Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se Opreste Motorul!, Injectie

Marty
post 25 Apr 2005, 13:59
Post #1


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Acu' c-am schimbat motorul, am revenit la problemele de dinainte. Si anume, la cald porneste greu si se opreste motorul cind iau piciorul de pe acceleratie si o scot din viteza.
Aveti habar de la ce mama dracu' pot veni problemele astea ?
Eu am curatat azi dimineata mufa de la senzorul de turatie si am spalat motorasul pas cu pas. In urma operatiunii am observat ca turatia coboara spre 200 rpm dar isi revine, nu se mai opreste motorul. Despre porneala am vazut ca mere fara probleme.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 7 May 2005, 11:13
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Aveam si eu problemele astea...cum le-am rezolvat? Intr-un mod nerecomandat de producatori si anume: clapeta de acceleratie, cand e inchisa, se opreste pe un mic surub care e reglat din fabrica si la care "ne se umbla". Eu am umblat si l-am mai strans un pic rezultand astfel deschiderea clapetei de acceleratie si deci cresterea turatiei de relanti...bineinteles in limite rezonabile. La mine relantiul imi statea cam la 900rpm. E important ca IAC valve sa functioneze corect, sa nu existe guri de aerisire suplimentare nedorite si zona sa fie perfect curata.
Si inca ceva: iarna cand porneam intra socul automat si relantiul era cam 1100rpm. Daca plecam imediat sau o acceleram de vreo 2 ori nu mai intra socul automat si imi statea pe la 4-500rpm mai mai sa se opreasca. Asa ca mergeam un timp mai turat sa se incalzeasca cat de cat motorul. Cand era motorul cald am observat ca la cuplarea AC sau accelerat pe la 3000rpm si apoi ridicat brusc de pe acceleratie, turatia ajungea pe la 4-500rpm si dupa cateva secunde se autoregla si ajungea pe la 8-900rpm. Inainte de a umbla la surubul de turatie mai tot timpul mi se oprea motorul la faza asta...
Sau: cand era motorul firbinte(pornea ventilatorul) si eram accelerat si scadeam brusc acceleratia(lasat pe liber) turatia statea vreo cateva secunde pe la 1200rpm si api cobora la 900rpm.
Pentru mine nu era o problema...


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th August 2025 - 03:38
Dacia