Problema Climatizare
![]() ![]() ![]() |
Problema Climatizare
ctudose |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 6 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Confort Expression 1,5 dci 100cp, 11/2005, 150.000km la 29.05.10
|
|||
mefmef |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 17 October 06 ![]() |
Cred ca mi s-a stricat climatizarea.
![]() Sau doar mi se pare mie. Astazi nu mai vroia sa bage caldura ca de obicei. Adica la 24C baga aer rece. Doar la 27C, adica la maxim, baga caldura dar era deranjant. La 24, 25 si 26 era aer relativ rece. Afara erau 15C si mersesem cu masina vreo 15-20 de minute, deci a avut timp sa se incalzeasca. De obicei se incalzea dupa vreo 2-3 minute de mers. Mentionez ca am climatizare automata. Ati mai patit asa? Isi revine singura ? ![]() Multumesc pt pareri! This post has been edited by mefmef: 10 Nov 2006, 15:30 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.6 16V
|
|
mefmef |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 17 October 06 ![]() |
S-a rezolvat de la sine.
Sau mi se paruse mie. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.6 16V
|
|
Laurentiu30 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 16 July 06 ![]() |
Ma confrunt cu 2 probleme privitor la climatizare.
1. Primesc caldura chiar si atunci cand este oprita 2. Azi DUPA CE AM OPRIT MASINA si am iesit am observat un zgomot (foarte asemanator cu cel de venilator,sub capota). Am pornit-o iar am tot inchis si deschis instalatia de climatizare si a disparut zgomotul. Foarte ciudat. |
--------------------
Renault
Megane Classic 1,6
2002
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
1. ce insemana la tine oprit? ce butoane ai apasat?
2.cred ca e vorba de ventilatorul de la radiator(circuitul de racire al motorului). ala merge de capul lui si nu ai ce sa-i faci. adica, porneste cand lichidul de racire depaseste o anumita temperatura si se opreste cand lichidul scade sub o anumita temperatura. faptul ca s-a oprit dupa ce ai butonat tu la clima e o simpla coincidenta. |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
opa |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 September 06 ![]() |
@laurentiu30
1. Daca este vorba de un automobil fara climatronic, cred ca e o problema la selectorul aer cald/rece (nu inchide bine aerul cald de la calorifer, aer care este prezent permanent). Probabil acolo este o clapeta actionata mecanic. 2. S-ar putea sa fi auzit ventilatorul de racire (acesta intra in functiune cind temperatura lichidului de racire depaseste o anumita valoare - nu stiu care este aceasta ![]() Vezi si raspunsul lui chipson78 |
--------------------
Renault
Megane I 1.9 DCI
2003 Break
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#37
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
se pare ca masina mea nu rateaza nici un defect clasic al megane-ului 2... sunt cam scarbit de multitudinea de probleme pe care le-am avut... pana acum am tot zis ca "hai , treaca de la mine si asta".. dar parca am inceput sa ma satur
asadar, astazi a inceput sa-mi pacane si motorasul de la clapeta de recirculare a aerului... maine voi desface torpedo-ul si sa vad si eu cum arata chinezaria aia... ma gandesc ca poate reusesc sa ii fac ceva dar daca e vorba de dinti rupti nu prea o sa am ce sa repar la el ![]() daca nu, o sa ii iau codul si voi incera sa il gasesc pe la magazinele de piese auto... pt ca 500 ron nu prea imi vine sa dau pe el si sa-l iau din reteaua reno.. macar acum aduc alt motoras mai fiabil sau tot la fel? dab auto stiu ca aduce piese de origine la preturi un pic mai de bun simt de montat il voi monta bineinteles singur.. nu mai vreau sa le dau bani si pe manopera stie cineva daca se gaseste pe undeva mizeria aia de motoras mai ieftin? 3 Jun 2007, 14:51: asta e "inculpatul": IMGA6106.jpg ( Size: 221.73k ) Number of downloads: 411 IMGA6109.jpg ( Size: 197.67k ) Number of downloads: 389 IMGA6110.jpg ( Size: 185.88k ) Number of downloads: 382 IMGA6111.jpg ( Size: 159.53k ) Number of downloads: 450 IMGA6113.jpg ( Size: 113.3k ) Number of downloads: 489 IMGA6115.jpg ( Size: 109.08k ) Number of downloads: 334 e evident (mai ales in ultimele doua poze) de unde veneau zgomotele alea.. eu am facut mai multe poze ca sa vedeti despre ce e vorba... sper totusi sa se loveasca cat mai putini de problema asta se desface destul de usor, fiind situat chiar in spatele torpedo-ului, prins cu 3 suruburi mai trebuie scoasa bineinteles si mufa de alimentare din el o sa va dau de stire unde voi gasi cel mai bun pret posibil pt el This post has been edited by Meghitzanul: 3 Jun 2007, 13:51 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#38
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
vad ca scriu numai eu pe aici...nu e rau nici asa
![]() sa va zic cum am rezolvat problema: lipit "dintele" de plastic cu picatura, dat cu nitica vaselina, pus la loc... fuctioneaza brici (momentan cel putin) ![]() sper totusi sa nu se strice... dar dupa cum arata chestiunea sansele sunt mici sa nu se mai strice iar daca se strica ii lipesc si urmatorul dinte si tot asa... trebuia sa ma fac stomatolog.. ca imi place sa fac la dinti ![]() ![]() This post has been edited by Meghitzanul: 4 Jun 2007, 20:10 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
Liviu |
![]()
Post
#39
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Vad ca te pricepi la mestereala din asta migaloasa
![]() uite o sugestie (eu o voi incerca daca mi se va intampla minunea) : se ia niste tabla de alama de 1mm grosime si se decupeaza cele doua parti ale rotii cu dintele rupt. Se pileste manual frumos fiecare disc in parte apoi se lipesc prin cositorire => roata dintata reductoare metalica ... dar trebuie sa ai rabdare ca e f migalos de facut. Am facut asa ceva la mecanismul unui casetofon vechi (asta se intampla acum 15-16 ani) ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
la asta ma gindeam si io, da din tabla de aluminiu ca se prelucreaza mai usor, plus ca Al e si mai usor decit alama si probabil roata dintata o sa iasa cu o greutate apropiata de cea originala (ma gindeam ca daca roata e prea grea sa nu solicite motorasul).
oricum e de vazut daca solutia cu lipitul dintilor rezista pe termen lung |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#41
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
momentan se pare ca rezista
dar treaba cu decupatul si lipitul de tablite nu o fac... e mult prea migalos... mai bine dau cateva milioane pe mecanismul ala... serios ![]() intr-adevar si solutia cu lipitul dintelui tot treaba artizanala e, dar mi-a luat fix un minut sa lipesc ala... si zici ca de acolo e... la final nici nu mi-am mai dat seama care dinte fusese rupt ![]() |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
Highwayman |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Salutare.
AM avut aceeasi problema cu zgomotul de "mitraliera" la pornire. Pana l-a urma s-a dovedit ca e motorasul de la recirculare. Schimbat la Cobalcescu - 330 RON cu tot cu manopera. This post has been edited by Highwayman: 15 Jun 2007, 19:33 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu, adica sotia... m-a sunat de pe drum sa ma intrebe cum se porneste aerul conditionat automat...
![]() Cand a ajuns acasa am constatat ca ecranul de la aerul conditionat auto e cufundat in intuneric... O fi de la sigurante ?! Sau mai naspa ?! Am schimbat siguranta din bord de la ventilatie, dar nimic... Are cumva separat siguranta la motor in compartimentul de acolo ?? Ce ma sfatuiti ?! |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat-o. Era doar siguranta.
Interesant e ca desi poate aveti tentatia sa va ganditi ca A/C ul automat tzine de siguranta de "ventilare habitaclu", ea tzine de fapta de siguranta de bricheta de 15A. |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
Highwayman |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
As fi vrut sa fie si la mine doar siguranta, ca la tine RoVal. Dupa ce m-am bucurat ca am dat "doar" 350 ron pe porcaria aia de motoras de recirculare, saptamana trecuta pe 40 grade mi-a murit ventilatia. Puteam sa reglez temperatura, viteza etc dar nu mai baga nici un firicel de aer in masina. Motivul: ventilator ars. Cu tot cu manopera m-a dus la 1260 ron, "bani de buzunar" ca sa zic asa... din pacate nu am avut timp sa caut piesa pe la altii asa ca am apelat la "samasarii" din reteaua Renault.
![]() Asa ca, te felicit RoVal. |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
CataT |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.089 Joined: 19 April 07 From: C o n s t a n t a ![]() |
Sunte-ti multumiti de Climatizare, pa canicula asta???
La cate grade o tine-ti setata de obicei??? Vreau sa zic ca pe caldurile astea la mine nici nu mai declanseaza (sa se opreasca) si apoi sa reporneasca cum ar fi normal sa functioneze o Clima, o tin de obicei la 21 de grade, si merge nonstop!! Ma gandeam ca fac drumuri scurte (30-35 km) si nu are timp sa obtina temperatura setata in interiorul masinii, dar am facut un drum de Bucuresti in miezul zilei si a mers fara sa se opreasca. Asa face si la voi??? Sau nu are putere la mine ??? ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 / 1.6 16V
|
|
Radu Ganescu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 7 April 06 ![]() |
La mine functioneaza foarte bine. Sunt sigur ca si la tine merge perfect. Pe canicula aceasta temperatura din interior nu va ajunge la 21 grade asa usor (poate doar in situatia in care faci un drum foarte lung si fara opriri pe traseu). Si asta pentru ca masina va fi expusa mereu razelor solare iar plafonul masinii va fi fierbinte, efectiv. Pentru ca instalatia sa dea randament in aceste situatii (verificat de mine), este bine ca masina sa nu sta in soare inainte de a pleca la drum (daca sta macar sa ai un parasolar in geam) iar odata pornit la drum sa setezi temperatura mai jos de 21 grade si sa comuti pe modul automat (instalatia de ventilare va merge la maxim, ceea ce poate fi neplacut din cauza zgomotului, dar va reusi sa ventileze mult mai repede aerul din habitaclu)
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 Sedan
|
|
lucien |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 29 May 07 ![]() |
Orice climatizare functioneaza intre limite, dar nu cred ca este subdimensionata. Si, dupa cum s-a mentionat de catre un coleg de forum, comenzile limita ale reglajului temperaturii ( sus sau jos ) sunt interpretate ,, fa cat de cald sau rece poti " .
Eu am mers si in oras, dar mai mult extraurban si am constatat ca intradevar la drum - chiar la temperaturi exterioare de peste 34 grade- cu clima setata pe 19 grade merge foarte bine. Urban - mers bara la bara aprox 45 min - am setat clima pe 21 grade si , de asemenea, a mers forte bine ( am setat-o pe 21 grade ca mi s-a parut suficient - la 19 grade ii era frig sotiei ![]() Eu o tin setata ( de obicei ) la 21 grade. |
--------------------
Renault
Megane sedan
an 2007 ; 1,5 dci ; 124 hp ; model privilege
- PH -- xxx
|
|
CataT |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.089 Joined: 19 April 07 From: C o n s t a n t a ![]() |
Mersi radu si lucien!!
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007 / 1.6 16V
|
|
dadu |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
cred ca ma inscriu si eu in grupul vostru.
la pornirea motorului, se aud niste pacanituri in dreapta bordului. daca intr-adevar a cedat acel motoras cred ca o sa-l dau jos si o sa-l sparg pentru ca pana acum nu am apasat niciodata butonul de recilculare! si nu mai pun altul. |
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
aqua |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
"astazi am inceput sa aud si eu un greiere...dar nu e de la frecat plastice, usi,geamuri si tot ce am reusit sa citesc pe acest topic....e exact sunet de greier dar se aude chiar si pe loc cu motorul mergand....iar in mers cu cat merg mai tare mai tare se aude....este genul de zgomot care se aude de la ambreiajul loganului(acel zgomot de diesel) si aici ma refer ca sigur este un zgomot mecanic de la motor altfel nu-mi explic cum chiar si pe loc se aude greierele, am inchis tot, radio, geamuri, si cu ambreiaj calcat si fara tot se aude....sa fie vreun angrenaj ceva neuns?curea slabita?incercand sa localizez la prima ureche se pare ca e undeva din fata zona consolei schimbatorului....nu m-ar deranja in mod deosebit da intensitatea e destul de mare, chiar si cu radio pornit se aude"
asta era un post de-al meu mai devreme..am descoperit ca zgomotul vine de la motorasul de aer..adica daca am chiar si o jumatate de frunza din aia pe ecran se aude greierel, daca nu nimic, liniste....e motorasul de vina?se poate face ceva la el sau se schimba si gata? merci |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
czs |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 6 August 07 From: Germania ![]() |
QUOTE(ictranca @ 9 Jul 2007, 15:33) Sunte-ti multumiti de Climatizare, pa canicula asta??? La cate grade o tine-ti setata de obicei??? Vreau sa zic ca pe caldurile astea la mine nici nu mai declanseaza (sa se opreasca) si apoi sa reporneasca cum ar fi normal sa functioneze o Clima, o tin de obicei la 21 de grade, si merge nonstop!! Ma gandeam ca fac drumuri scurte (30-35 km) si nu are timp sa obtina temperatura setata in interiorul masinii, dar am facut un drum de Bucuresti in miezul zilei si a mers fara sa se opreasca. Asa face si la voi??? Sau nu are putere la mine ??? ![]() indicat este ca inainte sa pornesti, sa lasi deschise usile cateva minute cu aerul conditionat pornit, sa iasa aerul fierbinte din masina. daca pui pe modul automat, cand ajunge destul de aproape de temperatura dorita, ventilatorul nu mai huruie asa tare. ce este indicat, spre exemplu, este sa pui folii pe geamuri, dar folii de calitate, nu bazaconii, care au filtru solar si vara iti tin aerul rece inauntru de la aerul conditionat si iarna aerul cald de la incalzire. se poate face o economie de energie de pana la 30%. |
--------------------
Renault
Megane 2
2007/coupe Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 18:25 |