Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Turbina 1.5 dci 100cp, A crapat...

bmc
post 17 Sep 2005, 17:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 17 September 05




Am un Megan Sedan 1.5 dci 100cp cu 15300 km la bord din iunie 2004. Cam in ultimele 3 luni am observat o crestere a consumului de la o medie de 6,5 l/100 in oras la 7,8, iar motorul nu mai era la fel de svelt. De fapt ajunsese sa se tarasca. Am fost la service AMG si rau am facut. Sunt numai cretini acolo care se uita la tine ceva in genul: Aaa, aia e masin ta... Ce chestie. Si pt asta nu ma cinstesti si pe mine? De reparat mai vedem noi... In fine am plecat de acolo cat am putut de repede si am ajuns la Ipso Baneasa. Acolo ceva mai civilizati si mai profesionisti. Le-am explicat care e problema, s-au uitat cam o ora la motor, iar verdictul a fost cutremurator: turbo suflanta nu merge bine. Adica nu mai merge de loc. Adica trebuie s-o schimbati. Noroc ca mai sunt in garantie. Altfel costul ar fi fost de 2000 Euro fara tva si fara manopera. Intrebarea este: am avut eu ghinion sau exist o problema cu motoarele 1.5 dci 100cp. Astept raspuns pt ca vreau sa mai dau niste detalii.

This post has been edited by bmc: 17 Sep 2005, 17:51


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 17 Sep 2005, 18:17
Post #2


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Pe aici pe forum nu s-a mai plans nimeni. Dar deocamdata nimeni n-a apucat sa faca prea multi km si nici multi proprietari de 1.5 dCi 100 CP nu sunt.
Asa ca, momentan, nu se poate spune ca e o pb cu motorizarea asta. Mai trebuie sa treaca ceva timp.
Se poate sa fi avut ghinion, asa cum se poate sa nu-l fi exploatat corespunzator sau sa fi avut vreun defect de fabricatie/montaj. Poate daca stim ce anume s-a stricat la turbina sa ne mai dam cu parerea. Numai ca adevarul absolut nu-l vom avea.
AMG e pt. probleme simple: schimbat ulei, filtre, chestii mai obisnuite. Daca e vorba de probleme mai adanci nu recomand AMG. Pe de alta parte, problema ta nu-i chiar asa de adanca incat sa nu ti-o poata diagnostica si remedia. Numai ca ai avut ghinionul sa-l intalnesti pe "muncitorul romanesc".


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 17 Sep 2005, 19:05
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Motorul de 1.5 si 100Hp este in esenta un 1.5 si 80 HP. Presupun ca si turbinele au lucruri comune iar daca cele de la motorul de 80HP n-au nimic in mod normal nici cele de la 100Hp n-ar trebui sa aiba...adica nu cred sa fie defect in masa sau ceva de genul asta.

Personal este al doilea caz de care aud....primul tot p'aici pe forum si era vorba de un 1.5 80HP. Mare atentie ca dieselul trebuie exploatat cu un tratament special...adica astepti 1-2 min cu masina pornita inainte sa pleci, urmatorii km nu treci de nustu ce rotatii, atentie mare la calitatea combustibilului...bla bla...d'aia nu ma omor dupa ele smile.gif


PS
De cine-i facuta turbina la dci-ul de 1.5 de la renault?


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rkillera
post 17 Sep 2005, 19:56
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 7 August 05




QUOTE(ncristi @ Sep 17 2005, 07:05 PM)
Mare atentie ca dieselul trebuie exploatat cu un tratament special...adica astepti 10min cu masina pornita inainte sa pleci

laugh.gif Asta n-am mai auzit-o


--------------------
Renault Megane II 2005 Estate
Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 17 Sep 2005, 19:58
Post #5


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




@bmc: daca n-ai apucat, citeste de AICI in jos si mai citeste AICI.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 17 Sep 2005, 20:31
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
Mare atentie ca dieselul trebuie exploatat cu un tratament special...adica astepti 10min cu masina pornita inainte sa pleci 


Asta n-am mai auzit-o


Sory...am vrut sa spun 1 min wacko.gif

De multe ori este bine sa recitesti ce scri... sad.gif


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George
post 17 Sep 2005, 20:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 5 December 03
From: Bucuresti




si la plecare si la oprire trebuie asteptat la orice motor turbo . in acest mod se asigura o incalzire/racire treptata si activa a uleiului !


--------------------
SUBARU LEGACY B4 , LW, H4 2.5 16v 165cp, 10.2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmc
post 18 Sep 2005, 12:08
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 17 September 05




Revin cu o completare. Undeva prin februarie martie, cam la 9000 km la bord am experimentat cam aceleasi simptome: consum mare, lipsa de vlaga a motorului (afara depasirile erau excluse) si o scadere treptata a nivelului de ulei, pana in momentul in care a aparut un mesaj care-mi spunea in esenta ca trebuie sa completez nivelul de ulei. Ok, m-am dus tot la Ipso, iar atunci verdictul a fost ca am o garnitura defecta la intrarea in turbina (nu mai stiu a cui intrare... whatever), din cauza careia pierdeam ulei, presiune si implicit putere. In fine mi-au completat baietii uleiul si urma sa ma duc dupa o sapt sa-mi puna garnitura noua (pe care bineinteles ca n-o aveau). Nu m-am dus dupa o sapt, m-am dus dupa doua, ca deh... a intarziat piesa. In fine pune mesterul garnitura (cu vaicareli ca l-a cam ars uleiul), la care seful de acolo il intreaba pe mester ce-a facut cu garnitura veche. Mesterul se uita mirat: Care garnitura veche, ca nu era montata nici o garnitura. Seful a ramas consternat. Deci imbecilii de turci nici macar nu sunt in stare sa studieze schemele alea cu asmblarea motorului, sau nu pot sa-mi dau seama cum pot sa uite de o simpla garnitura e adevarat, dar care are un rol atat de important. Asta inseamna ca eu am mers destui km cu turbina neunsa bine, ceea ce explica de ce s-a gripat asa de repede. Sper ca noua turbina sa nu mai aiba probleme din astea. Oricum o sa le zic sa se uite de 10 ori. Noua mea dilema este ca dupa efectuarea reparatiei sa marit masina sau s-o mai tin? Noua turbina are garantie proprie? Daca mi se mai intampla dupa ce garantia masinii expira?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sneferu
post 18 Sep 2005, 14:48
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 15 May 04
From: O groapa numita ... Bucuresti!




Eu am 1.5 dCi 80 CP; la 22000 km, dupa un drum mai lung am schimbat turbina; ea inca mergea, si sincer nu cred ca era turbina cat o garnitura ceva...

Dar daca renault a acceptat sa o schimbe in garantie, why not...

Oricum, asta e prima si ultima masina frantuzeasca cumparata...

Mi se pare aberant...


--------------------
Megane II Sedan 1,5 dCi 80 CP Gris Holograme
Confort Privilege
August 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 18 Sep 2005, 20:30
Post #10


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




cam ghinionisti voi..
a mea masinuta a prins 90.000 fara probleme..


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 18 Sep 2005, 23:01
Post #11


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




Va rog aruncati si un ochi aici http://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=12&t=2539
S-ar putea ca problemele voastre sa fi aparut din neglijenta in utilizare.


--------------------
Renault Megane 2 bicorp - XXXXXXX 2004 - 1.5 dci Conf Exp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 19 Sep 2005, 09:35
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Asta cred ca e ghinionul suprem! sad.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 19 Sep 2005, 10:01
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
cam ghinionisti voi..
a mea masinuta a prins 90.000 fara probleme..


Nici eu nu prea am auzit de probleme la dCI-ul de la megane doar la clio cu injectoarele in rest nimic... blink.gif

QUOTE
Eu am 1.5 dCi 80 CP; la 22000 km, dupa un drum mai lung am schimba turbina; ea inca mergea, si sincer nu cred ca era turbina cat o garnitura ceva...

Dar daca renaul a acceptat sa o schimbe in garantie, why not...


Ce spui tu mi se pare ce-a mai mare tampenie care am auzit-o...idiotii aia de la service schimba componentele complet anapoda...

Care a fost servisul?


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 19 Sep 2005, 10:59
Post #14


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




da, vreau sa shtiu shi io cine face turbinele ptr dci reno.
cea de pe motorul de 100cp are geometrie variabila shi e produsa de KKK parca, firma de MARE renume in domeniu shi care produce turbo aftermarket ptr tuning. super tari.
turbo de pe 80cp de cine e facuta?


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 19 Sep 2005, 13:37
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




QUOTE(bmc @ Sep 18 2005, 01:08 PM)
Revin cu o completare. Undeva prin februarie martie, cam la 9000 km la bord am experimentat cam aceleasi simptome: consum mare, lipsa de vlaga a motorului (afara depasirile erau excluse) si o scadere treptata a nivelului de ulei, pana in momentul in care a aparut un mesaj care-mi spunea in esenta ca trebuie sa completez nivelul de ulei. Ok, m-am dus tot la Ipso, iar atunci verdictul a fost ca am o garnitura defecta la intrarea in turbina (nu  mai stiu a cui intrare... whatever), din cauza careia pierdeam ulei, presiune si implicit putere. In fine mi-au completat baietii uleiul si urma sa ma duc dupa o sapt sa-mi puna garnitura noua (pe care bineinteles ca n-o aveau). Nu m-am dus dupa o sapt, m-am dus dupa doua, ca deh... a intarziat piesa. In fine pune mesterul garnitura (cu vaicareli ca l-a cam ars uleiul), la care seful de acolo il intreaba pe mester ce-a facut cu garnitura veche. Mesterul se uita mirat: Care garnitura veche, ca nu era montata nici o garnitura. Seful a ramas consternat. Deci imbecilii de turci nici macar nu sunt in stare sa studieze schemele alea cu asmblarea motorului, sau nu pot sa-mi dau seama cum pot sa uite de o simpla garnitura e adevarat, dar care are un rol atat de important. Asta inseamna ca eu am mers destui km cu turbina neunsa bine, ceea ce explica de ce s-a gripat asa de repede. Sper ca noua turbina sa nu mai aiba probleme din astea. Oricum o sa le zic sa se uite de 10 ori. Noua mea dilema este ca dupa efectuarea reparatiei sa marit masina sau s-o mai tin? Noua turbina are garantie proprie? Daca mi se mai intampla dupa ce garantia masinii expira?

E total revoltator cum post-eaza unii pe forum.
Draga BMC, pe 17 sept scrii ca ti-a murit turbina la 15300 km. Gata, ai facut valuri. Multi au inceput sa isi caute vanzatori pentru 1.5dci - ul lor.
Apoi dupa o zi spui ca ai avut o problema la 9000 km care este cauza schimbarii turbinei la 15300 km. Garnitura lipsa sau care ti-a cazut nu are cum sa fie o problema la Megane, ci are o probabilitate foarte mica sa mai apara si la altcineva.
Mai era pe forum LEX care a dat o lista cu piesele schimbate la masina lui (asa era si titlul thread-ului), dupa care i-a adus cineva aminte ca a avut accident.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucica
post 19 Sep 2005, 15:10
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 5 August 05




pana la urma sunt sau nu probleme cu turbina asta la 100 cp? nu de alta dar as cam vrea sa cumpar un megane II 1.5 dci 100 cp...


--------------------
clio bicorp 1.5 dci 65 cp 2005 dynamique
megane 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpurcarin
post 19 Sep 2005, 15:11
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




eu nu am avut, Pana acum


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Sep 2005, 15:24
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(flo8200 @ Sep 19 2005, 01:37 PM)
E total revoltator cum post-eaza unii pe forum.
Draga BMC, pe 17 sept scrii ca ti-a murit turbina la 15300 km. Gata, ai facut valuri. Multi au inceput sa isi caute vanzatori pentru 1.5dci - ul lor.
Apoi dupa o zi spui ca ai avut o problema la 9000 km care este cauza schimbarii turbinei la 15300 km. Garnitura lipsa sau care ti-a cazut nu are cum sa fie o problema la Megane, ci are o probabilitate foarte mica sa mai apara si la altcineva.

Da, intr-adevar e revoltator ce aiureli ai putut sa postezi. Adica daca o sa zica unu' ca i-a explodat un cauciuc asta inseamna ca eu tre sa-mi marit masina? Asta e prostie curata. Nu exista fiabilitate 100%.
Omul a fost la service prima data sa schimbe garnitura, s-a constat ca cea veche lipsea la inventar, au montat totusi garnitura noua si atat, n-au mai verificat daca turbina veche era buna sau nu. Apoi a uitat incidentul, ca nu era obligat sa tina minte toate astea. Turbine au mai cazut si din alte cauze.
Nu zice nimeni ca daca la unu' apare o problema atunci tre sa ma trezesc si eu cu aceeasi problema.
Oricum e total aiurea ideea ta, eu nu sunt prins de val cand aud de vreo problema la unu'. Daca o aud la mai multi atunci actionez in consecinta. N-ai de unde sa stii daca turbina n-a fost solicitata prea mult in exploatare, adica a vazut surge la greu, depuneri pe paleti etc. Poate daca tu mergi normal cu ea, iar altul merge "economic". mad.gif

A, si daca sunteti asa de speriati, n-ati vrea sa-mi vindeti si mie un motor dCI si va dau la schimb un 1.4 8V care pe mine ma omoara la consum? Daca tot sunteti asa de speriati... biggrin.gif

@all: nu sunt bre probleme. cand auziti la multi ca au probleme atunci sa va alarmati, nu cand apare cate-un caz izolat. nu va mai speriati de-aiurea.
NU EXISTA PROCESE INDUSTRIALE CARE SA SCOATA ABSOLUT TOATE PRODUSELE PERFECTE, NICI MACAR LA MERCEDES. De aceea exista garantie.

This post has been edited by Laurentziu83: 19 Sep 2005, 15:27


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucica
post 19 Sep 2005, 15:29
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 5 August 05




adrian, cati km ai cu ea? esti multumit? face banu?


--------------------
clio bicorp 1.5 dci 65 cp 2005 dynamique
megane 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpurcarin
post 19 Sep 2005, 15:59
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




In cazul meu pot sa spun ca face TOTI banii. Eu am luat motorul de 100CP ca sa alerg cu ea si pot sa spun ca fuge bine de tot(pana acum am ajuns la 180 dar am un prieten care a avut loc si a mers cu 210 sau cel putin asa arata vitezometrul), consuma mai mult decat civilizat(5L afara la 160-170 si 5L in Bucuresti), are o suspensie mai confortabila decat ma asteptam pt o masin din clasa ei si in plus chiar arata bine. Pe de alta parte ai citit si tu despre "greierasii " care apar pe drumurile proaste( eu nu i-am auzit decat pe piatra cubica) si despre problemele de fiabilitate(apar sau nu?, asta mai depinde si de bafta pana la urma) care nu stiu daca sunt mai mari sau mai mici decat la alte masini. Daca iti place sfatul meu este sa o cumperi si mai vedem noi ( adica noi toti ashtia de pe forum) cat o sa reziste masinutele noastre. Pana una alta, in concluzie eu zic ca merita banii pentru ce iti ofera masina si sunt foarte multumit de ea


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sneferu
post 19 Sep 2005, 16:15
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 15 May 04
From: O groapa numita ... Bucuresti!




<


--------------------
Megane II Sedan 1,5 dCi 80 CP Gris Holograme
Confort Privilege
August 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renonino
post 19 Sep 2005, 16:25
Post #22


Cuore Sportivo


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 July 05




Am aproape 11.000 km si nici un problem la motor (bat in lemn). Se infige bine, am ajuns pana acum la 190km/h ca viteza maxima dar a fost de incercare, de obicei nu sunt un maniac al vitezei. Depasiri foarte reusite. Problemele apar la alte parti mai putin importante (greieri, electrice, etc).


--------------------
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2006

Daewoo Matiz E 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 19 Sep 2005, 16:29
Post #23


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




QUOTE(strumfuadi @ Sep 19 2005, 11:59 AM)
da, vreau sa shtiu shi io cine face turbinele ptr dci reno.
cea de pe motorul de 100cp are geometrie variabila shi e produsa de KKK parca, firma de MARE renume in domeniu shi care produce turbo aftermarket ptr tuning. super tari.
turbo de pe 80cp de cine e facuta?

daca te ajuta, uite o fraza dintr-un doc. renault, in care era vorba de 1.5 dCi 80CP: "The flexibility and reserve of torque at low speeds is complemented by the adoption of a Borg-Warner turbocharger with extremely low inertia for reduced response time, and a close-ratio gearbox."


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 19 Sep 2005, 17:29
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
daca te ajuta, uite o fraza dintr-un doc. renault, in care era vorba de 1.5 dCi 80CP: "The flexibility and reserve of torque at low speeds is complemented by the adoption of a Borg-Warner turbocharger with extremely low inertia for reduced response time, and a close-ratio gearbox."


Multam mult cipman...ma interesa informatia smile.gif
Iata ce jaf de firma este Borg-Warner :

http://www.bwauto.com/menu01.html
http://www.turbodriven.com/en/productsearch/index.asp --cam tate firmele au turbine produse de ei chear si ferrari si rollce royce smile.gif

PS
Stati linistiti baieti...sunt cazuri fff rare tipul de defectiune descrisa mai mult. Se face prea mult zgomot. Bine ca s-a intamplat in garantie--totul este OK.
Mai era cineva pe vwforum care-si vindea masina noua ca i-a crapat turbina la 5000kM...schimbata in garantie bineinteles. smile.gif


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morph
post 19 Sep 2005, 17:47
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 17 May 04
From: Bucuresti




Pe site la Borg-Warner nu vad modelul 1.5 80cp sau 100cp, doar 1.5 65cp dci si ceva 1.9 dti, 1.9dci 102cp.


--------------------
fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006
VW Polo Happy 1,2 HTP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 19 Sep 2005, 18:00
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Siteul nu cred ca-i actualizat...sunt date numai motoare mai vechi 2000-2001.
Oricum motorul de 1.5 este prezent acolo...presupun ca si pt dCI-urile mai noi tot ei le fac smile.gif


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 20 Sep 2005, 12:43
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




QUOTE(Laurentziu83 @ Sep 19 2005, 04:24 PM)
Da, intr-adevar e revoltator ce aiureli ai putut sa postezi. Adica daca o sa zica unu' ca i-a explodat un cauciuc asta inseamna ca eu tre sa-mi marit masina? Asta e prostie curata. Nu exista fiabilitate 100%.
Omul a fost la service prima data sa schimbe garnitura, s-a constat ca cea veche lipsea la inventar, au montat totusi garnitura noua si atat, n-au mai verificat daca turbina veche era buna sau nu. Apoi a uitat incidentul, ca nu era obligat sa tina minte toate astea. Turbine au mai cazut si din alte cauze.
Nu zice nimeni ca daca la unu' apare o problema atunci tre sa ma trezesc si eu cu aceeasi problema.
Oricum e total aiurea ideea ta, eu nu sunt prins de val cand aud de vreo problema la unu'. Daca o aud la mai multi atunci actionez in consecinta. N-ai de unde sa stii daca turbina n-a fost solicitata prea mult in exploatare, adica a vazut surge la greu, depuneri pe paleti etc. Poate daca tu mergi normal cu ea, iar altul merge "economic". mad.gif

A, si daca sunteti asa de speriati, n-ati vrea sa-mi vindeti si mie un motor dCI si va dau la schimb un 1.4 8V care pe mine ma omoara la consum? Daca tot sunteti asa de speriati...  biggrin.gif

@all: nu sunt bre probleme. cand auziti la multi ca au probleme atunci sa va alarmati, nu cand apare cate-un caz izolat. nu va mai speriati de-aiurea.
NU EXISTA PROCESE INDUSTRIALE CARE SA SCOATA ABSOLUT TOATE PRODUSELE PERFECTE, NICI MACAR LA MERCEDES. De aceea exista garantie.

Tie ti se pare normal ca pe 17 sept scrie ca i-a picat turbina, fara alte explicatii, asa din senin, si pe 18 sept ne scrie despre o intamplare care a cauzat mai mult ca sigur caderea turbinei? BMC chiar se intreba daca a avut el ghinion cu turbina sau e o problema generala. E clar ca a avut ghinion cu garnitura care ori a cazut ori nu a fost pusa.
Chiar si forjata, nu cred ca poate sa pice la 15000 km.
Parerea mea este ca cineva care incerca sa se hotareasca ce masina isi cumpara si citea mesajul din 17 sept ar fi adaugat un motiv in plus pentru a nu cumpara Megane. Si pentru ce? Pentru un mesaj alarmist, care vrea sa faca valuri.
E o chestie de principiu, nu vreau ca atunci cand o sa vreau sa imi schimb masina si o sa intru pe forum sa gasesc cativa ca BMC sau LEX care sa ma opreasca sa fac o alegere care ar fi putut fi foarte buna. Vezi si ce a scris LUCICA "pana la urma sunt sau nu probleme cu turbina asta la 100 cp? nu de alta dar as cam vrea sa cumpar un megane II 1.5 dci 100 cp... "
Si cred ca cuvantul "aiureli" folosit de tine e putin deplasat.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucica
post 20 Sep 2005, 13:03
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 5 August 05




pana la urma cred imi iau megan II sedan 1.5 dci 80 cp...e un pic mai ieftin


--------------------
clio bicorp 1.5 dci 65 cp 2005 dynamique
megane 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Sep 2005, 13:06
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pentru ca eu nu gandesc din prima sa nu-mi mai iau masina daca zice vreunul singur ca a avut probleme. De unde stiu eu ca ala a mers normal cu ea? Astept parerea la mai multi si atunci ma decid.chiar daca nu ar fi zis nik de garnitura aia n-as fi zis ca nu-mi mai iau asa ceva (daca as fi avut intentia). Nu e deplasat sa spun "aiureli", deloc, mie asa mi se pare gandirea asta. Dar daca intr-adevar ganditi asa, atunci va propun schimbul ala cu motorul meu benzinar. Va preiau eu riscurile. Si daca ajungi sa crezi ca eu am spus "aiureli" iti reamintesc ca suntem in mileniul 3, ca aveti pretentia a v-ati cumparat o masina buna, la care aveti garantie care va acopera eventualele probleme. Eu de multe ori rad cand vad ce constatari se fac pe aici.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sneferu
post 20 Sep 2005, 21:26
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 15 May 04
From: O groapa numita ... Bucuresti!




QUOTE(lucica @ Sep 20 2005, 01:03 PM)
pana la urma cred imi iau megan II sedan 1.5 dci 80 cp...e un pic mai ieftin

Eu zic ca e o alegere buna;

Cred ca am fost singurul cu probleme la turbina de pe 1.5 dCi 80 CP pe aici
Odata ce esti constient de ce probleme pot sa apara, poti sa te si feresti (a se citi sa tragi pe garantie).

Bafta.


--------------------
Megane II Sedan 1,5 dCi 80 CP Gris Holograme
Confort Privilege
August 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th August 2025 - 00:29
Dacia