Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce Fel De Motorina Puneti In Dci?

tiberiu.anghel
post 21 Mar 2007, 09:49
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




OMV Sprint Diesel de la PetromV de la Diham. Incerc sa bag numai de acolo fiindca undeva prin toamna s-a terminat constructia la noua statie. Era una veche inainte dar a fost daramata. S-au inlocuit desigur si tancurile de combustibil.
Pana acum nici un fel de probleme. Client fericit, mai ales ca s-a ieftinit in ultimul timp.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 7 May 2007, 23:29
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Off....am fost la munte in weekend, si la brasov, la un rompetrol am facut plinul cu motorina efix euro 5. Inainte de asta, numai la OMV am pus, si masina a mers super. Acum dupa ce am facut plinul asta, am ajuns in bucuresti si cand am dat sa pornesc motorul dupa ce ma oprisem la un magazin, am vazut ca a invartit o gramada pana sa o ia. Vad ca si astazi la fel de greu a pornit de cate ori am plecat cu masina. Adica invarte mult pana sa porneasca si o ia greu asa, nu stiu cum sa explic...sper ca m-ati inteles.
Ce sa fac? Ma gandesc ca o fi fost apa in motorina, sau de ce naiba sa faca asa deodata? O sa astept pana se duce toata motorina asta si sa pun din nou de la OMV, sper doar sa nu aiba apa multa sa imi strice ceva....


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 8 May 2007, 10:09
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




acum o saptamana am bagat de la OMV de la antiaeriana colt cu sos alexandriei jumatate de rezervor, am completata pana la plin....apoi dupa 1 zi am observat ca masina nu mai trage...pur si simplu nu mai urca in viteza asa cum era de obicei, nu mai e asa de sprintena. am fost la omv pantelimon si le-am aratat bonul sa se convinga ca de la ei am bagat si nu a stiut sa-mi spuna de ce. ca sa nu ma complic prea tare am luat un aditiv, l-am bagat in rezervor si parca se simte ceva imbunatatiri. cel de la omv pantelimon mi-a recomandat sa astept pana o consum si apoi sa nu mai bag sprint diesel, sa bag premium diesel, motorina lor de vara, cea care o inlocuieste pe cea de iarna alpin diesel...e mai scumpa un pic, dar o sa fac plinul cu ea dupa golire sa vad cum merge masina.
precizez ca eu bag numai de la omv-sprint diesel.


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 8 May 2007, 17:24
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Dupa cum am mai zis, numai premium/alpin diesel. Si pt ca tot consuma "nesimtit de putin" in oras, am bagat aproape numai de la OMV Baneasa. Cred ca am mai pus de la OMV Gara de Nord si o data de la OMV Unirii (insa dupa ce au schimbat intre ele statiile OMV si MOL) nu am mai calcat pe acolo.

Am pus si eu o data de la Lukoil si a tras naspa masina. In tara, incerc sa gasesc cate un OMV mai mare sau daca nu macar un PetromV mare.


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_laguna
post 8 May 2007, 17:54
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 18 December 06




nu stiu cum va merge masina fratilor cu motorina de la OMV.eu am bagat 10 litri si am mers cu ea fix 180 de km (slatina-bucuresti). plus ca facea ca tractoru' masina. apoi am bagat euro diesel 4 de la petrom si mergea ca unsa. consum 5.4 % pe bucuresti-rm-sarat(buzau). este groaznica motorina de la OMV.nu mai bag de aia cat oi trai.biggrin.gif


--------------------
VW Passat 3C 2006 - OT-03-VTG
VW Passat 3C-2006, 140 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 8 May 2007, 18:31
Post #156


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Din cate observ parerile sunt impartite! smile.gif Eu NUMAI de la OMV Vasile Milea alimentez cu motorina Premium Diesel Euro 5, si rar cu Sprint Diesel...sunt foarte multumit de calitatea motorinei de la aceasta firma! Masinuta are 10.500 km, iar pana acum nu m-am confruntat cu nici o problema, din pricina motorinei! Bafta! wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 9 May 2007, 21:35
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Am aflat de ce pornea greu in urma agravarii situatiei: mesajul "INJECTION FAULT" + STOP si pornire din ce in ce mai grea. Concluzia in urma testarii la service: s-a gasit injectorul 1 stricat. S-a inlocuit (11 mil 200 ROL), acum sper sa mearga in regula. Nu motorina a fost cauza cred....cei de la service mi-au zis ca motorina arata ok, cea de la rompetrol pe care o pusesem ultima data. Nu avea apa in ea. Se poate sa fi fost mizerie in rezervor si acum sa fi fost doar o coincidenta cu plinul acesta. Bine ca s-a rezolvat, sper sa nu mai am probleme pentru ca remedierea lor e foarte costisitoare sad.gif


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 26 Jun 2007, 19:14
Post #158


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Rompetrol EFIX Diesel Euro 4.. pret ok.. performante OK... consum nici prea prea nici foarte foarte smile.gif mai am 4000km si voi schimba filtrul de motorina.. atunci il voi sparge si voi vedea cum arata interiorul si materialul filtrant smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 26 Jun 2007, 20:01
Post #159


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




OMV - MOL - ROMPETROL gazele cu asta parca miroase altfel.
Eu, sa fiu sincer, nu am prea am simtit nici o diferenta intre ele, exceptand mirosul.
Euro 4, euro 5, cu toate merge motorul bine si are vlaga. Sunt eu prea putin pretentios sau am nimerit "esantioane" bune ?
N-am urmarit prea atent consumul (4,5 - 4,6 la ultimii 3000 Km cu 46 Km/h) si nici n-am fost "exclusivist", poate de asta nu am simtit diferente.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
441529
post 26 Jun 2007, 23:15
Post #160


Administrator de blocuri


Group: Members
Posts: 160
Joined: 14 January 07
From: Comuna Bucuresti




Am citit si eu topicul de la cap la coada si am o intrebare.
Mai baieti, cu atatea probleme si motive de stres legate de motorina, filtre si alte alea, nu va pare rau ca aveti diesel?
Sau compenseaza consumul mai mic si va impacati cu ideea?


--------------------
Renault Megane Nissan Pathfinder 2.5 dci SE+ 174 CP Nissan Urvan 2.4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SANDRINO
post 27 Jun 2007, 10:19
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Nu imi pare rau chiar deloc !!! Eu am bagat numai premium diesel de la OMV ( cu o singura exceptie) si nu am avut nici o problema pina acum . Nu trai cu impresia ca daca ai benzinara nu o sa gasesti nici o benzina proasta , cu gunoaie,apa sau "alte alea" care sa iti faca probleme la filtre sau injectoare ! La noi cel putin consumul e cu bun simt ! icon_mrgreen.gif


Am bagat odata de la petrom si m-am jurat ca nu mai calc pe la ei. Nu mai tragea deloc si abia am asteptat sa o termin !!!


--------------------
RENAULT Kadjar Intens 1.3 140 EDC GPF - 2019 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 27 Jun 2007, 10:51
Post #162


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Si eu bag numai de la Rompetrol (Euro4), dar am aflat abia dupa revizia de 20.000km ca daca tai in doua filtrul de motorina pot sa imi dau seama cat de buna sau proasta era motorina folosita.

Mie imi place cum merge cu asta si pe asta merg, asta mi-a fost si recomandata cand am luat masina.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucien
post 2 Jul 2007, 08:50
Post #163


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 29 May 07




A cerut pana acum cineva clarificari cu privire la noua politica in domeniul combustibililor de la firma Renault :
Spicuiri din mass media - incepand cu anul 2008 se vor introduce treptat in combustibilii fosili o parte ( incepand cu 2 %, pana la 20 % - preconizat 2020 ) de biocombustibili .
Cum va afecta acest lucru componentele motorului aflate in contact cu acest tip de combustibil ( este compatibil motorul dci cu aceasta motorina ) ?
Astept raspunsurile dumneavoastra cu deosebit interes, mai ales ca deja a aparut pe piata un combustibil cu 2 % biodiesel.
http://www.antena3.ro/index.php?left_choose=bss&id=34924


--------------------
Renault Megane sedan an 2007 ; 1,5 dci ; 124 hp ; model privilege - PH -- xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 2 Jul 2007, 20:11
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




@lucien, daca dadeai un SEARCH, gaseai cam asa ceva: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=72958&hl=biodiesel


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucien
post 3 Jul 2007, 10:38
Post #165


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 29 May 07




Multumesc poseidon dar link-urile nu rezolva intrebarea pusa de mine, am plecat deja de la premiza ca ca un 2% biodiesel nu ar fi o problema - dar peste 10 % ?? - unde este limita ( cam la aceasta am facut referire mai ales ca am de gand o durata de utilizare a masinii de peste 7 ani ).


--------------------
Renault Megane sedan an 2007 ; 1,5 dci ; 124 hp ; model privilege - PH -- xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alumoi
post 3 Jul 2007, 15:41
Post #166


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




Numai EuroDiesel Lukoil incepind cu decembrie 2006 (de cind am luat-o biggrin.gif)


--------------------
Renault Laguna Estate 1.9dCI - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucien
post 9 Jul 2007, 12:08
Post #167


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 29 May 07




Nu este o recomandare generalizata a topicului ci doar propuneri individuale. Dar, totusi , o recomandare ,, oficiala " ???? Ma intereseaza in special de la posesorii de euro 4. Care este diferenta intre euro 4 si euro 5 ( nu ca pret ci ca , sa zicem, consum, functionare mai silentioasa, depuneri, pornire mai usoara si de procentul de biodiesel pe care il contine motorina euro 4 ). Multumiri anticipate.


--------------------
Renault Megane sedan an 2007 ; 1,5 dci ; 124 hp ; model privilege - PH -- xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 12 Jul 2007, 06:06
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 457
Joined: 22 August 04
From: Iasi




Diferenta de functionare a motorului eu nu am observat. Asta iarna, am pus euro5 de la OMV. Cica este adusa in containere sigilate din Austria. Nici o diferenta nu am constatat in functionarea motorului si nici la consum.

Problema e destul de cetoasa, ca sa zic asa, cu motorinele euro4 si euro5. In sensul ca noi, "prostimea", nu avem informatii precise, oficiale, despre ce motorina e mai indicata pentru motoare. Eu am motor euro3; cei de la renault mi-au spus ca pot pune si e4, si e5. E5 e mai ecologica, are un continut mai scazut de sulf; dupa unele opinii, are proprietati de lubrefiere mai scazute, ce ar putea duce, in situatia unei utilizari indelungate, la defectiuni ale sistemului de injectie (celebra pilitura). In consecinta, eu pun doar euro4. Daca ai motor euro4, cred ca poti pune motorina euro5. Nu stiu, e o ceata totala, din lipsa de informatii clare.

Si se zice ca motorina euro5 nu are nevoie de adaos de ulei de rapita pina la 2%.


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 12 Jul 2007, 10:24
Post #169


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Stimate coleg, tin sa va dezamagesc dar chiar si acea mult trambitata motorina Euro5 este produsa in ROMANIA, doar la inceput a fost adusa din Austria... smile.gif Sursa este de acum 1 an , am mai scris in acest topic, un reprezentant OMV smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucien
post 12 Jul 2007, 11:42
Post #170


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 29 May 07




Multumiri semit si collinro2, stiam de combustibil ca e produs in RO, dar : este mai bine de alimentat cu eu 4 sau cu eu 5 ( precizez ca am motor conform eu 4 ) . Ceva argumente ???


--------------------
Renault Megane sedan an 2007 ; 1,5 dci ; 124 hp ; model privilege - PH -- xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 12 Jul 2007, 13:13
Post #171


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Baga Euro 4 linistit.. cat timp aia e norma masinii.. si cea Euro 5 costa mai mult.. de ce sa platesti mai mult pentru acelasi lucru? Cu Euro 5 n-o sa ai nici 100 de cai in plus nici consum mai mic, dimpotriva... smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sourie2004
post 15 Jul 2007, 00:29
Post #172


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 21 April 06




Se zice ca 85% din uzura motorului se acumuleaza la pornire si este de origine acida. La pornire prin ardere SO2 si H2O ->H2SO4 se ridica in partea de sus a cilindrului neacoperit de ulei -> uzura. Restul de 15% uzura e de origine abraziva.
De aici rezulta un avantaj in alimentarea cu Euro5, mai putin sulf, mai putin acid, viata mai lunga pt motor, emisii mai reduse. La partea cu lubrefierea nu stiu ce sa zic, dar banuiesc ca daca ar fi fost o problema cu asta, producatorii ar fi specificat clar in cartea tehnica tipul de motorina de folosit, avand in vedere ca standardele de emisie is cunoscute din 1992 si merg pana in 2015 la Euro6. Credeti ca o masina produsa in 2000 nu s-au gandit producatorii ca e posibil sa functioneze si in 2015 si ca va trebui alimentata cu Euro6?

Adaugat la edit:

http://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_com...o5_motorina.pdf
http://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_com...ix%20Diesel.pdf
http://www.lukoil.ro/marketing/01%20Motori...0L%20Diesel.pdf
http://www.lukoil.ro/marketing/02%20Motori...0L%20Diesel.pdf

M-am uitat si eu la motorinele de mai sus si concluzionez ca:
1.Toate au acelasi coeficient de lubrifiere ( 460 ) -> nu este nici o diferenta Euro4, Euro5, deci din pct meu de vedere mitul cu pompa nelubrifiata e "busted"
2.Motorina de top de la Lukoil e echivalenta cu Efix-ul Rompetrol dpdv calitativ, dar nu si la pret. Mult mai avantajos de alimentat cu Efix.
3. Mitul cu masina e mai nervoasa daca e alimentata cu Euro5. Non sens, si Euro4 si Euro5 au aceleasi cifre/indici cetanici (51/46 ) deci se obtine o cantitate de energie echivalenta. Singura diferenta poate proveni din masluirea motorinei la statia de pompare sau din falsa impresie ca daca ai dat bani mai multi trebuie sa fie mai buna si sa mearga mai bine.

O sa vad si cu OMV cum sta treaba ca vad ca sunt multi fani in zona.

Concluzie pt mine cel putin.
1.Raman la Euro4 (Efix diesel), intotdeauna din benzinarii noi si pe cat posibil de unde am mai luat si a fost ok.
2.Diferenta de pret intre Euro4 si Euro5 este doar de poluare si de pret(posibil datorat costurilor de rafinare mai ridicate)
3.Cine tine la natura sa bage Euro5 icon_mrgreen.gif .

This post has been edited by sourie2004: 15 Jul 2007, 01:16


--------------------
Clio Symbol 1.5 Dci 2005 80Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_
post 15 Jul 2007, 07:08
Post #173


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 7 July 06
From: Constanta




Ai perfecta dreptate sourie.

Numai ca, lubrefierea scade la E5 fata de E4. Se pare ca acest continut de sulf total (de la 50 la 10 mg/kg) are si proprietati de lubrefiere. De aceea, in toate motorinele de pe piata, toate companiile baga aditivi/chimicale care sa imbunatateasca cifra si indice cetanica/TLF (tempepratura limita de filtrabilitate), CP (punct de tulburare)/lubrefiere etc. Si acesti aditivi/chimicale nu sunt de acum. Doar ca intre timp s-au schimbat.

Si da, asa este. Costul de producere E5 este mai mare.

Dar E5 este o conditie de mediu, a UE la care ne vom conforma si noi. Si vor veni si alte reglementari, de data aceasta pe continutul de aromatice.

In concluzie, E5 este diferit fata de E4 la sulf. Atat smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2007 Dynamique 1.4 16v + clima - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sourie2004
post 15 Jul 2007, 11:26
Post #174


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 21 April 06




Ok, ca sa ramana precizat pt ca am vazut in multe locuri pe forum ca Euro5 mai uscat ca Euro4.Nu cred ca nimeni alimenteaza cu motorina direct din rafinarie inainte de a fi aditivata. Folosirea aceastei afirmatii induce pe multi in eroare si cred ca motorina la pompa e diferita. In rafinarie la Euro5 chiar daca scade coeficientul de lubrifiere datorita eliminarii sulfului acesta este adus inapoi la valoarea de 460 prin aditivare, iar noi la pompa cumparam produsul aditivat. Iar concluzia mea era ca Euro4 = Euro5 din pct de vedere al lubrefierii, deci nu ar trebui sa schimbe cu nimic functionarea in parametri a injectoarelor sau a motorului.


--------------------
Clio Symbol 1.5 Dci 2005 80Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 17 Jul 2007, 09:00
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




din pacate am observat ca si mult recomandata motorina de la omv, la o anumita perioada, trebuie sa-i mai adaug un aditiv, altfel imi creaza probleme, si alternez sprint diesel cu premium diesel....


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannyel
post 17 Jul 2007, 12:32
Post #176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 May 06
From: Bucuresti




Eu am alimentat pana acum numai de la OMV - premium diesel.
In ultima perioada am observat ca masina e mai zgomotoasa decat o stiam. Am presupus ca e vorba de tampoanele motorului care trebuie schimbate (masina e din
2004 si alearga 90% prin Bucuresti). Am avut norocul (dintr-o intamplare) sa alimentez
de la MOL cu EVO Diesel Euro 5. In mod cert acum masina e mai putin zgomotoasa
(inclusiv la ralanti). O sa vad pe parcurs daca observ ceva imbunatatiri la demaraj
(putin probabil) si la consum.


--------------------
Renault Megane 2004 1.5dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rentz
post 17 Jul 2007, 17:08
Post #177


Addicted to diesel


Group: Members
Posts: 79
Joined: 27 August 05




In cei 10k de km de pana acum am alimentat numai cu OMV Sprint diesel intodeauna de la aceiasi benzinarie (OMV City Mall), am auzit ca ar conta, poate o fi un mit dar ce conteaza, sunt multumit de comportarea masinii si de consum.
As incerca sa alterez si cu un Premium dar nu stiu daca e o problema daca combin cele doua tipuri de motorina pentru ca nu astept niciodata sa se goleasca rezervorul.
Voi ce ziceti ? E o problema daca amestec Sprint cu Premium de la OMV ?


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5 dCI 65cp 2006 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuza26
post 17 Jul 2007, 17:36
Post #178


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 May 07
From: Bucharest




orice ati face nu alimentati de la petromul din Pipera, sau petromurile ca nu mai stiu exact daca sunt mai multe sau nu. un coleg de munca are masina pe butuci de la apa din motorina. se pare ca la toate statiile petrom exista pericolul pt ca au rezervoarele antice si restul e poveste. sper sa o rezolve cu OPC daca nu se intelege cu cei de la Petrom. va mai tin la curent dar recomandarea generala fara Petrom. Poate doar alea renovate si mai noi dar in rest se bazeaza pe fostele pecuri si mai bine nu. Numai bine si la cat mai multi km fara probleme.

This post has been edited by cuza26: 17 Jul 2007, 17:37


--------------------
Renault Megane Sedan Manager 1,5 85CP - B-07-HLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 17 Jul 2007, 18:10
Post #179


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Eu am bagat in 22.000km numai Efix de la ROmpetrol si pentru ~5k km Euro4 de la MOL. De sambata am observat ca Rompetrol foloseste bio-diesel in componenta Efix diesel. Am bagat un plin d-asta si masina a mers foarte bine, la fel ca pana acum.

Poate sa afecteze cumva motorul, folosit un timp indelungat?


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_
post 18 Jul 2007, 18:07
Post #180


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 7 July 06
From: Constanta




Biodiesel-ul este un component obligatoriu in Europa, deci si in Romania. S-a inceput cu 1,5% (sau 2% parca) si va creste procentul in timp pana la 5% sau 8% in cativa ani. Acest biodiesel se comporta ca motorina normala (tot hidrocarburi are in componenta smile.gif ); per total motorina aditivata cu bio are aceleasi proprietati.

Acum, fie vorba intre noi....nici rafinorilor nu le convine sa puna biodiesel pt ca e scumpa si inseamna facilitati de incarcare/amestecare suplimentare. Dar asta e....daca e reglementare in UE...

Per concluzie, stiu ca s-a mai scris, diesel-ul cu bio de acum precum si benzina cu etanol din cereale (care se vinde in SUA) au aceleasi proprietati ca si combustibilii conventionali.



--------------------
Renault Clio Symbol 2007 Dynamique 1.4 16v + clima - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 00:42
Dacia