Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Daca Ati Vinde Ce Aveti Marca Ati Cumpara ?, de asta chiar sunt curios

Ce alta marca ?
 
Tot Renault(Dacia) [ 85 ] ** [25.00%]
Ford [ 15 ] ** [4.41%]
Citroen [ 7 ] ** [2.06%]
VW [ 34 ] ** [10.00%]
BMW [ 33 ] ** [9.71%]
Mercedes [ 20 ] ** [5.88%]
Peugeot [ 10 ] ** [2.94%]
Audi [ 50 ] ** [14.71%]
Opel [ 16 ] ** [4.71%]
Alta [ 70 ] ** [20.59%]
Total Votes: 340
Guests cannot vote 
rty745
post 30 Aug 2006, 09:59
Post #151


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




corect, dar asta mai insemna si ca 3 sfeturi din posesorii de reno (printr care ma numar si eu sad.gif ), cred ca "mai bun" = alta marca.

Mai bun ar putea insemna si o masina din aceasi marca (laguna, vel satis), dar de clasa superiora, un model mai nou, mai bine echipat etc. Dar nu e cazul pt multi posesorii reno, si asta spune ceva.





--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 30 Aug 2006, 10:34
Post #152


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Dap, un singur lucru spune: Renault are o oferta limitata. Precum vezi, multi vor masini superputernice sau 4X4, modele care insa nu prea exista in oferta Renault. Si modele premium, Audi si BMW, pentru care Renault nu are versiuni concurente.

Multi isi aleg ce marca AR VREA sa aiba, nu ce marca isi vor lua. E o diferenta. Cand se vor duce la dealer isi vor aminti de ce au luat si actualul Renault. Oamenii viseaza si vor tot felul de masini sofisticate, masini care nu sunt produse de Renault. Nimeni nu se plafoneaza la nivelul actual, asa cum a zis si Manuel. Daca producatorul francez ar fi avut o gama completa altele ar fi fost rezultatele poll-ului.

This post has been edited by ssilviu: 30 Aug 2006, 10:40


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihye
post 30 Aug 2006, 10:46
Post #153


  


Group: Members
Posts: 316
Joined: 4 May 06
From: TM




Legat de 4x4 au scos din productie scenic rx4 , defapt nu i-au mai facut un urmas, o masina foarte versatila, cu o transmisie puch reusita care nu cred ca ar fi concurat intern x-trail-ul. A ramas doar kangoo 4x4 care pt o utilitara e prea dotata baza cu optionale si motoare scumpe, doar de persoane nu si furgon.

This post has been edited by mihye: 30 Aug 2006, 10:47


--------------------
 Fiat GP 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 30 Aug 2006, 11:23
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Sunt convins ca multi au votat cu gandul la ce-si vor lua cand vor castiga la loto sau cand vor primi mostenirea de la matusa din america. wink.gif
Si intr-adevar, nu putem sa comparam Renault (care alaturi de PSA, VW, Fiat, Skoda etc este o marca populara) cu o marca premium (Audi, BMW, Mercedes, etc).


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 30 Aug 2006, 22:30
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




Din multiple considerente, nu prea vad ce pot obtine in plus daca schimb producatorul, in afara gaurii din buzunar (si la achizitie si dupa... poate mai putin la re-vanzare).
Asa ca...


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 31 Aug 2006, 16:27
Post #156


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




QUOTE(Manuel @ 30 Aug 2006, 13:23)
Sunt convins ca multi au votat cu gandul la ce-si vor lua cand vor castiga la loto sau cand vor primi mostenirea de la matusa din america. wink.gif
Si intr-adevar, nu putem sa comparam Renault (care alaturi de PSA, VW, Fiat, Skoda etc este o marca populara) cu o marca premium (Audi, BMW, Mercedes, etc).
*




ce-i drept e drept!

dar eu tot am o indoiala ca daca alegerea era doar intre "generalisti" rezultatul era f. diferit...dar o sa vedem peste un an care mai e cota de piata a lui reno prin romania....eu zic ca o sa scada, si nu in favoarea Audi/BMW. smile.gif



--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 31 Aug 2006, 16:59
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Daca aspiri la mai mult si esti fan reno iti iei Laguna sau (Doamne Fereste!) Vel Satis.

Daca ai optiune pentru alta marca inseamna ca vrei sa incerci altceva. Daca vrei sa incerci altceva inseamna ca esti in cel mai bun caz relativ multumit cu masina.

La asta ma refeream. Manuel, Honda unde intra?


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 31 Aug 2006, 18:49
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Momentan am un S350L un A6 si un Primera .Tot ce imi doresc eu este un RRPhantom wub.gif


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 31 Aug 2006, 19:02
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




QUOTE(Turkish @ 31 Aug 2006, 17:59)
Daca ai optiune pentru alta marca inseamna ca vrei sa incerci altceva. Daca vrei sa incerci altceva inseamna ca esti in cel mai bun caz relativ multumit cu masina.
*



Nope, inseamna ca esti foarte multumit de masina pe care ai luat-o in banii aia. Si eu am fost foarte multumit de Loganul pe care am dat 7.500 euro, asta nu inseamna ca Loganul face parte din clasa premium ci ca are un bun raport calitate/pret. Cam asa vad si renoul...

QUOTE(Turkish @ 31 Aug 2006, 17:59)
Honda unde intra?
*



nedumerire.gif


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 1 Sep 2006, 07:42
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Vad ca se deschide subiectul Honda smile.gif Un Accord ES 2.0 155 CP la 18.000 CIP
cu optionale cat cuprinde, inclusiv piele, trapa, xenon si altele ... ce ziceti?
Mie cel putin mi se pare o optiune destul de interesanta. Dezbatem pro si contra? ... Astept amatori smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 1 Sep 2006, 08:02
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Cornele, esti prea fixat pe Honda aia!Cumpara odata sa ne linistim si noi! biggrin.gif
Eu, cel putin, abia te astept.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 1 Sep 2006, 08:10
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Fixat nefixat, te crd ca deabea astepti smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 1 Sep 2006, 09:26
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




La Honda e prea slabut motorul ala de 155cp pt 18k euro CIP. Si ala de 190 are cilindree prea mare. Dieselul le are pe amandoua(putere mica & cilindree mare). Alta motorizare nu ai de ales.
Asteptam sa le intre si celor de la Honda mintile in cap si sa ofere turbobenzinare si ne uitam si spre ei...


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 1 Sep 2006, 10:04
Post #164


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Initial m-am abtinut, si a fost o decizie buna. Dar nu m-a tinut mult, si am zis sa scriu si eu, ceea ce e o decizie proasta, normal smile.gif Sooo...
QUOTE(r&d @ 1 Sep 2006, 10:26)
La Honda e prea slabut motorul ala de 155cp pt 18k euro CIP. Si ala de 190 are cilindree prea mare. Dieselul le are pe amandoua(putere mica & cilindree mare). Alta motorizare nu ai de ales.
Aberatia 1.
QUOTE(r&d @ 1 Sep 2006, 10:26)
Asteptam sa le intre si celor de la Honda mintile in cap si sa ofere turbobenzinare si ne uitam si spre ei...
Aberatia 2.
Man, vulpea cand nu ajunge la strugiri zice ca-s acri.
Oricum, toate flamele astea despre ce motoare proaste au ailalti si ce motoare bune au astilalti ma lasa rece de multa vreme. O masina nu e doar motor, dar, ca tot o dai cu motorizarea inainte, eu sincer SPER ca tu te-ai grabit cand ai afirmat ca Honda fac motoare proaste.
Gata, am tacut smile.gif

P.S. A, inca o chestie. Te iei de preturi. Daca nu existau taxe in Eu pt. japoneze, cred ca aia in cativa ani aduceau in faliment grupuri intregi ce producatori de masini care arata beton si-s echipate cu gajeturi la zi, dar care cad in draci comparativ cu japonezele. Stiu, stiu, a mai fost, dar mai bag si eu: japonezi naspeti

This post has been edited by adip: 1 Sep 2006, 10:06


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 1 Sep 2006, 11:15
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




R&D tu te-ai dat cu masina cu motorul ala pe ea?

Si daca da esti sigur ca nu faci parte din clasa benzinarilor care conduc masini pe benzina ca pe dieseluri?

I mean eu am tras de un accord si la 6500 rpm ZBOARA frate... si nu ca puiu din reclame. Si poate pana pe la 7000...

Pe de alta parte dieselul de la Honda este recunoscut worldwide ca fiind printre cele mai bune. So cu asta ai dreptate...

Honda face motoare de turatie aspirate VTEC. E de notorietate acest lucru. La 4000 rpm abia incepe distractia.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 1 Sep 2006, 12:30
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Honda cu 155 CP nu poate dar Laguna aia de 1.8 120 CP zboara nu alta...


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 1 Sep 2006, 13:25
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 1 Sep 2006, 14:07
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Laguna de 1.8 120cp este ~ok pentru ceea ce vrea sa fie. Clar nu are pretentii sportive, nimeni nu a pretins asta si nici nu costa 18k CIP.
Vrei sport de la Renault? Ai o groaza de motoare de 2 litri de la clasa mica in sus. Si sunt motoare adevarate.
Voi spuneti ca o masina cu 155cp la >1300kg are dram de sportivitate?
9.2 secunde de la 0-100km/h va dau pe spate? Ei bine, daca asta sunt pretentiile dv. asta este. Laudati si luati Accord-ul de 2.0. Si apoi spuneti ca stie sa faca si sport. Poate cei care nu stiu ce inseaman o masina, aud de Honda, o asocieaza cu sportivitatea si gata, cad pe spate. Daca mai au si un studiu JDPower la indemana atunci sunt superexcitati.
Eu sunt mai reticent si datorita faptului ca masina de 1300kg care am folosit-o ca si etalon, tot 2 litri benzina avea 0-100 in 7.3s. De reprize nu mai povestesc.

Sigur, recunoscut world-wide biggrin.gif. La ei in uzina. De fapt succesul nebun care l-a avut se vede pe piata. De 2 ani o singura versiune: 2.2 140cp. La toamna si Renault-ul de 1.5 ii ajunge.

De ce am zis sa-si bage mintile in cap? Pentru ca ei cu cativa ani in urma, contrar tendintelor se laudau ca "inginerii nostri nu o sa-si murdareascamainile cu motorina". Pana la urma au facut-o, dar anii pierduti s-au simtit din plin. Si inca se mai simt.
Acuma insista cu motoare aspirate de motocicleta pe un autoturism. Si mai vor sa fie si in frunte la "sportivitate". Nu trece un an sau doi(deh, incapatanarea) pana scot si ei un motor adevarat, cu cilindree mica si putere mare, pretabil la condusul day-by-day. Dar din nou, timpul pierdut o sa se intoarca impotriva lor.

Taxele in EU sunt doar de 10%. Problema lor mare este ca nu au o oferta adaptata pt. europeni. Cu 3 motoare neinspirate pt. piata europei te poti lauda in fiecare an doar cu dublarea exemplarelor vandute. De la 3 la 6.

This post has been edited by r&d: 1 Sep 2006, 14:09


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 1 Sep 2006, 14:28
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Parerea mea este ca motaorele "de turatie" gen 2L 155HP sunt o cauza pierduta din cauza consumului imens.

Eu parcurg pe zi 120kM (de multe ori trec de 200) si stau si ma intreb ce as face cu o asemenea masina...

Raspunsul :as vide-o si as lua un dizal smile.gif

Chestii d'astea gen benzinare peste 2L or sa devina masini de mers la balci duminica daca se mai balacaresc aia mult prin orientul mijlociu.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 1 Sep 2006, 14:50
Post #170


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(r&d @ 1 Sep 2006, 15:07)
Vrei sport de la Renault? Ai o groaza de motoare de 2 litri de la clasa mica in sus. Si sunt motoare adevarate.
Nu, eu vreau calitate de la reno. Nu despre motoare e vorba in topic, ci despre masini. Renault stiu sa faca motoare, pacat ca in rest sunt destul de praf.
QUOTE(r&d @ 1 Sep 2006, 15:07)
Voi spuneti ca o masina cu 155cp la >1300kg are dram de sportivitate?
Inca o data. Insisti pe motor, sportivitate, cai/greutate, etc. Cand conteaza, in opinia ta, surplusul de cai putere si cele 2 secunde in minus la accelerare? Cand stai saptamani intregi pentru o programare in service? Reno fac masini bune, dar in niste limite de calitate si fiabilitate.
Aseara am avut placerea sa vad si sa misc o Laguna 2.0 16v 136CP. Misto rau masina la toate capitolele. Dar, no offense, e Reno.

Am un prieten, mecanic auto cu peste 12-13 ani vechime, plecat de cativa multi ani in Australia. Acolo masinile europene au cam acelasi status dpv financiar ca si japonezele aici: scumpe din cauza taxelor. Dar totusi se cumpara, fiindca sunt apreciate pt. stil, sunt flashy si cumparatorilor li se pare ca le confera oarece exclusivitate. Insa la service se schimba calimera complet: astea europene, in special frantuzesti si italiene, au muuuulte probleme comparativ cu japonezele. Chiar Holden si Ford-urile locale au mai putine probleme, desi sunt ieftine iar calitatea executiei si a finisajelor e de multe ori sub europene. Cand a venit in Ro, vara trecuta, am avut vreme sa stau cu el de vorba, si l-am intrebat in special de Pejo si Reno (discutia plecand de la Logan, evident smile.gif ). Ghici: cat lucra in Romania avea o parere destul de buna despre ele, masini straine, misto, nu se comparau cu Daciile noastre cele de toate zilele. Insa acolo, cand a intrat in contact cu piata auto de la ei, si-a schimbat parerea. A constatat ce inseamna intr-adevar sa mergi cu masina si sa dai pe la service doar pentru intretinere periodica, si eventual imbunatatiri. El nu si-ar lua vreodata altceva in afara de japoneza (ma rog, nemtoaicele chiar sunt muuult prea scumpe acolo, chiar si pentru cei bogati).

Probabil ca vedem destul de diferit lucrurile. E.g. eu nu-s mecanic, nu ma pricep sa repar sau sa mesteresc la masini, dar imi place sa le conduc, sa merg cu ele, de-aia as alege oricand o japoneza mai prost "dotata" fata de o frantuzoaica fulopshan, in aceeasi bani.

Te rog frumos un lucru: sunt si forumuri de posesori de Honda (fiindca insisti pe Honda). Suie-te pe motorul ala de 2 litri de la reno, care de altfel e jos palaria, da-i talpa pana pe un forum Honda si intereseaza-te acolo si intreba-i cati ar schimba marca la o noua achizitie, apoi vino inapoi si povesteste-ne si noua.
Tie iti plac motoarele, mie masinile wink.gif

L.E. Daca tot nu se intelege la ce ma refer:
http://www.google.com/search?client=opera&...=utf-8&oe=utf-8
Dai cautare pe Google dupa "fulie" si "flanse": WTF? Care sunt primele 2 rezultate intoarse?

This post has been edited by adip: 1 Sep 2006, 15:02


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 1 Sep 2006, 15:21
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Pai cumpara Honda. Ce te opreste? Eu am schimbat 3 masini. Marca inca nu am schimbat-o. Cu Honda nu e vorba de struguri la care nu ajung, este vorba doar de experienta mea personala. Strugurii acri, la care nu ajung se numeste Laguna GT. Da, 2 litri benzina. Iar daca trec la clasa premium un Saab sau Volvo m-ar multumi. Pentru astea as schimba marca.
Ce adresa are acel forum? Sa vezi cati useri are? Si inca ceva. Majoritatea dintre cei care au cumparat Honda au ales-o din pasiune. E drept ca sunt putini, aproape inexistenti in RO. Si pasiunea acopera restul scaparilor. Ajung pana acolo incat dintr-un un motor de 155cp fac cel mai aspru motor si cred ca V-TEC-ul ii face supersportivi. Pentru turatii exista drujba. Pentru putere si sportivitate exista turbo benzina.
Sa-ti spun ca multi care au Renault l-au primit de la firma, de la parinti sau l-au luat ca era ieftin? Ei bine, acestia sunt cei mai exigenti critici.
Ce-mi place ca pe toate forumurile, la versus in clasa medie Accord este foarte laudata si iese tot timpul pe locul 2 in alegerile facute de cel care da banul. Pentru ca in Europa asta ii este locul.

This post has been edited by r&d: 1 Sep 2006, 15:23


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 1 Sep 2006, 15:55
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
Aseara am avut placerea sa vad si sa misc o Laguna 2.0 16v 136CP. Misto rau masina la toate capitolele. Dar, no offense, e Reno


Daca masina este misto rau ce conteza ca este renault?

Schimba-i sigla...pune-i in W sau un H in fata pe capota si gata smile.gif

Oricum se pare ca sta conteza pana la urma.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michirec
post 1 Sep 2006, 16:33
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




As lua ford , tot tracthorash, tdi daca au, ma ingrozesc la gandul ca vor incepe sa cada cate un pic piesele si sunt scumpe ale drak....deocamdata la 40k nu este cazul; piesele par mai accesibile la ford, ca pret.


--------------------
renault Scenic 1,6 dci,96kw. 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 1 Sep 2006, 16:47
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Mai oameni buni dar nu mai avem loc de flame-uri de astea fara rost ...
Am incercat sa obtin niste informatii nu sa va vad certandu-va.
Sa o iau in ordine, pt un motor aspirat de 2.0 155 CP mi se par "suficienti" caii. Diesel nu prea intra in calcul ca e prea scump, imi creste barba pana se amortizeaza diferenta. Stiu ca tu R&D esti "fixat" pe turbo, dar sincer scopul discutie nu este in a zice ce ar trebui... sau sa faca un constructor sau altu, vorbim pur si simplu despre ce avem acum. Cum zicea si @adip ce am remarcat eu vis-a-vis de Honda e ca te duci la service sa faci o revizie, schimb ulei si filtre, nu tu schimb de distributie, plus ca se face la 20k km. Consuma acest motor ceva mai mult nu zic nu, dar oare prin vizite mai rare la service nu se iese cam tot pe acolo cu alte marci eventual si diesel? La 18k euro CIP e vb de un model cam cu de toate, cel de baza e la 15.700 euro.
LE: in conditiile actuale de leasing modelul la 18k euro CIP ajunge la 23.500 toate taxele, cum vi se pare pretul?

This post has been edited by cornel_t: 1 Sep 2006, 16:50


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 1 Sep 2006, 16:54
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Da, Cornele, dar la 15.700 cip baza e chiar coaja.
Ce sa zic: S-a invatat taranu'!Acum nu mai pot fara faruri automate, stergatoare automate si alte tampenii d'astea! biggrin.gif
Iar faza aia cu motorul aspirat de 155 cp, super tare!E chiar puturos motorul asta! radmasa.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 1 Sep 2006, 17:10
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Nu e chiar chel Accord LS la 15.700, iar modelul ES are chiar de toate smile.gif

This post has been edited by cornel_t: 1 Sep 2006, 17:10


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 1 Sep 2006, 19:55
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Ok pretul.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 1 Sep 2006, 20:14
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




La banii astia iti iei megane RS wub.gif ...splendida masina.

PS
A nu se confunda cu ce avem noi smile.gif

http://www.renault.ro/ro/autovehicule/car_ft.php?v=28


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spd
post 1 Sep 2006, 20:31
Post #179


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 3 November 05




Toyota Corolla Verso


--------------------
renault megane estate 2005 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 1 Sep 2006, 22:24
Post #180


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(ncristi @ 1 Sep 2006, 21:14)
La banii astia iti iei megane RS  wub.gif ...splendida masina.
Da, excelenta, cu asta sigur faci Honde si BMW-uri la greu. Si ofera si placerea condusului. Atat ca nu vreau sa stiu, la purcoiul de bani pe care-i dai pe ea, ce se intampla cand incep sa pice de pe ea chestii. Fiindca pica, nene, ca nu-i japoneza sau suedeza. Cred ca ar fi ca-n mp3-urile alea cu erdeesh. Cum ar suna: "Megane eresh, o sportiva de-ti vine sa-ti bagi cenzurata" smile.gif
@r&d: Tu ai o fixatie cu motoarele, eu vorbesc despre masini, deci e clar ca nu ne putem intalni nicicum pe topicul asta smile.gif

This post has been edited by adip: 1 Sep 2006, 22:26


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 02:10
Dacia