Formula 1 - Indy - Dezastru !
![]() ![]() ![]() |
Formula 1 - Indy - Dezastru !
pablo |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
|
||
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|||
VladSoare |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Nici eu nu vad ce vina are Michelin in povestea asta. El livreaza pneuri in anumite conditii. S-au schimbat conditiile, ghinion, alte pneuri n-avem deocamdata. C'est la vie.
Nu e vina lui Michelin ca idiotii din conducerea federatiei au decis sa distruga sportul asta cu ideile lor cretze. Eu am o banuiala. E nesustinuta de nimic concret, ar putea fi gresita, dar eu asa cred deocamdata, in lipsa altor date. Eu banuiesc ca nici pneurile Bridgestone nu sint mai grozave, dar cei de la Bridgestone au tacut milc si s-au rugat in gind sa reziste. Si au avut noroc si au rezistat. Pe cind cei de la Michelin au fost cinstiti si n-au vrut sa riste viata pilotilor. Dar ma rog, poate ca n-am dreptate... |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
mandelu |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Nu prea inteleg. Ce conditii s-au schimbat? Ce nu stiau ca asfaltul in zona aia e altfel mai zgrunturos? Si anul trecut au avut probleme aici deci erau pusi in garda. Sa fim seriosi, cine e super producator de pneuri nu prea poate sa vina cu argumente ca nu e vina lor in asemenea condtii.
Si da, nu e vina Michelin ca FIA are idei crete, dar trebuie sa ii pupe si in fund pe aia de la FIA ca daca nu erau noile reguli mai castigau ei curse la anul si la multi ani, ca daca ramaneau aceleasi reguli de anul trecut nici nu vreau sa ma gandesc cate zeci de puncte avea acum sumi avans. |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
pablo |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
@mandelu
Ia incearca tu sa-ti amintesti anul trecut Montoya (de el stiu sigur) de cite ori a intrat la boxe pentru realimentare si nu a schimbat pneuri pentru ca nu era necesar.Faza cu "Ferrari e mai lent din cauza pneurilor Bridgestone" e cam trasa de par.Anii trecuti au avut tot aceeasi marca de pneuri si i-au cam batut la fund pe toti.Nu e de la pneuri diferenta sau nu numai de la pneuri.Pur si simplu Renault si McLaren au masini mai performante deocamdata. This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 15:19 |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
VladSoare |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Pai eu parca intelesesem ca reasfaltarea s-a facut de curind si de aici a pornit toata problema. Poate ca n-am citit eu bine.
Mi se pare stupida regula cu interzicerea schimbului de pneuri. Pneurile sint la fel de consumabile ca si benzina. De ce sa nu le schimbe? Mie mi s-ar parea normal sa schimbe pneurile de cite ori vor, mi s-ar parea normal sa schimbe intre pneuri de uscat (chiar si fara straifuri - nu sint de acord cu interzicerea lor) si de ploaie, si asa mai departe. Daca nu interziceau desteptii schimburile de pneuri, nu s-ar fi ajuns aici. Poate ca cei cu Michelin ar fi facut cu un schimb mai mult decit ceilalti, deci ar fi fost oricum "penalizati" pentru rezistenta mai slaba a Michelin-urilor. Deci problema s-ar fi rezolvat de la sine fara sa fi ajuns la bataia de joc la care am asistat. Ar fi fost mult mai normal asa: ai pneuri mai slabe, e problema ta, ca vei fi obligat sa faci un schimb in plus. Nu cum a fost acum: ai pneuri slabe, nu concurezi, pentru ca altfel risti sa-ti rupi gitul. Edit: ceea ce vreau sa spun este ca din punctul meu de vedere nu asfaltul este problema. El a fost numai capacul. Problema este regulamentul idiot. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
coocky |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
problemele Ferrari cu pneurile:
anul trecut li se cam rupea de pneuri... aveau parca 8 randuri de x tipuri si le schimbau cand vroiau iar pneurile nu erau concepute sa reziste f mult si de aici aveau performante superioare Michelin(daca tineti minte problema Michelin la intrarea in F1 a fost ca se incalzeau si intrau in parametri abia dupa 10 -12 ture- de aici si anomalia ca deveneau mult mai performante odata cu trecerea tururilor.) Acum nu se mai pot schimba penurile deci BridgeStone au schimbat compozitiile(automat au avut nevoie de cauciucuri hard) si aici au pierdut f mult din performante. Si parerea mea este ca BS au avut de asemenea probleme dar nu atat de grave(nu ar fi fost cu ochii ca pe butelie pe pneuri daca nu ar fi avut dubii, iar faza cu "mai tin 100 de ture mi s-a parut o reclama ieftina) RElatia BS Ferrari este mult mai familiala (chiar daca Ferrari acuza calitatea gumelor) decat Michelin restul echipelor. La Ferrari - BS se mai pot face compromisuri interne pe cand Williams Renault si McLaren nu au nici una statut privilegiat(de aici si performantele sporite) Nu stiu daca m-am facut inteles... dar eu sper... |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
mandelu |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
QUOTE(pablo @ Jun 23 2005, 11:56 AM) Faza cu "Ferrari e mai lent din cauza pneurilor Bridgestone" e cam trasa de par.Anii trecuti au avut tot aceeasi marca de pneuri si i-au cam batut la fund pe toti.Nu e de la pneuri diferenta sau nu numai de la pneuri.Pur si simplu Renault si McLaren au masini mai performante deocamdata. Cum zice si coocky uiti un mic amanunt, anul asta pneurile trebuie sa reziste la mult mai multe ture, deci s-au schimbat fundamental datele problemei. Ca atare e clar ca BS nu s-au adaptat suficient de repede la situatie. Si nu, renault si mclaren nu au masini mai performante datorita in principal masinii, ci datorita in principal cauciucurilor. Cel putin asta e parerea mea. |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
coocky |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
Spre deosebire de mandelu, eu, totusi, cred McLaren are o masina comparabila tehnic cu ceea ce reprezenta Ferrari anul trecut in F1. Renault a avut un start lansat(eterna poveste a masinilor renault inceputul bun, dar perd pe parcurs... nu pot evolua, nu pot asimila informatiile de pe teren la fel de repede ca ceilalti mari) si acum intra in joc experienta lui briattore care va renunta la a mai castiga curse atata timp cat adversarii la titlu sunt in spate.
|
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
pablo |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
Formula zero
Adrian Georgescu După o cursă ruşinoasă, cu numai şase maşini la start, Formula 1 a pierdut în credibilitate. De ce a greşit Michelin? Pentru că nu a învăţat din greşeli. Şi anul trecut, gumele Michelin au avut probleme aici, producîndu-se pene în plin rulaj. În plus, pista din Indianapolis fusese reasfaltată, dar nu s-a ţinut cont de asta. Se pare că nici una dintre cele două variante de pneuri de uscat propuse de Michelin - dintre care echipele trebuiau să aleagă una pînă vineri, la ora 08:00 - nu ar fi rezistat. Cele trei echipe Bridgestone au plătit pînă acum în acest sezon preţul pentru că au avut gume din componente mai tari - mai rezistente, dar mai puţin eficiente - şi nu era logic să fie dezavantajate. În acelaşi timp, Bridgestone are experienţă în cursele de anduranţă pe oval, iar Michelin nu. Francezii au mai greşit într-un punct: au insistat pe lîngă echipe să boicoteze cursa, deşi unii piloţi - de exemplu, cei de la Williams şi Raikkonen - şi-ar fi asumat riscul de a concura. De ce a greşit FIA De ani de zile, federaţia nu ţine cont de părerea majorităţii teamurilor, cum s-a mai întîmplat în scandalul testelor, cei de la Ferrari fiind lăsaţi să testeze nelimitat, în timp ce restul de 9 formaţii au semnat un acord pentru limitarea kilometrilor. FIA e vinovată pentru că nu a vrut o soluţie de compromis. A fost varianta ca "echipele Michelin" să plece din spatele celorlalte, apoi modificarea virajului cu turnantă, ca ultimă variantă se pare că s-a propus chiar ca Marele Premiu să se ţină, dar fără să se atribuie puncte pentru echipele Michelin. FIA a rămas pe poziţii şi a greşit. Trebuia găsită cu orice preţ o soluţie de compromis. În fond, sfatul către Michelin - de a recomanda piloţilor să încetinească pe turnantă - a fost extrem de cinic, pentru că nu există pilot pe lume să facă asta. Cine ar fi răspuns dacă murea un pilot, în condiţiile în care şi cei de la Michelin se spălaseră pe mîini, sfătuind formaţiile lor să nu concureze? Ar fi răspuns pilotul. De ce a greşit Ferrari La un moment dat, 9 formaţii erau de acord cu modificarea virajului, dar s-a opus Ferrari. Nu cred că respectiva formaţie ar trebui blamată. Pînă la urmă, de ce să plătească o greşeală Michelin? Totuşi, trebuia să coopereze la găsirea unei soluţii, întrucît pierderea de imagine în State - piaţă extrem de importantă pentru Ferrari - a fost imensă. Ferrari a cîştigat 18 puncte, cîteva locuri în clasament, dar a pierdut enorm. sursa:http://www.gsp.ro/index.php?a=17160&shift=1 Interesant articolul ... |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
Aeonflux |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 June 05 ![]() |
Evident ca incidentul e neplacut si ca o victorie de genul asta parca nu mai este o victorie. Dar cei care blameaza Ferrari fac o grava eroare ( apropos, sunt fan Alonso ).
O lunga perioada Bridgestone a produs cauciucuri mai slabe decat Michelin. Ce ar fi trebuit sa se intample atunci? sa se puna pe toate circuitele de F1 sicane suplimentare ca sa egalizam sansele si sa aiba si bridgestone o sansa? Mai mult decat atat... de regulile astea tampite se stia de multa vreme. Michelin nu a avut timp pana acum sa faca teste, sa previna o astfel de situatie?? |
--------------------
Renault
Megan Sedan II
2005, 1,6l 16v Megane Sedan II, 1,6 16v
11 sec 0-100km/h, 11l /100km.. ce ti-e cu cifrele astea... :P |
|
pablo |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
Asta ar putea explica pozitia Bridgestone de la Indianapolis
Precedent la Indianapolis Într-o situaţie asemănătoare cu Michelin la Marele Premiu al Statelor Unite s-a aflat şi un alt producător de pneuri. Pe 5 aprilie, într-o sesiune de teste pentru cursa din campionatul Indy Racing League, Firestone a descoperit că, inexplicabil, pneurile pe care le-a furnizat nu prezentau siguranţă la Indianapolis. Organizatorii au refăcut asfaltul, iar constructorul a revenit două săptămîni mai tîrziu cu cauciucuri modificate şi cursa s-a ţinut fără probleme. Cum Firestone este o companie deţinută de Bridgestone, se pare că furnizorul japonez de pneuri al echipelor Ferrari, Jordan şi Minardi, care au luat startul duminică, a fost avertizat şi a putut lua măsuri. sursa:http://www.gsp.ro/index.php?a=17280&shift=1 |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
raducu68 |
![]()
Post
#42
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#43
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Viitorul Marelui Circ nu mai e deloc roz. Dupa farsa de la Indianapolis, unde au concurat doar sase monoposturi, atmosfera in multicolora lume a Formulei 1 e tot mai tensionata. Azi, la Paris, Federatia Internationala de Automobilism (FIA) a convocat la o audiere disciplinara toate cele sapte echipe care au refuzat sa ia startul in Marele Premiu al Statelor Unite. Cum presedintele FIA, Max Mosley, este foarte pornit impotriva acestora, se pare ca ele vor primi niste masuri disciplinare. Sunt semnale insa ca, daca pedepsele vor fi prea aspre, cele sapte vor boicota si alte curse, incepand cu Marele Premiu al Frantei, programat in aceste week-end. Printre echipele chemate la audierea disciplinara se afla si cele ale constructorilor care intentioneaza sa formeze o competitie separata din 2008: BMW, Mercedes, Renault, Honda si Toyota. Acestea, in momentul de fata, cauta motive in plus pentru a arata cu degetul spre Mosley si spre capul Formulei 1, Bernie Ecclestone. Conflictele s-au transformat deja intr-un razboi civil. De o parte se afla Max Mosley, Bernie Ecclestone si Ferrari. De partea cealalta, toti ceilalti din Formula 1. Constructorii care vor sa paraseasca Marele Circ pentru a infiinta o competitie asemanatoare nu se mai inteleg cu Mosley in privinta regulamentului si cu Ecclestone asupra distribuirii banilor incasati din drepturile de televizare a curselor. Profitul obtinut anul trecut din vanzarea drepturilor tv a fost de 900 milioane de dolari. Procentul dat echipelor a fost de doar 23 la suta. In Marele Premiu al Frantei ar putea lipsi insa si cele trei echipe care au concurat la Indianapolis. Paul Stoddart, boss-ul de la Minardi, a spus ca daca FIA va fi prea severa cu cele sapte team-uri "incaltate" cu pneuri Michelin, cele trei echipe care folosesc anvelope Bridgestone, printre care se afla si a sa, s-ar putea alia cu "razvratitii". "Daca FIA nu se va limita doar la un avertisment, e posibil sa nu se ia startul nici in Franta, la Magny Cours. Echipele nu sunt de vina pentru ce s-a intamplat la Indianapolis, nici circuitul sau publicul american. Sper ca Max Mosley va avea bun-simt", a declarat Stoddart.
Sursa: Adevarul |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#44
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Poate ar fi mai bine sa se termine toata abureala asta ... sa faca "restart" ca la windows si gata ... totul va fi mai bine
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
raducu68 |
![]()
Post
#45
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Producatorul francez de pneuri Michelin a anuntat, marti, ca a decis sa returneze banii platiti de spectatori pentru a asista la Marele Premiul de Formula 1 al SUA, in cadrul caruia nu au luat startul decat sase monoposturi, informeaza AFP. "Michelin a decis sa participe la cheltuielile angajate de spectatorii care au venit pe circuitul de la Indianapolis, pe 19 iunie, oferindu-se sa le achite contravaloarea biletului", au anuntat responsabili ai firmei, intr-un comunicat, in care se preciza ca la baza acestei decizii nu exista o constrangere de ordin juridic. In plus, "pentru a promova Formula 1 in Statele Unite", Michelin propune sa achizitioneze 20.000 de bilete pentru editia din 2006 a MP al SUA, pe care sa le ofere spectatorilor prezenti la cursa din 19 iunie.
Sursa: Adevarul |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#46
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Problema la Indy nu a fost abrazivitatea asfaltului, ci, inclinarea pistei in ultimul viraj. Anvelopele au fost gandite prost pentru cursa respectiva. Intamplator, dupa cursa, am vazut un desen care incerca sa explice in ce fel era solicitata anvelopa in virajul respectiv. Acel desen parea ca fusese realizat de un avocat, nu de un inginer (fara suparare...), deoarece nu se facea diferenta intre planul inclinat si planul orizontal, in ceea ce priveste mularea anvelopei pe asfalt. Este foarte posibil sa se fi strecurat o eroare asemanatoare si in proiectarea anvelopelor, pentru ca e destul deusor sa confunzi verticala cu normala la un plan inclinat cu doar 9 grade.
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
AlexV |
![]()
Post
#47
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
2dor |
![]()
Post
#48
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Nice, imi place Alex lista aia de la calificari. Hai McLaren.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
prody |
![]()
Post
#49
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Eu tin cu Nick Heidfeld.
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
ady85btz |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce cursa frumoasa.Prea tare disputa dintre L.H si F.A
![]() |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#51
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 19 Jan 2007, 13:08) Dilemã: Eram fan McLaren ºi, ulterior, Raikkonen. Nu îmi plac Ferrari, Alonso ºi Schumacher. Acum, cu cine þin? QUOTE(TMihai @ 19 Jan 2007, 16:32) Pai ramai fan Mclaren iar daca nu-l inghiti pe Alonso (tu+alte zeci de milioane ![]() Cam aºa e... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#52
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galaþi ![]() |
Daca la Magny-Cours, Ferrari nu-si va reveni, sezonul este compromis. In acest moment, McLaren au luat avans foarte mare (in ceea ce priveste dezvoltarea masinii) iar Ferrari este clar in urma lor. Au 2 saptamani la dispozitie italienii sa incerce imposibilul.
Massa si Raikkonen atat pot scoate din masina. Nu stiu insa cat de buni sunt in a furniza informatiii inginerilor despre ceea cum simt ei masina in teste, calificari respectiv cursa. Hamilton este extraordinar, nu se da la o parte din fata lui Alonso. Bravo lui! A aratat si azi ca are cojones. Iar Kovalainen, incet - incet revine pe drumul cel bun. Trebuie doar putintica rabdare. PS: As renunta fara probleme la emisiunea de dupa cursa pentru a vedea live declaratiile pilotilor. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
TMihai |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 17 Jun 2007, 21:51) Cam aºa e... ![]() Pai vad ca in poza de la avatar ai o frumusete de monopost Ferrari. Pana la urma cum ramane? ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
ady85btz |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Din nou un L.H impecabil! 2008 e anul in care vom avea cel mai tanar campion din istoria F1.Ascultati la mine
![]() |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#55
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#56
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
BAC |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Fisichella a facut niuste depasiri frumoase, pe parcursul a 2-3 viraje pe extero, pe interior.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu ca tin eu cu McLaren dar parerea mea e ca Ferrari nu prea au ce sa faca in 2 saptamani sa imbunatateasca masina. Plus ca se muta de pe un continent pe altul. Parerea mea e ca pot imbunatati masina in pauza aia competitionala de 3 sapt sau 1 luna. Si anul trecut in prima jumatate a anului Alonso domina clar Ferrari iar dupa pauza aia de la mijlocul anului Ferrari a imbunatatit mult masina.
Dupa mine fata de anul trecut revenirea va fi mult mai grea pentru Ferrari. De ce? Pentru ca si in caz de imbunatatesc masina, McLaren are doi piloti extraordinari, ceea ce anul trecut nici Renault si nici Ferrari nu avea. Secunzii celor doi protagonisti erau sensibil mai slabi pe cand Hamilton si Alonso sunt de valori sensibil egale si pot "apara" zestrea de puncte acumulata pana la eventuala imbunatatire a masinii Ferrari. Ca sa nu mai punem la socoteala ca pana isi imbunatateste Ferrari masina s-ar putea ca astia de la McLaren sa mai "traga" cateva duble si sa ia atatea puncte avans ca revenirea lui Ferrari va fi fara sorti de izbanda. Eu zic ca astia de la Ferrari sa se grabeasca ca mi-e ca va fi prea tarziu pentru a reveni atat la piloti cat si la constructori. This post has been edited by ionutctn: 18 Jun 2007, 13:56 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
ady85btz |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
dizzy |
![]()
Post
#60
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
Hamilton e chiar bun.
A facut toti pasii necesari, e rapid si sigur pe el. Imi place mult cum merge, e genul de pilot calculat, in stilul lui Michael Schumacher, cu putin noroc il vedem anul asta campion mondial. KR e un pilot bun, dar se pare ca nu ii prieste anul asta la Feri. Massa in schimb merge bine, desi nu are sclipirea de geniu a lui MS. Totusi, ce treaba are MS pt urmatoarele duminici? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:54 |