Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

51 Pages « < 26 27 28 29 30 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum Laguna 1.9 Dci, Laguna II

garc3a2000
post 17 Oct 2010, 15:01
Post #811


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




rezident07,laguna este sub un bmw,e si ea pe langa, pe acolo e si pretul ,este sub un bmw.
Bmw este caracterizat prin demaraje ff mari fata de alte masini,fata de toate masinile de serie,deocamdata multumestete cu ce ai platit, vad ca esti un pic dezamagit,asta e ,momentan joci in UEFA.
renodood,masinilor noastre nu le place orasul ,la drum lung daca nu sari calul e ok.Nici consumul acela de7,5% la viteza medie de 168km/h nu mi se pare exagerat,ganditi ca rezident07 a mers cam cu 180-200 sa scoata media aceea.
Consumurile mici ,gen 5,7-6,0 le scot cand nu o dau pe aVI a ,mi se pare ciudat.
Pe oras in schimb o iau razna cu consumul, asta am sesizat si eu cand merg cu alte masini cu aceiasi motorizare sau chiar mai mare.



--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezident07
post 17 Oct 2010, 16:26
Post #812


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 8 August 10
From: Bucuresti




o comparam doar la consum in oras cu alte tipuri de masina atata tot. extraurban consumu este decent pt capacitatea sa 1.9 dci .la 200km/h cu 3.0 consum 12l la 90km/h 4.5l nu credeti faceti proba

17 Oct 2010, 17:35:
schimb treapta de viteza in jur de 3000rot/min la turatia asta simt ca vrea ea sa mearga bine treapta a VI o dau pe la 2500rot/min
cand am cumparato schimbam la 2400-2500 rot /min scotea fum de cand schimb pe la 3000rot merge mai rotund mai silentios si motoru trage si mai bine numai da nici fum de culoare negru .

This post has been edited by rezident07: 17 Oct 2010, 16:35


--------------------
renault laguna2 ph2 - b791nig 2006 dynamique 1.9dci 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 17 Oct 2010, 17:11
Post #813


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




cum am mai repetat cred de cateva ori.. si eu am avut la o viteza medie de 141km/h pe o distanta de 3000km.. consum de 6,1%.. in schimb.. la o viteza mai mica.. undeva pana in 120km/h.. consumul scade undeva la 5%.. daca merg cu o viteza de 90-100km/h in treapata a 4-a.. consumul mediu e in jur de 4%..
vorbind de o viteza constanta....
sa nu uit ca in schimb la un stil mai agresiv (asa cum imi place) adoptat pe distante mici.. creste considerabil consumul.. la 7-8-9%.. ma pot lauda ca nu am ajuns sub nicio forma la un consum de 10%..sau peste..
un salut.. si-un inceput de saptamana placut

17 Oct 2010, 17:14:
deci sunt multumit de masina.. si cu toate astea nu pot sa nu recunosc ca visez la una mai noua.. LAGUNA GT (4control system)

numai bine

This post has been edited by casper_mik: 17 Oct 2010, 17:14


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 18 Oct 2010, 20:00
Post #814


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




La masinile noastre nu le place orasul,asta e sigur .
Cand incepi sa mesteci in ea cu schimbatorul o iau razna cu consumul si asta se intampla din cauza faptului ca trecerea dintr-o treapta in alta se face cu diferete mari de turatie.Din aceasta cauza ccred ca si moare turbo relativ repede sau majoritatea au probleme cu ele
Dimineata nu trebuie sa treci de 2400rot/min.si cand treci in treapta superioara tur.scade sub 2000.Cum dracu sa nu trec de 2400 si sa fiu deasupra a 2000 de rot.?
Casper, la mine pe aceiasi distannta cu media de 122km/h,am avut 7,2-7,4..Viteza medie a scazut ca eu am prostul obicei si o tin pornita cand stau pe loc,sa nu racesc sau sa nu mor de cald [sechele de cand aveam dacie]


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 19 Oct 2010, 10:34
Post #815


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




se pare ca ai cam aceeasi boala ca mine.. sofer5.gif nici yo nu o opresc.. cred una din motivatii e cea expusa de tine.. si ce-a de-a doua.. hmm.. nush.. o fi din comoditate..?¿?.. daca stiu din statr ca am de asteptat mai mult de 15min.. o opresc.. dar daca nu.. icon_mrgreen.gif
un salut

This post has been edited by casper_mik: 19 Oct 2010, 10:37


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 19 Oct 2010, 16:02
Post #816


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




viata buna pe autostrada cu laguna asta biggrin.gif 5.9% instant la 140 si ceva...

si ca o comparatie cu un 320d 136cp (doar 5trepte)... viteza/turatie/consum instantaneu

Attached thumbnail(s)
63000081.jpg ( Size: 191.12k ) Number of downloads: 695
63000074.jpg ( Size: 190.03k ) Number of downloads: 658


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezident07
post 19 Oct 2010, 17:10
Post #817


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 8 August 10
From: Bucuresti




ipig masinile 2.2d alea cu steluta consuma mai putin decat alte masini in oras ...
cand faci comparatie intre tipuri de masini pune un filmulet cu mai multe detalii sa vedem cum sta treaba


--------------------
renault laguna2 ph2 - b791nig 2006 dynamique 1.9dci 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demin2609
post 19 Oct 2010, 21:53
Post #818


iuzar


Group: Members
Posts: 329
Joined: 20 December 08
From: Craiova




QUOTE(rezident07 @ 17 Oct 2010, 16:26)
...cand am cumparato schimbam la 2400-2500 rot /min scotea  fum de cand schimb pe la 3000rot  merge mai rotund mai silentios si motoru trage si mai bine numai da nici fum de culoare negru .



Normal că a scos fum... deoarece cel ce a avut-o înainte a menajat-o! Fără accelerații peste 2500 rpm ca să îi consume puțin!

Când ai luat-o tu i-ai desfundat injectoarele, catalizatorul, curățat turbina și supapele de la forja! Normal că ți s-a părut diferență apoi... chiar a fost!

Nu lăsați mașinile să ajungă în stadiul acela, este distructiv, apoi vindeți mașina și spuneți că e proastă, că a terminat internele, păi de-aia! Că nu o turați!
smile.gif


--------------------
Renault F4P-B7-22 Mégane éxpression
[B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 19 Oct 2010, 22:23
Post #819


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




@rezident: motorul BMW-ului e de 1951cmc, 136 CP, si are 5 trepte. masina e din 2000
bmw-ul in oras face cam 8-9% aprox. ca si o laguna 1.9dci. diferenta se vede pe autostrada

am pus pozele ca sa se vada comparatia intre viteza-turatie-consum

filmuletz n-am numai poze tongue.gif

concret: sapt trecuta am facut de 2 ori arad-budapesta-arad
-cu BMW-ul descris mai sus 6.1 %
-cu laguna 5.6% (mers umpic mai tare + m-am si plimbat prin budapesta putin)

ce m-a surprins insa e ca am condus tot sapt trecuta prin oraas (vreo 20 de km) un 330xd din 2001 (184CP wub.gif) si am scos cu el 9,9%. aia da!!!


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 20 Oct 2010, 13:29
Post #820


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




@ipiq: totusi doferenta de consum intre cele doua poze.. (BMW-Laguna).. e mai mica de 1%.. yo cred ce cele doua sunt cam la acelasi consum.. vb in general.. si in oras si ext..
e adevarat diferenta e la turatii.. de vreo 500.. avand in vedere ca la BMW aveai sub 140km/h iar la Laguna peste 140km/h.. (dar sa nu uitam si de treptele de viteza.. 5 vs. 6)
un salut..


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 20 Oct 2010, 15:52
Post #821


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Eu personal de 40 000 de km am bagat in proportie de 99% doar motorina Euro 5 de la Petrom. Altii o lauda pe cea de la OMV, nu stiu. Am auzit ca cea euro5 s-ar termina ceva mai repede...

Consum mixt Cluj -Alba Iulia - Cluj a fost 5.1/100, cu tot cu ceva trafic in Cluj si Alba.
Atentie, mixt biggrin.gif

Cel mai mic consum l-am avut Cluj - Alba Iulia, 4.3, strict extern.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 20 Oct 2010, 19:52
Post #822


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




In calitate de relativ proaspat posesor de 1.9 dCI, am zis sa postez si eu consumul vaporasului.
Tin sa mentionez ca sunt foarte multumit. Deci avem asa:

Oras, Bucuresti:
Minim 7,5% - realizat medie intre 11:00 si 14:00 cu o medie de 23kmp pe parcursul a 49 de km in aceeasi zi

Maxim 11,1% in conditii de talpa grea cand se putea, accelerari si franari dese, medie de aproximativ 17 kmph pe parcursul a vreo 500 km facuti exclusiv pe ruta Iancului-Universitate-Eroilor-Cotroceni-Afi Pallace-Bd-ul Timisoara-Moinesti-Piata Gorjului la ore de varf

Acum pe ultimii 400 km am 10.2% si medie de 20 kmph. Nu plec tocmai primul tot timpul, insa nici nu prea obisnuiesc sa dorm pana la urmatorul semafor.

Exterior:

Minim:
4.4% pe ruta Bacau-Bucuresti (E85), 2 persoane si bagaje cam 2 trollere + una bucata catea slabanoaga, care cerea ocazional clima smile.gif
Viteza medie aproximativ 74 kmph.

Maxim 6,4% in aceleasi conditii de mai sus, doar ca viteza medie de circa 110 kmph, mers 100 in localitati si cam 140-180 in afara constant, preponderent 150.

In rest, notabil ar mai fi Bucuresti-Bistrita (prin Pitesti) cu masina FULL (4 persoane, 4 trolere XXL si cateva plasute), clima ON permanent pe 16 grade ( biggrin.gif ), viteza medie undeva la 70kmph ca mai mult nu se putea, insa cu depasiri in forta unde se gasea loc, consum 5.9 blink.gif

La intoarcere am avut 4.9 singur in masina, mers nu prea alert, clima mai mult OFF, circa 80% din timp.


Ma declar entuziasmat. Personal agreez motorina de la MOL, apoi OMV, si celelalte mai putin smile.gif

Un salut [ &copy; Casper] smile.gif

This post has been edited by StefanT: 20 Oct 2010, 19:54


--------------------
Suzuki GSX-1300-R - B'100'HAY 2008
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezident07
post 20 Oct 2010, 21:47
Post #823


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 8 August 10
From: Bucuresti




raspuns pt denim pai si daca schimbi pana in 2500rot/min cum spui ca e corect la acest regim de functionare a componentelor motorului si injectiei (pe traseul rezervor combustil pana la toba de esapament exista depuneri care infuenteaza functionarea motorului in parametri "normali")care mai este socoteala sa merg pana in 2500rot/min cu fum si depuneri sa zic ca merg si eu pe strada
este doar o masina care trebuie condusa dupa bunul plac al fiecarui sofer si cum considera fiecare ca trebuie sa conduca
fostul propietar ii schimase egr pana in 70.000 km ansamblu ambreiaj cu tot cu volanta si conducea exact cum spui tu eu iam schimat blocu hidraulic la 71.000 pe garantie otis
eu consider ca trebuie mers pana la o turatie care sa asigure schimbarea corecta a treptelor ;elementele mecanice si electronice trebuie supuse unei functionari moderate constant si in acelasi timp sa conduci optim si cel mai important uzura automobilul sa fie minima in timpul exploatari
odata ce tu conduci asa cum ti se pare tie ca ar fi corect da masini nu ii place cum o conduci sar putea sa ai tot felu de surprize ca diferite piese sa se strice ori sa functioneze anormal si sa iti faci o parere proasta despre fiabilitatea marcii

20 Oct 2010, 23:28:
raspuns pt ipig compara doua masini care au nr de viteza si mers la viteze egale pt ca pe afisaj la calculator da consumu instant in functie panta drumului ,vant si cel mai important daca in acel moment accelerai sau mergeai constant cu viteza corespunzatoare pt ca poti deccelera sau accelerera si iti va arata o alta valoare instant a consumului eu cu laguna2 faza 2 la 1.9 dci 88kw la viteza de 140km am un consum de peste 5.9 litri sigur in fine nu ma contrazic cu tine tiam enumerat mai sus si de ce;intre 90km si 110 km consumu este cam acelasi(nu variaza ca si cantitate) intre 110 km si 130 km sare cu 1 litru peste 130 km sare iarasi consumu nu stiu exact cu cat la masnile reno da verifica ce iti spun eu am verificat
bmw 330d 2005 stock 204 cp 6 trepte condus 20.000km in doua luni 8.9l in oras cu clima pornita (avea si remapare pe soft rupea asfaltu) la 200km/h 11l
bmw seria7 3.0d 2007 240cp automat 6 trepte 10l oras cu clima la 200km/ consuma 12l
bmw 335 xd 2008 250 cp 6 trepte automat 9l in oras cu clima
bwmx5 sd3.0 286 cp automat 6 trepte 12l in oras cu clima
sint masini grele ca si greutate da isi spun cuvantu din multe pct de vedere
am avut si un 320 din 2008 6 trepte automat 7.9 in oras
daca vrei continui lista si cu mercedesuri avute nu mers la o scurta plimbare si hop cu o parere
intereseazate de consumu la audi a8 4.2 8v benzina in oras si vezi daca este de 18l ti se pare mult mie nu da astea sunt alte povesti

20 Oct 2010, 23:30:
raspuns pt demin pai si daca schimbi pana in 2500rot/min cum spui ca e corect la acest regim de functionare a componentelor motorului si injectiei (pe traseul rezervor combustil pana la toba de esapament exista depuneri care infuenteaza functionarea motorului in parametri "normali")care mai este socoteala sa merg pana in 2500rot/min cu fum si depuneri sa zic ca merg si eu pe strada
este doar o masina care trebuie condusa dupa bunul plac al fiecarui sofer si cum considera fiecare ca trebuie sa conduca
fostul propietar ii schimase egr pana in 70.000 km ansamblu ambreiaj cu tot cu volanta si conducea exact cum spui tu eu iam schimat blocu hidraulic la 71.000 pe garantie otis
eu consider ca trebuie mers pana la o turatie care sa asigure schimbarea corecta a treptelor ;elementele mecanice si electronice trebuie supuse unei functionari moderate constant si in acelasi timp sa conduci optim si cel mai important uzura automobilul sa fie minima in timpul exploatari
odata ce tu conduci asa cum ti se pare tie ca ar fi corect da masini nu ii place cum o conduci sar putea sa ai tot felu de surprize ca diferite piese sa se strice ori sa functioneze anormal si sa iti faci o parere proasta despre fiabilitatea marcii

This post has been edited by rezident07: 20 Oct 2010, 22:30


--------------------
renault laguna2 ph2 - b791nig 2006 dynamique 1.9dci 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 22 Oct 2010, 21:58
Post #824


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




rezident07 ,sunt deacord cu tine.Sa nu uitam ca bmw -ul are...... injectie directa,raportul putere vs consum este net superior concurentelor din aceias clasa.
In pozele care au fost postate mai sus de un coleg nu s-a tinut cont de un lucru esential ---- BMWul are 136 hp ,pe cand laguna 120hp .Acei 16 hp in plus vor si ei ceva mancare .
Singura problema la consum la masinile noastre este consuml pe oras ,pe exterior este super ok ,asta am observat cu totii.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 23 Oct 2010, 10:52
Post #825


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




QUOTE(garc3a2000 @ 22 Oct 2010, 21:58)
rezident07 ,sunt deacord cu tine.Sa nu uitam ca bmw -ul are...... injectie directa,raportul putere vs consum este net superior concurentelor din aceias clasa.
In pozele care  au fost postate mai sus de un coleg nu s-a tinut cont de un lucru esential ---- BMWul are 136 hp ,pe cand laguna 120hp .Acei 16 hp in plus vor si ei ceva mancare .
Singura problema la consum la masinile noastre este consuml pe oras ,pe exterior este super ok ,asta am observat cu totii.
*


si pe langa diferenta de cei 16cp in plus.. sa nu uitam si de greutatea ce se ridica la 1535.. care si ea cere papa.. post-336-1110552489.gif .. cu toate astea nu are un consum foarte mare..
un salut..


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezident07
post 24 Oct 2010, 15:45
Post #826


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 8 August 10
From: Bucuresti




eu consider ca pe parte de soft trebuie facuta o remapare pe care o voi face in curand pt a trage ca un motor mai vrednic


--------------------
renault laguna2 ph2 - b791nig 2006 dynamique 1.9dci 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 24 Oct 2010, 20:53
Post #827


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Eu personal sunt multumit cu cei 107 cai cand sunt singur, dar cand am incarcatura simt lipsa de mai mult. Ma gandeam intr-o perioada la remapare, dar sincer, daca masina merge perfect asa, nu ma intind cu limitele.

Azi cu incarcatura de peste 200 de kg, dus intors 200 de km, cu mers prin oras cu tot, am avut mediu de 5/100 smile.gif

Daca eram singur, acelasi drum l-as fi facut cu maxim 4.8/100.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_m72
post 27 Oct 2010, 20:54
Post #828


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 22 September 08
From: Iasi




Motorul anul trecut nu tragea deloc si aveam un consum de 10-11,5 l/100 km, dar dupa ce am curatat EGR-ul si am etansat senzorul de suprapresiune (acasa ca la service nu stiau de ce nu trage masina) consumul mi-a scazut la 7,8-8,4 l/100km, precizez ca pentru aceasi perioada de timp, octombrie 5 si 10 grade
Consumul este numai urban, de acasa la servici cu 12 semafoare...

This post has been edited by cristi_m72: 27 Oct 2010, 20:58


--------------------
Renault Laguna II 1,9dCI 88kW - IS06BSN 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 2 Nov 2010, 13:57
Post #829


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Aceeasi problema cu consumul crescut: de vreo saptamana, in demaraj normal, in jur de 2000 rpm masina are o pauza sub o secunda dupa care continua urcarea in viteza.
De mentionat ca am observat si un consum crescut cu aprox 1,5-2 litri. Am verificat filtrul de aer, motorina si sunt ok, am desfacut EGR si este curat ca lacrima. Am desfacut admisia in turbina - jocul transversal este foarte mic, longitudinal nici nu am sesizat. Mi se pare ca nici nu mai trage asa de bine, desi s-ar putea sa fiu subiectiv.

Care sa fie problema?
Multumesc

This post has been edited by cata_lag2.2: 2 Nov 2010, 14:03


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pysteck
post 2 Nov 2010, 16:11
Post #830


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 2 February 10
From: TM




Va salut,

Si la mine de doua saptamani a crescut consumul, nu pot spune exact cu cat dar avand in vedere ca este frig afara curse scurte, e si normal


--------------------
Renault LAGUNA II grandtour 2.2dci, 2003 , 150 Cp, Automat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DS.Insomnia
post 2 Nov 2010, 16:15
Post #831


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 29 March 10
From: Craiova




si mie mi-a crescut consumu,deci e clar de la frig smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 1.9 dci 120 cp - DJ 10 DSI 2004 Expression
Life is going to suck when you grow up! .. Enjoy your childish dreams ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 2 Nov 2010, 23:33
Post #832


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Cand e frig, mai ales pe distante scurte, ca n`apuca sa se incalzeasca motorul, consuma mai mult, normal...


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RuNNeRp
post 3 Nov 2010, 10:21
Post #833


Why not Zoidberg ?


Group: Members
Posts: 217
Joined: 1 October 09




Salutare. Eu am medie 10.5 pe 900km toti facuti in Bucuresti( in principal zilnic de la Piata Resita la Apaca ), conducand sportiv ... inainte cand conduceam mai linistit avea 8.4-8.7 ( clima on tot timpul ), dar nu schimbam mai sus de 2500.

L.E. : media orara 19.2 km/h

This post has been edited by RuNNeRp: 3 Nov 2010, 10:23


--------------------
BMW 318i 1999
Ex : Laguna 2 ph 1 1.9 dCi 120 cp - Hatchback - Dynamique - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 8 Nov 2010, 18:41
Post #834


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Anul trecut in aceeasi perioada aveam consumul "normal" - intre 8 si 9.
Cred ca totusi alta este problema.


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 8 Nov 2010, 21:22
Post #835


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




Salutare!Nu inteleg de unde aveti voi asemenea consumuri de carburant..Eu mai mult de 8.5 la suta nu am scos niciodata si asta in situatia in care i-am dat cox groaznic!Ma mira faptul ca la voi se duce in 10 la suta urban.Consumabilele le-am schimbat intotdeauna la timp,uneori chiar mai devreme cand simteam ca nu mai are aceleasi performante dar totusi nu stiu unde se face diferenta.Probabil ca mai intra si uzura motorului,injectoare si altele..La mai mici consumuri! smile.gif Numai bine tuturor!


--------------------
Renault Laguna - CT-07-MEV 2003 Lux Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 9 Nov 2010, 01:30
Post #836


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




In orase cu trafic mare, multe opriri si porniri, si stat la cozi, stopuri samd, e normal sa creasca. Motorul consuma si la relanti, stii? biggrin.gif

In plus, consumul cel mai mare il are la demaraj. Multe porniri, multe `consumuri` instantanee mari.



--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luko13
post 9 Nov 2010, 10:37
Post #837


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 21 August 08




Eu de vreo 2 -3 luni am consumul mediu 6.4 .Merg mai mult prin Targoviste.


--------------------
Renault Laguna3 2008/Estate/Initiale Paris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RuNNeRp
post 9 Nov 2010, 15:00
Post #838


Why not Zoidberg ?


Group: Members
Posts: 217
Joined: 1 October 09




QUOTE(dinu_victor_88 @ 8 Nov 2010, 21:22)
Salutare!Nu inteleg de unde aveti voi asemenea consumuri de carburant..Eu mai mult de 8.5 la suta nu am scos niciodata si asta in situatia in care i-am dat cox groaznic!Ma mira faptul ca la voi se duce in 10 la suta urban.Consumabilele le-am schimbat intotdeauna la timp,uneori chiar mai devreme cand simteam ca nu mai are aceleasi performante dar totusi nu stiu unde se face diferenta.Probabil ca mai intra si uzura motorului,injectoare si altele..La mai mici consumuri! smile.gif Numai bine tuturor!
*



Prin ce oras te invarti tu ? biggrin.gif


--------------------
BMW 318i 1999
Ex : Laguna 2 ph 1 1.9 dCi 120 cp - Hatchback - Dynamique - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 9 Nov 2010, 20:21
Post #839


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Bineinteles conteaza si traficul prin care circuli. Insa la mine este vorba de acelasi oras ata anul trecut cat si asta in aceeasi perioada.

Am facut programare la test pentru joi, iar mesterul mi-a zis ca ar putea fi vorba de o supapa sau vacuum (din cate am retinut).

Sunetul pe care il aud (nu intotdeauna) pe la 1800-2000 rpm dureaza mai putin de o secunda si este asemanator unei scapari bruste de aer asemanatoare BOV dar de intensitate mai scazuta.

This post has been edited by cata_lag2.2: 9 Nov 2010, 20:22


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 13 Nov 2010, 12:33
Post #840


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




Salutare!Pai de vreo 4 ani prin Bucuresti!Si s-a pastrat acelasi consum,nu am sesizat schimbari majore la capitolul asta.@ renodood Stiu ca masina consuma si cand e la relanti.Ia spune-mi tu acum cand nu consuma smile.gif) Numai bine tuturor!


--------------------
Renault Laguna - CT-07-MEV 2003 Lux Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
51 Pages « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 16:09
Dacia