Manifest anti Nissan
![]() ![]() ![]() |
Manifest anti Nissan
hannymax |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 21 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Nissan / Mitsubishi
Pathfinder LE PLUS / Pajero 3.2Di-D
2006 / 2002
|
|||
gedan |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
nu am x-trail, dar am o primera si am nimerit din greseala la un service nissan.
pot sa spun ca nu am vazut baieti mai paraleli cu sportul asta de mult! in afara de schimbat filtre si ulei, nu stiu nimic despre marca asta. sut veniti din renault si au ajuns din greseala la nissan |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
bound_by_blood |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 April 09 ![]() |
la noi in tara e greu sa gasesti un service serios pentru aproape orice marca. deocamdata nu am avut probleme cu x-trailul meu (din 2007, sarit de 23 de mii) si sper sa nici nu am prea curand. se stie faptul ca turbinele de la inceputul introducerii dci-ului erau cam "sensbile" si din cauza asta mai produceau si produc probleme. oricum, sfatruile pe care le-am primit si eu cica ar prelungi viata motorului. in primul rand sa nu fortezi turbo cand motorul nu este incalzit, iar apoi sa ii dai 1 min de idle cand ajungi la destinatie inainte de a il opri. nu mai zic de schimbul de ulei care trebuie facut pe cat de des posibil. cu motorina nu am avut probleme iarna pana acum...ah...probabil ca stie lumea, dar e bine sa lasi si martorii de pe bord sa se mai stinga inainte de a porni efectiv motorul (dupa ce ai pus contactul). cat despre partea cu hartoagele..aici nu ma bag...nu am avut parte...dar va inteleg pe deplin.
Toate cele bune! |
--------------------
Nissan
X-trail
2007 Columbia 2.2 dCi
|
|
nr1_gogon_1979 |
![]()
Post
#94
|
![]() MEMBRUL Group: Members Posts: 729 Joined: 22 August 08 From: Bucuresti: Floreasca & Muncii ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() iar apoi sa ii dai 1 min de idle cand ajungi la destinatie inainte de a il opri. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2007 Dacia 1310 TX/1989
Renault Laguna I RN/1994 Chrysler 300c /2010 Mercedes E280 CDI 4Matic /2009 Mercedes C200 diesel /1994 |
|
bound_by_blood |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 April 09 ![]() |
scuze pentru exprimarea imbecila:))...eram obosit...dar ma incapatanasem sa scriu ceva:))
|
--------------------
Nissan
X-trail
2007 Columbia 2.2 dCi
|
|
richie |
![]()
Post
#96
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(bound_by_blood @ 27 Apr 2009, 22:46) la noi in tara e greu sa gasesti un service serios pentru aproape orice marca. Ba da....sa stii ca gasesti. De fapt, sunt subiectiv (ca mai toti de pe-aici probabil) dar celor de la Badsi nu am ce sa le reprosez. Desi nu mai conduc eu de mai bine de 2 ani Primera pe care am cumparat-o in 2005, masina a ramas in familie si toata intretinerea ei s-a facut la Badsi. Am avut si o lucrare de tinichigerie la ei, rezultatul fiind excelent. E posibil sa continui colaborarea cu ei...tocmai ma bate gandul sa iau un Pathfinder pentru nevasta-mea.... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
gorciatudor |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 July 09 ![]() |
Salutare la toti
Am un Nissan Qashqai 1,5 dci din toamna anului trecut. Din cate am citit pe forumuri, nimeni nu este (sau era) prea multumit de aceste masini decat pana in 5000 de km sau in primele saptamani de la achizitionare. Din pacate nimeni nu a mai scris de problemele ulterioare (daca as fi stiut as fi luat orice alta masina). De aceea ma simt dator sa va fac cunoscute urmatoarele: Am acuma 15000km si am urmatoarele probleme: -rulment dreapta fata dus -amortizoare spate duse -oglinda dreapta vibreaza -numeroase pocanituri si scartieturi in spate si in usi Service-urile sunt jalnice, sustinute din spate de Nissan Romania (niste tepari) care nu sunt in stare sa-si tina pe stoc piese de schimb, macar cele pt. trenul de rulare (cele mai solicitate in Romania). Stau dupa rulmentul mai sus mentionat din 5 iunie 2009 si de abia in 15 iulie am fost programat ca au sosit piesele dupa zeci de telefoane la service-uri prin tara si vocea clientului. Daca am vrut sa-l iau din alta parte de unde imi sosea in 2 zile mi s-a spus ca voi pierde garantia chiar daca il vor monta cei la reprezentanta. Sunt curios cat va costa revizia de 20000km. Sfatul meu: belitzi ochii (nu ca mine) |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008
- B-91-JRY
|
|
Dragos11 |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 August 09 ![]() |
Salutari
Vina la origine nu apartine companiei japoneze Nissan. Actiunile si drepturile asupra pietei europene au fost vandute catre Renault, deoarece lumea nu cumpara masinile japoneze (in special Nissan). Acest lucru s-a intamplat in 2002, cand Renault a avut dreptul sa foloseasca sigla Nissan pentru toate masinile produse in europa (de catre ei). Ca urmare, uzina din Sunderland, UK a fost sistata, iar productia pentru EU a fost mutata in centrele Renault. A doua vina apartine dealerilor care practica niste adaosuri de pana la 500%, si sunt niste hoti, efectiv. Nu uitati ca masina este un fier, si chiar daca linia tehnologica de productie este costisitoare, materia prima nu are pretul pe care il cer ei in Romania (nu dau nume dar cunoasteti foarte bine reprezentantele nissan de aici). Ultimile masini cu motor japonez au fost fabricate pana in 2002. Toate modelele de Nissan dupa acest an sunt dotate cu motoare de renault cu exceptia a 2 modele: Patrol si Murano (din cele comercializate in Europa. In SUA gasiti motoare japoneze Nissan pe masinile Altima, Maxima, Sentra si multe altele). Cand cumparati o masina va puteti da seama de originea motorului dupa capacitate. Japonezii (in special Nissan, unde am multa experienta) la clasa compacta spre medie (sedan si hatchback) produc doar motoare de capacitate 1.6, 1.8 si 2.0 litri (cele alimentate pe benzina). Motoarele diesel exclusiv 2.0litri. Patrol are motor de 3.0 litri, si este un motor 100% nipon. ATAT. Tot ce veti vedea la capitolul benzina gen ("1.2" "1.3 - mai rau", 1.4" veti stii ca sunt europene, si sunt fabricate de renault) cat si motoarele 2.2 si 2.4. Deasemenea, uitati-va la codurile motoarelor. Nissan nu produce tehnologie dCI, ei au motoare pentru benzina SR-DE, motorina clasa medie CD-T, iar dieselurile mari, P-. Chiar si designul (puteti vedea TIIDA, care este un logan putin modificat si vandut de 3 ori mai scump, cu motorizari de 1.4, 1.5 etc) Mai nou, tot la capitolul japoneze, Honda produce motoare diesel de 2.2 si 2.4. Dintre toate marcile japoneze, la capitolul motor Nissan sta clar in fata tuturor. Urmatorul competitor care se apropie fiind Subaru si apoi Toyota. Honda se tine bine pe locul 3 spre 4. Mai sunt masinile japoneze Mitsubishi, despre care nu stiu sa va spun prea multe, insa, modelul lancer evolution, are acelasi caracteristici mecanice ca si modelul lancer, la care au facut tunning greu (anexe) asupra motorului si suspensiei. Cum ar fi un logan, cu motor de logan, tunat pana cand scoti din el 200 cai (este posibil). Asta este Lancer Evolution. Despre celelalte modele sau despre fiabilitatea masinilor sau a motoarelor nu stiu sa va spun. In concluzie, nu va ganditi ca politica dintre cele 2 firme ar fi fost prea selectiva si riguroasa cu produsele lansate de renault pe piata, sau sa va ganditi ca Nissan le-au impus prea multe conditii celor de la Renault. Renault face jocul cum vrea, iar reprezentantele cer sume astronomice, mult mai mari decat in strainatate. Iar noi avem salariul de 4,23 ori mai mic (asta e cursul euro azi) decat un cetatean din Occident. Cand cumparati un Nissan, ganditi-va bine, pentru ca trebuie sa stiti ca de fapt cumparati un Renault (de la tabla pana la motor) cu sigla de nissan. Unele modele au pastrat design-ul nissanului, dar sunt construite de Renault. Daca vreti un Nissan va trebui sa va cumparati fie Patrol, fie Murano, sau sa va importati Silvia, GT-R, Maxima, Altima, etc. Dar cu "criza" asta e mai greu acum. Si asta e tot o hotie pe fata. Asta e sistemul, iar societatea este clar bolnava. Numai bine! P.S: Si bineinteles vina este si a oamenilor, care cumpara produse si servicii la un pret mai mare decat valoarea reala. Un set de placute de frana costa cel mult 300RON pentru orice sedan (fabricatie Japoneza, Nipparts). La origine, ele costa cam 3-7EUR/buc, in functie de calitate (orice producator) This post has been edited by Dragos11: 4 Aug 2009, 10:28 |
--------------------
Nissan
Primera
P11-144
|
|
Dragos11 |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(vladd1923 @ 30 Apr 2008, 20:43) si eu care ma gandesc sa imi iau in viitorul apropiat un qashqai, sper sa nu fiu la fel de dezamagit ca si voi, oricum atarn intre mazda 6, nissan qashqai si renault laguna 3 MAZDA 6 all the way! Nissan nu mai face masini japoneze pentru europa, iar despre autoturismele fabricate de Renault nu mai trebuie zis nimic. Mazda 6 este o masina 100% japoneza in continuare pentru Europa, alaturi de Subaru si Mitsubishi. Nissan a parasit acest "vas" in 2002, cand a cedat piata din Europa catre Renault. P.S: vezi si subaru Legacy ;-) |
--------------------
Nissan
Primera
P11-144
|
|
aphophis |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(Dragos11 @ 4 Aug 2009, 10:17) Salutari Vina la origine nu apartine companiei japoneze Nissan. Actiunile si drepturile asupra pietei europene au fost vandute catre Renault, deoarece lumea nu cumpara masinile japoneze (in special Nissan). Acest lucru s-a intamplat in 2002, cand Renault a avut dreptul sa foloseasca sigla Nissan pentru toate masinile produse in europa (de catre ei). ![]() Ca urmare, uzina din Sunderland, UK a fost sistata, ![]() iar productia pentru EU a fost mutata in centrele Renault. enumera-mi niste fabrici A doua vina apartine dealerilor care practica niste adaosuri de pana la 500%, si sunt niste hoti, efectiv. Nu uitati ca masina este un fier, si chiar daca linia tehnologica de productie este costisitoare, materia prima nu are pretul pe care il cer ei in Romania (nu dau nume dar cunoasteti foarte bine reprezentantele nissan de aici). Ultimile masini cu motor japonez au fost fabricate pana in 2002. Toate modelele de Nissan dupa acest an sunt dotate cu motoare de renault cu exceptia a 2 modele: Patrol si Murano (din cele comercializate in Europa. In SUA gasiti motoare japoneze Nissan pe masinile Altima, Maxima, Sentra si multe altele). si renault a luat benzinare de la nissan. oricum fiind un grup mi se pare normal sa ajunga la o gama comuna de motoare, peste tot vezi asta , la orice firma care are mai multe marci auto in portofoliu Cand cumparati o masina va puteti da seama de originea motorului dupa capacitate. Japonezii (in special Nissan, unde am multa experienta) la clasa compacta spre medie (sedan si hatchback) produc doar motoare de capacitate 1.6, 1.8 si 2.0 litri (cele alimentate pe benzina). Motoarele diesel exclusiv 2.0litri. Patrol are motor de 3.0 litri, si este un motor 100% nipon. ATAT. Tot ce veti vedea la capitolul benzina gen ("1.2" "1.3 - mai rau", 1.4" veti stii ca sunt europene, si sunt fabricate de renault) cat si motoarele 2.2 si 2.4. Deasemenea, uitati-va la codurile motoarelor. Nissan nu produce tehnologie dCI, ei au motoare pentru benzina SR-DE, motorina clasa medie CD-T, iar dieselurile mari, P-. Chiar si designul (puteti vedea TIIDA, care este un logan putin modificat si vandut de 3 ori mai scump, cu motorizari de 1.4, 1.5 etc) Mai nou, tot la capitolul japoneze, Honda produce motoare diesel de 2.2 si 2.4. Dintre toate marcile japoneze, la capitolul motor Nissan sta clar in fata tuturor. Urmatorul competitor care se apropie fiind Subaru si apoi Toyota. Honda se tine bine pe locul 3 spre 4. Mai sunt masinile japoneze Mitsubishi, despre care nu stiu sa va spun prea multe, insa, modelul lancer evolution, are acelasi caracteristici mecanice ca si modelul lancer, la care au facut tunning greu (anexe) asupra motorului si suspensiei. Cum ar fi un logan, cu motor de logan, tunat pana cand scoti din el 200 cai (este posibil). Asta este Lancer Evolution. Despre celelalte modele sau despre fiabilitatea masinilor sau a motoarelor nu stiu sa va spun. In concluzie, nu va ganditi ca politica dintre cele 2 firme ar fi fost prea selectiva si riguroasa cu produsele lansate de renault pe piata, sau sa va ganditi ca Nissan le-au impus prea multe conditii celor de la Renault. Renault face jocul cum vrea, iar reprezentantele cer sume astronomice, mult mai mari decat in strainatate. Iar noi avem salariul de 4,23 ori mai mic (asta e cursul euro azi) decat un cetatean din Occident. Cand cumparati un Nissan, ganditi-va bine, pentru ca trebuie sa stiti ca de fapt cumparati un Renault (de la tabla pana la motor) cu sigla de nissan. Unele modele au pastrat design-ul nissanului, dar sunt construite de Renault. Daca vreti un Nissan va trebui sa va cumparati fie Patrol, fie Murano, sau sa va importati Silvia, GT-R, Maxima, Altima, etc. Dar cu "criza" asta e mai greu acum. Si asta e tot o hotie pe fata. Asta e sistemul, iar societatea este clar bolnava. Numai bine! P.S: Si bineinteles vina este si a oamenilor, care cumpara produse si servicii la un pret mai mare decat valoarea reala. Un set de placute de frana costa cel mult 300RON pentru orice sedan (fabricatie Japoneza, Nipparts). La origine, ele costa cam 3-7EUR/buc, in functie de calitate (orice producator) 6 Aug 2009, 09:28: QUOTE(Dragos11 @ 6 Aug 2009, 09:06) MAZDA 6 all the way! Nissan nu mai face masini japoneze pentru europa, iar despre autoturismele fabricate de Renault nu mai trebuie zis nimic. Mazda 6 este o masina 100% japoneza in continuare pentru Europa, alaturi de Subaru si Mitsubishi. Nissan a parasit acest "vas" in 2002, cand a cedat piata din Europa catre Renault. P.S: vezi si subaru Legacy ;-) ![]() This post has been edited by aphophis: 6 Aug 2009, 09:28 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Lasa-l ma sa fie fericit.... mitul japonelzelor este mort demult.... probleme si la alea ca la toate marcile... globalizarea si-a spus cuvantul..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
poate intelege si el..ca daca motorul este ford.... platforma tehnica ford...si compania detinuta de ford..... nu mai e masina japoneza...dar na.....
6 Aug 2009, 11:18: oricum...nissan este o masina interesanta.... This post has been edited by b76bgaarh: 6 Aug 2009, 11:18 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
godaro |
![]()
Post
#103
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(gorciatudor @ 9 Jul 2009, 13:21) Am acuma 15000km si am urmatoarele probleme: -rulment dreapta fata dus -amortizoare spate duse -oglinda dreapta vibreaza -numeroase pocanituri si scartieturi in spate si in usi cred ca la asemenea probleme e mai mult o chestie de sofer decat de masina. de ce oare isi inchipuie lumea ca (,) QASHQAI e SUV? ![]() doar pt ca are tractiune 4x4 si garda la sol de 20 cm ? ![]() bietul om, o fi crezut ca are Patrol si l-o fi bagat pe bietul Qashqai prin toate rapile de l-a adus in halul asta |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
richie |
![]()
Post
#104
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 6 Aug 2009, 09:35) Lasa-l ma sa fie fericit.... mitul japonelzelor este mort demult.... probleme si la alea ca la toate marcile... globalizarea si-a spus cuvantul.. O fi murit el, dar pana in prezent, japo sunt singurii la care ai garantie 100.000 km, sau 3 ani, din bara in bara...singurele "consumabile" fiind alea cu ferodo pe ele ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
SorinV |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
asta da afirmatie fara baza!
Ex: Jaguar si land rover ofera aceeasi garantie! Contraexemplu: Suzuki nu ofera aceasta minunata garantie de care spui tu! |
--------------------
a
a
a
|
|
adip |
![]()
Post
#106
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Nissan e perceputa in Asia & Oceania ca brand low-end, sub Subaru, Toyota si Honda, ne convine sau nu. Cam pe unde-s Kia si Hyundai, ca sa zic asa
![]() Cat despre globalizarea asta tot trambitata: nu prea se poate pune semnul egal intre Subaru si Renault, sau Subaru si Nissan. Sunt alte standarde, orisicat. This post has been edited by adip: 11 Aug 2009, 04:45 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
la ce...
la faptul ca nu au o cutie de vietze in 6 trepte pe diesel?????? astia de la subaru.....si in toata gama au un singur diesel de 2 litri???? stim ca vrei hyundai = nissan...dar mai ai un pic de asteptat.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
adip |
![]()
Post
#108
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 11 Aug 2009, 17:26) astia de la subaru.....si in toata gama au un singur diesel de 2 litri???? Nu i-a interesat pe cei de la Subaru partea cu motorizarea diesel, pana acum. Si s-au apucat de diesel doar fiindca asta se cauta in Europa, producatoare de funingine.Subaru, spre deosebire de multi alti producatori actuali, ofera produse care nu prea cad. Nu sunt inovatori de prima linie, dar fac lucruri durabile. As vrea sa-ti pot arata cateva Subaru-uri care au vazut tot ce se putea vedea, nici una cu probleme mecanice. Nu e mitologie de forum, e pe bune. QUOTE(b76bgaarh @ 11 Aug 2009, 17:26) stim ca vrei hyundai = nissan...dar mai ai un pic de asteptat.... Ce scriu eu si ce intelegi tu. Pentru mine, Nissan in afara de Patrol nu exista ca posibila achizitie.This post has been edited by adip: 11 Aug 2009, 09:42 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
SorinV |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
o da si la subaru toate sunt niste capodopere. tribeca si forester mai ales sunt cap de lista. Subaru e un producator cu viziuni restranse. Motivul pt care nu au facut un diesel pana acum este pt ca e al dracu de greu in comparatie cu benzina... nu sunt fan diesel dar asta e realitatea. Nu aveau know-how-ul necesar pt diesel.
|
--------------------
a
a
a
|
|
A l e x |
![]()
Post
#110
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
"Ce scriu eu si ce intelegi tu. Pentru mine, Nissan in afara de Patrol nu exista ca posibila achizitie."
Ce scrie el si ce intelegi tu. ![]() Cred ca se referea la faptul ca tu arunci cu noroi in Nissan ca sa spui ca e la fel de prost vazut ca si al tau Hyundai. Cel putin, asta am inteles eu din postul lui. Si ca sa intru putin in discutia cu Subaru, eu n-am inteles niciodata care-i farmecul acestei marci? Design-ul la absolut toate e, de obicei, cu ani in urma ca si stil decat restul marcilor, si inafara de Impreza WRX STI, ce alte masini cu adevarat tari au? Macar Nissan-ul se poate lauda cu GT-R. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
gedan |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
Nu vreau sa deschid o polemica, nici eu nu sunt multumit de primera, dar totusi nissan stie sa faca masini( dar in japonia!!)
sa spui brand low_end, parca suna urat! scurt, din wiki: Nissan is among the top three Asian (also known as the Japanese Big 3 Automakers) rivals of the "Big Three" in the U.S. Currently it is the third largest Japanese car manufacturer. It also manufactures the Infiniti luxury brand. The Nissan VQ engines, of V6 configuration, have featured among Ward's 10 Best Engines for 14 straight years, since the award's inception...... "The name 'Nissan' originated during the 1930s as an abbreviation"[4] used on the Tokyo stock market for Nippon Sangyo.... cu multi ani in urna am avut un nissan laurel, automata. masina adevarata!! |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
adip |
![]()
Post
#112
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(A l e x @ 11 Aug 2009, 21:47) [...] tu arunci cu noroi in Nissan ca sa spui ca e la fel de prost vazut ca si al tau Hyundai Eu le-am facut de fapt un favor celor de la Nissan ca i-am alaturat cu al meu Hyundai ![]() QUOTE(A l e x @ 11 Aug 2009, 21:47) Si ca sa intru putin in discutia cu Subaru, eu n-am inteles niciodata care-i farmecul acestei marci? Design-ul la absolut toate e, de obicei, cu ani in urma ca si stil decat restul marcilor, si inafara de Impreza WRX STI, ce alte masini cu adevarat tari au? Macar Nissan-ul se poate lauda cu GT-R. Nissan se poate lauda cu multe masini de-a lungul istoriei, nu doar cu GT-R. Subaru de regula face masini la a caror durabilitate si fiabilitate europenele nici macar nu viseaza ![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
A l e x |
![]()
Post
#113
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Nu trebuie sa-mi explici mie de ce i-ai alaturat, nu eu am facut comentariul ci barfy, eu ti-am spus doar ce am inteles eu din postul lui.
Si asta cu masinile care "chiar tin" ce inseamna? Tin la ce? Daca le arunc de pe bloc nu au nimic sau cum? Ca eu am 4 Renault-uri momentan in familie care au impreuna aproape 500.000 km facuti si toate au "tinut" fara interventii in service. Dintre care 193.000 km sunt numai cu cea mai proasta masina facuta vreodata, Megane-ul ![]() Deci pana la urma, de unde vine criteriul ca o marca "tine" sau "nu tine?" In general, in afara de cei cu ghinion sau cei care habar n-au sa conduca/intretina o masina, orice marca "tine" daca nu esti roman si ii faci reviziile la timp, ii pui carburant ok nu de la Nea Gicu Petrolieru' care aduce motorina de pe locomotiva si eviti alte "inventii" ale romanilor de a economisi cativa lei. Din nou, nu zic ca nu poti avea un super ghinion sa prinzi o masina cu multe probleme, dar asta se poate intampla la oricine, chiar si la un SLR. Nu ca nu as fi de acord ca unele marci sunt mai fiabile decat altele, dar vad ca romanul la orice argument auto primul lucru aduce in discutie fiabilitatea, dar asta e foarte discutabila, si argumentele sunt statistici de pe nu-stiu-unde sau povesti gen "Am un prieten care are masina x si o tine numai in service" sau alte nebunii... Deci pana la urma Subaru ce are? Design... Nu prea... Performante, inafara de WRX STi, discutabil... De ce sunt considerate asa niste zeitati? Nu inteleg. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
adip |
![]()
Post
#114
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(A l e x @ 12 Aug 2009, 05:56) am 4 Renault-uri momentan in familie care au impreuna aproape 500.000 km facuti si toate au "tinut" fara interventii in service. Dintre care 193.000 km sunt numai cu cea mai proasta masina facuta vreodata, Megane-ul Felicitari, ai avut noroc ![]() ![]() QUOTE(A l e x @ 12 Aug 2009, 05:56) In general, in afara de cei cu ghinion sau cei care habar n-au sa conduca/intretina o masina, orice marca "tine" daca nu esti roman si ii faci reviziile la timp, ii pui carburant ok nu de la Nea Gicu Petrolieru' care aduce motorina de pe locomotiva si eviti alte "inventii" ale romanilor de a economisi cativa lei. E vorba in primul rand de tipul, numarul de defecte si rata de aparitie a acelor defecte la diferite marci si modele. Istoria ne invata ca, oricat ar incerca unii sa bagatelizeze aspectul asta, unele marci si modele sunt pur si simplu mai solide, bine facute, durabile, sigure, s.a.m.d. decat altele.QUOTE(A l e x @ 12 Aug 2009, 05:56) Nu ca nu as fi de acord ca unele marci sunt mai fiabile decat altele, dar vad ca romanul la orice argument auto primul lucru aduce in discutie fiabilitatea, dar asta e foarte discutabila, si argumentele sunt statistici de pe nu-stiu-unde sau povesti ... Observ ca in reply-urile tale revine obsesiv termenul de "roman" cu conotatii peiorative. Nu cred ca romanul in general e cel care aduce primul discutia despre fiabilitate. Fiabilitatea e un criteriu cu anumita greutate intre consumatori, romani sau de aiurea. Pentru unii conteaza mai mult, pentru altii mai putin.QUOTE(A l e x @ 12 Aug 2009, 05:56) Deci pana la urma Subaru ce are? Design... Nu prea... Performante, inafara de WRX STi, discutabil... De ce sunt considerate asa niste zeitati? Nu inteleg de unde pana unde Subaru zeitati. Zeitati sunt Lambo, Ferrari sau SLR. Subaru sunt din punctul meu de vedere niste carausi ideali pentru familie.Si apropo, pentru mine STI-urile nu spun absolut nimic, nu ma intereseaza, le plasez in aceeasi categorie cu Lancer Evo sau GT-R: sunt masini de pustani, wanker-cars ![]() Oricum, ne-am departat cam tare de subiect. This post has been edited by adip: 12 Aug 2009, 03:36 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
richie |
![]()
Post
#115
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(SorinV @ 10 Aug 2009, 11:19) asta da afirmatie fara baza! Pai...iti place sau nu...asta-i adevarul ![]() QUOTE Ex: Jaguar si land rover ofera aceeasi garantie! Contraexemplu: Suzuki nu ofera aceasta minunata garantie de care spui tu! Mda..n-am fost suficient de precis: nu ma refeream nici la masinile foarte scumpe, nici la masinile foarte ieftine, categorii in care se regasesc toate exemplele tale. Ma refeream la categoria de masini medii ca pret si nivelul de intrare in premium. Zi-mi acolo care alti producatori ofera garantia aia? Ca majoritatea se invart pe la 40k la trenul de rulare..si deloc intamplator, dupa garantie cam incepi sa schimbi cate ceva la ele. Pana acum, din toate masinile care mi-au trecut prin mana, singurele la care, pana la 100.000 nu am schimbat nimic pe bani, in afara de ulei, filtre si placute de frana, au fost cele japoneze. Si la ele am mai schimbat cate ceva pana in 100 mii (ma rog, la Honda inca nu am schimbat nimic, dar are 80.000 si la revizia de joi sigur i se va schimba ceva pentru ca a inceput sa se simta ceva in nerregula la trenul de rulare) dar garantia a facut sa nu am costuri suplimentare pentru asta. Cert este ca, din cate masini am avut si am "cunoscut" Primera dCI a ramas inca cea mai ieftina la intretinere pana la 100.000 km...costandu-ma in total, aprox 3000 ron. Ce producator european reuseste performanta asta? Din nou, ma refer la produse comparabile, o comparatie cu Logan sau Matiz nu are sens...desi Logan s-ar putea sa coste mai mult pe perioada amintita ![]() This post has been edited by richie: 12 Aug 2009, 11:53 |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
SorinV |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
Cati dintrastia ca tine nu am vazut eu care baga si mana in foc cu cazanul lor ca nu au schimbat nimic pana la 3 catralioane de km. Si cand le verifici istoricul....consumi un top de hartie cu ei.
|
--------------------
a
a
a
|
|
A l e x |
![]()
Post
#118
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
QUOTE(adip @ 12 Aug 2009, 03:36) Felicitari, ai avut noroc ![]() Nu cred ca e vorba de noroc cat e vorba ca n-am avut ghinion. Pentru ca Renault-ul nu e chiar asa o masina de proasta pe cat se spune, cel putin la capitolul fiabilitate. E plina tara de Renault si cunosc multi posesori, si inafara de cativa pe forum cu povesti horror, adevarul e ca se mananca mult rahat, nu pica chiar asa, pe capete. QUOTE(adip @ 12 Aug 2009, 03:36) E vorba in primul rand de tipul, numarul de defecte si rata de aparitie a acelor defecte la diferite marci si modele. Istoria ne invata ca, oricat ar incerca unii sa bagatelizeze aspectul asta, unele marci si modele sunt pur si simplu mai solide, bine facute, durabile, sigure, s.a.m.d. decat altele. Eu sunt de acord cu asta. Dar majoritatea celor de aduc fiabilitatea in discutie nici macar n-au studiat atat de bine statisticile oficiale, si vorbesc din auzite. Gen "am auzit eu ca marca x e proasta. Stiu eu pe unul de a stat cu ea in service. Altul cu masina y n-a avut nimic..." Intelegi unde bat, nu? QUOTE(adip @ 12 Aug 2009, 03:36) Observ ca in reply-urile tale revine obsesiv termenul de "roman" cu conotatii peiorative. Nu cred ca romanul in general e cel care aduce primul discutia despre fiabilitate. Fiabilitatea e un criteriu cu anumita greutate intre consumatori, romani sau de aiurea. Pentru unii conteaza mai mult, pentru altii mai putin. Romanii sunt cei mai inculti dpdv auto. Cel putin fata de tari gen Anglia, etc... Nicaieri in Europa (decat poate in "egalii" nostri din Bulgaria, etc..) nu cred ca exista asa o incultura auto si o astfel de conceptie ca ori ai Mercedes, ori esti varza. Si exista doua tipuri de "fiabilitate." Cea dovedita, cum ai spus tu mai sus, de statistici, studii, etc... Si cea din amintiri, pe care o discuta romanii... Foarte putini sunt in tema pe la noi si asta e adevarul. In schimb la dezbateri au gura cea mai mare. Si sa-ti dau un exemplu. Eram la o masa odata si doi se certau. Care e mai buna... Ferrari, sau Lambo? Si o tineau tare pe a lor, se enervau. Ca F430 e cea mai frumoasa, ca Gallardo e cea mai tare... I-am intrebat politicos... "V-ati urcat vreodata in masinile astea? Macar asa, sa vedeti cum e... Ca de condus e clar ca nu." Care sa fi fost raspunsul? Evident ca nu. Nici macar de la 2 metri nu vazusera masinile, dar erau experti in care face pe care in linie dreapta, pe circuit, blah blah. Asta e romanul. Cunostiinte putine, gura extrem de mare. QUOTE(adip @ 12 Aug 2009, 03:36) Nu inteleg de unde pana unde Subaru zeitati. Zeitati sunt Lambo, Ferrari sau SLR. Subaru sunt din punctul meu de vedere niste carausi ideali pentru familie. Si apropo, pentru mine STI-urile nu spun absolut nimic, nu ma intereseaza, le plasez in aceeasi categorie cu Lancer Evo sau GT-R: sunt masini de pustani, wanker-cars ![]() Subaru nu sunt zeitati, dar pe la noi cam asa sunt tratate. PFOAAA FRATE ARE SUBARU SA MOR EUUU!!! Foarte mult se trage din cauza STI-ului, care a dat mult renume marcii (si pe buna dreptate). Dar acum toti care au Subaru cred ca au STI. Exact aceeasi problema o au si posesorii de Lancer simplu care cred ca au Evo. E o masina ok, eu nu ma omor dupa design dar daca altii da, ok. N-am nimic cu ei, dar prea sunt laudati gratuit, zic eu. Si masinile de care spui tu, GT-R, etc. nu sunt "wanker-cars" decat pentru invidiosi. Sunt masini pentru cei care vor putin mai mult decat 150 de cai si isi permit o astfel de masina. Sa nu fim rai acum sa-i facem lab**** ![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
adip |
![]()
Post
#119
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(A l e x @ 13 Aug 2009, 07:05) masinile de care spui tu, GT-R, etc. nu sunt "wanker-cars" decat pentru invidiosi. Nu inteleg ce cauta invidia in discutia asta. Aici m-ai nimerit prost. Nu imi dau seama de ce ar trebui sa fiu invidios pe cineva care are suficient de putin creier incat sa cheltuiasca 50000+ pe o masina, simt mai degraba compasiune fiindca, uitandu-ma la ei il vad pe fiu-meu cel mare, hoon in devenire pentru care cea mai misto masina e Commodore SS V8.QUOTE(A l e x @ 13 Aug 2009, 07:05) Sunt masini pentru cei care vor putin mai mult decat 150 de cai si isi permit o astfel de masina. Sa nu fim rai acum sa-i facem lab**** Eu chiar am putin mai mult de 150 de cai pe conserva mea, pe care in traficul de zi cu zi nu prea ii simt. Si, intamplator sau nu, am fost indeajuns de norocos incat sa ajung sa-mi pot permite o masina scumpa. Nu cu banul jos, fiindca din pacate nici parintii mei si nici eu nu facuram afaceri cu statul roman cand ar fi trebuit, dar am suficient depozit si venit incat sa pot sa platesc un leasing pentru o masina de 50-60K AUD fara sa afecteze prea tare la bugetul familiei. Prefer insa sa fac altceva cu banii, dar recunosc ca daca as fi fost intr-adevar pasionat de racing, mi-as fi luat ceva adecvat si m-as fi dus pe circuit, Sandown e la 13 km de casa iar pentru Calder Park tre' sa traversez orasul.![]() Despre sensurile cuvantului wanker, ele sunt mai multe, stii si tu, eu prefer sa il traduc prin puber sau imatur mai degraba ![]() L.E. Oricum, recunoasc ca m-a luat valul, aici era vorba de masini obisnuite si noi ajunseram sa discutam de GT-R, STI-uri, invidie si castiguri ![]() This post has been edited by adip: 13 Aug 2009, 04:00 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
ricochet2 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
Alex, nu e nevoie sa fi condus pentru a-ti forma o parere personala. Unele lucruri se pot vedea din poze, altele se pot citi din articole si review-uri ale altora.
Poate ai mancat la viata ta oua si bune si rele, dar nu cred ai ouat pana acum vreunul. Vine o gaina si te intreaba daca ai habar ce greu se fac ouale, cum iti permiti tu sa critici, etc. La fel si cu femeile de ex. Sint multi care o plac pe Angelina Jolie de ex. Cati dintre acesti fani s-au intalnit fata in fata cu ea ? Deci e dreptul fiecaruia de a-si da cu parerea si de a-si forma o opinie. Asta nu ne face nici mai prosti, nici mai destepti. This post has been edited by ricochet2: 13 Aug 2009, 14:52 |
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:47 |