Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

este adevarat?, mythbusters

heimdallr
post 20 Sep 2005, 07:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 22 June 05
From: tg mures




este adevarat ca la motoarele cu injectie, in frana de motor, nu se mai alimenteaza motorul?


--------------------
Ex Renault 19 1990 TXE
Ford Ka -2002
Dacia Sandero 1,4 -2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 20 Sep 2005, 08:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




unii zice ca este altii zice ca nu este. io sunt unul din aia care zice ca este, dar fff putin... le computador de la bord zice ca nu este (0l/100km).


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladK2K
post 20 Sep 2005, 09:38
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 30 August 05
From: Bucuresti




cred totusi ca alimentarea aia minima pentru ralanti exista... doar ca nu e suficient de puternica sa isi faca simtita prezenta


--------------------
Hyundai Tucson 2017 LP+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 20 Sep 2005, 11:37
Post #4


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




da, este adevarat. scrie si in cartea tehnica de la supernova si am testat si direct pe masina cu testerul de diagnosticare. injectoarele nu se mai deschid in frana de motor. deloc. de aia si ara computerul de bord 0. cand turatia scade foarte mult porneste injectia si tine ralantiul. scanteie insa da tot timpul.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cp
post 20 Sep 2005, 13:52
Post #5


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 79
Joined: 24 September 04




Eu zic ca sunt basme. Cum se explica la contact luat ca motorul nu suna deloc (cutia de viteze cumplata bineinteles) iar cand cobori cu motorul pornit se aude motorul foarte clar, turat. E clar ca exista explozii in cilindrii cu motorul pornit deci exista si consum. Unde mai pui ca nu exista servofrana deloc. Faza incercata in viata reala pe un Audi A3 injectie.

This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 19:56


--------------------
Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 20 Sep 2005, 14:05
Post #6


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




cel mai simplu ia si tu un aparat de masura si verifica direct pe injectoare.
asa teste empirice am mai facut si eu si rezultatul era total anapoda.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 20 Sep 2005, 14:11
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Io am facut alt test: am oprit motorul din cheie la viteza mica si aproape m-a aruncat prin parbriz si a facut suuuuper urat. Teoretic, ar trebui sa fie acelasi comportament ca la taierea injectoarelor. Fenomen ce, eu personal, nu cred sa se intample. Ceva, ceva tot mai sparcuiesc ele acolo, un stropsor...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cp
post 20 Sep 2005, 14:17
Post #8


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 79
Joined: 24 September 04




Cei care cred in acest mit spun ca totusi, la turatii mici consuma iar injectia functioneaza pentru a mentine relantiul. Testul tau nu este relevant daca nu aveai o turatie suficient de mare. Testul meu in schimb spune ca daca contactul este luat, la turatie de 3000 ture sunetul motorului este cu totul altul decat cu motorul pornit. Incercati si voi. Concluzia ta e buna, "Ceva, ceva tot mai sparcuiesc ele acolo, un stropsor...".

This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 19:56


--------------------
Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 20 Sep 2005, 16:38
Post #9


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Eu am testat altfel, cei drept la motorina. Am ridicat piciorul de pe acceleratie (deci frana de motor) si computerul de bord afiseaza 0 l/100km, dupa un timp am apasat ambreiajul (mers liber) si computerul de bord afiseaza 1-1,2 l/100km. Concluzia: in frana de motor consumul este sub cel de relanti (nu stiu daca e chiar 0 dar sigur este f f mic).


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 05:25
Dacia