Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema Climatizare

ctudose
post 2 Nov 2006, 18:21
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 6 January 04
From: Bucuresti




referitor la zgomote. daca scoateti filtrul si dati drumul la ventilator o sa vedeti ca scoate o multime de frunze. pe unde intra? intra prin grilajul de pe capota. solutia? vedeti la confratii nostri de la dacia ce au facut. cred ca se poate aplica si la reno. ce inventiv e romanu' cool.gif
.....
.....
am tot cautat pe daciaforum.ro dar nu am gasit
se monteaza o plasa de tantari cu silicon pe spatele grilei de aerisire si nu mai intra frunze. io la solenza asa am facut si am scapat de frunze in instalatie, blocat scurgerile si intrat apa in masina.
Bafta.

PS. si io am aceleasi probleme cu frunzele. o sa pun niste poze cand ma apuc de operatiune.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 Confort Expression
1,5 dci 100cp, 11/2005, 150.000km la 29.05.10
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mefmef
post 10 Nov 2006, 15:29
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 17 October 06




Cred ca mi s-a stricat climatizarea. sad.gif
Sau doar mi se pare mie.

Astazi nu mai vroia sa bage caldura ca de obicei. Adica la 24C baga aer rece. Doar la 27C, adica la maxim, baga caldura dar era deranjant. La 24, 25 si 26 era aer relativ rece.
Afara erau 15C si mersesem cu masina vreo 15-20 de minute, deci a avut timp sa se incalzeasca. De obicei se incalzea dupa vreo 2-3 minute de mers.
Mentionez ca am climatizare automata.

Ati mai patit asa? Isi revine singura ? smile.gif Trebuie sa ajung in service ?

Multumesc pt pareri!

This post has been edited by mefmef: 10 Nov 2006, 15:30


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mefmef
post 11 Nov 2006, 15:20
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 17 October 06




S-a rezolvat de la sine.
Sau mi se paruse mie. smile.gif



--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiu30
post 16 Nov 2006, 20:28
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 16 July 06




Ma confrunt cu 2 probleme privitor la climatizare.
1. Primesc caldura chiar si atunci cand este oprita
2. Azi DUPA CE AM OPRIT MASINA si am iesit am observat un zgomot (foarte asemanator cu cel de venilator,sub capota). Am pornit-o iar am tot inchis si deschis instalatia de climatizare si a disparut zgomotul. Foarte ciudat.


--------------------
Renault Megane Classic 1,6 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chipson78
post 17 Nov 2006, 10:13
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 25 August 04
From: Bucuresti




1. ce insemana la tine oprit? ce butoane ai apasat?
2.cred ca e vorba de ventilatorul de la radiator(circuitul de racire al motorului). ala merge de capul lui si nu ai ce sa-i faci. adica, porneste cand lichidul de racire depaseste o anumita temperatura si se opreste cand lichidul scade sub o anumita temperatura. faptul ca s-a oprit dupa ce ai butonat tu la clima e o simpla coincidenta.


--------------------
Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opa
post 17 Nov 2006, 10:26
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 14 September 06




@laurentiu30
1. Daca este vorba de un automobil fara climatronic, cred ca e o problema la selectorul aer cald/rece (nu inchide bine aerul cald de la calorifer, aer care este prezent permanent). Probabil acolo este o clapeta actionata mecanic.
2. S-ar putea sa fi auzit ventilatorul de racire (acesta intra in functiune cind temperatura lichidului de racire depaseste o anumita valoare - nu stiu care este aceasta dry.gif ). Poate porni chiar daca motorul este oprit.

Vezi si raspunsul lui chipson78


--------------------
Renault Megane I 1.9 DCI 2003 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 2 Jun 2007, 23:21
Post #37


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.619
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




se pare ca masina mea nu rateaza nici un defect clasic al megane-ului 2... sunt cam scarbit de multitudinea de probleme pe care le-am avut... pana acum am tot zis ca "hai , treaca de la mine si asta".. dar parca am inceput sa ma satur
asadar, astazi a inceput sa-mi pacane si motorasul de la clapeta de recirculare a aerului...
maine voi desface torpedo-ul si sa vad si eu cum arata chinezaria aia... ma gandesc ca poate reusesc sa ii fac ceva dar daca e vorba de dinti rupti nu prea o sa am ce sa repar la el blush.gif

daca nu, o sa ii iau codul si voi incera sa il gasesc pe la magazinele de piese auto... pt ca 500 ron nu prea imi vine sa dau pe el si sa-l iau din reteaua reno..
macar acum aduc alt motoras mai fiabil sau tot la fel?
dab auto stiu ca aduce piese de origine la preturi un pic mai de bun simt
de montat il voi monta bineinteles singur.. nu mai vreau sa le dau bani si pe manopera
stie cineva daca se gaseste pe undeva mizeria aia de motoras mai ieftin?

3 Jun 2007, 14:51:
asta e "inculpatul":

IMGA6106.jpg ( Size: 221.73k ) Number of downloads: 411
IMGA6109.jpg ( Size: 197.67k ) Number of downloads: 389
IMGA6110.jpg ( Size: 185.88k ) Number of downloads: 382
IMGA6111.jpg ( Size: 159.53k ) Number of downloads: 450

IMGA6113.jpg ( Size: 113.3k ) Number of downloads: 489
IMGA6115.jpg ( Size: 109.08k ) Number of downloads: 334


e evident (mai ales in ultimele doua poze) de unde veneau zgomotele alea.. eu am facut mai multe poze ca sa vedeti despre ce e vorba... sper totusi sa se loveasca cat mai putini de problema asta

se desface destul de usor, fiind situat chiar in spatele torpedo-ului, prins cu 3 suruburi
mai trebuie scoasa bineinteles si mufa de alimentare din el

o sa va dau de stire unde voi gasi cel mai bun pret posibil pt el




This post has been edited by Meghitzanul: 3 Jun 2007, 13:51


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 4 Jun 2007, 20:09
Post #38


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.619
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




vad ca scriu numai eu pe aici...nu e rau nici asa smile.gif

sa va zic cum am rezolvat problema: lipit "dintele" de plastic cu picatura, dat cu nitica vaselina, pus la loc... fuctioneaza brici (momentan cel putin) wink.gif

sper totusi sa nu se strice... dar dupa cum arata chestiunea sansele sunt mici sa nu se mai strice
iar daca se strica ii lipesc si urmatorul dinte si tot asa... trebuia sa ma fac stomatolog.. ca imi place sa fac la dinti biggrin.gif tongue.gif

This post has been edited by Meghitzanul: 4 Jun 2007, 20:10


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 5 Jun 2007, 23:32
Post #39


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Vad ca te pricepi la mestereala din asta migaloasa smile.gif.

uite o sugestie (eu o voi incerca daca mi se va intampla minunea) : se ia niste tabla de alama de 1mm grosime si se decupeaza cele doua parti ale rotii cu dintele rupt. Se pileste manual frumos fiecare disc in parte apoi se lipesc prin cositorire => roata dintata reductoare metalica ... dar trebuie sa ai rabdare ca e f migalos de facut.

Am facut asa ceva la mecanismul unui casetofon vechi (asta se intampla acum 15-16 ani) smile.gif ...


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 6 Jun 2007, 07:56
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




la asta ma gindeam si io, da din tabla de aluminiu ca se prelucreaza mai usor, plus ca Al e si mai usor decit alama si probabil roata dintata o sa iasa cu o greutate apropiata de cea originala (ma gindeam ca daca roata e prea grea sa nu solicite motorasul).

oricum e de vazut daca solutia cu lipitul dintilor rezista pe termen lung


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 6 Jun 2007, 08:56
Post #41


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.619
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




momentan se pare ca rezista
dar treaba cu decupatul si lipitul de tablite nu o fac... e mult prea migalos... mai bine dau cateva milioane pe mecanismul ala... serios smile.gif
intr-adevar si solutia cu lipitul dintelui tot treaba artizanala e, dar mi-a luat fix un minut sa lipesc ala... si zici ca de acolo e... la final nici nu mi-am mai dat seama care dinte fusese rupt tongue.gif


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 15 Jun 2007, 19:32
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Salutare.
AM avut aceeasi problema cu zgomotul de "mitraliera" la pornire. Pana l-a urma s-a dovedit ca e motorasul de la recirculare. Schimbat la Cobalcescu - 330 RON cu tot cu manopera.

This post has been edited by Highwayman: 15 Jun 2007, 19:33


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 17 Jun 2007, 21:24
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Eu, adica sotia... m-a sunat de pe drum sa ma intrebe cum se porneste aerul conditionat automat... blink.gif
Cand a ajuns acasa am constatat ca ecranul de la aerul conditionat auto e cufundat in intuneric... O fi de la sigurante ?! Sau mai naspa ?! Am schimbat siguranta din bord de la ventilatie, dar nimic... Are cumva separat siguranta la motor in compartimentul de acolo ??
Ce ma sfatuiti ?!


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 18 Jun 2007, 22:08
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Am rezolvat-o. Era doar siguranta.
Interesant e ca desi poate aveti tentatia sa va ganditi ca A/C ul automat tzine de siguranta de "ventilare habitaclu", ea tzine de fapta de siguranta de bricheta de 15A.


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 3 Jul 2007, 14:50
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




As fi vrut sa fie si la mine doar siguranta, ca la tine RoVal. Dupa ce m-am bucurat ca am dat "doar" 350 ron pe porcaria aia de motoras de recirculare, saptamana trecuta pe 40 grade mi-a murit ventilatia. Puteam sa reglez temperatura, viteza etc dar nu mai baga nici un firicel de aer in masina. Motivul: ventilator ars. Cu tot cu manopera m-a dus la 1260 ron, "bani de buzunar" ca sa zic asa... din pacate nu am avut timp sa caut piesa pe la altii asa ca am apelat la "samasarii" din reteaua Renault. mad.gif
Asa ca, te felicit RoVal.


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CataT
post 9 Jul 2007, 15:33
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.089
Joined: 19 April 07
From: C o n s t a n t a




Sunte-ti multumiti de Climatizare, pa canicula asta???
La cate grade o tine-ti setata de obicei???
Vreau sa zic ca pe caldurile astea la mine nici nu mai declanseaza (sa se opreasca) si apoi sa reporneasca cum ar fi normal sa functioneze o Clima, o tin de obicei la 21 de grade, si merge nonstop!!
Ma gandeam ca fac drumuri scurte (30-35 km) si nu are timp sa obtina temperatura setata in interiorul masinii, dar am facut un drum de Bucuresti in miezul zilei si a mers fara sa se opreasca.
Asa face si la voi??? Sau nu are putere la mine ??? sad.gif



--------------------
Renault Megane 2 2007 / 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu Ganescu
post 9 Jul 2007, 18:54
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 7 April 06




La mine functioneaza foarte bine. Sunt sigur ca si la tine merge perfect. Pe canicula aceasta temperatura din interior nu va ajunge la 21 grade asa usor (poate doar in situatia in care faci un drum foarte lung si fara opriri pe traseu). Si asta pentru ca masina va fi expusa mereu razelor solare iar plafonul masinii va fi fierbinte, efectiv. Pentru ca instalatia sa dea randament in aceste situatii (verificat de mine), este bine ca masina sa nu sta in soare inainte de a pleca la drum (daca sta macar sa ai un parasolar in geam) iar odata pornit la drum sa setezi temperatura mai jos de 21 grade si sa comuti pe modul automat (instalatia de ventilare va merge la maxim, ceea ce poate fi neplacut din cauza zgomotului, dar va reusi sa ventileze mult mai repede aerul din habitaclu)


--------------------
Renault Megane II 2005 Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucien
post 10 Jul 2007, 07:14
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 29 May 07




Orice climatizare functioneaza intre limite, dar nu cred ca este subdimensionata. Si, dupa cum s-a mentionat de catre un coleg de forum, comenzile limita ale reglajului temperaturii ( sus sau jos ) sunt interpretate ,, fa cat de cald sau rece poti " .
Eu am mers si in oras, dar mai mult extraurban si am constatat ca intradevar la drum - chiar la temperaturi exterioare de peste 34 grade- cu clima setata pe 19 grade merge foarte bine. Urban - mers bara la bara aprox 45 min - am setat clima pe 21 grade si , de asemenea, a mers forte bine ( am setat-o pe 21 grade ca mi s-a parut suficient - la 19 grade ii era frig sotiei biggrin.gif ).
Eu o tin setata ( de obicei ) la 21 grade.


--------------------
Renault Megane sedan an 2007 ; 1,5 dci ; 124 hp ; model privilege - PH -- xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CataT
post 10 Jul 2007, 19:32
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.089
Joined: 19 April 07
From: C o n s t a n t a




Mersi radu si lucien!!


--------------------
Renault Megane 2 2007 / 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu
post 8 Aug 2007, 09:29
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 June 05




cred ca ma inscriu si eu in grupul vostru.
la pornirea motorului, se aud niste pacanituri in dreapta bordului. daca intr-adevar a cedat acel motoras cred ca o sa-l dau jos si o sa-l sparg pentru ca pana acum nu am apasat niciodata butonul de recilculare!
si nu mai pun altul.


--------------------
Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege
Peugot 207
1.6 hdi 90cp, Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 8 Aug 2007, 20:31
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




"astazi am inceput sa aud si eu un greiere...dar nu e de la frecat plastice, usi,geamuri si tot ce am reusit sa citesc pe acest topic....e exact sunet de greier dar se aude chiar si pe loc cu motorul mergand....iar in mers cu cat merg mai tare mai tare se aude....este genul de zgomot care se aude de la ambreiajul loganului(acel zgomot de diesel) si aici ma refer ca sigur este un zgomot mecanic de la motor altfel nu-mi explic cum chiar si pe loc se aude greierele, am inchis tot, radio, geamuri, si cu ambreiaj calcat si fara tot se aude....sa fie vreun angrenaj ceva neuns?curea slabita?incercand sa localizez la prima ureche se pare ca e undeva din fata zona consolei schimbatorului....nu m-ar deranja in mod deosebit da intensitatea e destul de mare, chiar si cu radio pornit se aude"

asta era un post de-al meu mai devreme..am descoperit ca zgomotul vine de la motorasul de aer..adica daca am chiar si o jumatate de frunza din aia pe ecran se aude greierel, daca nu nimic, liniste....e motorasul de vina?se poate face ceva la el sau se schimba si gata? merci


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
czs
post 21 Aug 2007, 10:10
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 6 August 07
From: Germania




QUOTE(ictranca @ 9 Jul 2007, 15:33)
Sunte-ti multumiti de Climatizare, pa canicula asta???
La cate grade o tine-ti setata de obicei???
Vreau sa zic ca pe caldurile astea la mine nici nu mai declanseaza (sa se opreasca) si apoi sa reporneasca cum ar fi normal sa functioneze o Clima, o tin de obicei la 21 de grade, si merge nonstop!!
Ma gandeam ca fac drumuri scurte (30-35 km) si nu are timp sa obtina temperatura setata in interiorul masinii, dar am facut un drum de Bucuresti in miezul zilei si a mers fara sa se opreasca.
Asa face si la voi??? Sau nu are putere la mine ??? sad.gif
*



indicat este ca inainte sa pornesti, sa lasi deschise usile cateva minute cu aerul conditionat pornit, sa iasa aerul fierbinte din masina. daca pui pe modul automat, cand ajunge destul de aproape de temperatura dorita, ventilatorul nu mai huruie asa tare. ce este indicat, spre exemplu, este sa pui folii pe geamuri, dar folii de calitate, nu bazaconii, care au filtru solar si vara iti tin aerul rece inauntru de la aerul conditionat si iarna aerul cald de la incalzire. se poate face o economie de energie de pana la 30%.


--------------------
Renault Megane 2 2007/coupe
Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 18:25
Dacia