Probleme pornire/ralanti diesel
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire/ralanti diesel
ciobanu mircea |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault megane
1.5 dci
- vl-06-hgt
2006
|
|||
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#2
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
http://www.reno.ro/curaterea-EGR-t106877.html
posibil sa fie de la asta sa dai cat mai multe detalli posibile ca sa poata sa te ajute cei care au experienta. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
sorindrache |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 26 March 09 ![]() |
deci nu pot sa cred! nici nu stiu daca sa rad sau sa plang. si mie mi s-a intamplat acelasi lucru in seara asta. apas butonul, da sa porneasca si se ineaca. apoi moare de tot. are baterie, turbo nu are cum sa fie, ca ar porni. si scoate un fum ciudat care miroase urat. am acelasi motor, 1,5 dci 85 cp 2006. am citit pe forumuri dar am vazut o problema asemanatoare la benzinare, nu la diesel. ce ar putea fi?
|
--------------------
Renault
Megane
- AR07YUX
1,5 dci 85 cp; 2006/Grand Tour/Expression Renault is my new passion!
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
Eu as zice sa nu razi......ca nu e de ras.....cred....Nu mai pleaca deloc? pe bord nu iti apare nici un mesaj? motorina mai ai?...daca nu .....
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
sorindrache |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 26 March 09 ![]() |
pana la urma a pornit astazi de dimineata insa cu greu si numai tinuta din pedala la relanti. a scos fum alb in draci. am dus-o la mecanic si prima chestie m-a intrebat daca nu am bagat benzina in loc de motorina.
![]() morala: aveti grija de unde bagati motorina si nu va zgarciti. si mai ales...megane-ul este un tough mother fucker ![]() |
--------------------
Renault
Megane
- AR07YUX
1,5 dci 85 cp; 2006/Grand Tour/Expression Renault is my new passion!
|
|
Tossi |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Verifica in prealabil si bujiile incandescente.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
- B6SSSS
2004
|
|
99AIM |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Referitor la pornire a aparut si de la mine o pb-la rece porneste cam greu apoi merge rotund trage bine,nu scoate fum deloc...la cald porneste perfect nu injection fault nimic.Un prieten ce lucreaza la Bosch service a venit cu laptopul si cica n-am nici o eroare totul e perfect.Ca idee filtrul de motorina are cam 14k de km iar ca km general cam 38k de km oare ce sa aiba?am vazut pe aici ca tb curatat un senzor captor la axa cu came,EGR a fost curatat acum 10k de km aprox,bateria doar ce a facut un an si este de 72Ah invarte in draci,filtre si ulei schimbate acum 3k de km cauze posibile si remedii stie cineva?
Multumesc anticipat |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#8
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(RamboX @ 2 Sep 2010, 20:19) ai 38000 km..si ai curatat Egr acum 10.000 km...asta inseamna ca ai un stil de mers daunator pentru turbina.egr...etc... eu am 105.000 si nu am ublat la el..cred ca straluceste de curat ![]() ![]() This post has been edited by M i h a i: 2 Sep 2010, 19:31 |
--------------------
------
------
------
|
|
99AIM |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Din simptomele descrise mai sus se subintelege ca eu am cerut pareri cat de cat argumentate ca de dat din gura e usor.
2 Sep 2010, 19:41: QUOTE(M i h a i @ 2 Sep 2010, 19:30) ai 38000 km..si ai curatat Egr acum 10.000 km...asta inseamna ca ai un stil de mers daunator pentru turbina.egr...etc... eu am 105.000 si nu am ublat la el..cred ca straluceste de curat ![]() ![]() se intelege ca n-ai vazut niciodata un EGR desfacut. This post has been edited by RamboX: 2 Sep 2010, 19:41 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#10
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
am vazut...dar nu pe al meu..al meu este curat si frumos..cum iti explici ca eu nu l-am curatat in 105.000 km..si nu o sa l curat nici in 200 k? cumva stilul de mers? ori il dam jos si il curatam preventiv ca nu avem ce face...
This post has been edited by M i h a i: 3 Sep 2010, 12:23 |
--------------------
------
------
------
|
|
claus |
![]()
Post
#11
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
mihai, aceeasi parere o aveam si eu despre al meu egr
doar ca dat jos, era plin ochi de funingine.. |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#12
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Ce legatura are faptul ca el si-a curatat EGR-ul cu problema sa?
Ai curatat senzorul captor si tot asa iti face? Sau nu ai apucat sa il cureti inca? La bujii ai umblat? Se mai plangea cineva pe forum de o problema similara si erau bujiile de vina. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
- CT-XX-LEA
2012 Privilege 1.5 dCI Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
99AIM |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
QUOTE(SorinCT @ 3 Sep 2010, 12:29) Ce legatura are faptul ca el si-a curatat EGR-ul cu problema sa? Ai curatat senzorul captor si tot asa iti face? Sau nu ai apucat sa il cureti inca? La bujii ai umblat? Se mai plangea cineva pe forum de o problema similara si erau bujiile de vina. Pustiule citeste ce am scris de diagnoza-nu da erori,atat in cazul senzorului captor cat si al bujiilor incandescente apar erori pe tester. La mine e ciudata chestia ca mi-a mai aparut aceeasi problema si prin toamna cand am crezut ca este de la EGR apoi si-a revenit de la sine, o sa bag un aditiv de curatat injectoare si un full de mol evo si sa vad ce mai zice- chestia asta mi s-a si recomandat. Frica cea mare o am la pompa de injectie si rampa ca nu tin presiune suficienta in timp,adica peste noapte prima pornire dimineata e grea,apoi la cald o ia la sfert,daca erau injectoarele nu o lua usor la cald. Daca problema persista cred ca o sa fac si un testclip la TSI sa vada exact presiunea in rampa iar daca si asta e in parametri desfac toate conductele de alimentare ca tare imi e sa nu ia pe undeva aer. This post has been edited by RamboX: 3 Sep 2010, 15:17 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
dl_io |
![]()
Post
#14
|
membru marcant Group: Members Posts: 409 Joined: 17 December 07 From: IASI ![]() |
Ai umblat cumva la injectoare . Si mie imi porneste mai greu dimineata , de cand am schimbat un injector , adica de cateva luni . Deasemenea , combustibilul din conductele visibile , se duce tot inapoi ; raman conductele goale . La tine nu face la fel ?
Si despre EGR , cand se scoate pentru curatat , trebuie curatat bine si locasul in care intra ; n-o sa va vina sa credeti ce gasiti acolo . NUmai bine ![]() |
--------------------
renault
megane
2004 1.5 dci
|
|
99AIM |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
N-am umblat deloc la injectoare,la mine conductele inainte si dupa para sunt aproape goale adica au bule mari de aer dar asa a fost intotdeauna,chestia ce ma intriga este ca la mine au aparut astea de cand am schimbat filtrul de motorina in vestita reprezentanta STAR SERVICE TULCEA, ce sa mai zic,azi am schimbat tampoanele la toba ca avea un sunet ciudat la accelerare iar acum toarce mai ceva ca un motan satul, o sa schimb iar filtrul de motorina ca si asta are o supapa sus neagra cu rol de unisens si aerisesc iar tot sistemul,pun mol evo+aditiv de curatare si gata ca m-am saturat de reparatii.
L.E. Am amorsat de dimineata inainte de pornire si a luat-o la sfert,sigur undeva prinde aer pe instalatie sau supapa neagra din capul filtrului nu tine debit. This post has been edited by RamboX: 4 Sep 2010, 11:29 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 01:39 |