Diesel Pt. Curse, pt. cunoscatori Diesel vs. Benzina ;)
![]() ![]() ![]() |
Diesel Pt. Curse, pt. cunoscatori Diesel vs. Benzina ;)
moromete |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 September 05 ![]() |
|
||
-------------------- Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
|
|||
alx |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
QUOTE(moromete @ Sep 20 2005, 02:04 PM) P.S. nu te lasa amagit de cei care au motoare pe benzina si schimba pe la 3000rpm ![]() ![]() saracii de ei... sau de motorase... sau de cumparatorii masinii respective sh... ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
- varies
2.0 benzina Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
godaro |
![]()
Post
#63
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
meseriasule, ai condus vreun dizel de 110-120 cp? cunosti SENZATIA (ca tot ai adus vorba) sau vorbim ca doua babe surde !? spune-mi ca sa stiu sa nu imi mai pierd vremea
oameni buni, vreau si eu sa vorbesc cu un benzinar, care a condus AMANDOUA motorizarile si sa isi spuna parerea. deocamdata nimeni dintre cei care posteaza in asfel de flame-uri nu poate spune acest lucru. voi tot incercati sa explicati cat de buna este masina voastra in comparatie cu ceva ce voi nu ati experimentat niciodata |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
Race |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE va inteleg frustrarea motoarelor mici si anemice insa incercati sa nu o faceti atat de evidenta Asta e din ciclul "ma p*s pe M3-ul tau ca am Passat TDI cu DI rosii" sau "esti suparat ca o ai lunga si groasa,femeile de fapt vor scurta si subtire". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Peugeot 307 1.6------------------------------HDI------motor Accelerare de la 0 la 100 km/h (sec) ------11.2-----10.7 Viteza maxima(km/h)------------------------188------190 Accelerare 1000m(sec)-----------------------32.9-----32.1 Preturi acum 1.6 Confort - 12.765 1.6 HDI Confort - 14.726 1.6 HDI Feline - 17.351 2.0 Feline - 16.608 Am luat aceste doua nivele de echipare pentru ca 2.0 se ofera doar in echiparea Feline,iar 1.6 nu se ofera in aceasta echipare. Deci un 1.6 e mai rapid decat un 1.6 HDI (nicovala aia din botul masinii se simte,si aici vorbim de linie dreapta,pe curbe e si mai rau),si mai ieftin cu aproape 2.400 EURO DDP. Un 1.6 HDI e MAI SCUMP (!!!) decat un 2.0,iar in ce priveste performantele,sa fim seriosi... Ca sa vezi cu ochii tai cum stam la capitolul performante,ce zici de o liniuta cu un 1.4 pe benzina ? Probabil ca magnificul tau motor,care are avantajul ca e Diesel si are si cilindree mai mare n-ar trebui sa aiba nici o problema,nu ? Daca esti din Bucuresti,zi cand si unde (dar saptamana viitoare ca tocmai mi-am indoit o janta). |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
moromete |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 September 05 ![]() |
saracii?????????...cum adica?... in specificatii scrie clar o anumita putere la turatia respectiva 6000 sau cat o fi;oricum sunt protejate electronic pentru turatiile periculoase;ideea este urmatoarea:cei care au motore dizal si schimba cam la 3000rpm beneficiaza cam de 65-75%din puterea motorului si este normal sa ca masina pare fasneata pe cand cei cu motoare pe benzina in mod foarte uzual schimba in jur de 3000 hai sa zic 3500rpm adica beneficiaza cam de 50%,cel mult, din puterea motorului si gata apar comparatiile si comentariile de radio-şanţ ;nu este asa!!! la benzinar de 5000 rpm in sus trebuie discutat ca sa fie echivalent cu un schimbat la 3000rpm la dizal.
|
-------------------- Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
|
|
godaro |
![]()
Post
#66
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
mestere, vorbeam de 1.4-1.6
la motoarele mari nu bag ca stiu cum sta treaba: benzinarele stau mult mai bine iar rahaturile alea de date tehnice numai naivii pot sa le creada. sunt o gramada de factori care pot sa le dea peste cap intr-o infinitate de combinatii iar ceea ce priveste provocarea la liniute un alt semn al frustrarii venite din niste chestii reduse. faptul ca x il face pe y intr-o intrecere poate insemna o sumedenie de lucruri. ideea de baza este ca pe mai multe sute si mii de km dieselul (de 1.4-1.6) este superior, mai placut si mai viguros. iar daca tu vrei sa iti biciuesti martoaga la 6000 de ture ca sa demostrezi ca poate sta in picioare nu demonstreaza decat ... frustrare race ... ai condus vreodata diesel, sau imi pierzi timpul ? oameni buni, fiti corecti si recunoasteti: " NU MI-AM PUTUT PERMITE UN DCI DE 120 CP si mi-am luat un 1.6 vvti in speranta ca daca ii dau 60000000 de RPM poate il ajung din urma" |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
moromete |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 September 05 ![]() |
nu este vorba de biciuire !!...e chiar asa de greu de priceput??
este vorba de regim de turatii pe care motorul il suporta si de curba de putere si cuplu pentru fiecare motor in parte;cat despre "PLACEREA" de a conduce un dizal...ma rog, nu comentez,;si mai e un aspect pe care vad ca putini il ating , anume: daca in ziua de azi majoritatea motoarelor dizal au turbo atunci o comparatie corecta ar fi intre un motor dizal(cu turbo) si un motor pe benzina(turbo sau supra-alimentat), corect, nu?? ![]() OFF-TOPIC...sau cu alte cuvinte scoateti turbo de pe motoarele dizal iar cei cu motore normale(aspirate) pleaca cu 8-10 secunde mai tarziu.Oare cine ajunge primul la 1000m??? ![]() ![]() |
-------------------- Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
|
|
alx |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
inainte de liniutze, mai bine mai consulti anumite carticele, cum ar fi dex... corect este DIESEL, monser, parol.
Io cred ca nu aveti ce face si va dati in barci cu comparatii aiurea si va gasiti motive de luat in bascalie... |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
- varies
2.0 benzina Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
godaro |
![]()
Post
#69
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
mestere, ai condus dizal sau nu !?
daca nu, lasa-ne in pace CA NU STII DESPRE CE VORBESTI ! |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
moromete |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 September 05 ![]() |
QUOTE(godaro @ Sep 20 2005, 02:34 PM) oameni buni, fiti corecti si recunoasteti: " NU MI-AM PUTUT PERMITE UN DCI DE 120 CP si mi-am luat un 1.6 vvti in speranta ca daca ii dau 60000000 de RPM poate il ajung din urma" ok , presupunem ca nu"biciuesti" un motor pe benzina pana la turatia de putere maxima(interesant e ca cei au dizal si fac comparatiii duc motorul pana acolo), ci pana la 3000rpm-atunci in mod asemenea unu motor dizal sa schimbe la 1700 rpm ca sa fie egalitate , nu??... sau un benzinar daca schimba la 3000 si unul cu dizal care are chef de harjoana schimba la 4000 asta se numeste "egalitate"?? Oricum discutia(polemica) asta creca o sa ramana vesnic verde ![]() ![]() |
-------------------- Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
|
|
godaro |
![]()
Post
#71
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
mestere moromete, te mai intreb inca odata dupa care ma las pagubas pt ca vad ca esti neserios
ai condus la viata ta vre-o masina cu motorizare diesel? cand afirmi cele de mai sus iti dai cu presupusul sau vorbesti din proprie experienta ? |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
Race |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE NU MI-AM PUTUT PERMITE UN DCI DE 120 CP si mi-am luat un 1.6 vvti in speranta ca daca ii dau 60000000 de RPM poate il ajung din urma godaro n-am mai fost asa bine dispus de mult timp,si iti multumesc pentru asta.Sunt tampenii care ma enerveaza,si altele care ma amuza,iar ce spui tu e tare amuzant ![]() Repet: 1.6 HDI Feline - 17.351 2.0 Feline - 16.608 Adica iei 1.6 HDI cu bani MAI MULTI si performante MULT MAI SLABE.Saracu' om care si-a luat 2.0 nu si-a permis 1.6 HDI-ul,de aia nu l-a luat ![]() ![]() ![]() Provacarea la liniuta era o chestie simpla:tu ai zis ca faci un 1.6 la demaraj,iar eu am 1.4,deci cu atat mai mult,ma mananci pe paine.Banuiam ca nu o sa crezi datele tehnice,asa ca am mers pe ideea simpla:decat sa ne certam si sa aducem argumente,facem proba si gata. Mersul la 6.000 ture inseamna placere,nu frustrare.E o senzatie foarte placuta de acceleratie,urlet al motorului,sa schimbi pana intra limitatorul si sa fii in treapta urmatoare cat mai sus cu turatia...ma rog imi pierd timpul,tu probabil mergi pe ideea "blana la 1.200 RPM,treapta urmatoare la 2.500 RPM,de la capat". moromete nu ai dreptate cu chestia cu scosul turbinei.Din partea mea pot sa puna si 4 turbine (nu ca ar ajuta cu ceva,dar ca idee),la aceeasi bani iei un motor pe benzina mai performant decat un Diesel. OFF-TOPIC,pentru ca nu are legatura cu motoarele de care vorbim noi:pe o generatie mai veche de CTR a existat un motor aspirat de 1.6/185 CP...ia bate-l si pe ala cu HDI-ul tau ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
moromete |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 September 05 ![]() |
QUOTE(godaro @ Sep 20 2005, 02:49 PM) mestere, ai condus dizal sau nu !? daca nu, lasa-ne in pace CA NU STII DESPRE CE VORBESTI ! ![]() 1.Mercedes 220D(cam o luna) 2.Peugeot 206HDI(~50km) 3.Peugeot 307HDI(o zi) 4.BORA TDI (sport 115cp)(~30km pe A2) 5. Clio dci 80cp(in bucuresti o tura de 30 min) Deci am condus! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
|
|
moromete |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 September 05 ![]() |
QUOTE(alx @ Sep 20 2005, 02:47 PM) inainte de liniutze, mai bine mai consulti anumite carticele, cum ar fi dex... corect este DIESEL, monser, parol. Io cred ca nu aveti ce face si va dati in barci cu comparatii aiurea si va gasiti motive de luat in bascalie... OFF-TOPIC Crede-ma am studiat multe "carticele" din astea de zici dumneata.Scriu "dizal" deoarece asa imi place sa alint eu acest tip de "motor". |
-------------------- Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
|
|
dorin00 |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 12 May 05 ![]() |
Acu vreo doi ani, Opel a pus 2.2 DTI pe Speedster
![]() Ce insemna odata diesel nu mai e valabil. Motoarele evolueaza. In vreo 20 de ani e posibil sa conducem toti un fel de dieseluri care merg cu ulei vegetal, sau motoare turbina care merg cu pacura. Cred ca exista si motoare diesel suparate fara turbina. Pe Hyundai poti sa cumperi 1.5 CRDI de 100 si ceva de cai, cu 235 Nm la 2000 ture, si nu cred ca e turbo. Inca nu am gasit o informatie oficiala, dar cred ca nici D4D-ul de la Toyota nu e turbo. Va rog sa ma corectati daca gresesc. Propun o liniuta intre 1.4/8v si 1.5dCi 80. Diferenta de putere e mica, si sint convins ca benzinarul va suplini diferenta cu calitatile lui nemaiintalnite. ![]() |
--------------------
Renault Clio
Symbol dCI
2004 Expression Viata e scurta. Nu o putem lungi. Trebuie s-o facem lata.
|
|
moromete |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 September 05 ![]() |
QUOTE(godaro @ Sep 20 2005, 02:56 PM) mestere moromete, te mai intreb inca odata dupa care ma las pagubas pt ca vad ca esti neserios ai condus la viata ta vre-o masina cu motorizare diesel? cand afirmi cele de mai sus iti dai cu presupusul sau vorbesti din proprie experienta ? nu cred ca sunt neserios, scriam postul anterior cand tu m-ai catalogat asa frumos;si daca cumva esti iritat sau nervos cred ca nu mai are rost sa continui,;ma retrag deoarece nu imi face placere sa fac rau oamenilor, in speta sa-i enervez |
-------------------- Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
|
|
godaro |
![]()
Post
#77
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(moromete @ Sep 20 2005, 04:00 PM) Nu-i rau, dar dupa ~3500rpm(P206 si Clio), de exemplu se cam taie avantul ; cresterea de viteza nu mai e asa spectaculoasa cum este la un benzinar aici iti dau dreptate. intr-adevar, dupa 3500-4000 RPM mare lucru nu ramane la diesel in materie de demaraj. dar ce D-zeu, la 3500 RPM am 170 km/h !!! nu-mi spune mie ca la benzinarul tau mai ai mare acceleratie de la 170 incolo ca ar fi gogonata rau |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
Race |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Acu vreo doi ani, Opel a pus 2.2 DTI pe Speedster Daca eu vand prajituri,si unii oameni le prefera cu rahat (de ala produs natural de om,pricepeti voi) in loc de ciocolata,o sa le vand asa.Nu inseamna ca "rahatul" e mai bun decat ciocolata,doar ca unii oameni nu au gusturi,iar eu vand orice sa scot bani. QUOTE Cred ca exista si motoare diesel suparate fara turbina. Pe Hyundai poti sa cumperi 1.5 CRDI de 100 si ceva de cai, cu 235 Nm la 2000 ture, si nu cred ca e turbo. Inca nu am gasit o informatie oficiala, dar cred ca nici D4D-ul de la Toyota nu e turbo. Va rog sa ma corectati daca gresesc. Dupa aberatiile care le-ai zis aici,ar trebui sa te retragi din discutia asta permanent.Exista Diesel aspirat la VW...are 2 litri/75 CP. La 1.400 EURO diferenta intre 1.4 8v si dCi 80 nu are sens comparatia.Totusi,probabil ca benzinarul se va tine bine...poate chiar si castiga cu un sofer bun ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
moromete |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 September 05 ![]() |
@ godaro --- nu ma refeream la ultima treapta de viteza , ci asa in general a-2a, a3-a...
ma rog, eu nu vreau sa mai continui polemica asta;din punctul meu de vedere singurul avantaj al motorului dizal este cel al consumului si poate o comoditate mai mare de a-l conduce intr-un oras tampit cum e bucur@estiul (repet este punctul meu de vedere) This post has been edited by moromete: 20 Sep 2005, 15:23 |
-------------------- Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
|
|
godaro |
![]()
Post
#80
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
n-ai avut ocazia sa conduci un diesel competent. din ce ai mentionat tu, singurul diesel mai rasarit pe care l-ai condus a fost o bora de 115 cp. prea multe demaraje pe autostrada nu ai putut face, asa-i? gusta si tu din placerile unui diesel puternic si ai sa vezi tu atunci senzatii.
asta nu inseamna ca motoarele pe benzina sunt de aruncat. doar astea mai micute. am un prieten cu un A3 1.8T care m-a facut MUCI pe serpentine. ala da benzinar! dar si 150CP. JOS PALARIA |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
pablo |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
Iar ati ajuns la benzina vs diesel? ... noroc ca discutati la cafenea ca altfel cred ca va-ti fi primit warnuri cu duiumul.
Eu cred ca la aceiasi cai putere un diesel il cam maninca pe un benzinar. |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Iar vesnica polemica. Fiecare motor are avantajele si dezavantajele lui, iar cel care il cumpara trebuie sa fie constient de compromisul pe care il face si sa-l accepte. Nu poti sa ai motorul perfect sau cu alte cuvinte "si frumoasa si desteapta si devreme acasa" (mai nou si cu bani
![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
sorin |
![]()
Post
#83
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
QUOTE(dorin00 @ Sep 20 2005, 02:06 PM) Cred ca exista si motoare diesel suparate fara turbina. Pe Hyundai poti sa cumperi 1.5 CRDI de 100 si ceva de cai, cu 235 Nm la 2000 ture, si nu cred ca e turbo. Inca nu am gasit o informatie oficiala, dar cred ca nici D4D-ul de la Toyota nu e turbo. Va rog sa ma corectati daca gresesc. In ziua de astazi toate au turbo in afara de cele vechi care sunt puse pe nustiu ce papuci in Romania.CRDI si D4D sunt turbouri veritabile. _____________________ 1.9 dCi |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
Gabi |
![]()
Post
#84
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Avand in vedere ca discutia a degenerat in benzinare vs diesel topicul se va inchide
|
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
- XXXXXXX
2004 - 1.5 dci Conf Exp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th August 2025 - 07:16 |