Daca Ma Poate Ajuta Cineva...., renault 21 ts
![]() ![]() ![]() |
Daca Ma Poate Ajuta Cineva...., renault 21 ts
catran |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai zi si tu mai intai ce problema ai exact si ce motoras ai pe masinuta ... ce carburator (dublu simplu) ... si alte alea ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
jagoman |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
De acord cu Andrei. Spune exact problema ca vrei ajutor mult prea in general.
|
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
- SJ-02-XLK
, R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
catran |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
scuze ..motorul este f2n de 1702cc
carburator dublu-corp problemele sunt urmatorarele: arunca ulei la greu pe la ...pompa de benzina..sau imbinare la chulasa cu blocul motor ![]() merge inecat rau(consum de 30-32%) pute ..PUTE a benzina in spatele lui de rupe nu miroase...pute scoate fum negru si daca il "lovesti" putin 3000-3800rpm la primu" semafor moare motoru" iar pe spate nu prea sta el cum "trebe" se cam aseasa cam pe orice damb mai agresiv fara prea mare incarcatura(max 2 pers.) de unde rezulta si 2 mari gauri in praguri perfect echilibrate adk... un mare damb la o viteza mai mare de 50km/h si cam astea ar fi... |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
jagoman |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
In primul rand verifica si schimba filtrul de aer, bujiile. Si dute la un reglaj de carburator. Trebuie sa ai ceva cu aprinderea daca pute a benzina. Eventual ar fi bine si o masurare de presiune pe cilindrii sa vezi cat de uzat e motorul.
Si capul sus toate se pot remedia. Si eu asa eram cand am cumparat R11. Am facut de atunci multe pe ea. Si la mine manca mult la inceput, dar reglajele au ajutat. Cat despre ulei nu stiu ce sa zic. Spatele daca e cu bara de torsiune precis se poate regla si ca inaltime si cat de tare sa fie, sa nu se lasa jos. La R11 la mine cu asta s-a rezolvat si eu tot dadeam in pamant. Bafta. |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
- SJ-02-XLK
, R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu e 1721 cmc ?
La pompa de benzina daca arunca ulei e cam nasol ... eu am reusit sa repar asta doar prin schimbare pompa ... 900.000 lei (anul trecut in iarna). (vezi ca are o chestie metalica gen "garnitura" metalica intre pompa si bloc ... aia trebuie sa fie acolo neaparat ... si pune o groaza de silicon ... ) Aia cu benzina nu stiu exact ce sa iti spun ... verifica tubulatura de pe sub masina sa nu fie cumva spart vreun tub. Spatele masinii se poate ridica ... are bara de torsiune ... daca mergi la un mester ceva o face ... jagoman stie cel mai bine ![]() in rest cred ca trebuie setat putin carburatorul ... |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
jagoman |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
La mine in carte la motor F2N apare 1721 cm3 nu 1702. Precis asta e tipul de motor. Cartea e de R11 dar tipul de motor apare si F2N. Si trebuie sa aiba carburator Weber 32 DRT.
|
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
- SJ-02-XLK
, R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
catran |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
este 1709 cc motor transversal
treaba cu bjiile s-a facut filtrul de aer e intact si fara pb.. aceleasi pb le face si fara filtru broblema este ca amestecul de benzina cu aer se face mai mult benzina cu benzina iar daca ma dau la ea si mai rau ...peste 4000rpm ramane accelerata iar dupa scoaterea cheii din contact timp de aprox. 20 sec. face autoaprindere deasemenea imbinarea "saxofon" cu mediana nu este etansa .. influenteaza relantiul??? |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
jagoman |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
Daca ia aer fals pe undeva influenteaza mult.
|
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
- SJ-02-XLK
, R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
catran |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
mi-as dori din tot sufletul sa stiu pe unde ia aer
si cum se poate regla dupa aia il mai caut eu de fals-uri":) vreau sa stiu daca exista vreun reglaj pt. aer |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
cmandrei |
![]()
Post
#11
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
@catran
Inca nu am auzit de un asemenea motor pe R21 dar caut sa vad si eu asa ceva ... Amestecul se regleaza tot din carburator (cu motorul cald) ... sub surubelul de relanti (jigler sau cum se scrie/zice) mai exista niste gaurele ... cu o surubelnita fina se regleaza ... si verifica la surubelul de relanti sa mai existe garnitura ... trebuie sa fie din cauciuc sau metalica ... daca nu mai regleaza si de acolo relantiul putin numai sa nu lasi prea liber surubelul ca risti sa-l pierzi ... din cate stiu eu orice problema la esapament influenteaza relantiul ... This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 14:36 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#12
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ahhhh si am mai uitat ceva ... si fratemio' o avut asa problema cu carburatorul ... acum mi-am adus aminte ... multa multa benzina prin carburator (culmea masina tot mergea) ... vezi de "cui pontou" sau cum se scrie/zice sa inchida bine camera de nivel constant ... ca daca nu ... exact ce ai tu se intampla ... zic sa te uiti la asta prima data inainte de alte reglaje ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
volhov |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 15 May 05 From: Sf.Gheorghe ![]() |
@catran
Dupa parerea mea, motorul este de 1721cmc . Din asta am avut si eu pe "fosta" (R11TXE) si mergea excelent. Parerea mea este ca trebuie sa o iei pe rand cu rabdare si poti pune masina la punct. - legat de scurgerea de ulei pe la pompa de benzina - poate nu e ulei si e benzina. Vezi ca este un mic scut metalic sub pompa si acolo se aduna benzina/uleiul care se scurge din regiunea pompei de benzina. Verifica daca ai garniturile bune la pompa (in primul rand) ... acolo trebuie sa fie doua garnituri din clingherit avand intre ele o "garnitura" mai groasa din textolit (cam 5mm). Daca verifici astea si mai pui si niste ermetic nu vei avea in mod sigur scurgeri de ulei pe acolo. Mai ramane posibilitatea scurgerii de benzina care se poate intampla in cazul in care membrana interioara este sparta. Asta ar explica atat consumul mare cat si mirosul de benzina. In acest caz trebuie sa schimbi pompa ... pe mine m-a costat cca. 1.500.000 .... dar am scapat de probleme. Vezi ca daca-ti curge benzina pe acolo este posibil sa ai si un incendiu ... pentru ca benzina ajunge si pe galeria de evacuare... Consumul mare poate fi si din cauza carburatorului. Verifica starea garniturii dintre capac si corpul carburatorului precum si starea jicloarelor(toate). Poti gasi si garnituri originale (cred) dar eu am facut din prespan mai gros si a mers ok pana am dat-o ... adica vreo 4 ani. Cu incalzirea am avut si eu probleme la inceput pana i-am pus un radiator mai mare si deflectoarele din plastic care fortau aerul sa treaca prin radiator. Cam atat ... Daca mai ai intrebari ... mai exacte , iti voi raspunde cu placere. This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 14:36 |
--------------------
Renault Clio
Symbol
2005 Clio Symbol dCi/65
|
|
mac24 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 4 April 05 ![]() |
Sfat: da jos carburatorul, tine-l 1-2 zile in carburol (sau orice aditiv mai puternic) dupa care te duci la o vulcanizare si-l suflii cu compresorul, Dupa ce-l montezi verifica filtrul de benzina, daca e nasol scoatel pana cumperi altul. Pornesti motorul si dute in spatele masinii la teava de esapament .Daca nu iese fum (ceea ce e bine) i-a o foaie de hartie si o tzi aproape de teava la iesire. Daca sunetul pe care il scoate la relanti nu este constant sunt probleme la amestecul de aer-benzina. Reglezi carburatorul pana obtii un sunet constant. Asta daca nu ai garnitura de chiulasa impusscata si-ti pierde presiune (caci parca asa am citit ca-ti da ulei pe afara, iar daca da pe la pompa scimbi garnitura sau in cel mai rau caz schimbi toata pomba daca e membrana dusa). Caci daca garnitura e dusa potzi pune un carburator nou noutz si tot nu va merge. Faptul ca da noxe pe afara n-ar trebuii sa influenteze atat timp cat nu scoate chiar la gurile de evacuare de la saxofon, doar ca scoate zgomot mai mare.Nu uita de partea electrica care este f f f importanta. Daca nu ai scanteie -n-ai nimic:)
De suspensi nu stiu ce sa zic, nu stiu exact daca ai arc sau bara? Succes si tzine la curent:) |
--------------------
Renault 19
GTD
1991 Renault 19 TD
|
|
catran |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
un carburator de dacie simplu, imi este usor de (des)facut
ar fi indicat sa ma bag de unul singur?? avand in vedere ale mele cunostinte vaste:) de nu gaseam acel jigleur de aer?? asa si inca ceva.... ceva magazine cu piese noi???....rulmenti, bucsaraie ,garnituri sistem franare si alte prostii care nu poti avea incredere sa le iei sh??? eu m-am interesat in 3 locuri(inclusiv dacia-renault) si mi-a picat fata la preturi(rulmenti) si am fost si derutat fiind 3 variante la preturi si dimensiuni, diferite PT. ACELASI MODEL DE RENAULT |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
cmandrei |
![]()
Post
#16
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Din ce localitate esti ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
mac24 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 4 April 05 ![]() |
Eu zic sa te bagi, numa asa invetzi, iar de piese vezi ca e unl pe Giurgiului care are pretzuri bunicele
|
--------------------
Renault 19
GTD
1991 Renault 19 TD
|
|
volhov |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 15 May 05 From: Sf.Gheorghe ![]() |
QUOTE(catran @ Aug 8 2005, 02:44 PM) un carburator de dacie simplu, imi este usor de (des)facut ar fi indicat sa ma bag de unul singur?? avand in vedere ale mele cunostinte vaste:) de nu gaseam acel jigleur de aer?? asa si inca ceva.... ceva magazine cu piese noi???....rulmenti, bucsaraie ,garnituri sistem franare si alte prostii care nu poti avea incredere sa le iei sh??? eu m-am interesat in 3 locuri(inclusiv dacia-renault) si mi-a picat fata la preturi(rulmenti) si am fost si derutat fiind 3 variante la preturi si dimensiuni, diferite PT. ACELASI MODEL DE RENAULT Vezi ca un jiclor (de benzina) se gaseste la baza carburatorului (pe baza carburatorului), si poti ajunge la el cu o surubelnita mai scurta. Nu se vede direct, este "ingropat" si accesul este spre caroserie. Daca-mi amintesc bine, se strange la maxim si apoi se desface 1,5 ture. Stiu ca reglajul carburatorului se facea destul de simplu. Cu o lera (calibru) se masura deschiderea clapetei de acceleratie fara sa apesi pedala. Aceasta trebuia sa fie de 0,2mm (sper sa nu gresesc) si se regleaza din surubul care se afla deasupra parghiei care actioneaza clapeta. Acel surub este de obicei sigilat. Apoi din "surubul" care regleaza debitul de benzina cauti sa obtii turatia cea mai mare si mersul constant. Vezi si aici ... http://forum.aceboard.net/?login=101419 despre F2N Succes |
--------------------
Renault Clio
Symbol
2005 Clio Symbol dCi/65
|
|
catran |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
eu sunt din bucuresti
multam de pontul cu "giurgiului" am trecut pe la mai multe dezmambrari din berceni si am ramas blocat 1.700.000 macara mecanica 3.000.000 electrice fata complet rulmenti 700.000 bucata(dar inca nu stie nimeni daca e cu 2 sau cu 1 pe roata) ![]() 500.000 un semnal 3.000.000 parbriz +1.000.000 montaj carburatoare nu imi recomanda ca nu se potrivesc si alte "chilipiruri" am reusit sa cumpar cu 50.000 o gura de aer din bord ca era rupta la mine ![]() nu as vrea sa radeti prea tare dar am achitat masina cu suma de....doar 21.500.000 si imi poar enorme acele preturi si sa ma credeti ca masina circula cu itp valabil in dezmembrari de dacia (langa cel la care am obtinut aceste inf.)luam cu 150.000 luneta cu dezaburizator fct. -saxofon 150.000 aripi 400.000 fara urme de chit deci....mai bine "pese" noi da" de unde? daca cineva are placerea sa discute mai mult cu mine ma gaseste pe yahoo manea_alexandru |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#20
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.912 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
In primul rand felicitari si sa o stapanesti sanatos, este o masina excelenta, cam pretentioasa insa la piese, dar care suporta absolut oricev - sta bine pe sosea, in curbe, este eleganta pentru vremea ei si te poti evantura cu ea chiar si pedrumuri forestiere). Poti ajunge la kilometraje fabuloase cu aceasta masina - spre ex, a mea avea peste 250.000 km cu motorul pe benzina (facut pe la 175.000 ca am dat rau in ea).
Motorul este 1721 cmc, si, in functie de codul motorului (cele trei litere dupa F2N) ai un raport de compresie diferit. Cu carburatorul, inainte de a face orice reglaje, vezi daca nu cumva este deformata talpa, eu am schimbat doua carburatoare la al meu si tot degeaba, merge bine la inceput si dupa aia incepe sa traga aer fals si sa consume. Asta din cauza ca la acest motor, inginerii de la Renault au pus carburatorul chiar deasupra galeriei de evacuare, ceea ce duce la o incalzire excesiva si la deformarea talpii carburatorului, datorita distantei mari intre suruburile de prindere. La ale mele se vedea cu ochiul liber deformarea. Daca nu este foarte pronuntata, te poti incumeta sa o rectifici la un atelier specializat, daca nu, incearca si fa niste garnituri de klingerit - atentie contine amianta - care vor compensa deformarea, insa nu definitiv. La chestia cu puntea, inainte de orice regla, vezi daca amortizoarele mai sunt bune si daca sunt cele care trebuie, si a mea facea ca barca, am schimbat amortizoarele si sta beton acuma. La piese, asteapta-te la preturi mari, rulmentii fata (unul singur de fapt pe fiecare roata, dublu ca sa fiu corect), te costa spre 2 milioane, nu gasesti decat SNR, originale, cine vrea sa-ti puna altele da-i flit ca nu tin. Daca vrei da-mi o adresa de mail sa vad daca-ti pot trimite manualul de uzina de R21, cu care poti repara tot ce vrei tu la masina asta. |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Adi_R21 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 August 05 ![]() |
Salut ,
Si eu am cam aceeasi masina .... cam pacatoase , dar sa zicem ca te poti descurca cu ele. Din fericire am avantajul de a lucra in domeniul pieselor auto si beneficiez de niste discounturi acceptabile. Oricum , din ce mi-am dat eu seama tu ai motorul F2N 710 care este de 1721 cmc (Pe Renault 21 s-au ps motoare de 1397 , 1721 , 1995- cu si fara turbo , 2165 , 1870 D , 2068 D si 2068 Turbo-D - asta presupunand ca esti pe caroserie L48_ ) Cred ca iti pot da niste locuri in care te poti duce sa cumperi piese (desigur , daca le vrei noi si de firma) Eventual iti pot da si niste coduri de piese direct pe producator si locurile de unde sa le iei. In rest bafta cu masina si sa ai grija de ea... o sa ai de investit cred ca mai mult decat ai dat pe ea... |
--------------------
Renault
R21
1986
|
|
catran |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
salut adi
as fi fericit sa aflu de unde pot achizitiona piese de r21 in special rulmenti,,,amortizoare si daca exista si elem. de caroserie.... ca sa mai zic ,ar fi complet in rest ai dreptate..,este motor 710 dar... in talon la capacitate este trecut 1709cm3 iar modelul masinii este TS (ce inseamna???)care e dif. intre TS si GTS??? |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#23
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.912 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Diferenta rezida in nivelul de finisare si de dotari, GTS fiind superior TS-ului (geamuri cu tenta verzuie, doua oglinzi exterioare, turometru in bord, geamuri electrice, inchidere centralizata, servodirectie, etc).
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th August 2025 - 20:12 |