Fulie Defazoare - Zgomot Urat La Pornire, "poulie de dephaseur" conform manualului
![]() ![]() ![]() |
Fulie Defazoare - Zgomot Urat La Pornire, "poulie de dephaseur" conform manualului
espacern |
![]()
Post
#2611
|
||
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|||
zamolxe12003 |
![]()
Post
#2612
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
Păi fiindcă nu și-a dat nimeni seama ce are, adică de unde vine problema cea mai mare. Întâi am plecat de la bujii, bobine, clapetă, am schimbat senzorii de ax came și volantă, am luat bobină nouă că am zis că o fi ua cu probleme. Nimic, făcea din ce în ce mai rău. Chinuită în sensul de pornea cârâit dimineața și mai nou, în ultima lună mai la fiecare pornire și trebuia s-o țin din accelerație ca să pornească și s-o duc la 4000-5000 de ture ca să-și de-a drumul. E prima fulie pe care o schimb, acum am văzut șmecheria, acum știu. Chiar nu m-am așteptat că de la ea se pot face atâtea chestii. Culmea era că dacă porneam pe GPL direct, TOTUL era perfect, nici o problemă la pornire, asta m-a derutat. Asta nu am înțeles și de asta nu m-am gândit la fulie. Mașina merge beton, mai ales acum, și-a recăpătat puterea, pentru că fulia nu-și mai făcea treaba, se pare. Să vedem după ce schimb electrovana, dacă se schimbă ceva. Nu știu cu ce s-o curăț, că aș curața-o. Nu se aude nimic în ea și trebuie să se audă când o zbați în mână. Sunt niște filmulețe instructive la ruși despre pinion și electrovană.
Eu nu spun nimănui să se ia după mine, eu doar expun opinia mea din ce am făcut pe propria mea mașină. De asta este forum de discuții, ca mai mulți oameni să expună păreri și ce au mai făcut. Oricum, părerea mecanicului este cea mai avizată. Mașină chinuită doar pentru că, săptămânal vede mecanicul, doar așa ![]() This post has been edited by zamolxe12003: 27 Mar 2017, 08:10 |
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
Diac |
![]()
Post
#2613
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Daca decalorul e silentios, in sensul ca nu bate/nu pârâie, pornirea greoaie a masinii iarna când e umezeala ar putea fi de la fulie? Am schimbat decalorul la precedentul schimb de distributie in 2011. Anulm trecut când am facut distributia, nu l-am mai schimbat pentru ca nu facea probleme. Problema este ca de când se raceste vremea si pâna primavara, masina porneste prost in mod aleatoriu. Câteodata o ia la prima cheie, altadata la a 5-a. Bineinteles ca am schimbat/verificat diverse : bujii/captor ax came/senzor turatie/bujii/curatat corp clapeta.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
CipTal |
![]()
Post
#2614
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Pompa de alimentare a fost verificata?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
Diac |
![]()
Post
#2615
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Aia nu...
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
zamolxe12003 |
![]()
Post
#2616
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
Verifică sau curăță și electrovana care alimentează decalorul. La mine a căzut efectiv partea electrică a electrovanei, urmat de ”Check injection„ și apoi ”Check Emissions”. Cred că sunt primul care pățește asta. Noroc că a rămas pe semideschis și a lăsat ceva ulei să intre în decalor. Decalorul se strică din cauza electrovanei care nu-și mai face treaba bine și mai trebuie verificată și curățată din timp. Se scoate și se agită în mână și ar trebui să se audă sunet din ea când o agiți. Dacă nu se aude nimic, nu e de bine. La dezmembrări este 100 de lei, nouă este peste 500 de lei. Eu am nimerit una bună, m-au lăsat s-o probez la dezmembrări direct pe mașină. Dacă electrovana își face treaba deficitar, ungerea nu mai are loc cum trebuie în decalor, adică nu mai duce cât ulei trebuie decalorului ca să funcționeze cu trebuie, de aici și pierderile de putere aferente, ducând la uzura prematură a lui și la bătăile aferente la rece. Plus un ulei cât mai subțire care să circule repede iarna. Recomand 0w30. Abia acum am înțeles de ce Renault au avut așa multe probleme cu decalorul, pentru că puneau 10w40 și îl schimbau la 20.000 de km, cazul mașinii mele cu carte service, la care a fost schimbat primul pinion la 75.000 de km. Eu nici la Matiz nu puneam 10w40, mergeam tot pe 0w30. S-a discutat mult pe tema uleiului aici.
Mi-am adus aminte, decalorul nu trebuie să facă gălăgie ca să fie pornirea greoaie. După ce am schimbat un senzor de ax cu came, nu prea s-a mai auzit decalorul, porneam ok, fără zgomot dar tot cu bâlbâieli și opinteli. Dasr, de obicei, dacă e cu problemă, cârâie, mai des sau mai rar. Poate mai ai și altă problemă la pornire, mai sunt ![]() This post has been edited by zamolxe12003: 27 Mar 2017, 14:19 |
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
octavian.gagu |
![]()
Post
#2617
|
![]() Bucuresti Group: Members Posts: 437 Joined: 19 April 13 From: hell ![]() |
Sa-ti dea D-zeu sanatate si viata lunga. Daca tu zici ca porcaria tre sa țăcăne...e...a mea nu țăcăne.
Deci mai e unu' ca tine. Ca abia ce-am schimbat defazorul si...parca s-au mai intors din cai acasa...da' nu toti. La turații joase...ma rog de ea. O sa caut sa schimb electrovana. |
--------------------
Renault / Ford
Megan 2 Hatch 2005
Ford Focus Break 2012 Cine se scoala de dimineata...f*te fete care inca mai dorm
|
|
zamolxe12003 |
![]()
Post
#2618
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
Vezi cu electrovana că pe a mea SH nu prea am nimerit-o. Adică e ok partea electrică din ea, dar nu prea e ok funcționarea ei, motorul merge mai greu cu ea față cea veche. Eu am luat-o la urgență ca să văd ce se întâmplă la mine cu becurile în bord mai mult. Trebuie să o curăț bine și mai vedem. Cine știe de când stă în mașină aia la dezmembrări. Cred că am să fac un test cu una din China, este doar 84 de lei
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
TomachE |
![]()
Post
#2619
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 20 August 15 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Megane II
1.6/16v 82kW 112 cp Break
2005
- B 301 AAT
|
|
Diac |
![]()
Post
#2620
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Cred că o să comand si eu una de acolo. Desi înainte as face o proba cu una de pe masina lui soacra-mea. Parca nu-mi vine sa mai dau bani asa un blind. Deja am schimbat ceva piese aiurea.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
nutzzu81 |
![]()
Post
#2621
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 10 October 16 ![]() |
un link sau creun indiciu ceva de unde poate fi cumparata cu 60-80 lei?
|
--------------------
renault
megane
2005
- bc88kkk
|
|
octavian.gagu |
![]()
Post
#2622
|
![]() Bucuresti Group: Members Posts: 437 Joined: 19 April 13 From: hell ![]() |
@Diac: stiu ce zici. Ca si eu am schimbat senzorul de la axa cu came si saracu' n-avea nimic. Dupa ce am citit ieri postul coleglui am fugit direct la masina sa vad daca in electrovana mea se misca ceva. Nimic. Sa vad de unde o sa fac rost de una in firea ei...macar sa imi dau seama ce si cum se misca. Ca dupa aia caut eu...
|
--------------------
Renault / Ford
Megan 2 Hatch 2005
Ford Focus Break 2012 Cine se scoala de dimineata...f*te fete care inca mai dorm
|
|
zamolxe12003 |
![]()
Post
#2623
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
VVT Variable Timing Solenoid for Renault Clio Fluence Grand Scenic Laguna Megane Grand Modus 8200823650 8200240058 8200413185
http://s.aliexpress.com/umY3Anei (from AliExpress Android) Aici e un link. Vad ca cei care au mai cumparat zic de bine, vanzatorul are rating foarte bun. Dar, totusi e din China, eu mi-as permite sa risc dar nu recomand altora desi, la ce am mai cumparat din China in ultima vreme am ramas uimit de calitatea lor. S -au dus vremurile cand chinezii faceau lucruri proaste. Gasisem si una mai oeftina dar nu mai vad acum linkul. Daca o agiti bine in mana sus jos o sa auzi piesa mobila din interior miscand si lovind sus si jos, clanc clanc clanc clanc. Daca nu se aude sau se aude foarte vag sau slab atunci e plina de ulei si sedimente si mizerie si trebuie curatata ca sa-si recapete mobilitatea deplina. De asta trebuie curatata periodic. Acum caut sa vad cu ce sa o curat, dar curatare in sensul ca sa fie lasata in benzina toata noaptea sau altceva mai bun. Sitele alea nu se curata doar cu periuta de dinti in cinci minute. Daca stie cineva ceva bun de curarat, postati si mie o idee. Solutie sau de unde se cumpara si cum se numeste. This post has been edited by zamolxe12003: 29 Mar 2017, 09:07 |
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
Diac |
![]()
Post
#2624
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
@octavian, cum ai verificat daca se misca. Ai scos-o in timp ce mergea motorul?
Azi am facut un mic experiment: aseara am demontat electrovana si am tinut-o pe calorifer pana dimineata cand am montat-o calda pe masina. Am pus contactul o data (ma gandeam ca poate asa se incarca cu ulei) si apoi am pornit-o. A luat-o imediat, dar oricum in primul km cand acceleram mai puternic, avea ezitari. Pe de alta parte testul poate fi irelevant, ca azi noapte a fost cald : 9 grade imi arata in bord. Cum am zis, la mine fulia nu cârâie, porneste perfect cand e motorul cald. Problema e doar la rece, când e frig si umezeala afara, porneste greu. Când erau -15 sau -20 afara, la fel pornea bine. In intervalul -10 pana la + 10 grade, face figuri. Porneste greu, adica trebuie sa dau 3-4 chei si apoi in primii 500 m - 1 km, are oarece ezitari. Daca o pornesc si apoi o opresc imediat, iarasi porneste mai greut, adica da la automat mai mult. Fulia schimbata prin 2008 si apoi a doua oara in 2011 cand am luat masina (fulia veche nu cârâia, dupa ce am inlocuit-o, am vazut ca data fabricatiei era 2008). Ulei a vazut numai sintetic Elf 5w40. Anul trecut am facut distributia fara sa schimb si fulia. M-as oftica rau sa fie tot de la fulie. This post has been edited by Diac: 29 Mar 2017, 09:01 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
zamolxe12003 |
![]()
Post
#2625
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
Am copt o metoda absolut banala prin care poti schimba INTERIORUL pinionului fara sa mai umbli la nimic altceva. Se desface doar suportul de motor si capacul distributiei. Apoi cele patru suruburi ale pinionului si...gata. Dar tre sa vorbesc cu mecanicul sa vad ceva anume. .Daca merge, e beton si banal de simplu.
![]() This post has been edited by zamolxe12003: 29 Mar 2017, 10:28 |
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
TomachE |
![]()
Post
#2626
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 20 August 15 From: Bucuresti ![]() |
Dar se te asiguri ca acele orificii raman pe deschis pentru a trece uleiul prin el !
Eu fost cativa acolegi care au "anulat" VVT-ul,dar nu mai stiu cum ! Daca aveti timp cautati si anularea lui dar si conseciintele(daca sunt) ! |
--------------------
Megane II
1.6/16v 82kW 112 cp Break
2005
- B 301 AAT
|
|
zamolxe12003 |
![]()
Post
#2627
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
Electrovalva si, implicit, defazorul, se anuleaza banal de simplu: scoti mufa electrovanei. Ai sa ai o masina ceva mai lenesa datorita scoaterii distributiei variabile din functiune dar scapi temporar de grija pinionului. Dar, cine ar vrea o masina ca asta...lenesa? Mie mi se pare o masina beton in felul cum trage. Acuma na, fiecare cum crede, dar la banii astia (3000 euro, fabricatie 12.2008, 157.000 km), altceva mai bun nu cred ca este. Motorul asta este genial, m-am plimbat cu multe masini cu 1.6, 16v dar parca asta e altceva. O fi doar parerea mea, dar si trag de el la maxim ca de aia am luat-o. Nu-mi place ca nu fuge de cur iarna, nu am reusit sa fac cerculete cu ea da' na, acuma nu poti sa le ai pe toate
![]() Apropo de pornitul mai greu. Daca pleci cu ea rapid imediat dupa ce ai pornit motorul da in nas, da sa se opreasca. Vad ca e o chestie generala, s-a discutat, nu s-a ajuns la nici o concluzie. Aici cred ca se potriveste spusa cu misterele eterne care raman nedezlegate ale Renoului, parca la Espacem vazusem asta. Si la mine face asa, eu avand prostul obicei sa dau cheie si ambreiaj cand deja sunt in a intaia ca sa decolez cat mai repede. Macar 30 de secunde ar trebui si ea lasata mai ales la temperaturi sub 5 grade. O circula uleiul ala repede dar nu circula instantaneu. Na na, obiceiuri... This post has been edited by zamolxe12003: 29 Mar 2017, 10:47 |
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
octavian.gagu |
![]()
Post
#2628
|
![]() Bucuresti Group: Members Posts: 437 Joined: 19 April 13 From: hell ![]() |
@Diac: nu...pur si simplu am scos electrovana si-am agitat-o. Nu se aude nimic. Ma gandesc sa fac o dracie...da' mi-e sa n-o stric. Acum ceva timp, cand mi s-a infundat un injector, mecanicul a luat 2 fire si le-a pus pe pinii injectorului si l-a cuplat la baterie. In timp ce injectorul lucra, el ii dadea cu spray degripant. Saracu' de stricat ce era, "scuipa" el ceva ceva...da' nu cum trebuie. Ma gandesc daca s-ar putea si cu electrovana. Legata direct (sau date macar impulsuri din baterie) sa vad daca macar lucreaza. Caci, daca lucreaza, atunci e cablajul intrerupt pe undeva... Zic...
|
--------------------
Renault / Ford
Megan 2 Hatch 2005
Ford Focus Break 2012 Cine se scoala de dimineata...f*te fete care inca mai dorm
|
|
Diac |
![]()
Post
#2629
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Presupun ca ar trebui sa faca ceva de genul :
https://www.youtube.com/watch?v=eokCPMqLM5E https://www.youtube.com/watch?v=vHW3fbj-iJQ |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
nutzzu81 |
![]()
Post
#2630
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 10 October 16 ![]() |
si daca scoti mufa electrovalvei se presupune ca ai scapat de bataia care se aude 2-4 sec la pornire?
cum te asiguri ca pintenii pinionului raman pe dechis ca sa nu mai fie probleme cu ungerea fuliei? exista oare vreun coleg care a scapat de zgomotul la pornire prin decuplarea electrovalvei? la mine se aude cateva sec la pornire si tare inclin sa iau una de la chinezi dar as incerca sa incerc un pinion de pe un megan fara probleme, ca sa ma asigur ca asta e defect. Treaba cu schimbatul pinionului, intr-adevar, dupa youtube se schimba fara demontarea distributiei, dupa cum a spus zamolxe. In ritnmul asta ramane serviceurile fara clienti, sau cu manopera decenta la renault..... This post has been edited by nutzzu81: 29 Mar 2017, 12:17 |
--------------------
renault
megane
2005
- bc88kkk
|
|
zamolxe12003 |
![]()
Post
#2631
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
Eu, acum ca am doua electrovane pe mana o sa fac niste teste. Ma dispera in schimb bestia de surub cu care e prinsa electrovana, e ceva cu niste caneluri ciudate, nici nu stiu cum se numeste. Tre sa schimb surubul ca de fiecare data tre sa apelez la cheile mecanicului pentru un amarat de surub, made by Renault. La pinionul defazor a trebuit sa-mi cumpar un set de chei speciale pentru suruburile lui, 30 de lei in plus. Dar eram taaaaare curios sa vada ochiul meu ce se ascunde acolo.
![]() Partea cu desfacitul pinionului e foarte simpla. Dupa ce se desfac cele patru suruburi, pinionul de desface in fix doua parti, cea care ramane pe axul cu came, partea cu dintii si partea de aluminiu care se uzeaza efectiv. Schimbarea partii cu uzura de la cel nou cumparat dureaza 2...secunde. Ele sunt universale, pinioanele sunt la fel, mai ales ca am trei acasa acum. Dar mai sunt niste detalii pe care trebuie sa le discut cu mecanicul, despre prinderea pe ax. Dar, din ce am vazut, ar trebui sa mearga. Vedem, testam... Acum am vazut si video cu electrovana. Acele tacanituri sunt normale si se aud si daca il agiti in mana bine. Daca il agiti si nu auzi nimic, nu e de bine, piesa din interior care deschide si inchide nu mai culiseaza liber din cauza uleiului si depunerilor. De ex, la masina, in 175.000 km cat are acum, pinionul tot a fost schimbat cel putin o data. Electrovana nici macar curatata. Cat sa tina si asta!? La a mea a cazut efectiv partea electrica, dar a ramas pe un semi-deschis. Dar clar ca nu mai face ce trebuie sa faca. This post has been edited by zamolxe12003: 29 Mar 2017, 12:48 |
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
Diac |
![]()
Post
#2632
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Surubul ala il desfac usor cu un set de tubulare mici. despre ce caneluri zici?
in schimb torx din ala dubios o sa-mi iau si eu. ![]() This post has been edited by Diac: 29 Mar 2017, 13:02 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
zamolxe12003 |
![]()
Post
#2633
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
Nooo...io am surubul satanei acolo care tine electrovana. Ceva cu cap special facut special ca sa te incurce.
![]() Referitor la scpaterea mufei electrovanei, acessta nu va mai fi in functiune deci, implicit, nu va trimite ulei in defazor ca sa-l activeze. Chiar daca se mai aude vreo bataie la pornire, teoretic defazorul nu mai functioneaza ca distributie variabila si nu mai prinde uzura in interior. Adica electrovana nu mai impinge ulei in el, el nu mai face cursa normala ci sta si ai sa ai o masina mai lenesa cu vreo 7 cai, asta bineinteles la turatii normale de peste 3000 de ture. Cam asta ar fi, in teorie. In alta teorie, se poate ca electrovalva, cand nu este alimentata, sa ramana pe inchis iar defazorul sa faca cursa normala, dar fara ulei, ceea ce, clar, nu este benefic defazorului. Asta vreau sa testez daca tot am doua electrovane. Una o las pe masina si cu ea pornita, scot mufa si o bag in cealalta si accelerez sa vad ce face. Apoi scot mufa si sa vad cum ramane, pe inchis sau pe deschis.Teste si iar teste... |
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#2634
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Merge anularea doar cu scosul mufei din electrovana daca boltul fuliei defazoare este blocat pe inchis. Altfel balangane pe acolo, de-aia si face zgomot la pornire fulia. Boltul poate fi murdar si sa nu mai blocheze mecanismul, cum se poate vedea in filmulet pe la minutul 8.40:
https://www.youtube.com/watch?v=IsPyKZeIh2g This post has been edited by andri1940: 29 Mar 2017, 15:16 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
Diac |
![]()
Post
#2635
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Tot de la rusi citire, cica ar trebui sa clantane in mâna ala bun :
https://www.youtube.com/watch?v=MYPR7Y6Cp1U |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
zamolxe12003 |
![]()
Post
#2636
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
Vroiam sa-l postez si eu da nu-l mai gaseam ca nu stiu sa-i dau cautare in rusa.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#2637
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mai bine ia una noua, de care trebuie ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
nutzzu81 |
![]()
Post
#2638
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 10 October 16 ![]() |
Si totusi la rus chiar si pinonul defect ,cel care nu mai face zgomot cand il clatina, la final cand pune tensiune se aude si se vede cum lucreaza .....
Totusi zgomotul ce se aude la motor cu pinonul defect este cumplit fata de 2-4 sec la pornire-cum am eu. Ma apuc de treaba poate dupa ce il curat nu mai face galagie... |
--------------------
renault
megane
2005
- bc88kkk
|
|
zamolxe12003 |
![]()
Post
#2639
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
espacern |
![]()
Post
#2640
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(zamolxe12003 @ 29 Mar 2017, 16:34) Asta SH am luat-o la urgenta ca sa sting pomul de craciun din bord. De ce atata munca doar pentru asta....se pot scoate ledurile! Inca de piese SH la distributie nu am mai citit pe aici.....urmeaza ceva in viitor? |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 09:41 |