Geamuri Electrice, macara, cablu, probleme mecanice
Geamuri Electrice, macara, cablu, probleme mecanice
luca si matei |
5 Aug 2005, 10:35
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 |
|
||
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|||
cmandrei |
5 Aug 2005, 10:41
Post
#2
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Cred ca cel mai bine este sa apelezi la o alta firma ce aduce piese si sa-l inlocuiesti tu sau la dezmembrari ... (eu am trecut de la geam manual la electric si este destul de simplu)
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ncristi |
5 Aug 2005, 11:29
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 |
QUOTE am intrebat cam cat ma costa reparatia si mi-au spus ca e o problema frecventa la geamurile electrice, se inlocuieste complet instalatia si ma costa 12 milioane 1. Nu te duce la service autorizat sa-ti repari instalatia pt ca au preturi uriase (nejustificate) 2 Chestia cu geamurile bulite am auzit-o la o multime de alte firme (ex w, seat etc) si explicatia de fiecare data a fost PRAFUL. Mai bine cu manivela tata...asta e traim in tara lu papura voda... |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
mihai |
5 Aug 2005, 12:33
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 10 December 03 |
Chiar ma uitam pe aici si am crezut ca sunt singurul care am avut problema asta...
Am patit-o si eu acum vreo luna, s-a rupt unul din cabluri (sunt 2 unul ridica unul coboara). L-am reparat singur, dar e destul de complicat ca trebuie cablu de otel, sertizat la capete si taiat la fix. Oricum, 12 milioane e absurd... Ce Megane e? 1 sau 2? Mihai |
-------------------- Laguna 3 Break 1.5 dci
|
|
flotl |
5 Aug 2005, 12:46
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea |
Nu cred ca 12 mil este numai cablul.Probabil ca ei schimba tot sistemul, nu se chinuie sa schimbe numai cablul sau nu le vine ca piesa de schimb numai cablul.
|
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
luca si matei |
5 Aug 2005, 12:57
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 |
QUOTE L-am reparat singur, dar e destul de complicat ca trebuie cablu de otel, sertizat la capete si taiat la fix. Oricum, 12 milioane e absurd la service mi-au spus ca ei nu schimba cablul ci tot sistemul ... de aceea mi se pare absurd sa platesc 12 milioane din moment ce doar cablul trebuie schimbat (am verificat motorasul si merge perfect) mihai, da-mi solutia gasita de tine, iti dai seama in ce situatie ma aflu ... mi-ar fi de mare ajutor ... spune-mi te rog cat a costat solutia ta ? multumesc m1 - 1.9dci expression - 2002 (135cp) |
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|
lucica |
5 Aug 2005, 13:38
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 5 August 05 |
bai frate, de ce nu te duci tu sa iei un sistem second hand de pe la dezmembrari? sigur gasesti ceva pe acolo. macar iei un cablu si poate reusesti sa-l schimbi singur
|
--------------------
clio bicorp
1.5 dci 65 cp
2005 dynamique megane 1.5 dci
|
|
luca si matei |
5 Aug 2005, 14:08
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 |
se contureaza trei solutii:
1. service scump 2. piesa de la dezmembrari (unde se poate gasi asa ceva in bucuresti in conditiile in care majoritatea masinilor noi au full casco ?) 3. mihai (care m-a lasat cu ochii in soare ... ridic numarul berilor la 7) geamurile electrice sunt o mare varza |
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|
flotl |
5 Aug 2005, 14:08
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea |
QUOTE(lucica @ Aug 5 2005, 02:38 PM) bai frate, de ce nu te duci tu sa iei un sistem second hand de pe la dezmembrari? sigur gasesti ceva pe acolo. macar iei un cablu si poate reusesti sa-l schimbi singur Daca eram toti ingineri, nu ar mai fi existat service-uri pentru masini. Nu sunt instructiuni si nici nu cred ca este prea simplu sa desfaci usa. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
lucica |
5 Aug 2005, 14:22
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 5 August 05 |
nu e mare smecherie sa dai o fata de usa jos. doar e prinsa in niste cleme de plastic si niste suruburi. trebuie doar sa ai putina indemanare.
sau preferi sa dai banii la service pe o problema care poti sa o rezolvi singur? |
--------------------
clio bicorp
1.5 dci 65 cp
2005 dynamique megane 1.5 dci
|
|
b06fcn |
5 Aug 2005, 16:45
Post
#11
|
DOCTOR Group: Members Posts: 5.740 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati |
Asta imi aduce aminte de vremea cand aveam Lada si s-a rupt acelasi cablu de otel. Solutia : pentru cine le are cat de cat cu tehnica, se ia grosimea cablului de otel, se merge in targ la Obor, se cumpara acel cablu, sunt suluri deja pregatire, in special pe la aia cu accesorii de biciclete si se taie pe masura (eventual comparat la ochi cu cel de la usa cu geam functional), iar la sfarsit se sertizeaza unde trebuie.
Singura atentie trebuie la taiatul cablului, trebuie un cleste extrem de ascutit, sa taie dintr-o data si sa nu inceapa sa se rasfire sarmulitele care formeaza cablul. E ceva de munca, dar parca nu la fel de grea ca scosul a 12 milioane din buzunar. Bafta! |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
mihai |
5 Aug 2005, 16:50
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 10 December 03 |
Nu te-am lasat cu ochii in soare (mai ales ca acum ploua ) dar intru sporadic aici.
Eu am luat cablu si sertizari si un cleste de la cumnatul meu care vinde asa ceva, pe de-a moaca, dar cred ca nu costa mult. Eu nu am timp deloc zilele astea, dar daca te pricepi cat de cat cu manutele te pot ajuta. Sunt maine la serviciu pe langa Unirea si daca reusesc sa trec sa iau niste cablu poti veni aici sa il repari si eu iti pot da indicatii pretioase Clestele il mai am inca. Iti trimit un PM Mihai |
-------------------- Laguna 3 Break 1.5 dci
|
|
b06fcn |
5 Aug 2005, 16:52
Post
#13
|
DOCTOR Group: Members Posts: 5.740 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati |
Dupa ce am citit am realizat ca explicatia este cam slabuta, asa ca in continuare, o alta sugestie : pentru a pune cablul/sau cablurile noi la loc, uita-te cum vin la usa buna.
Acum o intrebare : cum s-a stricat cablul mai exact? Ca poate reusesti, uitandu-te la cealalata usa sa-l refaci pe cel stricat, daca se mai poate. Sau, alta solutie, la capitolul dezmembrari, uita-te dupa una cu geamuri manuale si vezi cat costa sa treci pe manual la ambele usi, ca pe spate nu prea ai nevoie de geamuri electrice. Sau, incearca la Dacia, as fi in stare sa pun pariu ca este sistemul la fel ca la Logan, ca nu vad de la ce alta masina puteau lua sistemul de electrice pe spate de la aia de top decat de la MĂ©gane 1, de la care au luat de altfel si manerele de usi si alte alea. Si, daca acelasi capac de culbutori de motor diesel F8Q care la Renault costa cam 200 RON la Dacia este 65 RON, poate ai noroc cu acelasi raport avantajos. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
luca si matei |
8 Aug 2005, 07:41
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 |
multumesc pentru sfaturi: populatia linistita - situatia sub control ...
prietenul si vecinul meu care m-a ajutat mereu cu reparatiile auto a facut rost de sarma identica si a inlocuit-o ... daca nu ploua astazi imi monteaza instalatia si ma scoate din umbra ... am fost foarte suparat pe nesimtitii de la service care mi-au cerut 12 milioane (oficial) pentru un asemena fleac ... cu multa bucurie i-am dat prietenului meu 2 milioane desi poate nici atat nu ar fi costat ... ps: multumesc mihai (sunt sigur ca asemena probleme le vor avea si altii si poate ar fi bine sa avem aici, intre noi, solutia ... mai ieftin si mai repede) |
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|
kappa_ii |
14 Aug 2005, 23:03
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 24 February 05 |
am avut si eu aceeasi problema la megane 2 hech
am fost la magelan firma de piese biciclete am luat un cablu de 90 de mii lei de otel si am inlocuit cablu stricat ! este destul de complicat de schimbat dar cu putina indeminare se poate ! eu recomand sa scoti geamu , scoti ambele sine , si pui cablu ! are 2 cabluri care ies din motor si inca unu pe sine care coboara si urca simultan ambele lifturi |
-------------------- Megane 4 1.33 116cp Business 2019-10
|
|
Vio |
29 Aug 2005, 13:17
Post
#16
|
MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. |
Ati mai primit careva scrisoare de la Renault zilele astea? Este vorba de o rechemare in service pentru, citez: "o verificare tehnica a macaralei electrice de geam fata de pe autovehiculul Dvs.". Operatiunea cica e gratuita si va imobiliza autoturismul pentru circa o ora.
Mentionez ca la mine problema nu era chiar asa deranjanta ca la alti membri de pe aici, era intr-adevar un usor scartait la ridicarea geamului soferului, mai ales daca era ud... Stiti mai multe despre?... Eu m-am si programat la reprezentanta Deva pentru vineri, daca vreti va povestesc dupa aceea ce si cum... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
sorin1967 |
29 Aug 2005, 13:23
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 29 March 05 From: Bacau |
Da. O cunostiinta de-a mea.Exact acelasi text...are masina de aproape 2 ani
|
--------------------
ML
350
2013
- BC-35-SDS MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt... |
|
Vio |
29 Aug 2005, 13:27
Post
#18
|
MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. |
Ca si mine... din octombrie 2003. Oricum, eu zic ca e o chestie pozitiva fie si numai faptul ca recunosc ca e o problema, si mai ales ca o si remediaza gratuit...
This post has been edited by Vio: 29 Aug 2005, 13:28 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
reno-Sergiu |
1 Sep 2005, 20:45
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 19 May 05 From: Bucuresti |
Si eu am sesizat un sunet suspect imediat dupa inchiderea geamului de la sofer...fara sa fie foarte deranjat...
Vreau si eu scrisoarea sa mi se schimbe cat timp este in garantie , ca daca ma duc asa la service ma tem ca ma trimit la plimbare |
--------------------
Renault
Megane
2005 Influence Megane Bicorp Influence 1.4 16V 98CP- Mai 2005
Bleu Encre |
|
Vio |
1 Sep 2005, 21:51
Post
#20
|
MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. |
A mea a iesit din garantie, si totusi am primit scrisoare...
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Vio |
9 Sep 2005, 21:33
Post
#21
|
MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. |
Revin cu povestea vizitei in service (in urma scrisorii de rechemare de la Renault). Deci, e vorba despre montarea suplimentara in interiorul usilor fata a unor mici suporti care sa fixeze cablul de antrenare a geamului, astfel incat acesta sa nu mai poata "falfai" liber pe acolo la inchiderea/deschiderea geamului. Din cate am inteles, au fost multe probleme in exploatare cu aceste cabluri, care se incurcau din cauza libertatii lor de miscare, provocand blocarea geamului. Practic suportii aia sunt ca un fel de coliere care prind camasa exterioara a cablului intr-un punct, fixand-o cu un surub de o traversa din structura interioara a usii. Am fost primul caz la reprezentanta din Deva, si am participat efectiv la fiecare pas al operatiunii. Nici vorba de o ora, cred ca toata povestea a durat vreo 15-20 de minute.
In afara de asta am avut surprize placute la alte capitole: voiam sa schimb placutele de frana (am 26800 km), dar cand am dat rotile jos am constatat ca placutele sunt beton, foarte-foarte putin uzate, mai tin mult si bine... De asemenea, am reclamat usorul "harait" in volan la bracarea pe loc - si eu si mecanicul am crezut initial ca sunt flansele - ma intelesesem cu el sa le dam jos, sa le examinam si sa decidem, ori le schimbam daca sunt intr-adevar uzate (4 milioane bucata numai piesele), ori sa le ungem pentru a le mai prelungi viata daca uzura nu e asa de mare. Inainte de asta, insa, mecanicul a avut inspiratia sa imi verifice un pic si coloana de directie, s-a bagat sub bord si a strans un surub pe acolo... rezultat: zgomotul a disparut complet, directia merge ca unsa! Flansele nu au absolut nimic, liniste totala, nu am nici macar acel zgomot la capat de cursa de care pomenea lumea pe aici! Cost final: 0 lei, 0 bani! Interventia la geamuri a fost gratuita, iar la celelalte aspecte, pentru verificare frane si directie plus strans surub de asemenea nu au luat nimic! Si masina merge absolut perfect, in aproape 27000 de km absolut nici o problema, nu am schimbat decat uleiul si filtrele! Sa aiba oare vreo influenta faptul ca vreo 2/3 din kilometrajul asta l-am facut in Germania?... ...Ma intreb in conditiile astea cate din problemele Renault-urilor rulate in Romania se datoreaza de fapt problemelor de fiabilitate si cate drumurilor ingrozitoare pe care circulam... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
kZan |
12 Sep 2005, 11:02
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 21 July 05 |
A mai primit cineva scrisoare de la Renault pe aceasta tema? Tu cand ai primit-o?
Traiesc cu frica ca am sa raman intr-o seara cu geamul coborat fara sa mai pot face nimic. Desi scoate ceva zgomote, cei de la service imi spun ca nu are nimic. |
--------------------
Renault
Megane II
2005, Influence Megane II Bicorp Influence 2005, 1.6, neagra
|
|
Vio |
12 Sep 2005, 11:31
Post
#23
|
MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. |
Prin 22 august am primit-o, si cei de la service mi-au spus ca cel putin la Renault (Coramex) Deva eram primul care se prezentase pentru remediere, desi scrisori se pare ca au primit mai multi...
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
@tt@ck |
23 Sep 2005, 15:23
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 12 September 05 |
[/QUOTE]kZan Posted on Sep 12 2005, 11:02 AM
A mai primit cineva scrisoare de la Renault pe aceasta tema? Tu cand ai primit-o? Traiesc cu frica ca am sa raman intr-o seara cu geamul coborat fara sa mai pot face nimic. Desi scoate ceva zgomote, cei de la service imi spun ca nu are nimic. [QUOTE] Legat de scrisoare... mi se pare o mare prostie! Am vorbit cu un mecanic din service legat de utilitatea acestor cleme suplimentare si mi-a spus ca nu sunt foarte utile! Renault "spera" sa rezolve problemele aparute la macaralele geamurilor, repet "spera". Concluzia pe care am tras-o impreuna cu el a fost ca am cam batut degeaba jumatate de oras pt doua fiare si 4 suruburi! Geamurile oricum vor avea probleme avand in vedere ca o parte din suportii macaralei sunt din plastic! Eu oricum scrisoarea am primit-o la 2 saptamani dupa ce fusesem sunat de un tip din service-ul unde repar eu masina de obicei, ei chemand toti proprietarii care au dus masinile in garantie la service-ul lor! Scrisoarea o sa iti ajunga intr-un final, iar daca nu iti ajunge iti sugerez sa te duci neinvitat pentru ca iti vor monta clemele si fara scrisoare! This post has been edited by @tt@ck: 23 Sep 2005, 15:25 |
--------------------
Megane 2
1.6 16V
2003 Hatchback Renault, Megane 2 Bicorp, Confort Dinamique, 1.6 16V 115CP, 2003
|
|
ncristi |
23 Sep 2005, 16:40
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 |
QUOTE Geamurile oricum vor avea probleme avand in vedere ca o parte din suportii macaralei sunt din plastic! Aceeasi problema ca la w...si acolo tot suporti de palstic http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=6834&st=0 Nu stiu de ce am impresia ca uneori copie uni de la altii... |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Nicotine |
25 Sep 2005, 16:39
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti |
@Vio din ce an e masina ta? Cheama in service si auto fabricate in 2005?
|
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|
BestiaL |
25 Sep 2005, 19:47
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 19 February 05 |
Fratilor, hai ca a dat beleaua si peste mine!
Nu stiu ce dracu are ca geamurile nu se mai "misca" cum trebuie. Cand le cobor sau le ridic, merge cam 5 cm si apoi se opreste. Asta se intampla fie ca dau de buton pana la capat (impuls) fie ca apas eu continuu pe el. Interesant e ca la 2 dintre geamuri si-a revenit (sofer si dreapta spate). In mod sigur nu sunt blocate (adica nu da inapoi geamul ca la anti-prindere);oricum nu avea cum sa se blocheze toate 4 odata. Cred ca e ceva pe electrica, vreo setare ceava. Mi s-a intamplat si cand sa plec de la service (acu cateva zile), si au rezolvat-o pe loc (nu stiu unde a umblat dar pe moment isi revenisera). Poate ma stiti voi cum se rezolva, ca sa nu mai pierd timpul cu prapaditii aia! |
-------------------- Megane Sedan Privillege
1,6 16V. |
|
Solon |
26 Sep 2005, 09:13
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.032 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti |
Moare bateria
Sau masina nu a fost pronita de foarte mult timp. Am patit-o.Masina in service 40 zile-deh-si cand am plecat mi-a zis ala ca mi-a pus baterria la un redresor.Cand am vrut sa deschid geamurile faceau la fel.Dupa insistente de cateva minute si-au revenit. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
BestiaL |
26 Sep 2005, 11:36
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 19 February 05 |
Exclus!
Nici la drum lung nu merg (cand oricum merge pe alternator). E din alta parte. |
-------------------- Megane Sedan Privillege
1,6 16V. |
|
Vio |
26 Sep 2005, 11:39
Post
#30
|
MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. |
QUOTE @Vio din ce an e masina ta? Cheama in service si auto fabricate in 2005? Masina e livrata in octombrie 2003. Sincer nu stiu daca si cele din 2005 sunt chemate sau nu. |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2024 - 08:13 |