din Bucuresti ca sa umblu pe nu stiu ce coclauri, pentru ca cei de la drumuri si poduri nu sunt in stare sa intretina un pod.
Podul respectiv e de altfel compus din 2 poduri paralele, cu cate 2 benzi, fiecare pe cate un sens. Intre ele e o distanta (laterala) foarte mica, cam de vreo jumatate de metru. Cu vreo luna inainte de a se inchide in totalitate podul, in urma unui val de inundatii, un picior al segmentului din amonte s-a lasat un pic mai jos iar sensul respectiv a fost inchis. Nu s-a mai facut nimic. Intre timp Teleajenul care trece pe sub pod, s-a mai umflat o data, si-a continuat erodarea si a cazut si celalalt sens de mers. Daca nu au fost in stare sa puna ceva balast la piciorul podului ca sa nu-l mai atace apele dupa prima inundatie, crezi ca sint in stare sa faca indicatoare? Cred ca drumul respectiv nu are nici rang de drum comunal.
Poate ca nu au pus indicatoare de suparare ca nu mai au unde sa monteze radarul (acolo era cam des radar).


--------------------
Renault Megane Estate II.1 - 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 4 Oct 2005, 16:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat.
Daca s-a gaurit podeaua, cat putea sa tina sarmanul de scut de plastic?


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 4 Oct 2005, 19:16
Post #9


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Bine ca nu am ramas cu masina acolo, asta ar fi fost intr-adevar tragic. Era deja in jurul orei 20, deci intuneric, zona aia e sinistra rau, pustietate si praf cat cuprinde. Asa, ce e fier, se repara, asta e, mi-am invatat lectia.
Ce ma surprinde pe mine este ca ala e drumul de legatura Focsani - Bucuresti si pe acolo trec o groaza de masini. Sau ma rog, Moldova - Bucuresti. In momentul acela era blocat si drumul pe la Urziceni (nu ca nu ar fi blocat si acum, dupa 1 sapt. si ceva mad.gif ) si singura varianta era cea pe care am ales-o la dus: pe A2 pana la Drajna, apoi spre Slobozia - Urziceni - Buzau - Maracineni - Berca - Focsani - Vaslui - Iasi. Am ocolit astfel aprox. 150-160 km. Acum imi doresc sa fi ales tot drumul asta mult mai lung dar si mult mai bun. Oricum aia a fost o zi fatidica, am luat amenda in Focsani pentru oprirea interzisa de la un politai imbecil care nu a avut bunul simt sa inteleaga ca m-am invartit prin Focsani 1 ora cautand 1 florarie si nu am gasit... Si cand in sfarsit am gasit-o si am oprit cu avariile puse, pentru 2 min. de stationare mi-a tras-o. Iar pe drumul spre Bucuresti era sa fac si accident, m-am trezit intr-o depasire pe intuneric cu o Lada care venea din sens invers doar cu pozitia dreapta aprinsa. Adica am vazut-o in ultimul moment si m-am speriat destul de rau.
Si normal, era marti rolleyes.gif


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lex Luthor
post 5 Oct 2005, 08:44
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.112
Joined: 25 April 05




Padre, o chestie asemanatoare am patit si eu in Bucuresti saptamana trecuta. Eram pe Stirbei Voda, aproape de Cismigiu, pe banda din dreapta. In fata mea era un Audi 80 destul de vechi. La un moment dat mi-a rasarit in fata o bucata mare de metal, pe care nu am putut s-o evit pentru ca in dreapta era trotuarul destul de inalt, in stanga era o alta masina asa ca nu am putut decat sa franez un pic si am crezut ca incape sub masina. Bineinteles ca atunci cand am trecut peste ea s-a auzit un zgomot de am crezut ca se rupe masin in doua. Am tras pe dreapta, m-am uitat pe sub masina nu se vedea ulei sa curga si nici altceva. M-am dus la locul cu pricina si ce credeti ca era? O gura de canal de gaze (ca o palarie), nou nouta, uitata pe strada de cei de la Distrigaz care facusera lucrari acum cateva zile pe acolo. Bineinteles ca nimeni nu se deranjase sa o dea la o parte din drum, cel cu Audi avea garda mare la sol si nu a ocolit-o asa ca am incasat-o eu.

Din fericire pagubele nu au fost chiar atat de mari pe cat ma asteptam. Cand am ridicat masina pe rampa am constatat ca s-a crapat scutul de plastic (l-am reparat cu doua bucati de tabla prinse cu nituri), s-a zgariat un pic baia de ulei (probabil ca daca fieratania ar fi fost mai mare, s-ar fi spart baia), a mai zgariat protectia de plastic de pe dreapta care apara conductele de frana si de motorina) si un pic cadrul motorului.

Morala: nci macar pe un drum asfaltat din centrul Bucurestiului sa nu crezi ca nu ti se poate intampla nimic!


--------------------
---- ---- ----
---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper
post 5 Oct 2005, 09:11
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 481
Joined: 9 September 05
From: militari pe stanga




ma doare inima cand vad pozele alea, si io ieri in constanta era sa agat vreo cateva fiare d-alea puse sa semnalizeze canalele destupate, ziceai ca sunt alonso in zilele lui bune, faceam treceri printre jaloane. dar asta este, vorba stim noi cui "traim in romania si asta ne ocupa tot timpu ..."


--------------------
MEGANE SEDANE 2005
megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 5 Oct 2005, 12:57
Post #12


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




QUOTE(padre @ Oct 4 2005, 02:46 PM)
Recunosc, greseala e a mea 100%, eu am fost tampit.

cum sa fie ma vina ta???? mad.gif pai in curand o sa ajungem sa ne scuzam c-am dat cu masina in gropi. o sa ne cerem scuze ca am "indraznit" sa deranjam saraca groapa. mad.gif


e vina idiotilor de la drumuri, idiotii de la politie....etc. in occident si cea mai mica gropita e semnalizata, d-apoi un pod rupt. cate gropi n-am intalnit, gropi in care daca intrai nu mai ieseai cu masina intreaga. si nici una nu era semnalizata. nu zic sa semnalizeze orice rahatel de groapa, dar sint unele....teroare.
pai la podul ala ar fi trebuit semnalizare luminoasa. cu un fel de girofaruri (am vazut asa ceva tot in romania, tot la un pod).


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 5 Oct 2005, 13:25
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Un pic offtopic; cica acum i-au pus pe politisti, nu stiu cine, sa o ia la pas pe strazi si sa caute gropi, sa le treaca intr-un raport, gen, "str. x, y gropi nu-stiu-cum, in dreptul blocului z". Cu ocazia asta le dau si-un sac de bitum in spinare si niste scule sa le repare smile.gif.
Si apropo de drumuri mai proaste, stiu un drum care face legatura intre alte 2 drumuri, care e drept, pana la un punct unde e un pod pus in asa fel incat in capatul drumului e o balustrada neagra si trebuie sa faci o curba in u ca sa continui drumul. Ma indreb cum ar reactiona cineva care merge pe acolo noaptea si se grabeste si nu cunoaste drumul decat din indicatii. Doamne-fereste. Plus ca inainte de pod cu 10 m drumul se transforma in pietris.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 11 Oct 2005, 19:37
Post #14


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Buun, am fost la politie, am rezolvat si cu asigurarea... mi-am facut programare la Serus pentru reparatie.
M-au sfatuit sa repar podeaua, nu sa o inlocuiesc. Acum si mie mi se pare cea mai logica alegere avand in vedere ca "gaurica" din podea e chiar mica, banuiesc ca se poate repara fara sa am probleme ulterior.
intrebarea mea este: stie cineva ce implica inlocuirea podelei? Se taie cu lampa, se sudeaza, etc? As vrea sa stiu ca sunt absolut sigur cu alegerea facuta, desi nesiguranta e in proportie de 1%.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 13 Oct 2005, 13:59
Post #15


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




parerea mea:
iti dezmembreaza masina pe jumatata, iti taie podeaua la niste repere. desfac dupa caz sudurile in puncte. inlocuiesc bucata taiata cu o bucata taiata dintr-o podea noua. se sudeaza in puncte dupa caz.

eu din cata am invatat si in scoala si in facultate, lampa nu are ce cauta pe tabla auto. sudura normala cu electrod nici atat.

pentru ce ai tu acolo nu merita sa iti faci masina bucati, nu ca asa nu ar ajunge un pic bucati dar e o diferenta.

oricum o sa iasa bine masina.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 13 Oct 2005, 14:07
Post #16


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Atunci am ales bine sa se faca doar reparatie locala, desi asta implica destul de multe operatiuni.
Reparatia va dura 1 saptamana, timp in care se mai face un alt mic retus (indreptat + vopsit aripa dreapta spate), dar asta e chiar mic de tot, ca sa zic asa.
Sper sa puna bine la loc toate cele, am inteles ca se umbla si pe la interior, se scot scaune, se scoate mocheta, se pun la loc... Nu prea mai am chef de umblat prin service dupa reparatia asta.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 28 Oct 2005, 08:26
Post #17


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Si mi-am luat masina de la reparat.
Nota buna pentru service: am luat masina joi seara, 1 zi mai devreme.
Stil de lucru insa tipic romanesc: masina era in parcarea de vis a vis de service cand am ajuns, murdara si pe exterior si pe interior, asta in conditiile in care eu am spalat-o interior + exterior cu 1 ora inainte de a duce masina in service. Pana la urma au spalat-o inainte sa o iau, dar asta a insemnat sa astept.
Ornamentul lateral dreapta spate nu era schimbat, desi era trecut pe lista. L-au schimbat si pe asta pe ultima suta de metri.
Anvelopa comandata pentru a fi schimbata nu sosise inca. Asta sa zicem ca e independent de oamenii de la service, tine de distributie, aprovizionare, etc.
Am mai reclamat un zgomot la usile dreapta, undeva, nu am putut localiza exact. Ce-i drept, a fost o rugaminte, suplimentar fata de dosarul de reparatii aprobat de asigurator. Dar era vorba de o simpla rotire de surubelnita si un pic de vaselina. Si treaba asta era trecuta pe devizul de reparatie, dar s-a uitat de ea. Sunt sigur ca se va factura asiguratorului, insa dry.gif .
Ce au vopsit se pare ca a iesit bine, nu am apucat sa studiez insa indeaproape pentru ca se lasa deja intunericul.
Per total sunt incantat ca am luat masina mai devreme cu 1 zi. Desi asta inseamna un drum suplimentar la service petnru a lua anvelopa, cine stie cand va veni.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 28 Oct 2005, 09:37
Post #18


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Bravos ... si acum "stai departe de pietre" ... smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 3 Jan 2006, 22:57
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




acum 2 ore am luat si eu un bolovan destul de zdravan sub masina sad.gif. Evenimentul s-a petrecut pe drumul dintre Lugoj si Timisoara despre care pot spune sincer ca e cel mai groaznic drum din tara. Arata ca o zona de razboi, nici nu pot sa incep sa descriu gradul de desfundare a acestui drum zis european. Oricum, dupa 10 ore de condus (Iasi - TM) asta a pus capac la toate. Pe moment nu am observat nici o defectiune, totul se comporta normal (in afara de cativa greierasi care s-au nascut cu aceasta ocazie sad.gif( ) . M-am uitat cat am putut sub masina si am observat o perforare a scutului drept pe mijloc, fara semne ca ar curge ceva. Iata insa ca odata cu intrarea in oras au inceput sa se manifeste urmatoarele simpotome: cand schimb vitezele, exact in momentul "foarfecarii" dintre pedala de ambreaj si cea de acceleratie, se adude un cloncanit metalic care pare sa vine din interiorul masinii, din zona pedalierului. In plus, la un moment dat volanul incepuse sa fosneasca ca si cum ar agata ceva cand il roteam. Zgomotul din volan a disparut la un moment dat, dar cloncanitul din pedale a ramas. El se manifesta doar daca schimbarea se face repede, daca schimb mai lent nu se aude nimic. Tare ma tem ca am pocnit grav cutia, timoneria sau dracu stie ce. Acum sunt la hotel, maine dupa ce imi fac treaba ma duc la service-ul local din TM sa vad care e situatia, macar daca ma pot intoarce la Iasi cu ea asa. Scriu acest post plin de scarba la adresa administratorilor drumurilor. Am vazut pe parcurs masini cu rotile rupte efectiv, nenumarate masini de sub care ieseau scantei cand dadeau cu burta de diferite gropi, bolovan si naiba mai stie ce. Nici nu vreau sa ma gandesc ce bine se simt capetele de bara, bucsile amortizoarele si tot restul dupa un asemenea balet prin cratere. Ce rost mai au toti acesti bani pe rovigneta, accizele de la carburanti daca circulam mai rau ca in Irak? Ma gandesc extrem de serios sa dau in judecata administratorul drumului pebtru nesemnalizarea zonelor "calamitate".


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 3 Jan 2006, 23:44
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




cred ca ai chiar putea face ceva in sensul asta si sa platesti reparatia pe banii lor, dar cred ca va fi cam greu. Sper sa fie totusi bine, si sa nu fi patit nimic grav masina, dar din cate inteleg........


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toto - BOD
post 4 Jan 2006, 01:26
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 556
Joined: 18 January 05
From: Craiova




scuze de offtopic:

de ce megane`u are o toba de esapament atat de mare? dry.gif


--------------------
Renault Clio - BOD 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 4 Jan 2006, 10:36
Post #22


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(cristib @ Oct 5 2005, 12:57 PM)
cum sa fie ma vina ta????  mad.gif pai in curand o sa ajungem sa ne scuzam c-am dat cu masina in gropi. o sa ne cerem scuze ca am "indraznit" sa deranjam saraca groapa. mad.gif


e vina idiotilor de la drumuri, idiotii de la politie....etc. in occident si cea mai mica gropita e semnalizata, d-apoi un pod rupt. cate gropi n-am intalnit, gropi in care daca intrai nu mai ieseai cu masina intreaga. si nici una nu era semnalizata. nu zic sa semnalizeze orice rahatel de groapa, dar sint unele....teroare.
pai la podul ala ar fi trebuit semnalizare luminoasa. cu un fel de girofaruri (am vazut asa ceva tot in romania, tot la un pod).

Administratia drumurilor treuie sa semnalizeze, insa soferul e cel care trebuie sa caste ochii.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grizzly
post 4 Jan 2006, 11:01
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 25 July 05




QUOTE(Toto - BOD @ Jan 4 2006, 01:26 AM)
scuze de offtopic:

de ce megane`u are o toba de esapament atat de mare?  dry.gif

Ca sa o busesti mai bine tongue.gif tongue.gif tongue.gif


--------------------
MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 4 Jan 2006, 14:43
Post #24


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




sod, imi pare rau de ce ai patit, sper sa nu fie la fel de grav pe cat pare. Te rog sa ne tii la curent. Si daca ai intr-adevar probleme, sper sa ai si CASCO, altfel reparatiile sunt costisitoare rau. Ca sa va dau un exemplu, toba finala la IPSO costa 3100 RON. ENORM! Apropo, am o toba finala de vanzare, nou-nouta, originala Renault (inlocuita pe CASCO la Serus, la IPSO am intrebat de pret), etc. O dau mai ieftin decat la IPSO tongue.gif cool.gif

Un mic sfat, pentru ca nu am descris toti pasii in topicul asta, se pare. Daca exista stricaciuni pe sub masina, pentru a fi rezolvate la service (si mai ales pentru reparatie pe CASCO) trebuie mers intai la un service (eu am fost la un service autorizat Renault, pentru ca au coincis incidentul si constatarea cu schimbul de ulei programat) pentru a se ridica masina pe elevator si pentru a se face o constatare tehnica, sub forma scrisa, datata, semnata si stampilata de service. Pe baza acestei constatari se vor intocmi documentele urmatoare, la politie: declaratia soferului, procesul verbal al politiei, autorizatia de reparatie si Anexa 2 - formular necesar pentru reparatie.
Atentie la ceea ce trece politistul pe autorizatia de reparatie si Anexa 2, sa fie tot ce e trecut in constatarea tehnica de la service si ce ar mai fi alte daune vizibile la masina, altfel vei avea, cu siguranta, neplaceri la intocmirea dosarului de reparatie. Asiguratorul nu va fi de acord sa repare/inlocuiasca ceva in plus fata de ce scrie in documentele de la politie. Eu am avut mare noroc ca am fost atent si am insistat la garcea sa scrie si de o anvelopa taiata pe care altfel ar fi trecut-o cu vederea. O anvelopa costa 4-500 RON.
Si cel mai important, declararea oricarui accident trebuie facuta in maxim 48 de ore la politie, altfel se da amenda intre 100-500 RON (sau 200-500 RON, nu mai stiu exact) si SUSPENDAREA permisului de conducere. Asa ca ai grija cum legi data pe care o declari ca fiind data la care s-a produs accidentul, constatarea de la service si data la care te prezinti la politie. Toate astea trebuie sa se incadreze in cele 48 de ore.
Succes, sa ne tii la curent!


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 6 Jan 2006, 12:17
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




pana la urma a iesit cu bine, un simplu cablu intins la timonerie si o sa trebuiasca sa schimb scutul (pe casco). Zgomotul metalic s-a dovedit a fi din tampenia mea, si anume o sticla de prigat care la saritura peste bolovan a intrat sub scaun (da, radeti, si eu am ras, a ras si service-ul de mine, asta e). Anyway, la intoarcere am preferat sa merg prin arad, oradea, cluj etc; am facut 11 ore pana la iasi, dar macar nu am mai maltratat masina. Ca o alta nota, la drumul asta a fost prima data cand am pus motorina euro 5 de la OMV (aia diesel alpine). Pana acum masina nu avazut in cei aproape 10k km decat motorina euro 5 evo diesel de la MOL. Concluzia mea personala e ca acea alpine de la OMV e net inferioara lui EVO de la MOL. Se simtea in toate, incepand cu zgomotul motorului si terminand cu reprizele masinii.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 20:21
Dacia