Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema pornire, calculator de bord, baterie, alimentare

ady_san
post 1 Sep 2006, 14:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 15 March 06




salutare!

am o problema si poate ma poti ajuta cu un sfat: am un clio bicorp 1.4 16V din 2003 si am incercat sa il pornesc dupa ce cu 15 min in oprisem dupa un drum si ...stupoare: dupa ce am pus contactul si am asteptat sa se stinga martorii luminosi, sa pornesc motorul, mi s-a resetat kilometrajul si radio-cd-ul imi cerea codul plus ca mi-au ramas aprinsi martorii de airbag si abs. am incercat sa dau cheie sa porneasca si nu a miscat nimic. am introdus din nou cheia in contact si de data asta mi-a ramas aprins doar martorul luminos de abs dar tot n-a vrut sa porneasca. am vrut sa o inchid din telecomanda de pe cheie nu a vrut deloc. apoi am testat inchiderea centralizata din butonul de pe bord si imi facea si aia figuri. ce am observat si mai ciudat e ca nici macar geamurile electrice nu mai functionau cum trebuie (a trebuit sa aps pe buton de 1o ori ca sa se inchida geamul- mergea pe trepte) si masina se comporta ca si cum exista un scurt circuit pe undeva sau e moarta bateria pentru ca pana si becul din plafoniera palpaia cand actionam ori cheia in contact ori geamurile ori inchiderea centralizata.

aveti idee ce poate sa aiba masina?

eventual ma puteti ajuta cu un nr de tel de la cineva care are un tester de computer de bord (ca ma gandesc ca de acolo e buba).

multam!


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 1.4 16V Expression
Renault Clio Bicorp 2003 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 1 Sep 2006, 14:25
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




ori bateria e pe terminate (un test de masurare ar arata asta) sau computeru a luat-o razna (fie din motive "misterioase" sau a lipsei de tensiune corespunzatoare de la baterie)



--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 1 Sep 2006, 16:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Bateria in general nu moare brusc. Daca ai baterie incapsulata n-ai ce sa-i faci, eventual sa o masori cu un aparat de masura sa vezi ce tensiune da, sau sa incerci sa pui in paralel bateria buna de pe alta masina.

Daca ai baterie cu intretinere, e posibil sa fii ramas fara lichid si ar mai trebui completat cu apa distilata (stiu ca la vechea dacie mi s-a intamplat sa moara brusc bateria fiindca nu mai avea H2SO4 in ea).

In concluzie in primul rand gaseste pe cineva cu o baterie buna sa vezi daca mai ai probleme, inainte sa cumperi alta.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 6 Sep 2006, 15:25
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




QUOTE(diesel_power @ 1 Sep 2006, 17:43)
Bateria in general nu moare brusc.


Aici trebuie sa te contrazic. Din cate masini avem la firma la toate bateria a murit subit. In general dupa un drum, la repornire nu a mai vrut sa porneasca. Asa ca am avut colegi ramasi prin benzinarii intre orase dupa ce au mers si 100 de km, prin parcari in centru si in diverse alte locatii.

In plus faza cu becurile am intalnit-o mai degraba la bateriile foarte descarcate de la stat in frig mai multe zile.

Nu prea inteleg de ce se intampla asa dar probabil ca da semne discrete de oboseala inainte.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 6 Sep 2006, 15:27
Post #5


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




si eu confirm o masina la care bateria a murit brusc dupa un drum in bucuresti.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burnas
post 12 Sep 2006, 21:13
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 1 March 06




@ady_san

deci......ai ramas fara alternator si ai mers numai cu,curentul din baterie.Verifica carbunii din alternator in cel mai nefericit caz poate sa fie releul de incarcare


--------------------
renault symbol 2006-fidji
renault 1.4 8v fidji rosu de foc an 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 10 Oct 2006, 09:03
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Am si eu o problema cu pornirea, nu seamana cu cea de la inceputul topicului dar... postez si eu aici. Uneori imi porneste destul de greu dimineata. Problema a aparut dupa ce intr-o zi am tinut foarte putin pe demaror, a pornit si s-a oprit imediat, a doua cheie a fost... foarte lunga si cand a pornit a scos fum negru, deci am zis ca doar am inecat-o nintel. Dar de atunci s-a mai intamplat de cateva ori sa porneasca greu, fara sa mai scoata insa fum negru. Presupun ca ar fi de la vestitul senzor de turatie. Are cineva idee inde se afla acesta la motorul de 1.2 16v? si cum se poate scoate / curata?


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 15:50
Dacia