Accident, reno vs bora...oare cine a castigat!!!!
![]() ![]() ![]() |
Accident, reno vs bora...oare cine a castigat!!!!
MBZ |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
sorin |
![]()
Post
#32
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
QUOTE(galileo @ Jul 25 2005, 02:11 PM) ce-mi "place"... pe topic de accident, se discuta despre cum sa NU porti centura. misto concluzii... ![]() Am dezactivat piuitul dar port centura in 99% din cazuri. ________________ FUEGO TURBO |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
reno-Edi |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 July 05 ![]() |
Renault-urile sunt intradevar masini f. sigure dar sa fim cinstiti: airbagurile trebuiau sa se declanseze
![]() Iar faza cu nepurtatu centurii=nedeclansarea centurii e valabila pt locul din dreapta.Daca masina merge e normal ca e cineva la volan,nu? ![]() |
--------------------
Renault
Clio
20005 2005 Renault Clio Symbol
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#34
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Dupa umila mea parere, Bora este mai serios avariata decat se vede in poza, asa cum a zis unul dintre voi, socul initial a fost pe linia lonjeronului, unde se gaseste si airbag-ul, de unde declansarea. Plus ca -simpla supozitie- din poze cred ca recunosc zona si cred ca accidentul s-a intamplat cand Meganele vroia sa vireze stanga iar Bora venea de pe contrasens, una fiind oprita sau abia in miscare si cealalta in mers. Si am vaga impresie ca airbagurile sunt ca ABS-ul, nu functioneaza decat de la 40km/h in sus. Correct me if I'm wrong.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
rttt_gia |
![]()
Post
#35
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
ABS-ul nu cred ca e influentat neaparat de viteza, remember - iarna 20 la ora prin nameti
![]() Bafta |
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
flotl |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
QUOTE(Edi @ Jul 26 2005, 12:22 AM) Renault-urile sunt intradevar masini f. sigure dar sa fim cinstiti: airbagurile trebuiau sa se declanseze ![]() Iar faza cu nepurtatu centurii=nedeclansarea centurii e valabila pt locul din dreapta.Daca masina merge e normal ca e cineva la volan,nu? ![]() S-a rectificat acea stire cu masina lui Patapievici. Nu erau sarite airbag-urile frontale, dar cele laterale s-au deschis. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
geocosma |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Estate II.1
- 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
|
|
galileo |
![]()
Post
#38
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Edi @ Jul 26 2005, 12:22 AM) Renault-urile sunt intradevar masini f. sigure dar sa fim cinstiti: airbagurile trebuiau sa se declanseze ![]() Iar faza cu nepurtatu centurii=nedeclansarea centurii e valabila pt locul din dreapta.Daca masina merge e normal ca e cineva la volan,nu? ![]() ia foloseste functia search si o sa afli cum si cand functioneaza airbag-urile la renault. in plus, la H.R. Patapievici s-a declansat airbag-ul cortina, cu toate ca masina s-a rasturnat si scrie si in manual ca la rasturnare nu se declanseaza intotdeauna airbag-urile (din motive de siguranta, bineinteles) |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
enageM |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
QUOTE(MBZ @ Jul 25 2005, 03:32 PM) @enageM airbagurile sunt comandate de un senzor de la deccelerator nu de deformarile specifice Daca este asa atunci airbag-urile nu ar trebui sa se deschida la impact atunci cand stationezi?!.... Adevarat? |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
cp |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
QUOTE(enageM @ Jul 26 2005, 12:46 PM) Daca este asa atunci airbag-urile nu ar trebui sa se deschida la impact atunci cand stationezi?!.... Adevarat? Chiar si daca stationezi exista o acceleratie negativa, echivalenta cu o decelerare. Acuma probabil o sa raspunzi ca "dar daca stationezi si nu ai pus contactul ?". ![]() |
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
MBZ |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
QUOTE(cp @ Jul 26 2005, 02:59 PM) Chiar si daca stationezi exista o acceleratie negativa, echivalenta cu o decelerare. Acuma probabil o sa raspunzi ca "dar daca stationezi si nu ai pus contactul ?". ![]() si daca intreaba ce? si`ntrebarea`i vorba... Raspunsul este cam asa, din cate mi s-a declarat textual de catre ing d service care efectuaeaza testarea sistemului. ABS si AIRBAG functioneaza independent de sistemul electric al masinii in sensul ca in circuitele specifice de comanda si control ale sistemelor ramane un curent rezidual permanent care pot declansa sistemele indiferent de contact. In speta se pare ca ele functioneaza indiferent sau nu daca este pus contactul, o singura data( testul d initializare la punerea contactului le tine in asteptare pentru functionarea permanenta) respectv la un impact puternic in caz de stationare fara contact, airbagurile vor porni, si la fel, fara contact pe o panta cu inclinatie mare daca lasi masina sa "curga " prin forta gravitatiei, iar pe jos ar fi zapada, gheata sau macadam, la prima apasare a franei care ar produce ruperea aderentei ar functiona si ABS`u, la urmatoarele insa nu va mai functiona daca in prealabil nu si`a facut selftest`ul de initializare. Acuma... daca inginerul a mancat kkt mananc si eu. Asa mi s-a spus asa transmit si eu. Ca idee, explicatia lui mi se pare si posibila si logica. |
-------------------- |
|
cp |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
QUOTE(MBZ @ Jul 26 2005, 04:10 PM) respectv la un impact puternic in caz de stationare fara contact, airbagurile vor porni Trebuie sa-l mai intebi pe mecanicul tau daca sar erbegurile astea si daca nu esti in masina. Dar daca esti in masina fara contact cum se detecteaza daca e pusa sau nu e pusa tzentura? ![]() |
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
MBZ |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
nu vrei sa te pun pe tine in legatura cu el?
ca inteleg ca esti mai "popular" si ca masina si ca gen... nu de alta dar sa nu zica ala ca ma dau in diverse, si defapt nu ma intereseaza tampeniile astea ci sa`l invit la o cafea ... si nu este cazul... |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(MBZ @ Jul 26 2005, 03:10 PM) respectv la un impact puternic in caz de stationare fara contact, airbagurile vor porni Ba, da-le dracu'! Vor porni in bejanie, la deal, la vale, unde vor porni ? Sau vor porni sa se invirteasca si nu se vor opri pina nu vor vedea politistul de proximitate ? Ia mai intreaba-l pe amicul tau la ce viteza se declanseaza A/Bag-urile. Iti va spune clar: minim 3 km/h. A, c-ai vazut tu-n filme cum sareau airbagurile la masinile stationate precum sare popcornu' din tigaie, e altceva! Cit despre ABS, si ala intra-n functiune de la minim 10 km/h (la mine intra de la 20 km/h, da' hai, treaca de la mine). Nu stiu ce acceleratie ai tu cind stai pe loc (in afara de aia gravitationala). Eventual sa-mi spui si mie, poate calculez a.i. seara sa ma pun in masina si sa ma culc si dimineata sa ma trezesc in fata biroului. Curata economie de benzina, neicusorule, cu un plin merg 5 ani! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
danielh |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 28 June 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Chiar si daca stationezi exista o acceleratie negativa, echivalenta cu o decelerare. Acceleratia este variatia vitezei. Viteza minima este 0 (stationare), asa ca in mod logic nu poate exista acceleratie negativa cand stationezi. Presupun ca airbagurile sunt declansate de o acceleratie foarte mare, indiferent de sensul ei. In cazul unui impact lateral este clar vorba de acceleratie pozitiva pentru ca in general viteza de deplasare laterala este 0. This post has been edited by danielh: 26 Jul 2005, 17:02 |
-------------------- Megane Sedan 1.6 16V Confort Privilege
|
|
MBZ |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
@marty
1.vor porni a fost un termen nefericit ales de mine..., te satisface vor declansa? 2.legat de ce se intampla la tine, la 3km/h... 10km/h, ne scuzi daca nu suntem familiari cu arhaisme si cu masini devenite deja de epoca, dar daca tot te`ai bagat in discutie, respectivul... inginer, sa nu uitam si sa precizez inca o data INGINER, se referea strict la MEGANE II, si nu la carutele "turbo si finale" aflate in pastorirea ta si cu care altii cowboy au cucerit vestul. Asa cum spunea un nene care chiar a fost pe la scoala, si nu ca sa ciupeasca fetele de pulpe, acceleratia este delta V(variatia vitezei) ori cand stationezi ai viteza 0(nu in termeni universali ca este alta treaba si este alata referinta) si masina oprita este lovita de un alt mobil in miscare, energia potentiala a acestuia se transforma in energie cinetica, forta aplicata de acesta facnd sa iti varieze viteza, de la 0 la x in interval de milisecunde. Daca ai urmari cu interes altceva decat OTV`u, ai vedea ca sunt filme difuzate pe posturi de documentare de televiziune, unde sunt prezentate imagini inregistrate pe autostrazi in cazul unor accidente in lant sau mai precis teste de EuroNCAP. Evident alea sunt cazuri specifice(masinile avand contactul pus) dar unii reusesc sa opreasca, nu lovesc nimic cu fata(botu` masinii... zic botu ca sa intelegi si tu de la iapa aia gestanta ![]() Despre fenomenul asta discutam cand ti s-au ajitat putin umorile intracraniene si ai intrat brusc in fibrilatii, chiar daca stationezi si esti lovit de un alt mobil, airbagurile sunt comandate de acel nenorocit de senzor, pentru ca exista fie accelerare, fie deccelerare. Principii din fizica cunoscute din clasa a IV-a pe care ai absolvit-o si tu de curand ce dreacu.... ![]() Cat despre plinul cu care mergi 5 ani mai reflecteaza, ia si fizica de clasa VII si vezi tu la dinamica fluidelor ca ezista un paragraf care trateaza fenomenul de evaporatie, sublimare, desublimare(adica ce nazbatii face un lichid cand trece in cele 3 forme posibile) asa ca nu te tine 5 ani, decat daca faci si nevoile mici in rezervor... pe langa ca ai ajuns sa durmi p`n masini. PS aia deja nu mai este benzina(sau mai stii?) ca tu ejti un tip rafinat si poate rafinezi ceva... |
-------------------- |
|
vali79m |
![]()
Post
#47
|
![]() No. 620 Group: Members Posts: 509 Joined: 5 April 05 From: Titan-Salajan ![]() |
s-a cam incins starea de spirit pe aici!
![]() se vede ca ti-a placut fizica MBZ ![]() |
--------------------
Clio
Symbol
2005 dci-80 cp
|
|
Marty |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(MBZ @ Jul 26 2005, 08:29 PM) @marty 1.vor porni a fost un termen nefericit ales de mine..., te satisface vor declansa? 2.legat de ce se intampla la tine, la 3km/h... 10km/h, ne scuzi daca nu suntem familiari cu arhaisme si cu masini devenite deja de epoca, dar daca tot te`ai bagat in discutie, respectivul... inginer, sa nu uitam si sa precizez inca o data INGINER, se referea strict la MEGANE II, si nu la carutele "turbo si finale" aflate in pastorirea ta si cu care altii cowboy au cucerit vestul. Asa cum spunea un nene care chiar a fost pe la scoala, si nu ca sa ciupeasca fetele de pulpe, acceleratia este delta V(variatia vitezei) ori cand stationezi ai viteza 0(nu in termeni universali ca este alta treaba si este alata referinta) si masina oprita este lovita de un alt mobil in miscare, energia potentiala a acestuia se transforma in energie cinetica, forta aplicata de acesta facnd sa iti varieze viteza, de la 0 la x in interval de milisecunde. Daca ai urmari cu interes altceva decat OTV`u, ai vedea ca sunt filme difuzate pe posturi de documentare de televiziune, unde sunt prezentate imagini inregistrate pe autostrazi in cazul unor accidente in lant sau mai precis teste de EuroNCAP. Evident alea sunt cazuri specifice(masinile avand contactul pus) dar unii reusesc sa opreasca, nu lovesc nimic cu fata(botu` masinii... zic botu ca sa intelegi si tu de la iapa aia gestanta ![]() Despre fenomenul asta discutam cand ti s-au ajitat putin umorile intracraniene si ai intrat brusc in fibrilatii, chiar daca stationezi si esti lovit de un alt mobil, airbagurile sunt comandate de acel nenorocit de senzor, pentru ca exista fie accelerare, fie deccelerare. Principii din fizica cunoscute din clasa a IV-a pe care ai absolvit-o si tu de curand ce dreacu.... ![]() Cat despre plinul cu care mergi 5 ani mai reflecteaza, ia si fizica de clasa VII si vezi tu la dinamica fluidelor ca ezista un paragraf care trateaza fenomenul de evaporatie, sublimare, desublimare(adica ce nazbatii face un lichid cand trece in cele 3 forme posibile) asa ca nu te tine 5 ani, decat daca faci si nevoile mici in rezervor... pe langa ca ai ajuns sa durmi p`n masini. PS aia deja nu mai este benzina(sau mai stii?) ca tu ejti un tip rafinat si poate rafinezi ceva... Asa, si ? ![]() Bai capcaunule, eu n-am airbag dar am ABS. Eu n-am auzit pina acum de Academia de Studii Ingineresti pentru Megane II, poate exista si nu stiu eu. Ingineria auto e una si aceeasi, asta-i clar! Ca unii fac o specializare in curte la Metav, ca altii fac specializare in curte la APACA, asta e cu totul si cu totul altceva! Repet, intreaba pe onor INGINERUL DE MEGANE II (asa-i scrie-n cartea de munca, pupa-l-as???), dac lui ii functioneaza ABS-ul din momentul in care viteza este 0 absolut, inseamna ca ala ciraie non stop - non sens, nu ? Pentru ca in momentul in care masina sta pe loc (la semafor, sa zicem), roata e ..... BLOCATA. Si computerul de ABS incepe s-o invirta, fiindca aia e menirea lui de computer, sa nu lase roata sa se blocheze. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
murfi |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 ![]() |
QUOTE(raducu68 @ Jul 22 2005, 08:55 AM) Poza 4 e interesanta... ![]() Accident deosebit de violent mai jos (Baneasa, marti, linia tramvaiului 5, viteza de deplasare: cca 140 km/h; 2 morti, 3 raniti) imagine155ua.th.jpg imagine168zi.th.jpg imagine174ga.th.jpg imagine189np.th.jpg imagine201so.th.jpg Ce masina e aia din poza ????????? mai ca as zice ca este un volvo460 da nu-mi prea vine a crede |
-------------------- |
|
caktuss |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
cred ca e un BMW... (de fapt era)
oricum,, rar vezi masina straina ajunsa cu botu` langa portbagaj... |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
MBZ |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
@verisorule, cumatrule, neamule, fratelo Marty
Ba nene ejti cu nervii? Pune dejtu pe ecran si citeste pe litere. Sa`l dau daracu da inginer ca ajungem sa ne omoram pt un ABS cum fac taranii pe un pogon si 3 cilice(zise si prajini). N`auzi vere ca tensiunea aia reziduala ii permite sa declanseze o singura data atunci cand o pui in miscare cumva(impinsa, tractata, gravitatie) fara sa fie nevoie sa pui contactul? O SINGURA DATA. Dupa care sta dracu fara sa faca nimic, pentru ca nu si-a facut acel self-control-test pe care il executa la pornirea motorului. Ai durmit pe gios? Cand ziceai ca pleci la munte ca ejtu surmenat rau vere. Joi sa nu dea dracu sa lipzesti de la cafia ca te bat cu abs`u d t lesin. |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
murfi, BMW E30 (ursulet). Mi multe detalii la: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=368&st=140 (de la postul #150 in jos)
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
galileo |
![]()
Post
#53
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
zice bine mbz cu abs-ul, eu am testat faza asta la munte asta iarna.
pe o rampa inghetata, mi s-a oprit motorul, dar a functionat abs-ul in continuare pana s-a oprit masina pe teren drept. |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
richie |
![]()
Post
#54
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(Edi @ Jul 25 2005, 11:22 PM) Renault-urile sunt intradevar masini f. sigure dar sa fim cinstiti: airbagurile trebuiau sa se declanseze ![]() Iar faza cu nepurtatu centurii=nedeclansarea centurii e valabila pt locul din dreapta.Daca masina merge e normal ca e cineva la volan,nu? ![]() Nu. nu e normal Ideea este ca daca ti se deschide airbag-ul cand nu porti centura, ti-o iei in plina fatza de la o distanta mult mai mica decat daca ai purta-o.....de unde pot rezulta leziuni urate de tot....... Centura te tine relativ lipit de scaun.... De-asta in momentul in care nu porti centura nu ti se declanseaza airbag-ul...indiferent ca esti la volan sau nu. |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
electriczbif |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 23 May 04 From: Cluj ![]() |
Mai frate, doua legende vad ca nu se lasa demistificate:
1. Airbag-urile nu se declanseaza daca n-ai centura pusa. 2. Masinile cu distriburie pe curea nu se pornesc impinse ca "sare distributia de la punct". Uff, cred ca o sa scriu lui Adam Savage si lui Jamie Hyneman (MythBusters) sa se ocupe un pic de probleme ca altfel si peste cinci ani tot asta o sa citesc pe forum... |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2003
|
|
galileo |
![]()
Post
#56
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(electriczbif @ Jul 27 2005, 01:40 PM) Mai frate, doua legende vad ca nu se lasa demistificate: 1. Airbag-urile nu se declanseaza daca n-ai centura pusa. 2. Masinile cu distriburie pe curea nu se pornesc impinse ca "sare distributia de la punct". Uff, cred ca o sa scriu lui Adam Savage si lui Jamie Hyneman (MythBusters) sa se ocupe un pic de probleme ca altfel si peste cinci ani tot asta o sa citesc pe forum... bestiala idee, sper ca n-ai glumit. si on-topic: ia cititi pe aici de airbag, si mai e pe forum si un pdf de la renault in care explica cum e cu astea, dar nu-l mai gasesc |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:54 |