Benzina Sau Diesel ..., ce aveti ?
![]() ![]() ![]() |
Benzina Sau Diesel ..., ce aveti ?
padre |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|||
AlexV |
![]()
Post
#32
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
uni chiar nu invata din trecut. in fine.
la primul semn de certuri pe acest thread, fara nici un fel de discutii este sters. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
flotl |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
QUOTE(padre @ Jul 22 2005, 01:47 PM) Diferente in favoarea cui? A motorinei sau a benzinei? Oricum nu stiu sigur daca se poate generaliza dar in anumite tari motorina e mai scumpa decat benzina (ex. Marea Britanie, acum vreo cativa ani). Motorina era mai ieftina. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#34
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cu tot respectul cuvenit ... aici pretul benzinei sau calitatea masinilor nu conteaza deloc ... conteaza doar numarul de masini pe benzina si numarul de masini diesel si cu alte surse de alimentare ... nu prea conteza cine le are de unde le-a luat si daca una e mai buna decat cealalta ...
QUOTE Diferente in favoarea cui? A motorinei sau a benzinei? e vorba despre numarul de automobile pe benzina sau motorina ... nu altceva ... doar atatmersi ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#35
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu mai are nimeni vreo trei masini pe benzina
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
padre |
![]()
Post
#36
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu inteleg de ce sa nu fie agreate intrebari de genul "care era mai scumpa, motorina sau benzina? ". Nu e cearta, nu zice nimeni ca e mai buna motorina decat benzina, nici invers, etc.
Plus ca suntem la cafenea asa ca nu vad de ce nu am purta discutia si prin off-topic, ca doar d-aia a fost facuta cafeneaua, dle admin. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
AlexV |
![]()
Post
#37
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
padre, a mai fost un astfel de topic care a ajuns un fel de chat. intr-o zi avea aproape 100 de pagini. era postu si minutu. chatul nu este permis nici la cafenea.
problema asta diesel vs. benzina e clara. nu stiu ce trebuie sa dezbatem. mergi mult cu masina iei diesel, mergi putin - benzina. iti place diesel si mergi putin - iei diesel. iti place benzina si mergi foarte mult, iei benzina. benzinarii incearca sa ii convinga pe dieselisti si invers ca alegerea lor e mai buna. cat despre topic eu am 3 benzine si un diesel. 2 benzine si un diesel au fost luate in functie de nr de km ce ii vor parcurge. 1 a fost luata pe considerentul ca trebuie sa fie benzina. :-D |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#38
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AlexV @ Jul 23 2005, 12:07 PM) padre, a mai fost un astfel de topic care a ajuns un fel de chat. intr-o zi avea aproape 100 de pagini. era postu si minutu. Daaa, a fost un topic antologic... ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
padre |
![]()
Post
#39
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eeeh si topicul ala a fost facut special pentru caterinca, asa cum se vedea si din titlul sau. Intr-adevar, era aproape un chat, dar a fost o perioada super frumoasa, mie chiar mi-a placut si m-a facut sa ma apropii mai mult de forum. Si pana la urma cred ca a fost o idee f buna: cat a fost agreat a functionat ca un chat. Cand i s-a pierdut umorul si utilitatea s-a sters si gata, asta a fost, a disparut.
Ca sa raspund si eu complet la topic, luand in calcul intreg "parcul auto", adica personale si pe firma avem 3 benzinare si 2 tractoare. Singura masina care a fost cumparata cu "alegerea" tipului de carburant a fost Megane-ul meu, am vrut in mod expres sa fie diesel ca sa merg f mult in oras, in aglomeratie si sa fac drumuri Bucuresti-Breaza cat mai rapid si mai ieftin. Restul... asa erau la vremea respectiva si s-au cumparat pe benzina pt. ca nu existau altfel (ex: Dacia break, Kia Sportage). Acum am fi vrut sa fie pe motorina, pentru ca, cel putin din pdv economic e mai important sa circuli cat mai ieftin decat sa circuli cu viteza. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#40
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
S-au terminat benzinele ???
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
laur_dci |
![]()
Post
#41
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 21 April 05 ![]() |
conduce motorina
eu am luat diesel ca imi place dar am reusit sa scot un consum bunut pe un megane benzina 1.6, daca vrei poti sa mergi econom cu ambele interesant ar fi sa vedem intre motorine cati le-au luat de placere si cati de economie |
--------------------
Clio Bicorp
1.5dci 80cp
extreme 2005 clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#42
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
QUOTE(laur_dci @ Jul 27 2005, 12:34 AM) conduce motorina interesant ar fi sa vedem intre motorine cati le-au luat de placere si cati de economie nu nu e egalitate iarasi ![]() da ar fi interesant si asa ceva ... |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
richie |
![]()
Post
#43
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Daca tot a ajuns discutia in acest punct si eu am luat diesel din placere.......
Imi place mai mult cuplul decat turatia...... Nu-s chiar Shumacher, sa iubesc sprintul la liniute si altele....in schimb imi place sa nu ma prea intereseze ca am masina plina ochi cu oameni si bagaje.....(iar asta se intampla destul de des) mai ales cu mersul pe la munte, cu urcusuri dese..... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
dorin00 |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 12 May 05 ![]() |
Ia uite dom-le ce egalitate! Microscopica!
Eu am luat dizel pentru urmatoarele motive: 43.86% din placere 43.86% pentru economie ![]() |
--------------------
Renault Clio
Symbol dCI
2004 Expression Viata e scurta. Nu o putem lungi. Trebuie s-o facem lata.
|
|
Liviu |
![]()
Post
#45
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
nu vad relevanta unui asemenea topic.
Trebuie sa vada fiecare avantajele si dezavantajele fiecarui tip de motor (dpdv al combustibiluilui). Iata cateva puncte (caracteristici comparatic cu celalt tip): DIESEL: - galagios - mai scump de intretinut - cuplu mai bun la turatii joase - randament mai bun (economie de combustibil) - masina in general cu reprize de accelerare lente - pret ridicat datorita materialelor necesare pentru a obtine o fiabilitate buna. - mai sensibil la combustibil de calitate indoielnica - greutate mai mare (a motorului) ceea ce duce la mutarea centrului de greutate al masinii mai spre fata BENZINA: - mai "vioi" - mai ieftin de intretinut - mai putin fiabil - mai silentios - mai gurmand (randament mai mic) - se incalzeste mai repede iarna - reprize de accelerare rapide Si listele ar putea fi mult mai lungi dar ma opresc aici. Eu personal am ales benzinar din motiv de pret. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
richie |
![]()
Post
#46
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
liviu@: cuplu mai bun la turatii joase
Vroiai sa spui ...cuplu dublu.....fata de cel al benzinarului...... E adevarat, un diesel e mai scump de intretinut.....de-asta nici nu m-am gandit la avantaje/dezavantaje financiare cand l-am ales. M-a atras cuplul si faptul ca pot merge cu o treapta...(a 3-a de exemplu) pe o plaja foarte mare de viteza......fara sa fiu nevoit sa schimb. Referitor la reprize mai bune de sprint.......poate doar la plecarea de pe loc..... Vezi datele tehnice ale furnizorului la un 1.9dCi si 1.6 16v..... Iar cand e vorba de o masina incarcata dupa cum spuneam in postul anterior.....tare mi-e ca un dCI bate un 1.6 la sprint....fara prea mari probleme |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#47
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Cum adica, "mai putin fiabil"?
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#48
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Va rog nu va certati ... si/sau nu creati o polemica benzina vs. diesel ca AlexV va sterge topic-ul ... multumesc
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
richie |
![]()
Post
#49
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Pai nu ne certam....nici nu polemizam.....doar ne expunem parerile....in contradictoriu.....
Hmm.....parca asta se chema polemica....?! ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
Liviu |
![]()
Post
#50
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
@raducu: un benzinar se stie ca "duce" cca 200.000 Km. Ei bine, un diesel are o viata medie de cca 300.000 Km ...
Eu cel putin asa stiu, dar, poate vorbesc prostii (nu va sfiiti sa "dati la cap" daca o iau in balarii). @richelieu: eu ma refeream (la faza cu motoarele, etc) la motoare comparabile dpdv al capacitatii cilindrice ... asa stiu si eu ca un 1.9 dci e mai "smecher" decat un 1.6 16v ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#51
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liviu @ Jul 27 2005, 03:29 PM) @raducu: un benzinar se stie ca "duce" cca 200.000 Km. Ei bine, un diesel are o viata medie de cca 300.000 Km ... Ahaa, m-am prins, ai vrut sa spui ca este mai durabil. Fiabilitatea se refera la probabilitatea de defectare Ăźntr-un anumit interval de timp. |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
sorin |
![]()
Post
#52
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
QUOTE(Liviu @ Jul 27 2005, 12:16 PM) nu vad relevanta unui asemenea topic. Trebuie sa vada fiecare avantajele si dezavantajele fiecarui tip de motor (dpdv al combustibiluilui). Iata cateva puncte (caracteristici comparatic cu celalt tip): DIESEL: - galagios - mai scump de intretinut - cuplu mai bun la turatii joase - randament mai bun (economie de combustibil) - masina in general cu reprize de accelerare lente - pret ridicat datorita materialelor necesare pentru a obtine o fiabilitate buna. - mai sensibil la combustibil de calitate indoielnica - greutate mai mare (a motorului) ceea ce duce la mutarea centrului de greutate al masinii mai spre fata BENZINA: - mai "vioi" - mai ieftin de intretinut - mai putin fiabil - mai silentios - mai gurmand (randament mai mic) - se incalzeste mai repede iarna - reprize de accelerare rapide Si listele ar putea fi mult mai lungi dar ma opresc aici. Eu personal am ales benzinar din motiv de pret. In topicurile otto vs.diesel cei mai enervanti sunt cei care vorbesc in necunostinta de cauza sau din auzite si am eu o vaga banuiala ca aceeia sunt majoritatea de aceea as ruga acesti oameni sa fie sinceri si cinstiti cu ei insine si sa nu se mai bage doar asa pentru a influenta si a impresiona pe altii. Ce galagios?asta era acum 20 de ani!Ce reprize de acceleratii lente?ai condus vreodata un 1,9dCi?Un benzinar nu se incalzeste mai repede iarna.De ce?Si la ce te referi la motor sau la habitaclu?Motorul meu 1,9dCi ajunge la 90grade in primul kilometru de la plecare daca vreau si afara sa fie -10 grade.Nustiu daca ai auzit de electrozii care preincalzesc uleiul motor in functie de cerintele ECU pana motorul atinge temperatura optima de functionare? Eu nu intru la nici o discutie despre motoarele pe benzina pentru ca pur si simplu nu ma intereseaza si nici nu stiu cu ce se mananca. Astia cu masinile vioaie dati o tura prin Germania pe autostrada unde majoritatea sunt TDI,CDI sau TDCI,nu veti face fatza.Eu am ales diesel din motive de pret,fac prea multi kilometri.Nu am nimic personal cu nimeni ![]() ![]() ________________ FUEGO TURBO |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
Liviu |
![]()
Post
#53
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
1. nu trebuia sa citezi tot mesajul meu.
2. Nu ai de unde sa stii daca eu "vorbesc in necunostinta de cauza". 3. Vrei sau nu, dieselul este mai galagios (ca motor) decat un motor similar pe benzina. Nu comparam 1.9 dci cu 5.7L V8 pe benzina. Pentru informatia ta proprie si personala am condus cam toate modelele de motorizare de la megane tocmai pentru a-mi face o idee asupra lucrului care il cumpar. Cel mai mult mi-a placut 1.9dci-ul .. dar e PREA SCUMP pentru ce ofera. Dupa calculele mele, cu diferenta de bani pot merge linnistit cateva zeci de mii de Km cu benzinarul meu. Ce sa-i faci .. "de unde nu-i, nici D-zeu nu cere". Cat despre "astia, cu masinile vioaie", nu cred ca trebuie sa ma duc in Germania sa vad ce e la ei pe autostrada .. stii de ce ? pentru ca eu traiesc in ROMANIA .. de aceea. Asa as putea sa iti recomand si tie sa te plimbi prin USA pe autostrazi sa imi spui cate dieseluri vezi ![]() Si ca sa trecem putin si ON-TOPIC (sa nu ma auto cenzurez): Unde vezi tu in lista mea (citata de tine in totalitate) ca sunt partinitor dieselului sau benzinarului ? Eu am incercat sa enumar niste concluzii PERSONALE care le-am tras dupa ce am trecut prin diferite experiente REALE (NU DIN AUZITE). Data viitoare, iti promit un WARN daca te mai incingi in halul asta pornind de la o discutie normala, zic eu. Bafta multa cu 1.9 DCI-ul tau .... |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
coocky |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
Chiar are importanta care e mai tare? Care e mai rapid?
care pleaca mai repede de pe loc? Sunt de acord cu Liviu si mie mi-a placut f mult 1.9 dci, dar nu am crezut ca merita cei 3000 de Euro in plus... Asta este pana la urma e o chestiune de alegere, de optiune personala. Tot ce poti face este condu cat mai multe si vezi carre iti place. asta este un miput pe care il pui in ecuatie cu alte considerente personale... si tot asa... deci sunt prea multe necunoscute pentru fiecare in parte pentru ca cineva sa poata spune ia-ti asta ca asta e mai buna... Sper ca nu am luat-o pe aratura... Eu inainte de MII am avut un diesel, mi-a placut la nebunie dar am preferat totusi benzina... si sunt multumit. |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
sorin |
![]()
Post
#55
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
De ce am ales eu diesel?:
1.Pentru ca benzina este mai scumpa decat dieselul 2.Pentru ca daca as conduce o masina pe benzina asa cum conduc dieselul as avea un consum cu 4-5 litri mai mare 3.Pentru ca vreau sa aud si sa simt puterea motorului de la 1500 si nu de la 5000rpm 4.Pentru ca este mai fiabil in timp(asta depinde si de proprietar) 5.Pentru ca are reprize de acceleratie mult mai bune fara sa retrogradezi viteza 6.Pentru ca vreau sa urc dealul cu aceeasi viteza cu care il cobor Cam astea sunt criteriile mele fara sa punem la socoteala ca il folosesc si ca tractor(am remorca). ________________ FUEGO TURBO |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
venom |
![]()
Post
#56
|
Membru Group: Banned Posts: 186 Joined: 28 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorin @ Jul 27 2005, 05:25 PM) In topicurile otto vs.diesel cei mai enervanti sunt cei care vorbesc in necunostinta de cauza sau din auzite si am eu o vaga banuiala ca aceeia sunt majoritatea de aceea as ruga acesti oameni sa fie sinceri si cinstiti cu ei insine si sa nu se mai bage doar asa pentru a influenta si a impresiona pe altii. .............................. Astia cu masinile vioaie dati o tura prin Germania pe autostrada unde majoritatea sunt TDI,CDI sau TDCI,nu veti face fatza. Dupa cate vad esti foarte patimas cand vine vorba despre dizal. ![]() ![]() |
-------------------- >>>>>speed is the essence! >>>>>
Clio Simbol 1.4 16v full dec.2004 |
|
richie |
![]()
Post
#57
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
@liviu: ai si tu dreptate, am si eu....stii tu...."jumatate tu, jumatate eu"
Eu ma refeream la motoare cu putere comparabila si cu o diferenta de capacitate cilindrica relativ mica ..... E adevarat, la diferenta asta de capacitate, nu poti scoate cuplu comparabil. |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
richie |
![]()
Post
#58
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Posibilitatea de a schimba mai rar treptele are o gramada de avantaje.....in cazul meu de exemplu, ma duc cate 500 km fara sa opresc....si uite asa....mai am in mana ...un sandwich sau un pahar cu cafea....cel mai des o tigara sau telefonul mobil cand mi se descarca bluetooth-ul......si uite asa....stau intr-a patra in spatele camionului cu 70 la ora....dau talpa....depasesc.....mananc....etc
|
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Ceea ce faci tu e multitasking Richelieu nu ...diesel
![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
enageM |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
QUOTE(richelieu @ Jul 27 2005, 01:26 PM) Vroiai sa spui ...cuplu dublu.....fata de cel al benzinarului...... E adevarat, un diesel e mai scump de intretinut.....de-asta nici nu m-am gandit la avantaje/dezavantaje financiare cand l-am ales. M-a atras cuplul si faptul ca pot merge cu o treapta...(a 3-a de exemplu) pe o plaja foarte mare de viteza......fara sa fiu nevoit sa schimb. Referitor la reprize mai bune de sprint.......poate doar la plecarea de pe loc..... Vezi datele tehnice ale furnizorului la un 1.9dCi si 1.6 16v..... Iar cand e vorba de o masina incarcata dupa cum spuneam in postul anterior.....tare mi-e ca un dCI bate un 1.6 la sprint....fara prea mari probleme O comparatie corecta este 1,5dci cu 1,6 16V si 1,9dci cu 2.0 16V. Atunci lucrurile nu mai stau la fel. Si mie imi place viteza a 3-a la benzina... de la 30 la 90 km/h... Eu inca astept primul diesel WRC...!!! si nu stiu de ce nu mai vine odata... ![]() |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th August 2025 - 13:26 |