Indicator bord R19 Phase 1
![]() ![]() ![]() |
Indicator bord R19 Phase 1
mbugsy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
din cate stiu eu ... este presiunea
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
etm |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 26 August 05 ![]() |
Salut,
la R19 Phase 1 indicatorul de ulei de pe bord are 2 functii: cand pui contactul, acul se ridica indicand nivelul de ulei; dupa ce ai pornit motorul acul coboara pana in pozitia orizontal - in acel moment indica presiunea. Atentie: in timpul mersului acul trebuie sa stea in pozitia orizontal: daca sta putin in jos, inseamna presiune scazuta, daca se ridica insemna presiune ridicata. Poate ti se pare cam aiurea, dar asa este; am citit in cartea tehnica a masinii (eu am un R19 Phase 1 1.7). Normal este sa stea continuu in pozitie orizontala !!! Toate bune. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp
- B-XX-ERV
2006, 1.5dCi 80 CP, PA
|
|
yknot |
![]()
Post
#4
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
eu am la mine pe masina bord cu ceas de ulei cu functie de nivel si presiune, indicatia de nivel de ulei se face cu contactul pus si cu motorul oprit, masa de la sonda de nivel de ulei este luata prin sonda de bec de ulei(cand e aprins becul are masa), iar cand se porneste motorul becul se stinge automat, sonda de nivel nu mai are masa si afisarea este doar pentru presiune, care la rece acul sta aproape vertical.
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
yknot |
![]()
Post
#5
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
intr-adevar, am vazut la unele renault-uri ca atunci cand merge motorul acul de ulei sta la orizontala....
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
mbugsy |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
Si atunci imi puteti spune ce problema am de imi scade presiunea la ulei cand accelerez? De unde ar putea fi defectiunea?
|
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|
heimdallr |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 22 June 05 From: tg mures ![]() |
foarte adevarat !
|
--------------------
Ex Renault
19
1990 TXE Ford Ka -2002
Dacia Sandero 1,4 -2008 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#8
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Prietenul nostru, al tuturor, Reno, a vrut ca 19le cu 16 supape sa fie intr-adevar diferit fata de celelalte 19uri, drept pt care nu cred ca va inkipuiti cate piese sunt 16v-only...Din nefericire...
Indicatorul functioneste in felul urmator (la 16s): pui cheia pe ultima pozitie inainte d a porni motorul, cand ti se aprind toate beculetele si acul trebuie sa iti arate NIVELUL de ulei din baie.(a lui, nu a ta ) Pornesti motorul, ti se sting beculetele si acul ar trebui sa se ridice si sa iti arate PRESIUNEA de ulei. Banui ca daca atunci cand accelerezi iti scade presiunea ori n'ai suficient ulei sa mentina presiunea, ori sonda refuza sa mai coopereze (am citit multi strainezi care ziceau ca sa nu'mi fac probleme daca nu merge ca nici lor nu le merge) daca ai unde sa masori presiunea, iti pot da eu valorile. P.S. Iti tacane motorul la relanti? (ai tacheti hidraulici si daca nu ai pres la ulei tacane ca naiba) P.P.S La tine nu tre sa stea acu` jos cand pornesti motorul (contrar celor spuse de colegii de forum mai sus) |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
R19/16v |
![]()
Post
#9
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ma repet: la tine acul NU TREBUIE SA FIE LA ORIZONTALA decat daca ai cheia pe pozitia accesorii sau scoasa din contact. Ce a zis etm e total gresit. La 16s functioneaza cum a descris yknot!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mbugsy |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 September 05 ![]() |
Nivelul de ulei e aproape de maxim (pe joja) iar tachetii imi bat dar numai cand motorul este rece.
Functionarea este aproximativ buna (dupa cum a descris yknot), singura problema ar fi scaderea presiunii odata cu cresterea acceleratiei si ma gandem ca poate am probleme cu pompa de ulei. Am sa ma interesez pe la vreun service sa vad daca ma pot ajuta cu masurarea presiunii. Dar daca ar fi vorba de sonda si nu trebuie sa imi bat capul atunci ar fi f bine ![]() Merci mult! |
--------------------
Renault
19
1991 1.8 16v
|
|
yknot |
![]()
Post
#11
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
incearca sa te duci la un service care are un manometru clasic sa-l conecteze in locul sondei tale sa vezi cum sta treaba.... eu asa am facut pt ca nu se ridica mai mult de jumatate presiunea, chiar si la rece, am schimbat pompa de ulei... si nimic, problema fiind sonda.
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#12
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
evident, kkturi electrice sau mecanico-electrice. tipic reno.
la mine la fel. pun contact shi imi arata cat ulei e in baie. pornesc, ar trebui sa arate presiunea, insa sta umpic pe maxim dupa care pica acul la orizontala brusc shi se aprinde becul.. sonda dreaq cred ca e bushita shi da la masa cand creshte umpic presiunea.. (la relanti sta acul erect dar daca turez umpic pica de tot..) |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#13
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
deci tre` sa ai 2 bari la 1000rmp si 3.5bari la 3000rpm astea bineinteles la o temperatura a lichidului de racire de ~80 de grade.
martorul la bord ti se aprinde (in situatia EXTREM de nefericita) la 0,36 bari (+/- 0,08bari) partea nasoala e ca de masurat se masoara sub galeria de admisie, in stanga filtrului de ulei. acolo ar trebui sa gasesti o mufa alba cu un singur fir, rotunda. dai jos mufa, dai jos sonda si pui manomentrul. accesul la sonda aia e catastrofal ![]() ![]() hope that helps ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
R19/16v |
![]()
Post
#14
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
cam asa ar trebui sa steie...
Attached thumbnail(s) Image_07.jpg ( Size: 26.8k ) Number of downloads: 8 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 09:47 |