Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ulei+senzor, scurge ulei pe la roata din dreapta

danasrl
post 13 Oct 2009, 15:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 September 09




Buna ziua!

Am o mare problema si inainte de a merge in service vreau sa pun si eu o intrebare pentru cei care se mai pricep la masini, pentru ca eu nu stiu decat sa o conduc. sad.gif
Am un megane II din 2007 cu 130.000 de kilometri in bord facuti de mine. Am luat masina de noua, dar acum nu mai este in garantie. Nu am avut nici o problema la ea, chiar s-a comportat impecabil pana intr-o seara cand am auzit ceva pocnind sup capota .M-am dat jos am ridicat capota dar nu am vazut nimic neobisnuit si am pornit mai departe. Din acel moment cam 3 zile sub capota se auzea un trancanit, parca ceva lovea capota .Am fost cu ea la service, s-au uita si au zis ca nu are nimic. Apoi acel trancanit a incetat. Am plecat cu masina la Bucuresti, eu sunt din Iasi, si cand am ajuns am observat ca am ulei pe janta dreapta iar masinae stropita cu ulei pe toata partea dreapta pana in spate. In acelasi timp cand schimbam viteza in treapta superioara se accelera imediat pana la 3500 de turatii dar masina nu tragea deloc. Am ajuns la Iasi, am dus-o in service si mi-a zis ca pierde ulei pe la busonul de ulei ca nu mai sta etans, iar acea accelerare e de la filtrul de benzina care a prins aer. L-am schimbat, am schimbat cureaua de distributie, cureaua de la alternator , filtru de motorina, am fost am spalat motorulsi am zis ca am scapat usor. Au pus masina la un tester si mi-au spus ca nu era problema de la filtru de motorina ci de la un senzor ax came, dar ca e ok daca merg cu masina pana gasesc ei senzor. Plec cu masina la Suceava si surpriza..... masina pierde ulei in continuare. La intoarcere masina nu mai vrea sa traga deloc si miroase a incins (discul de ambreiaj). Acum am inteles: trebuie sa iau senzor de motorina, dar nu imi dau seama pe unde curge ulei???? excl.gif Apelez la cei avizati, sau care au fost intr-o situatie similara, sa imi dea un sfat sau sa imi spuna cum au procedat ei. pentru ca maine ma duc in service iar, de data aceasta la Renault si chiar nu vreau sa imi bage aia mana in portofel pana la fund.

Multumesc anticipat!


--------------------
Renault megane berlina - b60ews 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Oct 2009, 15:38
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Eu nu am inteles mai nimic... incearca sa fi mai explicit.... la inceput vb. de filtru de benzina... apoi de cel de motorina...... deci in primul rand ce motorizare ai????

Pune niste poze sa vedem pe unde pierde ulei.....

This post has been edited by cj98czh: 13 Oct 2009, 15:38


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danasrl
post 13 Oct 2009, 15:40
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 September 09




E diesel. Ma scuzati... filtru de motorina. Nu pot sa pun poze ca am ramas cu masina la pascani si trebuie sa o aduc pe platforma, din pacate.

13 Oct 2009, 15:45:
Nu stiu pe unde perde ulei.....cei de la service au spus ca e de la busonul de ulei, ca nu mai sta etans. Adevarat ca partea unde era busonul era stropita, dar eu cand am fost cu ea la spalat motorul, am vazut ca toata partea dreapta (partea pasagerului) sub capota e stropita de ulei. De aici uleiul se scurge pe amortizor, pe roata si il sufla pe toata partea dreapta a masinii, pana in spate.

This post has been edited by danasrl: 13 Oct 2009, 15:45


--------------------
Renault megane berlina - b60ews 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Oct 2009, 16:24
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ori nu explici tu bine, ori e ceva aiurea rau la masina aia.

De care buson vorbim? De cel de umplere, presupun, nu?

Nici daca n-ai avea buson deloc n-ar trebui sa zboare atat de mult ulei p-acolo incat sa-l vezi scurgandu-se pana in spate.

Cu distributia ce ai avut?!

Daca zici ca nu trage si miroase a incins atunci poate uleiul a ajuns cumva la ambreiaj.

Reformuleaza-ti, te rog, povestea ceva mai pe intelesul nostru smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danasrl
post 13 Oct 2009, 16:34
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 September 09




Imi cer scuze ca nu stiu termenii. Vorbesc de busonul de ulei, acel capac galben care se scoate pentru a putea completa cu ulei. Acel capac are o garnitura pentru etansietate care insa la mine nu mai exista , nu stiu ce s-a intamplat cu ea. Explicatia la service a fost ca datorita faptului ca acest capac nu este etans curge ulei.
Problema 2 - cei de la service au spus ca trebuie schimbata cureaua de distributie si cea de alternator pentru ca s-au imbibat cu ulei, s-au inmuiat si exista posibilitatea sa se rupa. Din acest motiv sau fost schimbate.
Problema 3 - ulei curge, nu stiu pe unde, ajunge pe amortizorul de la roata si de aici este aruncat pe masina. Ca sa va dati seama cam cat curge, am completat 2 litri de ulei la 1000 de km, in conditiile in care eu schimbam uleiul la 10.000 de km.


--------------------
Renault megane berlina - b60ews 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 13 Oct 2009, 16:59
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Deci: ai constatat ca nu mai ai garnitura la busonul de umplere, a sarit uleiul peste tot pe acolo (absolut normal de altfel in atare conditii - am intalnit eu la o masina, busonul nu a fost pus bine pe cele 2 nuturi, in 50 km de mers urban se umpluse aproape tot compartimentul motor de ulei, radiatorul, curgea uleiul de pe capota pe masca, pe faruri si pe spoiler, exagerez putin dar cam asa ceva, noroc ca ajunsese uleiul si pe evacuare, iesea fum de sub capota in timpul stationarii, altminteri cine stie cat ar mai fi mers asa), ti-a ajuns pe curele, pe ambreiaj, ai schimbat curelele si mergi in continuare cu acelasi buson?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danasrl
post 13 Oct 2009, 17:01
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 September 09




Am schimbat busonul si ..... uleiul curge in continuare.

13 Oct 2009, 17:03:
Se pare ca nu aia a fost cauza principala. Pentru ca si acum dupa ce am pus buson nou curge la fel

This post has been edited by danasrl: 13 Oct 2009, 17:03


--------------------
Renault megane berlina - b60ews 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 13 Oct 2009, 17:22
Post #8


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Pai poate alta este problema acolo... poate gura aia de umplere a patit ceva de nici busonul nou nu poate sa etanseze. Sau poate curge prin alta parte.


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Oct 2009, 17:24
Post #9


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




19vik, cat sa zboare p-acolo, totusi?! Se vede axa cu came?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danasrl
post 13 Oct 2009, 17:32
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 September 09




Nu stiu ce sa va spun..... pentru ca nu ma pricep


--------------------
Renault megane berlina - b60ews 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 13 Oct 2009, 18:09
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Am spus ca am exagerat putin... Nu se vede axa cu came, dar nici ambreiajul nu se vede si totusi nu sunt perfect etanse fata de exterior... daca ar fi numai la unul din capetele motorului ar putea fi vorba de un simering, dar e vorba de ambele capete... ce poate arunca uleiul din motor pe toate partile? Un segment spart? O problema la turbina? Motorul se accelera singur la 3500 rpm diesel fiind, nu cumva mergea pe ulei? Un test de compresie ar fi bun.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danasrl
post 13 Oct 2009, 18:13
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 September 09




cei de la service unde au schimbat busonul au spus ca problema cu suprarotatia ar putea fi de la senzorul de motorina. Acum nu stiu ce sa mai spun . Totusi nu inteleg de ce nu vrea sa mai traga deloc. Am mai intrebat si mi s-a spus ca e posibil sa fie de la senzorul de motorina..... Ce parere aveti?


--------------------
Renault megane berlina - b60ews 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Oct 2009, 18:14
Post #13


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




E drept ca pare a fi o problema grava... dar aia de la bucuresti s-o lase sa plece asa?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danasrl
post 13 Oct 2009, 18:18
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 September 09




maine o duc in service, vor face o constatare si imi vor spune ce are. Voi reveni pe forum sa va spun problemele, si ce rezolvare au gasit cei de la service. Am pus intrebarea pe forum pentru ca stiti cum e si la service.... una iti repara si alta iti strica....


--------------------
Renault megane berlina - b60ews 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danasrl
post 15 Oct 2009, 10:53
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 September 09




Am primit azi de la service vesti vis-a-vis de masina :
- mi-au spus ca e stricat un semering arbore came distributie si din acest motiv curge ulei
- iar a doua problema este kitul de ambreiaj care trebuie schimbat.

Mi-au dat un deviz cu piesele pe care trebuie sa le schimb:
prezon fixare fulie cod 8200778847 - 13,57 lei
piulita cod 82007832248 - 9,66 lei
garnitura turnanta cod 7701478660 - 57,27 lei
kit accesorii cod 7701476476 - 349,64 lei
kit distributie cod 7701477028 - 442,42 lei
cilindru receptor cod 8200990502 - 501,92 lei
set ambreiaj cod 7701476834 - 736,16 lei
elf trj 75w80 - 25,21 lei litrul

Manopera total 658 lei si consta in :
inlocuire semering arbore came distributie
inlocuire kit distributie+kit accesorii
demontare-remontare cutie de viteza
demontare-remontare disc de ambreiaj
inlocuire tampon de ambreiaj
test vehicul

Specific ca preturile nu includ TVA.

Acum cei de la service mi-au mai spus ca acel semering e posibil sa se fi stricat din motiv ca distributia nu a fost bine pusa atunci cand a fost schimbata la revizia de 120.000 de kilometri. De asemenea au precizat ca daca eu am dus-o in service pentru ca imi curgea ulei cei de la service trebuiau sa isi dea seama ca e vorba despre acel semering si nu sa ma lase sa plec cu masina spunandu-mi ca a fost de la buson.

Intrbare: a mai fost cineva in situatia asta ? Daca da, cum a procedat?
Cum vi se par preturile? Fac precizarea ca sunt preturi pentru piese de origine iar service-ul este un service autorizat Renault.

Multumesc anticipat si astept in continuare raspunsurile dumneavoastra, cu mult interes pentru ca ma cam usuca la portofel . Nu ma asteptam sa fie chiar 34 de mil.

O zi buna!


--------------------
Renault megane berlina - b60ews 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 15 Oct 2009, 11:01
Post #16


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pai asta ziceam si noi, ca nu ar fi trebuit sa te lase sa pleci cu uleiul zburand aiurea...

Cu cilindru receptor ce mai au?!

La kitul de ambreiaj ajungeai oricum, mai devreme sau mai tarziu. Doar stilul tau de a conduce determina durata lui de viata.

In rest... nu prea ai ce le face.

QUOTE
kit accesorii cod 7701476476 - 349,64 lei
kit distributie cod 7701477028 - 442,42 lei


De aici ar trebui sa iei doar cureaua de distributie, nu kitul complet. Rolele au 10k km.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danasrl
post 15 Oct 2009, 11:17
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 September 09




Dar aveti idee de ce s-ar fi putut strica acel semering?
Este la vedere acel semering? Pentru ca eu nu imi explic de ce cei de la service nu l-au vazut.
Este posibil sa se fi stricat de le distributia pusa defectuos, asa cum au zis cei de la reno?

Multumesc.

15 Oct 2009, 11:20:
OK. Eu am mai putin de 10.000 de km de cand am schimbat distributia. De ce ma pun sa schimb iar distributia?

This post has been edited by danasrl: 15 Oct 2009, 11:20


--------------------
Renault megane berlina - b60ews 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 15 Oct 2009, 11:23
Post #18


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




1. semeringul ala este SIMERING wink.gif
2. din cunostintele mele nu aveau ce cauta la simeringul ala cand au schimbat distributia; s-a stricat pentru ca s-a stricat... nu cred ca a avut un motiv intemeiat.
3. orice curea de distributie odata detensionata nu se mai remonteaza. D-asta ti-am spus sa schimbi doar cureaua, nu si rolele.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danasrl
post 15 Oct 2009, 11:57
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 September 09




Multumesc pentru informatii!

Dar stie cineva unde este pozitionat acel simering?


--------------------
Renault megane berlina - b60ews 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 15 Oct 2009, 12:31
Post #20


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pai daca zici ca nu ai cunostinte in domeniu... e greu sa-ti explicam. Daca vrei asa o orientare in spatiu - cum te uiti la motor, in stanga sus.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 13:09
Dacia