Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 5 6 7 8 9 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Bobine Inductie, la 16v

bata_razvan
post 16 Nov 2011, 10:01
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 845
Joined: 28 August 07




de cateva luni mi s-a ars o fisa de la bibina de inductie la un clio bicorp motor 1,2 16V si fiind turnata nu se poate schimba o singura fisa ci bobina cu totul.Am achizitionat cea mai ieftina bobina de pe piata la pretul de 290 ron marca MOBILETRON.Stie cineva de marca asta o fi buna de ceva sau am dat banii degeaba?????


--------------------
Renault clio II bicorp 1.2 16V 75HP 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catuta
post 16 Nov 2011, 10:36
Post #182


Membru care uraste "porumbeii"!!


Group: Members
Posts: 509
Joined: 27 May 09
From: Galati




Mobiletron stiu ca la un moment dat tineau cei de la Trost..Oricum,nici in TecDoc si nici in oferta distribuitorilor cu care am contract nu am mai gasit produse de la Mobiletron.
Daca te ajuta cu ceva,iti pot da niste preturi: bobina + fisele - Valeo(345ron)
Beru(342ron)

Iar cea mai ieftina bobina este de la ERA cu 166ron.


--------------------
Honda CB 1000 Big One - GL 53 ROC 16v 130CP
Avem o tara superba,pacat ca e locuita de..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 25 Jul 2012, 17:01
Post #183


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




QUOTE(vallixx @ 1 Nov 2009, 00:02)
Mda este posibil sa fie adevarata explicatia. Bobina de obicei se arde ( strapunge), dar pot exista si cazuri in care sa nu fie strapunsa "de tot", ci sa fie oarecum "la jumatate", adica sa dea scanteie dar nu suficient de puternica.
Se poate sa fie undeva subtiata infasurarea primara si atunci cantitatea de curent care trece prin ea va fi mult limitata. Si oricum e inceputul sfarsitului, probabil s-ar fi ars complet in viitorul apropiat.
Nu stiu daca m-am facut inteles.

Referitor la vibratiile la relanti, o mica variatie e normala, am avut-o si pe motorul 8V si o am si pe cel 16V
*



La 83k km mi s-a ars si mie prima bobina si @valixx a avut dreptate. Nu s-a ars de tot, mai scuipa ceva scantei din ea, asadar n-am putut s-o identific scotand mufele. Am fost la un service, au pus dianoza pe masina si au inceput sa invarta bobine intre ele pana au descoperit-o. Mi-au comandat o bobina (Valeo, capac verde - 125 ron), au inlocuit-o, am mai platit 90 ron diagnoza+manopera inlocuire si acum merge ca inainte. Mi-au spus ca nu-i o neaparat o regula, dar sa ma astept sa cada rand pe rand si celelalte. Om vedea cata dreptate au avut.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 26 Jul 2012, 21:16
Post #184


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Si de retinut, cel mai daunator lucru pentru bobine este apa. Sub orice forma. Apa, abur, condens.
Deci cu cat evitati ca bobina sau zona bobinei, sa ajunga in contact cu apa, cu atat sansele ca bobina sa tina cat mai mult, cresc.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 30 Jul 2012, 17:04
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




referitor la bobinele astea pacatoase eu am schimbat 2 deodata cu LG, cu tot cu manopera diagnoza si 4 bujii noi, au costat 850 roni adica vre-o 200 euro, un pic mai putin, gaura mare in buzi=unar. pe cele vechi le am in portbagaj, erau sagemuri cu capac gri, una cicaar fi arsa complet iar cealalta pe duca, dar nu stiu care din ele
dupa inlocuire relantiul este mai rotund, PS la mine nu a dat semne, decat ca acum 2 ani am patity la fel mergea in 3 pistoane dar si-a revenit pana acum 2 luni cand a picat definitiv...


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 30 Jul 2012, 19:33
Post #186


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Eu am 2 bobine in permanenta in portbagaj dar sper si sa se aplice principiul nescris - cand iti iei umbrela cu tine, nu ploua. smile.gif
Cele mai durabile in timp s-au dovedit Beru, cele mai slabe Sagem, dar evident sunt si exceptii ce confirma regula.
La 16v e intradevar o problema cedarea unei bobine din senin, insa compenseaza cu alte aspecte pozitive.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabytzu92
post 27 Sep 2012, 01:53
Post #187


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 25 September 12




Cred ca am si eu o problema de genul acesta , dar ca sa fiu eu putin mai ''special'' are unele modificari de comportament. Cand este motorul rece , de obicei dimineata , uneori nu porneste la prima cheie iar alte ori porneste ca si cum ar merge in 3 , trepideaza , gaze de esapament cu un miros oribil dar pana acum cand a facut dupa 2-3 acceleratii si/sau inca o pornire doua , merge normal. Sa mentionez ca se simte o trepidatie cand accelerez motorul pe la 2400-2600 de ture. Odata si-a facut nebunia , a pornit in 3 si am lasat'o asa sa mearga un pic , martorul de noxe palpaia, in conditiile in care acela sta aprins cam de cand am masina, am dus'o pe tester eroare la catalizator, schimbat catalizator, s'a stins si s'a aprins dupa cateva mii de km si apoi asa a ramas pana in prezent. Sa mentionez ca masina a vazut in tot acest timp circa 10-15 testere diferite chiar si d'ala de reprezentanta smile.gif) dar nu a reusit nimeni pana acum sa remedieze problema. Astept pareri . Multumesc !


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI 1.4 16v 98cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 27 Sep 2012, 14:44
Post #188


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




salut,
am o problema cam mare cu un megane 16. 16 v, nu vine curent pt bobinele 2-3 (cele din mijloc), am incercat sa ii pun alte bobine bune (megan'u din semnatura) degeaba..., am pus aparatu de masurat in capul mufei si NIMIC ! acum merge in 2 pistoane si tremura rau.
Cu motoru pornit daca scot fisele de la bobina 2-3 motorul merge in continuare, daca scot de la prima (baterie) si ultima (distributie) la oricare din ele renunt moare motorul instant...


Exista vreo siguranta la fisele 2-3 ???????????

This post has been edited by shake: 27 Sep 2012, 14:45


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FABIAn
post 27 Sep 2012, 19:36
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 30 September 09
From: Oradea




QUOTE(hellcat @ 30 Jul 2012, 19:33)
Cele mai durabile in timp s-au dovedit Beru, cele mai slabe Sagem, dar evident sunt si exceptii ce confirma regula.
La 16v e intradevar o problema cedarea unei bobine din senin, insa compenseaza cu alte aspecte pozitive.


Confirm, BERU sunt de incredere (cap negru), Sagem mediocre (cap gri).


--------------------
Nissan Patrol DeLuxe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 31 Oct 2012, 13:31
Post #190


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




QUOTE(adic74 @ 3 May 2008, 23:45)
Salut !
Am si eu o intrebare.
Odata aparuta eroarea , beculetul cu "noxe" . Se stinge singur dupa ce se schimba bobina sau numai cu computeru de la service. Am vazut ca parerile sunt impartite.
*



Revin si eu cu aceeasi intrebare, la ultima bobina pe care am schimbat-o n-am mai fost la service (am schimbat-o singur) si a ramas beculetul aprins.
Se reseteaza el cumva/candva sau trebuie sterse erorile cu diagnoza?

P.S. Apropo, ziceam mai sus ca la 83k km mi-a cazut prima bobina. Acum am 88k si deja am 3 schimbate si ma astept sa cada si a 4-a in curand.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos80
post 1 Nov 2012, 08:57
Post #191


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 9 April 08




La 64k mi-au cazut 2 bobine simultan, pe care le-am schimbat cu unele noi, marca Valeo. De schimbat le-am schimbat in fata magazinului de unde le-am cumparat. Saptamana trecuta in timp ce plecam de la un stop mi-a cazut alta bobina. Am mers cu masina pana la un magazin de piese auto, am cumparat 2 bobine noi(tot Valeo, asa s-a nimerit). Bobinele noi m-au costat 150 Ron bucata.
Am identificat-o pe cea stricata si am schimbat-o tot in fata magazinului. Acum am o bobina de rezerva pe care o plimb dupa mine. Momentan am pe masina 3 bobine Valeo si una originala Sagem.

Coincidenta sau nu, bobinele au picat in mommentul in care afara exista o diferenta destul de mare intre temperatura din timpul noptii si cea din timpul zilei.


--------------------
Renault Clio Symbol - B-02-USW 2006, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Nov 2012, 09:25
Post #192


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




E normal, cele sagem sunt proaste dPDV al izolatiei, si daca sunt diferente de temperatura se prelinge condensul pe langa ele, si de aia se strica.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 4 Nov 2012, 10:02
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




Da sagemurile originale cu care a venit symbolul meu, dezastre, au picat devreme rau, si brusc relativ desi mai dadusera cum am zis semne de oboseala acum 2 -3- 4 ani cam odata pe an facea o bobina figura, dar oream motorul, stateam 1 minut 2 si pornea normal ne mai facand probleme
acum am 2 sagemuri gri si 2 LG uri negre, si 2 vechi in portabagaj din care una arsa( nu stiu care) deci v6 bobine laugh.gif


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 4 Nov 2012, 23:28
Post #194


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 1 Nov 2012, 09:25)
E normal, cele sagem sunt proaste dPDV al izolatiei, si daca sunt diferente de temperatura se prelinge condensul pe langa ele, si de aia se strica.
*


Daca ar fi asa cum zici tu, ar trebui sa ti se strice toate 4 la primul frig.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 5 Nov 2012, 09:34
Post #195


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




QUOTE(andurs @ 31 Oct 2012, 14:31)
... la ultima bobina pe care am schimbat-o n-am mai fost la service (am schimbat-o singur) si a ramas beculetul aprins.
Se reseteaza el cumva/candva sau trebuie sterse erorile cu diagnoza?
*



Dupa vreo 3 zile de cand am schimbat bobina s-a stins si celebrul beculet. N-am scos nicio borna, n-am resetat nimic, s-a stins pur si simplu din proprie initiativa.
Si nici nu s-a ars, deoarece se aprinde cand pun contactul biggrin.gif


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreitorc
post 13 Apr 2013, 13:26
Post #196


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 October 12




Vara trecuta, cand lasam masina la soare la peste 30 de grade si o porneam facea ca un tractor 3-4 secunde dupa care isi revenea. Spre toamna m-a lasat o bobina pe care am schimbat-o si am presupus ca problema pe care o aveam cand lasam masina la soare vara era data de la bobina care era imbatranita. Astazi am lasat iarasi masina la soare si temperatura afisata de termometru era de 30 de grade si am patit acelasi lucru ca vara trecuta. Se poate sa fie de la o alta bobina care da semne de duca sau poate fi de la altceva? Mentionez ca iarna nu am avut nici o problema.


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosbobina
post 29 Apr 2013, 11:02
Post #197


Dragos


Group: Members
Posts: 29
Joined: 25 April 13




Buna fratilor!

Azi am schimbat a patra bobina mad.gif
SAGEM cumparata 4 zile in urma, incep sa cedez psihic, sper ca problema e in calitatea bobinei si nu in altceva, deja devin obsedat de orce vibratie ciudata..
Bobina am schimbat-o singur foarte simplu, mai am una sagem cumparata recent si vreau sa o schimb sa stau linistit la drum dar oricum tre sa port si una de rezerva sa dorm linistit..
Mai am doua germane si una valeo sper sa tina ceva timp..

29 Apr 2013, 15:22:
Buna!
Am trecut pe la targ si am luat o bobina de productie germana " HUGO " sper sa fie buna..
Vo ce ziceti?
Incerc sa atasez si niste imagini..

This post has been edited by dragosbobina: 29 Apr 2013, 15:22

Attached thumbnail(s)
20130429_160755.jpg ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 1101
20130429_160822.jpg ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 1122
20130429_160854.jpg ( Size: 2.24mb ) Number of downloads: 1145
20130429_160921.jpg ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 1190


--------------------
Renault Scenic II 1.6 16v 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calota
post 26 Jun 2013, 16:21
Post #198


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 22 June 13




eu am 63.000km si a inceput sa trepideze ca tractorul,am schimbat prima data bujiile apoi regulatorul de relanti ca asa a dat pe tester ,schimbat si regulatorul si tot asa merge. Deci tre sa iau bobinele
Am uitat sa spun ,am si gpl si la reprezentanta reno nici nu m-au bagat in seama.Nu mai vor bani. sad.gif


--------------------
renault symbol - ot.02.voz 2007/1.4/16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 14 Jan 2014, 01:27
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




Dar la un test diagnoza se poate depista o bobina care e pe duca sau nu?.


--------------------
Renault Megane 1,4 - B 25 wiz 2000 phase 2
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Jan 2014, 08:27
Post #200


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La o testare se afla cu exactitate ce bobina este defecta.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 14 Jan 2014, 08:51
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




in mod normal o bobina functioneaza sau nu iar asta se poate simti si fara tester (care nu stie sa-ti spuna daca este uzata mai tare sau mai putin)


--------------------
renault clio III - B-xx-ELF 2007 1.6 16V dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICU52
post 14 Jan 2014, 17:29
Post #202


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 14 January 14




Salut! Am si eu o intrebare: masina consuma mult si nu stiu ce poate determina consumul crescut:
-am inlocuit sonda lambda, am inlocuit bujiile, imi da cod de eroare P0443, sa fie de la injectoare. rog ajutor stima! Consuma cam 12% si nu trage deloc:
1.4,16V -2005


--------------------
RENAULT CLIO CLIO FIDJI 1.4 16v - B-08-TND 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FaneDuru
post 5 Mar 2014, 16:52
Post #203


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 5 March 14




Renault Clio Bicorp Extrem, 1.4/16V - 2004
Trecut prin Odisseea schimbarii bobinelor de inductie prin 2007 (toate 4). Din cate imi amintesc le-am schimbat la service cu unele germane (nu-mi amintesc fabricantul).
De cca 5 ani masina e in Franta, condusa de fiica mea. Condusa, e un fel de a spune pentru ca o foloseste foarte rar, motiv pentru care a schimbat doua baterii, descarcate la zero din cauza nefolosirii. Ultima a fost schimbata zilele trecute. Dupa schimbare motorul a pornit si mers rotund cateva minute (in garaj). A doua zi a incercat sa porneasca motorul si a fost nevoie de mai multe chei... Dupa pornire, facea ca tractorul (3 bujii, probabil), cu vibratii mari si zgomot neobisnuit. Probabil, s-a dus, din nou, una dintre bobine. Eu, m-as prinde s-o inlocuiesc, insa as vrea sa intocmesc un soi de tutorial pentru fata, care e destul de tehnica, insa n-are nici un fel de experienta in surubarit pe la masina...
Una peste alta, am citit tot topicul acesta si am cam inteles urmatoarele:

Simptome bobina dusa: zgomot si vibratii mari la turatii mici, miros de gaze nearse, becul gaze nearse aprins (de cele mai multe ori), lipsa de putere chiar la turatii mari.

Diagnoza (fara service...): Cu motorul pornit, se scoate, pe rand, cate o fisa de alimentare a unei bobine (unii spun fisa injectoarelor, mai putin accesibile...) si daca mersul motorului nu este afectat, s-a identificat bobina (ori bujia) cu probleme. Ar intra in discutie si masurarea rezistentei electrice a primarului, respectiv, secundarului, dar inteleg ca nu intotdeauna masurarea e relevanta...

Tipuri de bobine: Sagem (proaste inainte de seria 12 - 0), Beru (asa si asa), Valeo (bune), Denso (?), Bosch (f. bune), Facet, Huco. Nici una nu pare sa fie infailibila, iti trebuie si o doza de noroc...

Operatia propriu-zisa de diagnoza si schimbare: Se ridica/scoate capacul din plastic. Aici m-as bucura sa aflu daca acest capac e prins cu suruburi (de care) ori altcumva... Dupa scoaterea capacului, bobinele (4 buc) se vad avand fiind marcate cu sageti rosii (scria cineva...). Asa e?
Se scoate pe rand fisa de alimentare a bobinelor. Ce forma are asta? Se trage pur si simplu de ea (zgaltaind in laterale)? E fixata in capul bobinei, ori oblic din lateral?
Presupunand ca nu se remarca schimbari (IN RAU) in modul de functionare a motorului, am cam identificat bobina bolnava. Am inteles ca se dessurubeaza cu un T de 10 mm. Unde se afla filetul indiscutie? Chiar in capul bobinei, dand la o parte capacul (colorat negru, gri, etc)?
Apoi se insurubeaza bobina noua, care se alimenteaza cu fisa scoasa anterior de la cea deteriorata. Se recomanda ungerea cu vreun fel de vaselina (siliconica)?

Eventuale poze relevante pentru diagnoza si schimbare ar fi apreciate...

Multumesc anticipat!

P.S. Scuze pentru poliloghie...

This post has been edited by FaneDuru: 5 Mar 2014, 16:56


--------------------
Renault Clio Bicorp - B-40-KJV 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 5 Mar 2014, 17:10
Post #204


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Cu poze nu te pot ajuta acum pentru ca nu sunt langa masina insa pot sa-ti zic 1-2 lucruri observate de mine la masina.

In primul rand eu nu am capac peste motor, probabil pt. ca am Symbol, s-o fi gadit fabricantul sa nu-l mai puna....costa in plus. biggrin.gif Insa m-as mira sa fie prins cu suruburi. De cele mai multe ori are numai niste cleme. Daca tragi mai cu incredere de capac ar trebui sa iasa destul de lesne.
Clemele sunt ca niste bile, care intra in niste scobituri din capac.

Se deconecteaza mufa electrica de la fiecare bobina.
Se scot fisele, fisele se trag pur si simplu catre in sus, eventual zgaltai un pic stanga-dreapta.

Bobina (la mine la Symbol), este de forma unui creion, care are pe undeva pe la jumatatea ei, sau poate un pic mai sus, un brat in forma de L. In acel brat este o gaura prin care intra surubul care se infileteaza in "motor". E lesne de observat dupa ce ai dat fisa jos.

Cu o tubulara desfaci surubul si tragi bobina afara. Ea iese cam la fel de greu cum iese fisa, pentru ca la capatul celalalt intra in "guguloiul" de la bujie.

Verificarea intr-adevar asa se face, scoti pe rand fisele cu motorul pornit. Daca mersul motorului nu se modifica, aia e bobina dusa.

Referitor la ungere, eu unul n-as unge cu nimic.

ATENTIE: Eu iti zic aici de motorul 1.4 de pe Symbol, la unele bicorp-uri, daca nu chiar la toate, bobinele sunt de fapt doua blocuri de cate doua, nu sunt 4 separate si pot fi pozitionate altfel.

This post has been edited by vallixx: 5 Mar 2014, 17:15


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FaneDuru
post 5 Mar 2014, 17:18
Post #205


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 5 March 14




Firstly, Multumesc pentru raspunsul prompt!

Acum, cand vorbim despre capac, imi amintesc ca fiica-mea mi-a povestic ca dupa schimbarea bateriei, nu se inchidea bine capota pentru ca lovea in 'capacul motorului'... Colegul care o ajuta a batut in capacul cu pricina, dupa care a putut sa inchida. A doua zi, masina avea simptomele descrise mai sus. E posibil, oare, sa fi fost o fisa scoasa (din vibratii, sau naiba stie ce altceva) si de-aia o fi mergand in trei bujii?

Fisele sunt asemanatoare cu cele ale bujiilor? Am inteles ca n-ar avea doar un contact central ca la bujii, ci doua... Am inteles prost?

Am schimbat cate o bobina (dusa) prin 2007. Deci, ar cam fi individuale (la modelul meu...).


--------------------
Renault Clio Bicorp - B-40-KJV 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 5 Mar 2014, 17:25
Post #206


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Bobina are un surub un bratul despre care iti ziceam, o mufa electrica si fisa.\
Deci o prindere plus doua contacte. Ai inteles bine.

"Mufa electrica" e un cablu electric izolat cu o mufa in capat.
Mufa are doua urechi pe care apesi, dupa care o tragi afara.

Fisa e ca orice alta fisa, cablul ala negru si gros cu un manson de cauciuc la capat.

Inainte de toate trebuie scos capacul si vazut ce-i pe acolo.
Poate ca una dintre fise nu e bine fixata.
Poate una dintre mufele electrice a sarit.
Poate s-a sectionat unul dintre cablurile electrice (cele cu mufa) cand s-a fortat inchiderea capacului de la motor.

This post has been edited by vallixx: 5 Mar 2014, 17:30


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FaneDuru
post 5 Mar 2014, 19:31
Post #207


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 5 March 14




OK. Multumesc!
M-am cam prins ce ar fi de incercat, cred...

Cum nu eu voi fi cel care urmeaza sa traga de 'capac' as aprecia daca cineva care stie cum e prins m-ar lamuri, sa-i pot explica fetei cum sa procedeze.

Multumesc anticipat!


--------------------
Renault Clio Bicorp - B-40-KJV 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Mar 2014, 21:21
Post #208


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(vallixx @ 5 Mar 2014, 17:10)
Clemele sunt ca niste bile, care intra in niste scobituri din capac.
*


Asta e povestea la capacul de diesel, ce are niste picioruse cu o bila in varf.

La 1.4 16v capacul e prins diferit. Pt a nu-i rupe vreo clema, se indeparteaza in felul urmator: se trage de cele 2 margini dinspre spoiler fix in sus pana se declipseaza din cele 2 puncte de fixare inferioare (se observa in poza cele 2 cleme)...apoi capacul se impinge inspre in fata, spre spoiler, din aceasta alunecare capacul va iesi si din celelalte 2 cleme superioare.
S4010063.jpg ( Size: 91.05k ) Number of downloads: 834


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FaneDuru
post 5 Mar 2014, 23:15
Post #209


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 5 March 14




Multumesc tuturor celor care au incercat sa ma ajute!

M-a anuntat fiica despre faptul ca a reincercat sa porneasca masina, se comporta la fel (trepidatii puternice si zgomot), a insistat, a accelerat putin si motorul a inceput sa toarca lin...

Masina nu fusese pornita de vreo doua luni. Credeti ca e posibil sa se fi infundat vreun jiclor, injector cu mizerie stransa in carburator (gome, alte depuneri, rugina, etc) si sa se fi desfundat la depresia produsa cand a accelerat?

A mers cu masina vreo ora si jumatate fara sa aiba vreo problema.

This post has been edited by FaneDuru: 5 Mar 2014, 23:17


--------------------
Renault Clio Bicorp - B-40-KJV 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Mar 2014, 23:38
Post #210


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Da, se pare ca de la stat, masina dezvolta o depresie la jiclor sleep.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 5 6 7 8 9 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:28
Dacia