probleme la megane II , intrebari !
![]() ![]() ![]() |
probleme la megane II , intrebari !
rasheedkpenny |
![]()
Post
#241
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SupeRNova
2002/ Confort SupeRNova 1,4 75CP
ianuarie 2002 ... in cautare de upgrade la Megane Sedan! :) |
|||
cri123 |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca e pack, sa fie mai aproape de 9 mii, daca e comfort, e bun si 10 mii
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#243
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Poti sa o iei si putin stiintific. Astfel, masina are practic doi ani si un rulaj mediu de aproape 15.000 km pe an. In cazul acesta, scazi 15% pentru primul an si 10% pentru al doilea. Daca ai dubii privind unele defecte ascunse poti sa mai iei o marja de 5 - 10% sau sa faci o verificare la sange (cica in Vitan s-ar face asa ceva). Oricum, ar trebui sa scazi cam 25 - 30% din pretul masinii noi - te duci la un dealer ca sa vezi si promotiile curente.
Scazi pretul pentru fiecare defect vizibil la caroserie, vopsea, interior etc. Vezi cat costa revizia de 30k si pregateste-te pentru ca urmeaza cu mare probabilitate placute de frana (si ce mai trebuie - fluide, alte consumabile, elemente directie etc.). |
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
atoma |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
LEGAT DE "STRESDOP-ul" ala.... m-am uitat prin masina dupa ceva asemanator...si am vazut ...in fata scaunului din dreapta soferului... mocheta inainte sa se termine este prinsa de o chestie rotunda din cauciuc care cred ca are in mijloc un dop din ala.... este posibil sa fie prin masina mai multe locuri asemanatoare...si sa-ti fi cazut de pe acolo...
![]() ![]() |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
shu |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 4 March 05 From: Bucuresti ![]() |
La service... tare asta ... o stiam
![]() |
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2005 Confort Dynamique - Gri Eclipse
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#246
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Cam cit ar costa o expertiza de dop la service?
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
alx |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
1 DG (1 dop greu).
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
- varies
2.0 benzina Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
verzuiul |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 7 January 05 ![]() |
Pina acum exista un cub neidentificat ca provenienta pe podea megului.Acu' dopul,stiu si eu ce sa spun?
Ma intreb ce va urma! ![]() |
-------------------- Megane E,Techno fara optiuni,gri shist.
|
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#249
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca intr-o buna zi o sa gasesti ceva mic, verde, cu ochii bulbucati, sa stii ca este proiectantul lui MII bicorp. Pana acum, in Romania, toata lumea credea ca este padurarul.
|
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
dili |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Salutare meganisti!
Desi am "experienta unui megane de peste 5 ani, spre rusinea mea urmaresc "forumul" de numai vreo 3 saptamani (de cand asteptam sedanul) si in primul rand felicitari celor care il coordoneaza si completeaza zilnic cu experienta proprie. M-am incumetat sa scriu pentru ca de vreo saptamana am facut un "upgrade" de la megane I classic la II (sedan). Am fost posesorul unui "classic" timp de 5 ani si 1/2 si acum, la trecerea pe MII, este foarte greu sa nu faci comparatii. Cu MI nu am avut absolut nici o problema tehnica in toata aceasta perioada (exceptand 2 tobe schimbate, dar asta nu e nici pe departe un specific Renault in Romania). Intrucat noul megane are numai 200 km rulati, pot sa fac comentarii numai in privinta difierentelor de confort, tinuta de drum, dotari, etc, fara a intra in detalii de fiabilitate sau intretinere. Fara discutie ca este un mare pas inainte si cei care inca au ceva de comentat in privinta sedanului sa se uite numai la raportul oferta/calitate/pret. Trecerea de la MI la MII este aproape (daca mi-e permis, daca nu, nu trageti!) ca trecerea de la dacie la renault. Eu personal consider ca progresul este indiscutabil, cu toate "problemele" semnalate" pe forum. Nu cred sa existe vreo marca la care, obiectiv vorbind, sa nu existe exceptii iar renault nu reprezinta, dupa parerea mea, exceptia care sa confirme regula. Motor-plus evident. Frane-senzationale. Insonorizare si silentiozitate-mult imbunatatite. Audio CD-mult peste media oferita in standard de concurenta. Intrebare/Alarma? A doua zi dimineata, dupa ce am dus masina acasa (15 km la bord), pe joja de plastic uleiul din motor avea 2 degete peste maxim. La bord, binenteles, "Oil OK". Pentru a aduce nivelul la maxim normal, la service au scos circa 1,2 litri de ulei, sfatuindu-ma ca in perioada de rodaj sa urmaresc nivelul ceva mai atent si sa merg pentru completare la nevoie. Sa fi pus din uzina deliberat mai mult, considerand ca in rodaj este admis un oarece consum? Normal, uleiul asta era si pt "rodaj" si pentru folosirea 15000 km. Ma gandesc ca in uzina cantitatea de ulei introdusa in motor este strict dozata si controlata; mi-e greu sa cred ca pe acolo sta vreun turc beat care pune ulei in motoare din oala de braga dupa cum ii vine lui cheful. A doua problema minora, de atentionat (am mai remarcat-o pe forum): presiune de peste 4 in pneuri. Al doilea drum, dupa benzina, obligatoriu la vulcanizare pt reglat presiunea. Intrebare: azot in pneuri? Multumiri si viata lunga (lor si masinilor lor) tuturor meganistilor. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
atoma |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
sa o stapanesti sanatos... ce motor ti-ai luat...ce versiune
![]() daca ti se pare atat de mare diferenta... ne spui si noua ce motor ai avut inainte ![]() ... cat despre problemele de inceput: presiunea din pneuri este normala...pt ca asa verifica ei imperfectiunile cauciucurilor ...apoi asa asa ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
DIESEL.RO |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 9 March 05 From: BRASOV ![]() |
asa verifica ei imperfectiunile cauciucurilor? ..... sau "iti stimuleaza" tie amortizoarele ca sa ai ce skimba repede... ca doar de .... dupa 20.000 km nu mai au garantie.... asa ca de ce nu?
![]() nu mi se pare normala o asa presiune devreme ce pe usa scrie 2,0 si 2,1. (si ramanem la atm,.). ![]() |
-------------------- M II Sedan 1.5 dci c.privilege Black
|
|
atoma |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
depinde de versiune...dar te asigur ca asa se verifica cauciucurile ..daca au galme..si alte defecte... cum ar fi fost sa-ti aduca cauciucul direct cu galma...?? mai bine mai umflat...lasand-ul mai mult timp la presiune ridicata...cand iei masina observi si tu daca vreunul este mai desumflat..si iti pui un semn de intrebare... nu este un lucru rau.....ar trebui sa-ti spuna..dar nu o fac pt ca in prima mie de km..ele oricum se mai aseaza..abia dupa aia ar trebui sa le desumflii... daca tine cineva minte ma plangeam ca-mi tremura volanul...la 100 km/h(nu am mai umblat la presiunea cauciucurilor de atunci 2,2 fata 2,0 spate)... vreau sa va spun ca acum cand am 2500 km... am mers cu 190km/h
![]() ![]() |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
Liviu |
![]()
Post
#254
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
In legatura cu presiunea in pneuri .. la mine a fost super OK .. 2.3 pe fata si 2.1 pe spate .. perfect echilibrate (asa arata manometrul aluia de la vulcanizare cand am fost sa verific treaba asta)
Cat despre ulei .. tot ce este PESTE maxim va fi "mancat" de motor. Altfel spus, surplusul de ulei va ajunge in sistemul de recirculare din filtrul de aer (un furtun care face legatura intre capacul culbutorilor/tachetilor si gatul de admisie aer). Asa ca nu va faceti prea mari probleme. Intr-adevar .. daca este mult prea mult ulei, se poate crea o presiune prea mare .. dar la un cm pe joja nu trebuie sa va faceti griji. Intrebati totusi in service care e treaba cu uleiul asta putin peste limita de maxim. Si acum o intrebare. Am observat azi un mica nealiniere a hayonului la estatele meu. Adica in partea stanga sta putin iesit mai spre spatele masinii decat partea dreapta. Ce spuneti, daca ma duc la service, au aia vreo sansa sa il alinieze corect sau il deregleaza mai tare ? This post has been edited by Liviu: 29 Jun 2005, 15:50 |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
dili |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Am luat un Influence 1,6. Pentru un familist ca mine este arhisuficient.
"Upgrade-ul" l-am facut de la la un "Classic" 1,6 8V, 90 de cai, asa ca diferenta de 25 de cai in plus evident ca isi spune cuvantul. Nu am optat pt 2,0 pentru ca la mine utilizarea este predominant oras pe distante scurte si nu se justifica defel plusul de putere sau treapta a sasea si nici pt diesel pt ca numarul anual de km, la mine cel putin, nu ar justifica diferenta de pret. Nu stiu insa de ce f. multi "binevoitori" au tinut sa ma sfatuiasca la schimabarea masinii, pe un ton aproape trist, sa ma inarmez cu rabdare si resemnare ca, cel putin dpdv calitativ, va fi un regres. Chestii de genul: "Domle, asta veche a fost mult mai buna, cu asta noua n-o sa mai fi la fel de linistit." sau "nu te mai intalnesti cu "calitatea" asteia vechi" (cacofonia le apartine). Parerea mea este ca sunt cel putin mentalitati de posesori de dacie "cu piese frantuzesti", obisnuiti sa-si bibileasca masina prin parcari timp de 20 de ani, vezi Doamne tot inainte era mai bine. Sedanul este un plus evident, numai daca te uiti la design-ul exterior. Impresia mea este ca este prima data in istorie cand unui hatchback nu i se mai ataseaza cu toporul un portbagaj (vezi clio symbol, MI classic, polo classic, bora etc). Frantujii au avut-o in program, bine gandita de la inceput, cu o caroserie extrem de echilibrata (arata senzational de oriunde te-ai uita- fata, spate, profil), si am inteles ca si ampatamentul a fost marit in raport cu bicorp-ul. Figurile de genul bucse, pivoti (asta are pivoti ![]() Hait ca m-am luat cu vorba, probabil ca este sindromul celui care pana acum doar a citit forumul. Revin cu intrebarea: merita bagat azot in roti sau le las, cel putin pana se mai "aseaza", cu aerul natural si ecologic? |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
dili |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Atoma, scuze pt impolitete. Multumesc de urari, si voua tuturor la fel.
|
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE A doua zi dimineata, dupa ce am dus masina acasa (15 km la bord), pe joja de plastic uleiul din motor avea 2 degete peste maxim. La bord, binenteles, "Oil OK". Pentru a aduce nivelul la maxim normal, la service au scos circa 1,2 litri de ulei, sfatuindu-ma ca in perioada de rodaj sa urmaresc nivelul ceva mai atent si sa merg pentru completare la nevoie. S-a mai discutat despre chestia cu uleiul peste maxim, dar nu mai stiu pe unde. A, uite ca am gasit ceva: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40566&st=13 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
vbocan |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 29 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(dili @ Jun 30 2005, 07:34 AM) Revin cu intrebarea: merita bagat azot in roti sau le las, cel putin pana se mai "aseaza", cu aerul natural si ecologic? Citeste aici. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
2017 / Intens / 1.5 dCi 110 CP EDC
|
|
enageM |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
Sunt si eu curios, s-a scumpit Megane-ul II? Am calculat pretul masinii mele astazi si mi-a dat 16.435 € fata de 15.307 cat am platit eu, adica o diferentza de 1.128 €....
![]() Megane Sedan II, Confort Privilege, AC automat, vopsea metalizata, oglinzi rabatabile.... |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
atoma |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
Cand ai cumparat meganu'? Eu acum o luna jumatate si am dat 14800 euro (ca al tau dar fara vopsea metalizata) la o reducere de 1200 euro
![]() |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#261
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
N-ai inteles Atoma asa ca da-mi voie sa-ti explic, e vorba de Meganul LUI
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
geocosma |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(enageM @ Jun 30 2005, 01:22 PM) Sunt si eu curios, s-a scumpit Megane-ul II? Am calculat pretul masinii mele astazi si mi-a dat 16.435 € fata de 15.307 cat am platit eu, adica o diferentza de 1.128 €.... ![]() Megane Sedan II, Confort Privilege, AC automat, vopsea metalizata, oglinzi rabatabile.... Ai scazut din pretul CIP+optionale discount-ul de 1000 euro, valabil la Megane II Sedan Confort Privilege 1,6 16V? La pretul de 16435 euro, daca scazi acciza (1%) si TVA (19%), rezulta un CIP de 13674 euro. Scazi discountul (1000 euro), aplici acciza si TVA si rezulta pret 15233 euro, cu 74 mai ieftina decit a ta (poate s-au mai ieftinit unele optionale...) Datele despre discount le iau de la site-ul lui Serus, in "oferta lunii"-"oferta detaliata". |
--------------------
Renault
Megane Estate II.1
- 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
|
|
enageM |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
Aha, adica scumpim masina cu 1200 de euro apoi oferim o super oferta :"reducere 1000 € la pretul CIP"... ca sa iasa la acelasi pret!
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
dili |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Daca imi amintesc eu bine, Renault a "tras" o scumpire babana pe sest (circa 500 E in medie) anul trecut, cand a scazut valuta de la 41000 la 36000 lei/euro, de parca ei ar achita masinile in Franta in lei. Un fenomen similar s-a produs simultan si la Logan, deci a fost clar politica Renault. Nu stiu daca s-a intamplat la fel si la alte marci. Dupa asemenea variatii, este usor sa faci pe generosul oferind discounturi de peste 1000E.
Revenind (si incheind) la problema uleiului in surplus, grav este ca, dupa atatia ani, cei din service-uri si dealerii inca habar nu au (sau se fac ca nu stiu), oferind de obicei clientilor mai vigilenti, care verifica joja, o privire lunga si un scarpinat in crestet, de parca atunci ar auzi prima data. Sa fie asta singurul bai. Multumes vbocan pentru link-ul catre "howstuffworks", este extrem de util. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
corneliustacitus |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 12 March 05 From: Brasov ![]() |
Am raelizat ca masina mea nu are scut metalic, doar de plastic. Asa sunt toate? S-ar putea monta un scut adus la comanda?
|
-------------------- Megane 2 Sedan 1,5dCi 80CP, Confort Privilege, Gri-Eclipse
Ford Fiesta 1,4 TDCi |
|
ncristi |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Toate au scut de plastic din fabrica.
Scutul, chear daca este din plastic, iti ofera o oarecare protectie--eu chear am vazut ce poate intr-o groap din piata victoriei ![]() Se poate monta scut metalic in schimbul sumei de 4000000lei (negrei)+manopera. Suna la un rep. reanult--asta am aflat-o de la ipso. Chear si scutul de plastic este bun gandeste-te ca masinile ford vin fara nimic si nici macar optional nu-i poti pune ceva. Cei de la ford clar nu s-au gandit la romania ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
dadu |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
inca o chestie. s-a mai vorbit pe late topicuri dar cred ca e mai bine aici.
de ce in acte scrie 195/55 R16 si 205/55 R16, 91H si 89H (sau cam asa ceva, mi-e lene sa cobor la masina) si pe masina sunt 205/55 R16 91V ??? nu ma deranjeaza, dar vreau sa stiu |
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
ady2 |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 October 04 From: Galati ![]() |
89H, 91H, etc reprezinta caracteristica de viteza (la ce viteza se poate merge in siguranta cu acele cauciucuri). Dimensiunile sunt date de 205/55R16.
This post has been edited by ady2: 4 Jul 2005, 20:52 |
-------------------- Megane 2 sedan Confort Expresion 1.6 16V 115cp,
Vert Cuivre, 09.2004, clima automata, vopsea metalizata, jante aliaj Rial Trigon 15'' |
|
dadu |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
91V = 240 km/h
![]() |
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
tferenc |
![]()
Post
#270
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 April 05 ![]() |
QUOTE(cipman @ May 16 2005, 04:10 PM) Merci si eu. Deocamdata de abia am trecut de 1000 de km si n-am probleme. Daca vor aparea le voi spune. Cum zice si vladus, daca citesti forumul asta nu-ti mai vine sa-ti iei Renault. Poate d-aia mi-am si luat ![]() Si eu am un Estate AutPack si la 1500 km se aude un zgomot parac se rupe totul cand scot masina din parcare |
-------------------- MII Estate Aut
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 07:29 |