Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ncap Megane, pareri despre siguranta oferita de Megan

AlexC
post 10 Feb 2008, 16:48
Post #31


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




gicanu, nu incearca nimeni sa transforme discutia in "gicanu nu are dreptate si nu stie nimic, Reno e cel mai tare din parcare". Si eu pana acum 3 lunia s fi bagat mana in foc ca ai 200% dreptate.

Atunci mi-a explicat cineva experimentat (hellcat) ca airbagurile sunt declansate de un senzor pe baza de mercur care inregistreaza deceleratia pe axa x (fata-spate) si axa y (lateral). Sistemul are o limita A si una B. Daca deceleratia inregistrata la momentul x de timp este mai mare de A (pe oricare din axe) se declanseaza airbagurile. Daca este mai arae si decat B atunci se declanseaza si treapta 2 de airbaguri (numai la alea frontale).

Si mie mi se pare ciudat ca sa nu fie senzori de lovire, insa se pare ca toti producatorii folosesc aceasta solutie tehnica, si nimeni nu se plange.

Mai am un exemplu in sensul asta, cu un Nissan Patrol care la Paraul Rece a preferat sa ia dreapta de volan in padure decat sa intre sub TIRul care venea pe sensul lui. Masina nu s-a izbit de nici un pom, ci s-a rasturnat de 3-4 ori pe laterale. Nu s-a declansat nici un airbag, insa centurile pretensionate i-au protejat pe pasageri foarte bine.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 10 Feb 2008, 17:48
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




Cand se fac testele de securitate nu se fac pe masini din Franta sau Turcia se fac teste pe tipul de masina , iar dupa test se mai umbla la structura de rezistenta a platformei.

10 Feb 2008, 18:52:
Toti producatorii folosesc senzori de deformare a caroseriei , se afla pe structura fata a caroseriei , altfel nu are cine sa transmita deformarea caroseriei calculatorului care declanseaza basicile.


This post has been edited by rombul: 10 Feb 2008, 17:52


--------------------
renault captur 0,9 tce 90 cp - B-21- ....
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 10 Feb 2008, 20:21
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Asta cu senzorii de deformare este o noutate pt mine, singurul senzor pe care il stiu eu este integrat in calculatorul de airbag, tocmai din aceasta cauza are si o sageata de montaj pe carcasa calculatorului,sa stie principala directie de mers si sa calculeze decelaratia.
Faza cu air-bagul este destul de ciudata, conteaza mult ce viteza aveai la impact si cum a preluat caroseria socul...nu e imposibil sa fi fost indeplinite toate conditiile si totusi sa nu fi sarit air-baguriel.
Bafta multa la cercetari!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LNG
post 10 Feb 2008, 21:15
Post #34


.


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 August 07




@gicanu: Airbag-urile sunt concepute sa se activeze atunci cand e nevoie. Au 2 trepte de umflare, in functie de puterea impactului (in functie de decelerare). Daca la tine decelerarea s-a facut treptat e normal sa nu fi atins pragul de activare a airbag-urilor. Nu te mai plange ca nu s-au activat atat timp cat voi v-ati dat jos din masina teferi si nevatamati. Daca se deschideau fara sa fie nevoie eu zic ca faceau mai mult rau decat bine, pentru ca din cate stiu eu, e un sistem pirotehnic care le umfla si uneori mai provoaca si arsuri.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobitza
post 10 Feb 2008, 21:56
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 January 08




Daca apuci sa mai scrii dupa cate ti-sau intamplat inseamna ca masina e ok dpdv al sigurantei.

Ieri la mine in cartier un X5 a intrat intr-un pom si s-a rasturnat ... avea peste 60 la impact nu s-au declansat airbagurile ..... dar soferu a plecat pe picioarele lui .

La EURONCAP in calsa meganului nu exista sedanuri testate ( doar Toyota Corolla (2007) ,Mitsubishi Lancer (1998) , si altele gen logan) .


--------------------
Megane 2.2 Sedan 1.5dci 85cp Manager 2007 - VZN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the sailor
post 13 Apr 2008, 20:17
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 April 08




Domnilor nu mai cautati scuze ptr sistemul declansare air-bag .Vad tot felul de pareri : ca decelerare...ca mercur pe nustiu unde....cert e ca " n procent " au probleme si pur si simplu nu functioneaza.Cunosc caz de accident serios, impact frontal,cuspitalizari de luni de zile si tot asa air-bagurile nu au functionat.Deci sunt si destule cazuri rele si asta se intampla si la marci de renume unde posesorii dau o gramada de bani.NU MAI ARATATI PARERI SI........E CLAR : SISTEMUL NU FUNCTIONEAZA PERFECT. Si eu am megane,imi place foarte mult,am 8 air-baguri si numi pare rau ca am luat aceasta masina.Doamne ajuta.!! Daca am suparat pe cineva...il rog sa ma scuze.


--------------------
megan sedan 1,6-16v privilege 2007 - TL 92 MGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 13 Apr 2008, 21:17
Post #37


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Ce fain e ca toti aia care "stiu pe cineva care are un prieten care a auzit la o bere ca..." sunt la primul mesaj pe acest forum...

Atata timp cat toate exemplele cu imagini/filme arata clar ca sistemele de siguranta sunt facute sa apere viata pasagerilor si ca functioneaza, nu stiu ce rost au discutiile astea gen stirea de la Protv de saptamana asta cu aia de vrea 1.000.000 EUR de la Renault pentru idiotenia ei...


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 13 Apr 2008, 21:58
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




da aia de la protv e tare...deci copilul a atins cu capul bordul (nici nu a zis daca avea centura si parea minor sub 14 ani, deci nu avea ce cauta in fata!!)...da nu a ramas cu sechele si mama dupa accident se plangea ca a avut depresie 1 an (dar a plecat pe picioare din masina...)... totusi botul masinii era foarte putin deformat...asa ca la o ciocnire la 30 km/h, daca e sa fie comparat cu deformarea din filmuletele encap

This post has been edited by ghertzoi: 13 Apr 2008, 21:59


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the sailor
post 14 Apr 2008, 15:31
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 April 08




ȘI TOTUȘI AU FOST CAZURI CU ACCIDENTE SERIOASE IN CARE AIR-BAGURILE NU S-AU DESCHIS DEȘI AR FI TREBUIT.......SI PROBABIL VOR MAI FI......( asta ptr domnul AlexC )
Rog cunoscatori sa-mi spuna daca ptr sistemul declansare air-baguri se face vreo intretinere,verificare sau cum vreti sa-i spuneti...la cat timp.....si in ce consta ?Daca cineva a schimbat ceva la sistemul pirotehnic,...la cat timp si mai ales cat l-a costat ?Nu ma refer la cazurile de accident rutier. MULTUMESC


--------------------
megan sedan 1,6-16v privilege 2007 - TL 92 MGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 14 Apr 2008, 15:45
Post #40


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




"Domnilor nu mai cautati scuze ptr sistemul declansare air-bag .Vad tot felul de pareri : ca decelerare...ca mercur pe nustiu unde....cert e ca " n procent " au probleme si pur si simplu nu functioneaza"

radmasa.gif

Parca e post scris de Becali.

Revenind on-topic, cazuri izolate sunt convins ca exista. Airbaguri care nu s-au deschis cand trebuiau sa se deschida, etc... Dar in cazul de fata, accidentul a fost minor, avand in vedere ca toti pasagerii au iesit pe picioarele lor din masina. Daca se deschideau airbagurile si le provocau arsuri, atunci s-ar fi plans ca "uite dom'le n-aveam nimic si mi s-a deschis ala in fata si m-a ars !!!"...

Cu romanul n-o scoti la capat. E vesnic nemultumit datorita frustrarilor acumulate in timp din cauza diferentei contrastante dintre oamenii de rand si cei cu bani. Cand stai la semafor langa un Gallardo si SLR 722 incepi sa-ti injuri Renault-ul in care esti si orice problema minuscula devine majora, si incepi sa te uiti cu microscopul la orice. Asta e...

Eu unul spun ca, atata timp cat iesi ok dintr-un accident, nu mai incerca s-o faci pe expertul in siguranta auto si multumeste-i lui Dumnezeu ca ai scapat. Ah si, multumeste-i si ca ai avut bani de o masina noua, indiferent daca e sau nu "nemteasca". La urma urmei, altii n-au bani nici de o paine.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Apr 2008, 15:47
Post #41


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(the sailor @ 14 Apr 2008, 16:31)
ȘI TOTUȘI AU FOST CAZURI CU ACCIDENTE SERIOASE IN CARE AIR-BAGURILE NU S-AU DESCHIS DEȘI AR FI TREBUIT.......SI PROBABIL VOR MAI FI......( asta ptr domnul  AlexC )


SI TOTUSI, care sunt cazurile alea? Cine a fost persoana competenta suficient pentru a spune ca airbagurile trebuiau sa se deschida dar nu au facut-o?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the sailor
post 14 Apr 2008, 15:59
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 April 08




O spune EURONCAP ...SI RENAULT bineinteles...orice megan la impact frontal lapeste 64 km /ora trebuie....adica sigur...i se deschid airbagurile sofer si pasager fata. Ca nu s-au deschis...?! au vazut-o martorii..printre care si eu...Asa ca nu va mai bateti cu pumnul in piept...meganul e totusi o masina de 15000 euro...si cam atat....o protectie perfecta iti ofera doar Dzeu.


--------------------
megan sedan 1,6-16v privilege 2007 - TL 92 MGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Apr 2008, 16:07
Post #43


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(the sailor @ 14 Apr 2008, 16:59)
au vazut-o martorii..printre care si eu..


Pai si poti sa-mi spui ce studii ai si pe ce date te-ai bazat pentru a avea competenta necesara de a da verdictul ca airbagurile trebuiau sa se deschida?

QUOTE(the sailor @ 14 Apr 2008, 16:59)
O spune EURONCAP ...SI RENAULT bineinteles...orice megan la impact frontal lapeste 64 km /ora trebuie....adica sigur...i se deschid airbagurile sofer si pasager fata.


Asta nu o spui decat tu. Esti liber sa imi aduci un link oficial de pe site-ul EuroNcap sau Renault care sa spuna ca airbagurile se deschid la ORICE accident de la peste 64 la ora.

This post has been edited by ssilviu: 14 Apr 2008, 16:11


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 14 Apr 2008, 17:18
Post #44


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




the sailor : Daca vrei s-o luam tehnic, multi oameni credinciosi in masini slabe au murit, deci eu zic ca un sistem de siguranta pasiv bine pus la punct iti ofera mai multa siguranta decat Dumnezeu, care poate e la o cafea cand tu mergi tare.

wink.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 14 Apr 2008, 17:43
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




QUOTE(the sailor @ 14 Apr 2008, 15:59)
O spune EURONCAP ...SI RENAULT bineinteles...orice megan la impact frontal lapeste 64 km /ora trebuie....adica sigur...i se deschid airbagurile sofer si pasager fata. Ca nu s-au deschis...?! au vazut-o martorii..printre care si eu...Asa ca nu va mai bateti cu pumnul in piept...meganul e totusi o masina de 15000 euro...si cam atat....o protectie perfecta iti ofera doar Dzeu.
*




eu am curaj sa renunt la 'protectia lu Dzeu' in favoarea protectiei masinii...
tu ai curaj sa procedezi invers.

cat timp toti pasagerii din masina au scapat teferi masina si-a dovedit siguranta.

poate ar trebui sa ne gandim mai bine la dotari cand cumparam masina... astfel daca avea ESP masina tot topicul asta nu isi mai avea rostul


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VirgilAndrei
post 14 Apr 2008, 17:47
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 21 March 08




pai chiar daca am eu ESP, poate intra altu in mine sad.gif adica nu putem stii niciodata

am gasit un filmulet cu un test real pe Megane:


--------------------
Renault Megane 2006/1.5dCI/Confort Expression - DB-89-UFO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 14 Apr 2008, 17:57
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




filmuletu este destul de vechi, dar intradevar ii linisteste pe multi carcotasi, iar in privinta testelor euro ncap ele se fac pe masini deja rulate, unele si la 100.000 km


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the sailor
post 14 Apr 2008, 18:02
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 April 08




pai tocmai asta era...ca sistemele pasiv si activ nu sunt perfecte....si eu unul (desi am megane si inainte tot renault am avut-si sunt multumit ca am asemenea masina ) nu ma las in baza sistemelor si incerc sa merg cu prudenta si viteza adecvata.Daca ar merge toti smekerii ca noi astia prevazatorii ....sau pensionarii...(cum mai spuneti voi...)...poate n-ar mai fi atatia morti pe sosele. Urmaresc forumul asta de cativa ani...megane am de 6 luni,urmatoarea va fi tot megane...dar nu voi mai posta fiindca nu-mi place sa ma contrazic....baieti...asa e...cum ziceti voi....salutare si vant din pupa..!


--------------------
megan sedan 1,6-16v privilege 2007 - TL 92 MGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 14 Apr 2008, 18:04
Post #49


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Foarte interesant clip... Bine a mai fost si la Clipuri Video si e vechi, dar cum ar spune britanicii "makes a statement"


"asa e...cum ziceti voi....salutare si vant din pupa..!"

In sfarsit recunosti. Hai ca parca e mai frumos topicul acum. Salut !


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 14 Apr 2008, 18:09
Post #50


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




mai era un filmulet cu laguna care intra intr-un plop. masina se comporta ok in sensul ca cel mai probabil la morga ocupantii autoturismului ar fi recunoscuti fara probleme de catre rude. Problema e decelerarea violenta care iti fac organele interne praf.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Apr 2008, 19:25
Post #51


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu astept accidentul ala in care pasagerii sunt recunoscuti fara probleme de rude dau au murit din cauza decelerarii bruste. Si astept de mult timp.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 14 Apr 2008, 22:54
Post #52


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(the sailor @ 14 Apr 2008, 15:59)
O spune EURONCAP ...SI RENAULT bineinteles...orice megan la impact frontal lapeste 64 km /ora trebuie....adica sigur...i se deschid airbagurile sofer si pasager fata. Ca nu s-au deschis...?! au vazut-o martorii..printre care si eu...Asa ca nu va mai bateti cu pumnul in piept...meganul e totusi o masina de 15000 euro...si cam atat....o protectie perfecta iti ofera doar Dzeu.
*



Punem pariu ca in exemplele de mai jos NU se deschide airbagul la nici o masina care functioneaza corect?
- lovit din spate un TIR, deformarea apare deasupra numarului de inmatriculare, adica deasupra barii fata;
- lovitura laterala puternica in colturile din fata ale masinii, inclusiv situatia deformarii puternice a zonei rotilor fata;
- lovitura puternica in partea de jos a barii fata, de exemplu la lovirea puternica a unei borduri inalte?

Daca tot o dai inainte cu EURONCAP de ce nu ne arati si noua impactul testat de ei in care masina nu se loveste cu un obiect lat aflat exact la medianul barii fata?


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 15 Apr 2008, 08:54
Post #53


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




QUOTE
lovitura puternica in partea de jos a barii fata, de exemplu la lovirea puternica a unei borduri inalte?


Tin sa te contrazic. Am lovit o gura de canal pe Brancoveanu si m-am ales cu bara facuta zob, scut metalic facut varza, baie de ulei sparta si airbaguri frontale sarite. Voi vorbi cu cel care a fost la fata accidentului sa-mi dea pozele si promit ca le voi posta pe forum.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 16 Apr 2008, 09:01
Post #54


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Chiar as fi curios, pentru ca din ce vad eu la masina mea e nevoie de o gura maaare si adanca de canal care sa faca pagubele respective. Imi pare rau sa aud ca ai avut necazul si chiar as vrea sa vad pozele, pentru informarea mea proprie.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 18 Apr 2008, 11:01
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




QUOTE(gicanu @ 10 Feb 2008, 10:05)
Nu stiu daca e de 5 stele sau nu dar la mine masina era praf pe afara si nici macar 1 airbag nu a sarit.Eram 3 persoane in masina toti cu centuri puse.S-au infundat praguri,blocat usi,strmbat puntea spate,rupt cadru morot,bara fata spate indoite rau(cele de fier de dedesupt),porbagatjul infundat de s-a rupt si polita din spate, si usile nu mai zic.Cert e ca nici-un airbag nu a sarit(da de gandit)...oricum important e ca nu am patit nimic nici nu am accidentat pe altcineva...Saptamana viitoare test drive cu laguna 3 si daca nu are PDG poate o si iau daca are adio renault.
Accidentul s-a produs din cauza unei denivelari mari pe care am luat-o cu o roata si a inceput masina sa faca (scuzati cacofonia ) ca barca.Am pus frana a intrat f repede Abs-ul ala si restu e.....
*



Ia cititi aici. Cred ca ala era Reno cu caroserie de Q7:
QUOTE
Dupa vreo 4 ore de condus, ajunsesem la vreo 125 km la sud de Paris, când, dintr-o data, vad în retrovizor Audi-ul Q7 condus de sotia mea plecând brusc spre dreapta si zburând efectiv în afara de autostrada.

Masina s-a izbit cu botul de taluzul de pamânt de lânga autostrada si a cazut pe partea dreapta a vehiculului, ramânând imobilizata în aceasta pozitie.

Am crezut ca s-a terminat cu ele, dar mare mi-a fost bucuria când le-am putut scoate tefere din masina, sotia mea suferind în urma accidentului de o fisura la stern (provocata de centura) si de un cucui imens în frunte (provocat de retrovizorul interior care s-a desfacut din cauza socului), iar fiica mea a iesit cu o fractura la laba piciorului drept, datorita deformarii provocate sub tabloul de bord de roata din fata pe dreapta, care s-a rupt în timp ce circula pe autostrada, în linie dreapta, la o viteza de aproximativ 130 km/ora.

Nici un airbag nu a functionat, masina fiind dotata cu toate airbagurile posibile. Ruptura rotii a fost provocata de bratul metalic (aluminiu) turnat care sustine roata, din cauza unui defect intervenit în procesul de turnare al piesei.


Lasand altele la o parte, ma uit pe toate forumurile cum isi apara aia masinile lor nemtesti... domle a picat aia si aia, da tot e masina buna, n-are probleme de fiabilitate...

Numai la noi sa zica unu bai nu bate bine jetul de apa la parbriz si in 10 posturi renoul e facut varza...


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 18 Apr 2008, 11:43
Post #56


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Salut Inca astept pozele.

Din pacate traieste mitul german. Eh .. se mai intampla! Dar vorba voastra, daca la un renault se arde un bec .. nu domne, e proasta masina. tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manucu
post 19 Apr 2008, 16:18
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 3 November 06
From: Iasi




parca prin decembrie era cineva pe aici revoltat ca i s-au declansat airbagurile la un accident si ca i-au stricat plansa de bord si i-au crapat parbrizul...


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16V 2006 - IS-07-MAN
Ea - foarte multumita de Meganescu :)
El - Kia cee'd 1,4 GSL LX BEST 109 CP BLACk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepene
post 19 Apr 2008, 19:36
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 January 08
From: Bucuresti




poate prefera sa i se crape capul de volan..


--------------------
Renault Megane II Coupe 1.6 16v: clima, EBV+AFU, ploaie+lumina - B 32 ZOM
[URL=http://www.pistolfarapermis.ro]Pistol fara permis[/URL]- legal, nou, cu factura
[URL=http://www.pzl.ro]Realizare site web[/URL]- ieftin si profi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VirgilAndrei
post 20 Apr 2008, 11:40
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 21 March 08




sunt de acord cu pepene... siguranta pe 1 loc


--------------------
Renault Megane 2006/1.5dCI/Confort Expression - DB-89-UFO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st November 2024 - 00:54
Dacia