Link Util - Firma De Tuning, chips in special
![]() ![]() ![]() |
Link Util - Firma De Tuning, chips in special
Sneferu |
![]()
Post
#1
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 15 May 04 From: O groapa numita ... Bucuresti! ![]() |
|
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dCi 80 CP Gris Holograme
Confort Privilege August 2004 |
|
meganusedanu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 8 April 05 ![]() |
bai dati si voi o adresa macar de la Oradea sau Baia Mare.Cine se duce in Laponia sa faca tuning?
|
--------------------
renault megane 2
sedan
2003 megane sedan 82hp
|
|
MMihai |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
www.aspad.ro
www.chiptuning.ro |
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
claus |
![]()
Post
#4
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
mai era si www.zoom-tuning.ro , despre care am auzit numai cuvinte de bine
|
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
oache81 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 30 December 04 ![]() |
www.dimsport.ro
|
--------------------
citroen
c4 2.0 HDI VTR Pack
2006
|
|
GRV |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 29 May 05 ![]() |
Depinde, vreti tuning de motor sau tuning extern?
Oricum, pe proprie piele va spun ca e tare greu sa gasesti o firma de calitate la noi in domeniul de tuning extern. Am zis greu, nu imposibil. Cu toate astea nu as recomanda pe nimeni. Daca stiti voi ceva, astept propuneri. |
--------------------
Renault
Megane
Coupe
|
|
oache81 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 30 December 04 ![]() |
Tuning-ul extern este scump la noi si avand in vedere calitatea drumurilor noastre e aproape imposibil sa nu indoi ceva la masina mai ales daca mergi tare.
|
--------------------
citroen
c4 2.0 HDI VTR Pack
2006
|
|
Sneferu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 15 May 04 From: O groapa numita ... Bucuresti! ![]() |
Pe mine ma interesa doar sa imi cresc puterea motorului...uneori il simt cum trage...degeaba.
Oricum, nu cred ca exista vreun romanash din tara sa nu aiba pe cineva cunoscut prin Europa ![]() Totu-i sa te descurci. Nu sunt insa convins ca schimbare chip-ului, eventual si o admisie directa (combinata cu praful de la noi) nu o sa dauneze motorului/turbinei... Sa vedem. Inca mai studiez problema. |
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dCi 80 CP Gris Holograme
Confort Privilege August 2004 |
|
eugen_foxy |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Scump ... scump ... dincolo era mai ieftin ...
![]() |
--------------------
Solenza
Scala
2003/1.4/75CP Invatati , invatati , invatati !
|
|
eminescu0 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 September 04 From: Colentina, inima strazii ![]() |
dar de ce vad doar oferte pt motoare diesel pe acele site-uri ?
|
--------------------
Reno
Megane
I hatch If you can't convince 'em, confuse 'em.
|
|
eugen_foxy |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Mda si au am aceeasi impresie . Probabil din cauza ca la motoarele diesel este mai mare diferenta de castig . Doar oare ei nu se gandesc la faptul ca de obicei persoanele care cumpara diesel nu se "da" la masina si ei cauta de fapt economia si dupa ce ca isi vor "scoate" diferenta fata de o benzinara abia in cativa ani , sa mai dea bani si pe un chip este destul de mult pentru ei . Eu cred ca ar fi avut si au mai multi clienti "pe benzina" decat "diesel-ari " .
In continuare caut o firma de tuning pentru un chip si un filtru sport , dar la niste preturi mai convenabile . Daca stiti si auziti , va astept cu idei si sfaturi ! |
--------------------
Solenza
Scala
2003/1.4/75CP Invatati , invatati , invatati !
|
|
chcstefan |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 11 January 06 ![]() |
In bazar... ieftin ...ieftin si"bun"
![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004 BICORP Audi A6 allroad 3.0 TDI 239 cp
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
@eugen_foxy
Nu numai ca este un castig mai mare dar acest castig de putere si cuplu se obtine mai usor, nu necesita modificari asa complexe ca la un motor pe benzina. Eu, spre exemplu, in cateva minute am obtinut 25CP si 50Nm in plus. Cam ce modificari faci la un benzinar ca sa obtii diferenta asta? Cat despre faptul ca cei cu diesel nu se "da" la masina asta e parerea ta, probabil bazata pe felul de a fii a celor din cercul tau de prieteni si cunostinte, dar nu cred ca o poti generaliza. Pe de alta parte esti convins ca toti cei care au cumparat diesel l-au cumparat cu creionul si hartia in mana, mancandu-si de sub unghii, astfel incat sa nu isi mai "permita" un chiptuning? Nu de alta dar daca teoria ta ar fi buna ar da faliment majoritatea firmelor de chiptuning si din cate vad eu nu prea e asa. Si ca sa revin la titlu: http://www.tcmturbo.ro dar numai pt. diesel ![]() This post has been edited by cmandrei: 9 Mar 2006, 18:03 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
r&d |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
La o benzina aspirata castigul este destul de mic, si senzatia pe care o ai dupa este ca ai dat banii aproape degeaba.
La un motor supraalimentat(diesel sau benzina) castigul de cuplu/putere este mare, si senzatia ca a meritat si ultimul banut dureazaaaaaaa si dureazaaaaaaa.... Asta este parerea mea, eu, care am trecut prin mai anul trecut pe la TCM... |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
rkillera |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 7 August 05 ![]() |
Deci numai la motoare turbo se simte diferenta?
Edit: Cred ca m-am grabit cu postul asta, raspunsul fiind continut in cel precedent ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Estate Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
foarte sumarizat, din nou:
ce inseamna motor aspirat (benzina&diesel - non turbo - sdi, mpi & altele) castigul este cam de 10%. ce inseamna motor turbo (benzina&diesel - cu turbina - tdi, dci, 2.0 t, & altele) castigul este cam de 25-30%. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 21:54 |