Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Alarme Cu Pornire De La Distanta, pareri

McVic
post 22 Jun 2005, 08:25
Post #31


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 358
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(cornel_t @ Jun 22 2005, 08:03 AM)
La a mea masina, adica pe benzina, cu motorul pornit dar stand pe loc la -10 grade dupa 10 min deabea baga o urma vaga de caldura ce nu ar fi impresionat nici pe un eschimos friguros  tongue.gif In schimb daca e sa incalzesc motorul in mers dupa 2-3 min se simtea un aer caldut.

Sa inteleg ca ti-ai luat masina? rolleyes.gif


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal
Full options

Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005
Negru
...on za uei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 22 Jun 2005, 08:31
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Mai e o problema aici. Daca o lasi scoasa din viteza, atunci ce faci iarna cind nu poti trage frina de mina? La Clio frina de mina ingheata instantaneu daca iti vine ideea s-o folosesti iarna. Nu credeam in chestia asta pina cind nu mi-am cumparat si eu Clio si am vazut-o cu ochii mei. smile.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
McVic
post 22 Jun 2005, 08:33
Post #33


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 358
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Am trecut deja 2 ierni, nu ingheata frana de mana

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 13:38


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal
Full options

Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005
Negru
...on za uei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 22 Jun 2005, 08:40
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Tu probabil ca esti unul dintre cei 5%... biggrin.gif
Iarna trecuta, o singura data n-am fost atent si am tras frina de mina din reflex si a fost suficient pentru ca la plecare sa merg citiva kilometri cu roata tiris, pina cind a trecut printr-o groapa si-a dat drumul... sad.gif
Iarna viitoare cred ca o sa-mi pun sirma ghimpata pe levierul frinei de mina, ca sa nu ma tenteze... biggrin.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 22 Jun 2005, 08:46
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Bey Vic, Vlad nu se referea la maneta din masina, ci la sabotzi (NU de la picioare) tongue.gif

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 13:38


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horgarban
post 22 Jun 2005, 13:23
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 21 June 05
From: Bucharest




Chestia cu inghetatul sabotilor pe tambur se intampla la toate masinile, nu numai la Clio sau la altele. Unui vecin de-al meu din blocul de vis-a-vis i-a inghetat intr-o iarna la Fabia.


--------------------
Skoda Fabia Combi 2003 Classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 22 Jun 2005, 17:14
Post #37


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Despre problemele cu inghetarea sabotilor sau a cablului franei de mana, aplic sfatul unui mecanic batran de Dacie (si Dacia are cablu de frana si saboti si de calitate mult mai proasta decat Clio) care mi-a spus sa folosesc frana de mana cat mai des (preferabil la fiecare parcare) in tot timpul anului. Fiind folosit permanent, sistemul se uzeaza usor singur, "se aseaza" si nu apar probleme la temperaturi scazute sau cazuri de gripare a cablului.
4 ani cu Dacia (cumparata de noua) si 3,5 ani de Clio (luat tot de nou) am tras frana de mana de fiecare data cand am parcat masina, oriunde si pe orice vreme. Nu mi s-a blocat/inghetat sistemul de frana de mana nici macar o data.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
McVic
post 22 Jun 2005, 17:17
Post #38


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 358
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




La fel si eu:D Nu s-a blocat niciodata


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal
Full options

Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005
Negru
...on za uei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 23 Jun 2005, 00:45
Post #39


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




acum , chiar daca am megane, si nu sunt chiar on-topic...
am prins 2 ierni cu masina, timp in care am folosit frana de parcare (sau de mana..) la fiecare parcare, indiferent de conditiile atmosferice, si nu am prins niciodata sa se blocheze vreo roata, sau asemanator
a, si specific ca o folosesc la fiecare parcare, chit ca e un loc drept, chit ca nu ..


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Jun 2005, 08:25
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Pai si eu folosesc frina de mina permanent timp de 9-10 luni pe an. La fiecare parcare, fara exceptie. Si tot degeaba, ca in restul de 2-3 luni imi ingheata bocna.
Am avut doua Nove inainte de Clio si n-am patit asta niciodata. Cind imi zicea cineva sa nu trag frina de mina iarna ca ingheata, rideam de el.
La Scorpio iarasi nu mi s-a intimplat niciodata. La Tico-ul mamei nu se intimpla niciodata.
Dar la Clio e dezastru. Pe bune ca iarna viitoare ar trebui sa pun ceva pe levier ca sa nu-l mai trag din reflex; lipici, gem, nu stiu, orice... biggrin.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 23 Jun 2005, 09:16
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Acum doua ierni, fara sa folosesc frana de mana, intr-o dimineata am mers taras cu rotile din spate pe tot Dr. Taberei pana am dat de un canal de pe care se topise gheata si s-au deblocat... s-a auzit o bubuitura de am zis ca mi-au ramas rotile in urma.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horgarban
post 23 Jun 2005, 09:35
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 21 June 05
From: Bucharest




Acolo se intampla urmatorul fenomen. La franare, sabotii se incalzesc. Dupa ce se opreste masina, se trage fr de mana si se face condens intre sabot si tambur ( este expus direct temperaturilor negative). Evident ca va ingheta si apoi placere neica cu rotile din spate blocate. Mai merge urmatoarea faza pt deblocare. Dati cu spatele si apasati frana intermitent. In majoritatea cazurilor merge (adica se dezlipesc). daca nu, Aduceti lampa de benzina si "parliti" tamburii un pic. Apoi se dezlipesc singuri sabotii.


--------------------
Skoda Fabia Combi 2003 Classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 23 Jun 2005, 10:45
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




ohmy.gif Asta cu parlitul tamburilor ai luat-o din manualul de utilizare skoda? blink.gif


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmc
post 26 Jun 2005, 23:08
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Ok noi astia cu Megane nu avem saboti asa ca putem sa tragem freana de mana, acum vreau sa stiu si eu dc exista cineva care si-a instalat sistemul de pornire pe Megane2.

Eu am alarma viper care are si asa ceva si cei de la Falcon mi-au zis foarte simplu ca nu au cum sa-mi activeze sistemul pt ca masina trebuie sa aiba cardul in bord pt a porni. Acum din ce am citit aici se poate instala un card care sa fie comandat de alarma sa porneasca masina, dc aveti asa ceva vreau si eu detalii.

O alta problema un pic off topic este comanda de inchidere si deschidere. Eu dc apasa de 2 ori pe butonul de inchidere de la alarma, alarma da comanda de 2 ori la inchiderea centralizata si ma trezesc cu alarma pusa dar cu masina deschisa, la voi cum e (nu conteaza ce alarma aveti)? Cei de la Falcon mi-au legat comanda de inchidere la butonul din masina care se poate doar apasa (odata pt a bloca usile si odata pt deblocare) si de aici imposibilitatea de a elimina problema de mai sus.


--------------------
Renault Megane II 2004 - 1.6 115
Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 27 Jun 2005, 11:07
Post #45


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Dmc, citeste atent.
In masina se afla un transponder care "citeste" chip-ul care se afla in card-ul masinii ("cheie"). Cand transponderul simte cardul ok (in realitate el simte chip-ul din card si nu card-ul in sine), da verde computerului masinii sa poata porni motorul. Daca nu simte un chip OK, computerul masinii nu porneste, deci nu poti porni nici masina.
Ca sa fie ok si cu alarma si cu asigurarile, se cumpara de dealer un card suplimentar, se codeaza (se inregistreaza cardul in computerul masinii), se extrage din card chip-ul (partea de telecomanda nu intereseaza) si se monteaza in masina. Atunci cand tu vei da comanda de pornire motor din telecomanda alarmei, transponderul va simti chip-ul "implantat" si va permite pornirea motorului.

La modelele prevazute cu cartela (Megane, Laguna etc) nu se poate monta alarma cu pornire de la distanta. Am intrebat la mai toti importatorii mari de alarme si raspunsul a fost acelasi.

Oricum verifica oficial ca asiguratorul tau accepta o astfel de instalare a alarmei. Majoritate sunt de acord. Daca te-ai hotarat cere un raspuns in scris de la asigurator, ca sa nu dai banii degeaba.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kenoby
post 25 Jul 2005, 15:25
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 25 July 05




ph34r.gif
Salut,
Abia am cumparat un CLio/2002, si are alarma HORNET din fabricatie. Cum nu am habar de chestiile electronice, pana sa merg la service(cand o sa am bani), am cateva intrebari:
- cum testez ca merge alarma ( nu are senzor de proximitate). Am lasat geamul in jos, am bruscat-o nintel si..nimic, nu piuie deloc)
- daca e o chestiune de configurare, cum se seteaza?( am incercat apasari si scurte si lungi pe butoanele I si II de pe chei). Mentionez ca face frumos cand o inchid centralizat, clipesc farurile, pare o inchidere centralizata pricopsita....
- daca cineva are un manual de utilizare, raman recunoscator.


--------------------
clio symbol 2002 - 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzunoi
post 25 Jul 2005, 16:19
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 19 November 04




Cum o testezi? Armezi alarma..numeri pina la 30 (asta ca s-ar putea sa existe un delay dat de stabilizarea senzorilor), iei putina vata si o bagi in urechi biggrin.gif, si cu cheia descui usa (ca la masinile vechi - bagi cheia si invirti) apoi deschizi usa. Ar trebui sa urle.
Daca ai si alti senzori - de soc de exemplu- armezi si ii dai si tu un picior - cit te lasa inima - in roata. Ar trebui...fie sa urle...fie sa chitaie putin. Daca nu ai...nu ai.
Iar daca stii ca ai senzor de soc si pare cam nesimtit la socuri, cauta senzorul de soc si vezi pe unde e. El ar trebui montat rigid de caroserie si baietii au bunul obicei sa il monteze agatat cu cordelute de plastic (cel putin la mine). Daca e asa...i-ai putin de urechi pe indivizii care au montat alarma.

This post has been edited by ionutc: 25 Jul 2005, 16:20


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dem
post 25 Jul 2005, 17:04
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Am o alarma proasta Delta pe care am primit-o bonus cu masina. ea e OK fiindca tin masina in garaj si nu m-a preocupat sa am una de firma.
cel mai tare ma enerveza ca se armeaza/dezarmeaza cind ajung la 2-3 m de masina. am vazut la unele se actioneaza de la 30-40 m. aveti idee ce as putea sa-i fac? se regleaza cumva senzorul ala de infrarosu sau ultrasunete ce-o fi?
nu este de la baterii fiindca si rezerva face la fel nefolosita deloc. eu cu un 10 m as fi multumit dar nu-i am nici pe-astia. innebunesc cind apas de 7 ori pina intru in raza ei. a pain in ass!

This post has been edited by Dem: 25 Jul 2005, 17:05


--------------------
Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzunoi
post 28 Jul 2005, 12:55
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 19 November 04




QUOTE(Dem @ Jul 25 2005, 05:04 PM)
cel mai tare ma enerveza ca se armeaza/dezarmeaza cind ajung la 2-3 m de masina. am vazut la unele se actioneaza de la 30-40 m. aveti idee ce as putea sa-i fac? se regleaza cumva senzorul ala de infrarosu sau ultrasunete ce-o fi?

Telecomanda emite in spectru radio. Ca sa mearga de la distanta mai mare (presupunind ca ea in sine poate - ca si conceptie) cauta unitatea centrala a alarmei...si vezi poate are vreun fir care iese din unitate si nu duce nicaieri. Ala poate fi antena. Extinde-l si poate o sa iti mearga mai bine


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moradi
post 28 Jul 2005, 22:11
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 29 August 04
From: Miercurea Ciuc




Salut.
Azi am achizitionat o alarma cu pornire motor WINTEC LEA-826. Am facut o proba la "rece" montata pe un banc de lucru si mi-a placut cum lucreaza. Comunicatia cu pagerul am realizat-o si de la 800-900m; ce este interesant la acest model--> pornirea motorului se poate realiza in 3 moduri (sa nu credeti ca am incercat asta pe banc-ul de lucru biggrin.gif ):
-din telecomanda
-la o anumita ora setata
-la o anumita temperatura setata
Am luat si un senzor de perimetru (cu microunde) dar nu am inteles din schema cum se monteaza la aceasta alarma. Mai are cineva acest tip de alarma?
Exista un atelier care se ocupa cu montarea acestui tip de alarma care sa fie autorizat Renault (sa nu pierd garantia...)?


--------------------
Renault Clio Bicorp Extreme 2005-1,5dCi,60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kenoby
post 29 Jul 2005, 10:26
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 25 July 05




Am rezolvat!
Am resetat alarma...prin decuplare de la firele de alimentare.
Acum piuie corespunzator!

Multumesc

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 13:40


--------------------
clio symbol 2002 - 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 10 Feb 2006, 17:08
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




Si eu am comandat tot o alarma WinTEC dar modelul 722. E comandata prin reprezentanta Renault (Oradea) de la firma Seleniu. De asemenea am mai comandat (tot de acolo) un senzor de perimetru și un actuator (pentru portbagaj), dar nu și un modul pt. pornire motor. Motivul e simplu: în cartea tehnică a masinii e scris clar ca se poate porni la drum imediat dupa pornirea motorului - indiferent de gradul de incalzire al acestuia - conditia obligatorie fiind rularea in regimuri "blande", pana motorul ajunge la temperatura lui optima. Aceasta chestie e valabila numai pt. dCi-uri.

Vreau sa va intreb ce parere aveti de aceasta alarma? Daca are cineva acest model, e multumit de el?

Merci anticipat.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 13:40


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moradi
post 10 Feb 2006, 18:52
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 29 August 04
From: Miercurea Ciuc




QUOTE
@ sagetator==> nu și un modul pt. pornire motor. Motivul e simplu: în cartea tehnică a masinii e scris clar ca se poate porni la drum imediat dupa pornirea motorului - indiferent de gradul de incalzire al acestuia - conditia obligatorie fiind rularea in regimuri "blande", pana motorul ajunge la temperatura lui optima.


Daca ai fi nevoit (sau n-ai ce face huh.gif ca mine) sa pornesti masina la -33°C, sa-l auzi cum "trancane", cred ca nu te-ar arde talpa sa pleci imediat, indiferent de regimul de mers. Eu unul am optiunea de pornire motor si sunt foarte multumit de alegere. Cred ca mai bine platesc 1-2 litri de motorina decat o turbina sau altele; nu am avut "inca" probleme cu motorina sau pornirea dimineata indiferent de temperatura de afara (veneau "benzinarii" sa le dau curent wink.gif ). Cand plec la drum motorul este incalzit si toarce aproape ca unul pe benzina, abia-l auzi.

QUOTE
Exista un atelier care se ocupa cu montarea acestui tip de alarma care sa fie autorizat Renault (sa nu pierd garantia...)?

Nu mai este nevoie, ph34r.gif am facut-o singur.

This post has been edited by moradi: 10 Feb 2006, 18:57


--------------------
Renault Clio Bicorp Extreme 2005-1,5dCi,60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
starnet
post 11 Feb 2006, 21:34
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 December 05




eu montez acest tip de alarma si pentru cei dornici de info le stau la dispozitie cu sfaturi si servicii (demonstratii) .


--------------------
dacia solenta - b-37-yht
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
starnet
post 13 Feb 2006, 19:59
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 December 05




QUOTE(leonardo @ Jun 5 2005, 06:33 PM)
Ce parere aveti despre alarmele cu pornire de la distanta ,daca se renteaza pt. motoare de1,5 dci clio symbol.
*


sa va spun pe scurt cum functioneaza ceea ce montez, acum iar pe sosele sunt deja vreo 25/30 care circula si nu au avut niciun incident:
sistemul se programeaza sa stie cat va actiona electromotorul,deci daca tu ca sofer tii cheia mai mult pe demaror ,aceasta nu face aceasta greseala.
in momentul opriri masini in parcare ,cu motorul pornit ,tragi frana de mana ,luminile de semnalizare se vor aprinde,cand vei scoate cheia din contact motorul ramane pornit,esti obligat sa o scoti din viteza ca altfel nu poti cobori din masina.inchizi usa iar dupa 5 secunde motorul se va opri iar telecomanda iti va confirma cu 3 sunete.din telecomanda vei bloca usile senzorii se vor activa si te duci unde ai treaba .daca vrei sa o pornesti apesi butonul * telecomanda se va ilumina si in functie de tipul motorului (benzina 4 sec,motorina 8 sec ,incalzire bujii)
motorul porneste pe telecomanda LCD desen o masina se primi o confirmare sonora si la teava de esapament va arata fum iar rotile vor clipi.
in momentul in care vrei sa pleci ,comanzi deschiderea usilor,bagi cheia in contact o pui pe pozitia motor lasi frina de mana jos bagi in viteza si go.(daca urci in masina si nu bagi cheia dar lasi frana de mana sau calci frina motorul se va opri)
asta ca protectie pentru hoti vede o masina pornita sparge geamul sau o descuie
este obligat sa lase frana de mana ca sa poata pleca motorul se opreste.
este exclus ca masina sa poata porni daca este bagata in viteza. procedura de initializare a pornirii de la distanta am descriso la inceput. cred ca e suficient ca sa poata pricepe si cei care sunt contra acestor sisteme din lipsa de informatie sau idei preconcepute . sunt multe de spus ,deocamdata ajunge . se poate vedea pe masina cum functioneaza .

This post has been edited by total: 13 Feb 2006, 20:02


--------------------
dacia solenta - b-37-yht
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvi
post 18 Feb 2006, 16:14
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 November 05




Citind ca masina nu poate porni daca nu detecteaza cipul din cheie, ma intreb atunci cum procedeaza hotii cand fura o astfel de masina. E clar ca nu numai Renault are un sistem de protectie de genul asta si se fura si masini mult mai scumpe cu sisteme de protectie (banuiesc) mult mai bune. dry.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji dCi 80CP 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 19 Feb 2006, 19:42
Post #57


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Sper ca nu te astepti sa-ti raspunda cineva. Si mai sper ca nimeni sa nu scrie pe aici cum se face.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvi
post 20 Feb 2006, 21:08
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 November 05




Nu ma asteptam la o reteta sau ceva de genul asta, dar imi imaginez ca cine isi face o meserie din asta poate sa o faca suficient de usor. Alarma este mai mult pentru amatori sau pentru a descuraja, desi chiar si daca un amator sparge un geam si eu sunt la etajul 10, pana cobor poate sa stea linistit cu alarma sunand.
Acum ceva timp i-a furat casetofonul unui vecin spargandu-i geamul din dreapta soferului. Partea trista e ca era alarma pusa si a sunat, dar se pare ca el nu a auzit si nimeni nu a luat-o in seama...

This post has been edited by razvi: 20 Feb 2006, 21:09


--------------------
Renault Symbol Fidji dCi 80CP 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rkillera
post 20 Feb 2006, 22:54
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 7 August 05




Asta e din cauza alarmelor noastre care suna non-stop.

Cand o sa ne setam si noi alarmele sa nu mai sune la fiecare pisica, atunci poate o sa intereseze pe cineva cand suna alarma.


--------------------
Renault Megane II 2005 Estate
Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 21 Feb 2006, 10:47
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




QUOTE(razvi @ Feb 20 2006, 09:08 PM)
Partea trista e ca era alarma pusa si a sunat, dar se pare ca el nu a auzit si nimeni nu a luat-o in seama...
*


Aici intervin pagerele alarmelor prevazute cu asa ceva. Uite asadar avantajul alarmelor cu pager.

This post has been edited by sagetator: 21 Feb 2006, 10:49


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 20:05
Dacia