Intrebari tehnice mai speciale
![]() ![]() ![]() |
Intrebari tehnice mai speciale
padre |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Din cate stiu eu si din cate am mai citit si de la altii alternatorul este cam identic pentru toate masinutele ... cat despre garantie la partea electrica nu prea stiu ce sa zic ... doar ca: daca a facuto' cu acte la un atelier din reteaua Renault sau pe care Renault il recomanda cand vrei sa faci asa ceva, mai are garantie, altfel, nu prea cred.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
AlexV |
![]()
Post
#3
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
un condensator maricel sa isi puna si el. 1F. si fire cat mai groase pana la baterie sa mai micsoreze din pierderi, dar astea cred ca deja le are.
alternatorul probabil ca e de vreo 100A. oricum ceva pe acolo. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
padre |
![]()
Post
#4
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
hai fratilor nu mai are nimeni intrebari?
las ca mai am eu! de ce la anumite masini se cracaneaza rotile din spate? adica se inclina inspre exterior, cu partea de jos? am vazut asta la dacia 1100, bmw ursulet si mai nou, ieri, pe magheru, la un monstru de X5 cu niste gume de minim 295 latime... e chestie de amortizoare sau ce? |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
La dacia 1100 era o faza mai veche ... rotile stau adunate cu partea de jos (spre interior) cand masina este goala si se indreapta cand se umple, tocmai ca sa nu se cracaneze cand se umple, ca asa era creata puntea spate, suspensia ... dar din vechime ramane cracanata.
La ursulet cam aceelasi lucru cred ... vechimea. La X5 nu stiu :-) am vazut odata o chestie de tunning (chiar si in NFSU2) in care iti pui nu stiu ce suspensie si nu mai stiu ce si iti stau rotile putin asa. (poate tot pentru stabilitate mai mare) Mai e si optiunea sa ai bara de torsiune pe spate, adica roti independente (nu punte) (am avut la R5 si de-asta stiu) si o data cu vechimea se intampla faza asta ... dar ai stabilitate mai mare :-) |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 22:37 |