Suspensii MEGAN II Bicorp 1.9 dci
![]() ![]() ![]() |
Suspensii MEGAN II Bicorp 1.9 dci
PitiKs |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
...Roadrunner... |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Am mai auit plingeri cu privire la comportamentul ciudat al suspensiei spate, insa tot la un 1.9dci. La a mea, nu am nimic de obiectat cu privire la acest lucru. S-ar putea sa fie o problema datorata greutatii mult prea mari pe puntea fata ... zic si eu ...
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
sorin |
![]()
Post
#3
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
No problem la Estate cu 1.9dci si cred ca e acelasi sasiu cu sedanul.Nu?
___________________________________________ Megane II Estate 1.9dci Aut.Conf. Albastru Otoman |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
Marty |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE Am mai auit plingeri cu privire la comportamentul ciudat al suspensiei spate, insa tot la un 1.9dci. La a mea, nu am nimic de obiectat cu privire la acest lucru. S-ar putea sa fie o problema datorata greutatii mult prea mari pe puntea fata ... zic si eu ... Ai auzit de la mine si era vorba tot de Meganeul lui Pitikus Esensis ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
vladus |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
eu zic ca ar trebui sa verifici amortizoarele, am un prieten caruia i-au picat dupa 1500km si masina topaia la fel ca a ta si nici nu prea mai statea in curbe pe piatra cubica mai ales (viteza moderata, nu va ganditi ca intra in curba cu 80).
|
--------------------
Renault
Megane2
2004 Dinamique Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Topaiala si senzatia de instabilitate vin de obicei de la amortizoare. Fordul meu l-am cumparat cu trei amortizoare la 70% si unul la 51% si topaia ingrozitor. Cum le-am schimbat, parca a devenit alta masina.
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
bogdan20 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 1 August 04 From: Iasi ![]() |
problema ta poate fi intradevar de la amortizoare, insa ce vroiam eu sa zic este ca masinile cele mai stabile sunt in ordine brekurile,berlinele si in cele din urma hachbackurile.Oricum ai putea intai sa vezi daca ai rotile bine echilibrate.
|
--------------------
Honda Accord
ES
- IS 01 DOR
2007
|
|
Trumansky |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 February 05 ![]() |
A fost de la amortizoare. Avea un amortizor rupt...se pare ca asa i-a venit masina.
|
-------------------- |
|
cipman |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Saptamana trecuta, stand la semafor, am observat la doua Bicorpuri ca rotile din spate se ridica neasteptat de mult de pe sosea la trecerile peste denivelari (era vorba de o sina de tramvai). In zilele urmatoare am incercat sa fiu mai atent si la alte Megane-uri II. Surprinzator, la toate cele care pareau mai obosite sau mai vechi de un an, am remarcat acelasi lucru: amortizoare spate foarte uzate. Am stat cu ochii chiar si pe un Estate mai circulat: acelasi lucru.
Mi-am zis ca poate asa o fi si la mine dar nu-mi dau eu seama. Am facut schimb de masini cu altcineva si l-am pus s-o ia prin toate gropile (alea mai mici ![]() In orice caz mi-am propus s-o duc din 10 mii in 10 mii de km la cate un test de amortizoare. Unul chiar inainte de limita de garantie de 20.000 km. Numai ca daca se constata ca trebuie inlocuite nu ma prea trage ata sa pun tot modelul care a fost. Pana atunci mai am, asa ca am timp sa ma hotarasc.. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
vladus |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
cipman, cu bucurie iti spun ca si eu am fost la 19300km la test cu amortizoarele si mi-a iesit eficienta 95% fata 98% spate
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane2
2004 Dinamique Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
|
|
sorin |
![]()
Post
#11
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Nu trebuie sa mergi la test ca sa iti dai seama daca mai e sau nu eficienta suspensia
![]() POWER DIESEL_________________ M II Estate 1.9dCi Clio 1.5dCi |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
cipman |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Poi sa te auda Cel de Sus si sa ne dea la toti rezultate din astea.
Am uitat sa precizez ca ceea ce vedeam eu la alte Megane-uri (in special la cele doua din prima zi de observatie) era o desprindere de pe sosea de cca 10-12 cm. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
vladus |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
destul de infricosator ce povestesti tu aici... sper sa nu am parte niciodata de asa ceva...
|
--------------------
Renault
Megane2
2004 Dinamique Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
|
|
sorin |
![]()
Post
#14
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Vladus,cum ai zbura tu cu RS-ul.....nu 10-15,tu ai pluti....
POWER DIESEL_________________ M II Estate 1.9dCi Clio 1.5dCi |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
vladus |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
RS-ul are suspensie sport cica si frane brembo... sa ma ajute dumnezeu sa zbor cu el
![]() |
--------------------
Renault
Megane2
2004 Dinamique Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
|
|
andreib |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 16 November 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(bogdan20 @ Dec 17 2004, 07:53 PM) masinile cele mai stabile sunt in ordine brekurile,berlinele si in cele din urma hachbackurile.Oricum ai putea intai sa vezi daca ai rotile bine echilibrate. Asta este cu adevarat o perla de notat. ![]() Masinile sunt cu atat mai stabile cu cat rotile sunt mai aproape de colturile caroseriei (au un ampatament cat mai mare) . Nu degeaba masinile sport au motor central, ci ca sa aiba cat mai putina greutatea in spatele puntii spate si in fata puntii fata(repartizare mult mai eficienta a greutatii). |
--------------------
Reno
Kangoo 1.2 16v GPL
2005 Reno Kangoo 1.2 16v GPL
|
|
cipman |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Perla nu este, dar daca vrei s-o notezi, nu ne deranjeaza.
Propozitia "Masinile sunt cu atat mai stabile cu cat rotile sunt mai aproape de colturile caroseriei (au un ampatament cat mai mare)" ii da dreptate lui bogdan. Break-ul, in 99% din cazuri, are un ampatament mai mare. Pare ca te contrazici singurel. Nu are sens discutia influentei repartiei maselor asupra stabilitatii pentru ca discutam despre masini de strada/normale. Hai sa-ti dau doua exemple: 1. O masina facuta numai dintr-un scaun, cu motorul dedesubt, volan, pedale si patru roti dispuse cat mai in colturile scaunului vrei tu. 2. O masina obisnuita, sa zicem un M2 hatchback, la care mai adaugi un rand de scaune de jur imprejur, pe laterale, fata si spate (asa, ca o strapontina), numai ca sa nu mai fie rotile in colturile caroseriei. Care din cele 2 "masini" de mai sus e mai stabila? |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
sorin |
![]()
Post
#18
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Din proprie experienta,nemodificata suspensia,breakul nu este asa stabil ca si hatchbackul la MII.Am avut hatch aproape 2 ani si am break de un an.
DIESEL POWER _________________ M II Estate 1.9dCi Clio 1.5dCi dreamcar FUEGO TURBO |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
cipman |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Stai un pic, Sorin. Ma refer strict la observatiile lui andreib.
Daca vrei, aprofundam dupa aceea, si motivam si de ce observatiile tale practice sunt corecte. Numai ca, mai intai, trebuie definita stabilitatea, ca sa vorbim toti aceeasi limba. Deocamdata lasa-l pe andreib sa scoata camasa. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
andreib |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 16 November 04 From: Iasi ![]() |
Ampatamentul Reno Megane Hatchback este de 2.625 m iar al Estate-ului este de 2.690 m (deci exista o diferenta de 6.5 cm). Lungimea Hatch-ului este de 4.209 m iat a Estate-ului de 4.500 m (o diferneta de 29.1 cm). Considerand ca distanta dintre punti este mai mare cu 7 cm, ramanem cu 22 cm in plus in spatele puntii spate. Deci rotile hatch-ului sunt mai aproape de colturile caroseriei (pe fata este invariabil, numai spatele difera).
Acei 22 cm in plus reprezinta o masa suplimentara supusa fortelor la care este supusa si restul masinii. Presupunem ca esti intr-un viraj, asupra masinii actioneaza 2 forte antagonice , cea centripeta (forta de frecare a rotilor cu asfaltul) si forta centrifuga. Forta centrifuga va actiona si asupra fundului masinii incercand sa-l scoata de pe traictoriesi sa-l deplaseze spre exterior...Datorita faptului ca la hatch exista o masa foarte redusa in spatele puntii spate efectul de ,,alunecare a spatelui'' este mai redus decat la Estate (e ceva de spus si de bratul fortei dar sunt prea obosit si cunostiintele de fizica de liceu imi par prea indepartate). Este evident ca un Hatch va fi mai manevrabil decat un estate , datorita masei mai mici, dimensiunilor mai mici, raportului ampatament/lungime caroserie mai bun. This post has been edited by andreib: 19 Jul 2005, 21:40 |
--------------------
Reno
Kangoo 1.2 16v GPL
2005 Reno Kangoo 1.2 16v GPL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 07:43 |