Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Accident, reno vs bora...oare cine a castigat!!!!

MBZ
post 25 Jul 2005, 15:32
Post #31


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




@enageM
airbagurile sunt comandate de un senzor de la deccelerator nu de deformarile specifice


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 25 Jul 2005, 19:29
Post #32


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




QUOTE(galileo @ Jul 25 2005, 02:11 PM)
ce-mi "place"... pe topic de accident, se discuta despre cum sa NU porti centura. misto concluzii... sad.gif

Am dezactivat piuitul dar port centura in 99% din cazuri.
________________
FUEGO TURBO


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-Edi
post 25 Jul 2005, 23:22
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 25 July 05




Renault-urile sunt intradevar masini f. sigure dar sa fim cinstiti: airbagurile trebuiau sa se declanseze mad.gif .Au mai fost cazuri.A fost si la tv cu scriitoru ala.Curios ca tot megane avea. S-a intamplat is la case mai mari:unu cu porshu de-o luna a intrat frontal cu 200 intr-un stalp si nu i s-a deschis airbagu.
Iar faza cu nepurtatu centurii=nedeclansarea centurii e valabila pt locul din dreapta.Daca masina merge e normal ca e cineva la volan,nu? blink.gif


--------------------
Renault Clio 20005
2005 Renault Clio Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 25 Jul 2005, 23:34
Post #34


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Dupa umila mea parere, Bora este mai serios avariata decat se vede in poza, asa cum a zis unul dintre voi, socul initial a fost pe linia lonjeronului, unde se gaseste si airbag-ul, de unde declansarea. Plus ca -simpla supozitie- din poze cred ca recunosc zona si cred ca accidentul s-a intamplat cand Meganele vroia sa vireze stanga iar Bora venea de pe contrasens, una fiind oprita sau abia in miscare si cealalta in mers. Si am vaga impresie ca airbagurile sunt ca ABS-ul, nu functioneaza decat de la 40km/h in sus. Correct me if I'm wrong.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 26 Jul 2005, 05:03
Post #35


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




ABS-ul nu cred ca e influentat neaparat de viteza, remember - iarna 20 la ora prin nameti tongue.gif cand zici ca esti sanie si pui o frana mai brusca, intra abs.

Bafta


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 26 Jul 2005, 06:33
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




QUOTE(Edi @ Jul 26 2005, 12:22 AM)
Renault-urile sunt intradevar masini f. sigure dar sa fim cinstiti: airbagurile trebuiau sa se declanseze mad.gif .Au mai fost cazuri.A fost si la tv cu scriitoru ala.Curios ca tot megane avea. S-a intamplat is la case mai mari:unu cu porshu de-o luna a intrat frontal cu 200 intr-un stalp si nu i s-a deschis airbagu.
Iar faza cu nepurtatu centurii=nedeclansarea centurii e valabila pt locul din dreapta.Daca masina merge e normal ca e cineva la volan,nu? blink.gif

S-a rectificat acea stire cu masina lui Patapievici. Nu erau sarite airbag-urile frontale, dar cele laterale s-au deschis.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geocosma
post 26 Jul 2005, 08:29
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane Estate II.1 - 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 26 Jul 2005, 09:29
Post #38


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(Edi @ Jul 26 2005, 12:22 AM)
Renault-urile sunt intradevar masini f. sigure dar sa fim cinstiti: airbagurile trebuiau sa se declanseze mad.gif .Au mai fost cazuri.A fost si la tv cu scriitoru ala.Curios ca tot megane avea. S-a intamplat is la case mai mari:unu cu porshu de-o luna a intrat frontal cu 200 intr-un stalp si nu i s-a deschis airbagu.
Iar faza cu nepurtatu centurii=nedeclansarea centurii e valabila pt locul din dreapta.Daca masina merge e normal ca e cineva la volan,nu? blink.gif

ia foloseste functia search si o sa afli cum si cand functioneaza airbag-urile la renault.
in plus, la H.R. Patapievici s-a declansat airbag-ul cortina, cu toate ca masina s-a rasturnat si scrie si in manual ca la rasturnare nu se declanseaza intotdeauna airbag-urile (din motive de siguranta, bineinteles)


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enageM
post 26 Jul 2005, 11:46
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 21 October 04
From: cand la BV cand la München




QUOTE(MBZ @ Jul 25 2005, 03:32 PM)
@enageM
airbagurile sunt comandate de un senzor de la deccelerator nu de deformarile specifice

Daca este asa atunci airbag-urile nu ar trebui sa se deschida la impact atunci cand stationezi?!.... Adevarat?


--------------------
Renault Megane II Sedan 2004, 1.6 16V
Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cp
post 26 Jul 2005, 14:59
Post #40


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 79
Joined: 24 September 04




QUOTE(enageM @ Jul 26 2005, 12:46 PM)
Daca este asa atunci airbag-urile nu ar trebui sa se deschida la impact atunci cand stationezi?!.... Adevarat?

Chiar si daca stationezi exista o acceleratie negativa, echivalenta cu o decelerare. Acuma probabil o sa raspunzi ca "dar daca stationezi si nu ai pus contactul ?". biggrin.gif


--------------------
Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 26 Jul 2005, 15:10
Post #41


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




QUOTE(cp @ Jul 26 2005, 02:59 PM)
Chiar si daca stationezi exista o acceleratie negativa, echivalenta cu o decelerare. Acuma probabil o sa raspunzi ca "dar daca stationezi si nu ai pus contactul ?".  biggrin.gif

si daca intreaba ce? si`ntrebarea`i vorba...
Raspunsul este cam asa, din cate mi s-a declarat textual de catre ing d service care efectuaeaza testarea sistemului.
ABS si AIRBAG functioneaza independent de sistemul electric al masinii in sensul ca in circuitele specifice de comanda si control ale sistemelor ramane un curent rezidual permanent care pot declansa sistemele indiferent de contact.
In speta se pare ca ele functioneaza indiferent sau nu daca este pus contactul, o singura data( testul d initializare la punerea contactului le tine in asteptare pentru functionarea permanenta) respectv la un impact puternic in caz de stationare fara contact, airbagurile vor porni, si la fel, fara contact pe o panta cu inclinatie mare daca lasi masina sa "curga " prin forta gravitatiei, iar pe jos ar fi zapada, gheata sau macadam, la prima apasare a franei care ar produce ruperea aderentei ar functiona si ABS`u, la urmatoarele insa nu va mai functiona daca in prealabil nu si`a facut selftest`ul de initializare.
Acuma... daca inginerul a mancat kkt mananc si eu.
Asa mi s-a spus asa transmit si eu.
Ca idee, explicatia lui mi se pare si posibila si logica.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cp
post 26 Jul 2005, 15:18
Post #42


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 79
Joined: 24 September 04




QUOTE(MBZ @ Jul 26 2005, 04:10 PM)
respectv la un impact puternic in caz de stationare fara contact, airbagurile vor porni

Trebuie sa-l mai intebi pe mecanicul tau daca sar erbegurile astea si daca nu esti in masina. Dar daca esti in masina fara contact cum se detecteaza daca e pusa sau nu e pusa tzentura? wink.gif


--------------------
Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 26 Jul 2005, 16:44
Post #43


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




nu vrei sa te pun pe tine in legatura cu el?
ca inteleg ca esti mai "popular" si ca masina si ca gen... nu de alta dar sa nu zica ala ca ma dau in diverse, si defapt nu ma intereseaza tampeniile astea ci sa`l invit la o cafea ... si nu este cazul...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 26 Jul 2005, 16:58
Post #44


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(MBZ @ Jul 26 2005, 03:10 PM)
respectv la un impact puternic in caz de stationare fara contact, airbagurile vor porni

Ba, da-le dracu'! Vor porni in bejanie, la deal, la vale, unde vor porni ? Sau vor porni sa se invirteasca si nu se vor opri pina nu vor vedea politistul de proximitate ? Ia mai intreaba-l pe amicul tau la ce viteza se declanseaza A/Bag-urile. Iti va spune clar: minim 3 km/h.
A, c-ai vazut tu-n filme cum sareau airbagurile la masinile stationate precum sare popcornu' din tigaie, e altceva!
Cit despre ABS, si ala intra-n functiune de la minim 10 km/h (la mine intra de la 20 km/h, da' hai, treaca de la mine). Nu stiu ce acceleratie ai tu cind stai pe loc (in afara de aia gravitationala). Eventual sa-mi spui si mie, poate calculez a.i. seara sa ma pun in masina si sa ma culc si dimineata sa ma trezesc in fata biroului. Curata economie de benzina, neicusorule, cu un plin merg 5 ani!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielh
post 26 Jul 2005, 17:01
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 28 June 04
From: Bucuresti




QUOTE
Chiar si daca stationezi exista o acceleratie negativa, echivalenta cu o decelerare.


Acceleratia este variatia vitezei. Viteza minima este 0 (stationare), asa ca in mod logic nu poate exista acceleratie negativa cand stationezi. Presupun ca airbagurile sunt declansate de o acceleratie foarte mare, indiferent de sensul ei.

In cazul unui impact lateral este clar vorba de acceleratie pozitiva pentru ca in general viteza de deplasare laterala este 0.

This post has been edited by danielh: 26 Jul 2005, 17:02


--------------------
Megane Sedan 1.6 16V Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 26 Jul 2005, 20:29
Post #46


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




@marty
1.vor porni a fost un termen nefericit ales de mine..., te satisface vor declansa?
2.legat de ce se intampla la tine, la 3km/h... 10km/h, ne scuzi daca nu suntem familiari cu arhaisme si cu masini devenite deja de epoca, dar daca tot te`ai bagat in discutie, respectivul... inginer, sa nu uitam si sa precizez inca o data INGINER, se referea strict la MEGANE II, si nu la carutele "turbo si finale" aflate in pastorirea ta si cu care altii cowboy au cucerit vestul.
Asa cum spunea un nene care chiar a fost pe la scoala, si nu ca sa ciupeasca fetele de pulpe, acceleratia este delta V(variatia vitezei) ori cand stationezi ai viteza 0(nu in termeni universali ca este alta treaba si este alata referinta) si masina oprita este lovita de un alt mobil in miscare, energia potentiala a acestuia se transforma in energie cinetica, forta aplicata de acesta facnd sa iti varieze viteza, de la 0 la x in interval de milisecunde.
Daca ai urmari cu interes altceva decat OTV`u, ai vedea ca sunt filme difuzate pe posturi de documentare de televiziune, unde sunt prezentate imagini inregistrate pe autostrazi in cazul unor accidente in lant sau mai precis teste de EuroNCAP.
Evident alea sunt cazuri specifice(masinile avand contactul pus) dar unii reusesc sa opreasca, nu lovesc nimic cu fata(botu` masinii... zic botu ca sa intelegi si tu de la iapa aia gestanta tongue.gif ), reusesc sa opreasca la viteza 0 inainte de impact, in schimb sunt loviti violent din spate de cei care vin si nu reusesc sa opreasca la timp, in cazul accidentelor pe autostrada, iar la testele de siguranta este lovit vehicolul cu un tampon(berbec) care imita chiar acel mobil TETA aflat in miscare cand tu esti in stationare. Stii ce se intampla? Ei bine, DECLANSEAZA(PornesC) airbagurile, si nu altele de aiurea fara exceptie, ci primele chiar cele frontale.
Despre fenomenul asta discutam cand ti s-au ajitat putin umorile intracraniene si ai intrat brusc in fibrilatii, chiar daca stationezi si esti lovit de un alt mobil, airbagurile sunt comandate de acel nenorocit de senzor, pentru ca exista fie accelerare, fie deccelerare. Principii din fizica cunoscute din clasa a IV-a pe care ai absolvit-o si tu de curand ce dreacu.... ph34r.gif
Cat despre plinul cu care mergi 5 ani mai reflecteaza, ia si fizica de clasa VII si vezi tu la dinamica fluidelor ca ezista un paragraf care trateaza fenomenul de evaporatie, sublimare, desublimare(adica ce nazbatii face un lichid cand trece in cele 3 forme posibile) asa ca nu te tine 5 ani, decat daca faci si nevoile mici in rezervor... pe langa ca ai ajuns sa durmi p`n masini.
PS aia deja nu mai este benzina(sau mai stii?) ca tu ejti un tip rafinat si poate rafinezi ceva...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali79m
post 26 Jul 2005, 22:35
Post #47


No. 620


Group: Members
Posts: 509
Joined: 5 April 05
From: Titan-Salajan




s-a cam incins starea de spirit pe aici! wink.gif
se vede ca ti-a placut fizica MBZ smile.gif


--------------------
Clio Symbol 2005 dci-80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 26 Jul 2005, 22:52
Post #48


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(MBZ @ Jul 26 2005, 08:29 PM)
@marty
1.vor porni a fost un termen nefericit ales de mine..., te satisface vor declansa?
2.legat de ce se intampla la tine, la 3km/h... 10km/h, ne scuzi daca nu suntem familiari cu arhaisme si cu masini devenite deja de epoca, dar daca tot te`ai bagat in discutie, respectivul... inginer, sa nu uitam si sa precizez inca o data INGINER, se referea strict la MEGANE II, si nu la carutele "turbo si finale" aflate in pastorirea ta si cu care altii cowboy au cucerit vestul.
Asa cum spunea un nene care chiar a fost pe la scoala, si nu ca sa ciupeasca fetele de pulpe, acceleratia este delta V(variatia vitezei) ori cand stationezi ai viteza 0(nu in termeni universali ca este alta treaba si este alata referinta) si masina oprita este lovita de un alt mobil in miscare,  energia potentiala a acestuia se transforma in energie cinetica, forta aplicata de acesta facnd sa iti varieze viteza, de la 0 la x in interval de milisecunde.
Daca ai urmari cu interes altceva decat OTV`u, ai vedea ca sunt filme difuzate pe posturi de documentare de televiziune, unde sunt prezentate imagini inregistrate pe autostrazi in cazul unor accidente in lant sau mai precis teste de EuroNCAP.
Evident alea sunt cazuri specifice(masinile avand contactul pus) dar unii reusesc sa opreasca, nu lovesc nimic cu fata(botu` masinii... zic botu ca sa intelegi si tu de la iapa aia gestanta tongue.gif ), reusesc sa opreasca la viteza 0 inainte de impact, in schimb sunt loviti violent din spate de cei care vin si nu reusesc sa opreasca la timp, in cazul accidentelor pe autostrada, iar la testele de siguranta este lovit vehicolul cu un tampon(berbec) care imita chiar acel mobil TETA aflat in miscare cand tu esti in stationare. Stii ce se intampla? Ei bine, DECLANSEAZA(PornesC) airbagurile, si nu altele de aiurea fara exceptie, ci primele chiar cele frontale.
Despre fenomenul asta discutam cand ti s-au ajitat putin umorile intracraniene si ai intrat brusc in fibrilatii, chiar daca stationezi si esti lovit de un alt mobil, airbagurile sunt comandate de acel nenorocit de senzor, pentru ca exista fie accelerare, fie deccelerare. Principii din fizica cunoscute din clasa a IV-a pe care ai absolvit-o si tu de curand ce dreacu....  ph34r.gif
Cat despre plinul cu care mergi 5 ani mai reflecteaza, ia si fizica de clasa VII si vezi tu la dinamica fluidelor ca ezista un paragraf care trateaza fenomenul de evaporatie, sublimare, desublimare(adica ce nazbatii face un lichid cand trece in cele 3 forme posibile) asa ca nu te tine 5 ani, decat daca faci si nevoile mici in rezervor... pe langa ca ai ajuns sa durmi p`n masini.
PS aia deja nu mai este benzina(sau mai stii?) ca tu ejti un tip rafinat si poate rafinezi ceva...

Asa, si ? biggrin.gif

Bai capcaunule, eu n-am airbag dar am ABS. Eu n-am auzit pina acum de Academia de Studii Ingineresti pentru Megane II, poate exista si nu stiu eu. Ingineria auto e una si aceeasi, asta-i clar! Ca unii fac o specializare in curte la Metav, ca altii fac specializare in curte la APACA, asta e cu totul si cu totul altceva! Repet, intreaba pe onor INGINERUL DE MEGANE II (asa-i scrie-n cartea de munca, pupa-l-as???), dac lui ii functioneaza ABS-ul din momentul in care viteza este 0 absolut, inseamna ca ala ciraie non stop - non sens, nu ? Pentru ca in momentul in care masina sta pe loc (la semafor, sa zicem), roata e ..... BLOCATA. Si computerul de ABS incepe s-o invirta, fiindca aia e menirea lui de computer, sa nu lase roata sa se blocheze.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murfi
post 26 Jul 2005, 23:01
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 668
Joined: 31 May 04




QUOTE(raducu68 @ Jul 22 2005, 08:55 AM)
Poza 4 e interesanta...  dry.gif

Accident deosebit de violent mai jos (Baneasa, marti, linia tramvaiului 5, viteza de deplasare: cca 140 km/h; 2 morti, 3 raniti)

imagine155ua.th.jpg imagine168zi.th.jpg imagine174ga.th.jpg imagine189np.th.jpg imagine201so.th.jpg

Ce masina e aia din poza ????????? mai ca as zice ca este un volvo460 da nu-mi prea vine a crede


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 26 Jul 2005, 23:13
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




cred ca e un BMW... (de fapt era)
oricum,, rar vezi masina straina ajunsa cu botu` langa portbagaj...


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16v 05-2005 - numar cu gaura
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 27 Jul 2005, 07:23
Post #51


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




@verisorule, cumatrule, neamule, fratelo Marty
Ba nene ejti cu nervii?
Pune dejtu pe ecran si citeste pe litere.
Sa`l dau daracu da inginer ca ajungem sa ne omoram pt un ABS cum fac taranii pe un pogon si 3 cilice(zise si prajini).
N`auzi vere ca tensiunea aia reziduala ii permite sa declanseze o singura data atunci cand o pui in miscare cumva(impinsa, tractata, gravitatie) fara sa fie nevoie sa pui contactul? O SINGURA DATA. Dupa care sta dracu fara sa faca nimic, pentru ca nu si-a facut acel self-control-test pe care il executa la pornirea motorului. Ai durmit pe gios? Cand ziceai ca pleci la munte ca ejtu surmenat rau vere. Joi sa nu dea dracu sa lipzesti de la cafia ca te bat cu abs`u d t lesin.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 Jul 2005, 10:29
Post #52


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




murfi, BMW E30 (ursulet). Mi multe detalii la: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=368&st=140 (de la postul #150 in jos)


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 27 Jul 2005, 10:44
Post #53


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




zice bine mbz cu abs-ul, eu am testat faza asta la munte asta iarna.
pe o rampa inghetata, mi s-a oprit motorul, dar a functionat abs-ul in continuare pana s-a oprit masina pe teren drept.


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 27 Jul 2005, 11:20
Post #54


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(Edi @ Jul 25 2005, 11:22 PM)
Renault-urile sunt intradevar masini f. sigure dar sa fim cinstiti: airbagurile trebuiau sa se declanseze mad.gif .Au mai fost cazuri.A fost si la tv cu scriitoru ala.Curios ca tot megane avea. S-a intamplat is la case mai mari:unu cu porshu de-o luna a intrat frontal cu 200 intr-un stalp si nu i s-a deschis airbagu.
Iar faza cu nepurtatu centurii=nedeclansarea centurii e valabila pt locul din dreapta.Daca masina merge e normal ca e cineva la volan,nu? blink.gif

Nu. nu e normal

Ideea este ca daca ti se deschide airbag-ul cand nu porti centura, ti-o iei in plina fatza de la o distanta mult mai mica decat daca ai purta-o.....de unde pot rezulta leziuni urate de tot.......
Centura te tine relativ lipit de scaun....

De-asta in momentul in care nu porti centura nu ti se declanseaza airbag-ul...indiferent ca esti la volan sau nu.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electriczbif
post 27 Jul 2005, 12:40
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 23 May 04
From: Cluj




Mai frate, doua legende vad ca nu se lasa demistificate:
1. Airbag-urile nu se declanseaza daca n-ai centura pusa.
2. Masinile cu distriburie pe curea nu se pornesc impinse ca "sare distributia de la punct".
Uff, cred ca o sa scriu lui Adam Savage si lui Jamie Hyneman (MythBusters) sa se ocupe un pic de probleme ca altfel si peste cinci ani tot asta o sa citesc pe forum...


--------------------
Renault Megane II Sedan 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 27 Jul 2005, 13:51
Post #56


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(electriczbif @ Jul 27 2005, 01:40 PM)
Mai frate, doua legende vad ca nu se lasa demistificate:
1. Airbag-urile nu se declanseaza daca n-ai centura pusa.
2. Masinile cu distriburie pe curea nu se pornesc impinse ca "sare distributia de la punct".
Uff, cred ca o sa scriu lui Adam Savage si lui Jamie Hyneman (MythBusters) sa se ocupe un pic de probleme ca altfel si peste cinci ani tot asta o sa citesc pe forum...

bestiala idee, sper ca n-ai glumit.
si on-topic: ia cititi pe aici de airbag, si mai e pe forum si un pdf de la renault in care explica cum e cu astea, dar nu-l mai gasesc


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 10:54
Dacia