O Accelerez si se aprind doua becuri in bord, Nu porneste la sfert de cheie
![]() ![]() ![]() |
O Accelerez si se aprind doua becuri in bord, Nu porneste la sfert de cheie
Alexusu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 27 August 13 ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
Renault
Clio II
2004 1.5 DCi 48 KW
|
|||
verde |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Ghiuleaua aia rotunda e rampa comuna la DCI 65 CP . Ala cu conector electric e senzoru de presiune.
<span class='edit'>27 Aug 2013, 11:24:</span> Ceva scurtcircuite in instalatie , mufe care nu fac contact (pini oxidati) , ai luat in calcul ? Pozele posibil sa fie Logan da e acelasi lucru. This post has been edited by verde: 27 Aug 2013, 10:29 Attached thumbnail(s) bomba_clio_65.jpg ( Size: 4.99k ) Number of downloads: 527 rampa_comuna_1_5_dci_logan_k9k_53fb3143c93c85f507_650_500_1_95_1.jpg ( Size: 47.29k ) Number of downloads: 598 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Alexusu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 27 August 13 ![]() |
M-am gandit..dar nu stiu la ce mufe sa ma uit sa nu fie oxidate sau sa nu faca contact..
|
--------------------
Renault
Clio II
2004 1.5 DCi 48 KW
|
|
verde |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Vad ca ai 2 postari. Probabil debutant in Clio DCI. Ideea e ca motorul e comun pe renault / dacia logan/ nissan si ca atare in orice service nissan / dacia /renault poti primi asistaenta necesara. In al doilea rand , discuta cu mai multi meseriasi/ serviceuri in baza raportului de diagnoza. le arati hartia sa-si dea cu parerea, nu trebue sa bagi masina in service , poate reusesc sa puna doi acelasi diagnostic si mai mult sa-ti dea tie incredere ca stiu ce vorbesc.
Din semnatura ta nu se vede unde locuiesti si colegii de forum nu te pot indruma catre un service in care au avut experiente reusite. This post has been edited by verde: 27 Aug 2013, 12:15 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Probabil e din Cernavoda - CT.
|
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
Alexusu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 27 August 13 ![]() |
Da, sunt din Cernavoda, jud CT.
|
--------------------
Renault
Clio II
2004 1.5 DCi 48 KW
|
|
COSMYN MAXX |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 29 March 11 ![]() |
la mine la defectul exact ca altau a fost dusa pompa de injectie nu facea presiune suficienta verifica presiunea in rampa la turatii mari, sau posibil vreo 1-4 injectoare duse bafta!
|
--------------------
renault
kangoo
2003/1.5 dci-65cp
- ph 12 hvo
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE Salut. Am si eu un Renault Clio II 1.5 DCi 48 KW din 2004. Cand o accelerez brusc, se aprind in bord martorii : Serv si Martorul de bujii. Ca eroare pe tester imi da : Ca eroare pe tester , imi da : DF137 Functie de reglaj presiune rampa, curent peste maximum - intermitent pai daca o accelerezi, inseamna ca porneste, iar daca porneste, senzorul de pe rampa comuna nu are nimic. daca vrei sa faci o treaba corecta, da pompa jos, la fel si injectoarele, pompa o demontezi pina la ultima piesa, si ii si faci o curatare, la fel procedezi si cu injectoarele. si acum: -injectoare duse,(mai exact valvele de retur) dar pompa ok, nu iti aprinde niciodata becurile respective cind o calci blana, dar de pe loc. -pompa care baga pilitura=becuri aprinse, pornire grea, intreruperi, mers "in trei", etc. concluzie: ai pompa dusa, iar injectoarele ramin de vazut dupa ce remediezi cu pompa. This post has been edited by meggeo81: 28 Aug 2013, 22:03 |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
Alexusu |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 27 August 13 ![]() |
Scuzati de intarziere. Intr-un final am rezolvat problema. Nu credeam ca in 10k - 15k km se puteau duce iar injectoarele. Le-am schimbat duzele si acum masina merge foarte ok. Nu mai am nicio problema. Acum nu se mai aprind becurile acelea cand o accelerez brusc. Deci e totul ok. Va multumesc pentru indicatii !
|
--------------------
Renault
Clio II
2004 1.5 DCi 48 KW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 21:56 |