Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

cat "traieste" un dci?

meganus_bicorpus
post 11 May 2015, 13:02
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




k9k 722, adica motorul 1,5 dci Euro 3 nu rezista fara sa se duca segmentii mai mult de 230-250 k km.Si eu sunt in aceeasi postura, fara sa manance gram de ulei intre schimburi, dupa 215k km papa ulei pe paine, toate s-au schimbat mai putin segmentii.
Eu zic ca merita reparatia, chiar si asa consumul tot pe la 4% sta, de ce nu l-as repara?


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 11 May 2015, 18:45
Post #122


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Ar fi mult mai ok sa puneți si modul de exploatare si perioada de servisare, precum si marca de consumabile folosite (macar tipul de ulei) in contextul darii cu părerea privitor la fiabilitate. Nu ai cum sa spui ca 722-ul tine doar 200 si ceva de mii de km fara sa dai niste date despre exploatarea si întreținerea lui. Pana de curând am avut in familie un 722 care a plecat la alt proprietar după 250k km. Prima suta de mii a mers cu elf excellium ldx (după unii, ultimul ulei cu adevărat bun pentru dci de la elf), apoi a mers cu unul cvasi-necunoscut la ora aia (dar si acum), dar cu aceleași caracteristici. Si fara nicio intervenție. Bine, niciuna in afara de cele uzuale. Iar pompa de apa, probabil ca nici la ora asta nu e schimbata.

Plus de asta, exista atâția useri care merg si 400k km cu cel mai ieftin ulei (ce-i drept benzinare). Dar chiar si așa, nu are cum sa fie un diesel la jumătatea fiabilității unui benzinar. Ceva nu se potrivește acolo.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 12 May 2015, 06:50
Post #123


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




K9K722, la 250.000Km a picat turbina. In rest, merge fara probleme. Plasticele din interior sunt cam obosite, schimbatorul e ca lingurita in cana, volanul (nu piele) s-a nasolit rau de tot, s-au lasat balamalele de la usa soferului, manerele exterioare nu mai revin odata deschide, troncane din toate incheieturile, dar motorul n-are nimic. Nu consuma ulei, nu scoate fum, porneste la primul buton. Reviziile facute aproximativ din 15.000 in 15.000 km, la reprezentanta. Ce au pus aia, aia am luat de bun. Ulei cred ca au pus Turbo Diesel, dar nu-s convins. Masina este din 2005, anul asta am sarbatorit-o de 10 ani. In ritmul asta, preconizez ca mai tine 5 cel putin si inca 150-200.000 km.

This post has been edited by shteffanivlad: 12 May 2015, 06:51


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi Ianuarie 2008 / LMSE - B-81-LXV
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 12 May 2015, 07:25
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Reviziile facute din 15 in 15k, cum scrie in carte, toate consumabilele originale, ulei Elf 10w40 Turbo diesel, 70% din timp s-a mers extraurban cu 2 max 3 persoane, fara viteze mai mari de 110 km/h, fara liniute, un set de placute fata ma tine cam 80-90 k km.
Problema a aparut dupa ce am trecut la uleiul ELF cu ambalaj nou, nu stiu daca este coincidenta sau si uleiul s-a prostit!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adybar
post 12 May 2015, 07:53
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 March 15




poi daca ai mers subturata cu ea! sleep.gif


--------------------
renault megane sedan 2008 - ot-79-dya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 12 May 2015, 08:52
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




De unde concluzia asta???


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 12 May 2015, 09:02
Post #127


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(meganus_bicorpus @ 12 May 2015, 08:25)
Reviziile facute din 15 in 15k, cum scrie in carte, toate consumabilele originale, ulei Elf 10w40 Turbo diesel, 70% din timp s-a mers extraurban cu 2 max 3 persoane, fara viteze mai mari de 110 km/h, fara liniute, un set de placute fata ma tine cam 80-90 k km.
Problema a aparut dupa ce am trecut la uleiul ELF cu ambalaj nou, nu stiu daca este coincidenta sau si uleiul s-a prostit!
*


Pai nu prea are cum sa se dea la consum doar dupa schimbarea uleiului cu noul ambalaj. Boala este mai veche. Seamana a uzura programata si nu prea are legatura cu fierul in sine, ci cu ce vrea producatorul sa iasa din treaba asta. Multi spun ca motorul cade ultimul. Se vede ca nu-i asa. Si are legatura si cu notele interne ale producatorului in care zice ca a avut o gramada de defecte datorate uleiului si alea in special la turbocompresor. Stii tu, alea cu "avantage lubrification/avantage filtration". Se pare nu numai turbo are de suferit.

Deci, ori intervalul este prea mare, ori uleiul este sub minimul de protectie admis. Iar din punctul de vedere al producatorului este perfect. Nu cred ca exista masina trecuta de 200k km care sa mai fie in garantie, deci sanse de castig de 100% pentru ei, pe parte de piese si manopera post-garantie. Iar daca si clientul este bucuros sa deschida punga (ca deh, are consum de 4% wink.gif, ca in cazul tau), toate energiile universului te ajuta smile.gif.

Chiar asa, ar fi interesant de facut un deviz de materiale si manopera pentru un RK d-asta, stiindu-se ca multe piese de etansare (garnituri/semeringuri/etc) nu se mai monteaza inapoi, ci se pun unele noi. Cine stie, s-ar putea sa iesi mai bine cu un motor de la dezmembrari, caruia sa-i transplantezi toata electronica de pe masina ta.

This post has been edited by cristi.r: 12 May 2015, 09:03


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 May 2015, 09:04
Post #128


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




2,5 Dci Renault Master 120 de cai din 2007, masina birjarita de firma cu vreo 6 soferi pana acum, a vazut in zilele ei bune si 3,3 tone de nisip pe ea in plus fata de 2,2 tone cat are ea. 10w40 turbo diesel schimbat la 20.000 de km. Acum are 240.000 de km. Motorul inca e impecabil. Fum deloc. Porneste usor. Consuma la un moment dat cu vreo 3 litri mai mult decat in mod normal, si-a revenit singura dupa vreo 30.000 de km, nici acum nu stiu de ce.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 12 May 2015, 09:10
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Si eu cred la fel, este vorba de o uzura programata, poate sa aibe legatura cu uleiul, poate sa fie vorba si de intervalul de 15k de km, sunt mai multi factori.
tot ce stiu estre ca eu am respectat ce scria in carnet si nici nu imi vine sa fac scandal la kilometrii astia, practic am inconjurat Pamantul de vreo 5 ori, cat sa cer?
As vrea sa schimb pistoanele cu tot cu segmenti (1000 lei), toate garniturile (600 lei) si cuzinetii de biela (180 lei) + manopera aferenta.O reparatie de vreo 2500 de lei la 240k km, practic cel mai mare cost de pana acum, nu mi se pare ceva de reclamat.


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 12 May 2015, 09:18
Post #130


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(meganus_bicorpus @ 12 May 2015, 10:10)
practic am inconjurat Pamantul de vreo 5 ori, cat sa cer?

aaaaa, dublu !?!?! Zic si eu ... Eu cel putin asa as face. Vezi, fiecare vede lucrurile in felul sau. Mie mi se pare prea mare suma de 2500 lei (desi nu cred ca te ajunge doar atat, mai intra si distributia, ma indoiesc ca totul se face doar pe jos, dand doar carterul afara) la 250k km. Tie nu.

Totusi, nu ai procedat cum zice cartea. Acolo zice ca se recomanda scurtarea intervalului de service daca masina este folosita in regim mai greu (porniri/opriri repetate - oras, sau tractarea unor remorci, folosirea in regim de taxi, etc). Cel putin asa imi aduc eu aminte. Poate gresesc...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 12 May 2015, 15:10
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Pai daca 70% din timp am mers extraurban, de ce trebuia sa scurtez intervalul de revizii???E clar ca va trebui demontata si chiulasa, mai sunt simeringuri de supape de schimbat iar introducerea pistoanelor se face doar pe sus.Intr-adevar, costul distributiei nu l-am pus dar sunt sigur ca exista o marja de 25-30 %, costuri ce apar ulterior (antigel, schimb ulei, curatitoare, etc)


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 12 May 2015, 16:17
Post #132


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Chiar așa, dar daca o fi doar de la semeringurile supapelor, motorul neavand in realitate nimic la segmenți ?

De ce sa scurtezi intervalul de servisare ? Simplu, pentru ca pici incredibil de aproape pe condițiile si cerințele impuse de reno in laboratoarele de testare. Ei simulează in teste un parcurs de vreo 250 k km. Contrar a ce ar putea crede unii, lucrurile sunt foarte minuțios calculate in domeniul de studiu al fiabilității. De ce se întâmpla asta ? Pentru ca orice producător de un astfel de calibru are nevoie de predictibilitate pe termen lung. Iar predictibilitatea asta pe termen lung nu se face din calcule ingineresti de rezistența materialelor sau de tribologie, ci din calcule economice.

Fac precizarea ca doresc o discuție normală si nu încerc sa te conving de nimic.


This post has been edited by cristi.r: 12 May 2015, 16:24


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 12 May 2015, 16:45
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Am schimbat deja simeringurile, am schimbat turbo, am facut o spalare a segmentilor, am facut cam tot ce se putea fara sa desfac motorul.
Despre restul discutiei, nu stiu ce sa zic, nu am atat de multe informatii legate de cat calculeaza inginerii si ce teste si fiabilitati se masoara.pot doar sa zic ca am un Duster diesel la firma care face revizia la 20000 km si pana la 160 k km nu a patit absolut nimic la motor, cu toata forja posibila.
Banuiesc ca trecerea la intervale de revizie de la 15k la 10 k si apoi iar la 15 si chiar 20 k tine doar de marketing..aceeasi discutie si cu cureaua de distributie care desi are acelasi reper ca acum 10 ani, se schimba acum la 90k km..


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 8 Jun 2015, 21:51
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




In cele din urma am ajuns cu masina in service pt demontare si reparatie, va las jos cateva poze cu ce am gasit prin motor.
La demontarea chiulasei se vede ca toti cilindrii sunt egali afectati, culoarea pistoanelor, supapelor precum si depunerile din camera de ardere sunt identice la toti cilindrii.
Pe conducta de aer care iese din turbo si trece peste motor, am gasit cam 150-200 g ulei, la fel si in intercooler.Egr-ul este afumat si cu depuneri de cenusi mari, dar fara ulei, la fel si conducta aceea de inox.LA iesirea spre catalizator nu se vede gram de ulei, deci totul se arde in motor.
Chiulasa arata bine, arborele cu came nu are uzura aproape deloc, simeringurile stau ferm fixate pe supape...lucru normal, fiind schimbate acum 15000km.
Pistoanele sunt destul de mult acoperite de reziduri ale arderii cu ulei, la fel si pe flancuri se vad depuneri care par sa fi deteriorat pistoanele.Segmentii au fanta buna, dar la segmentul raclor arcul din interior era blocatsi sigur acesta nu isi mai facea treaba, lasand uleiul sa raman in camera de ardere.Se vad depuneri de ulei si cenusa pe canelele de segment,cu toste acestea compresia era f buna si egala pe toti cilindrii, 25 bari.
Cuzinetii de biela arata foarte bine, ma mai gandesc daca ii schimb.Ce ma uimeste foarte mult sunt depunerile negre din interiorul motorului, parca cineva a vopsit blocul pe interior cu vopsea neagra, la fel e si pompa de ulei.
Am dat comanda de pistoane echipate, astept sa vad in cat timp mi le aduc.

This post has been edited by meganus_bicorpus: 8 Jun 2015, 21:52

Attached thumbnail(s)
IMAG4354.jpg ( Size: 235.95k ) Number of downloads: 483
IMAG4377.jpg ( Size: 188.2k ) Number of downloads: 493
IMAG4380.jpg ( Size: 134.17k ) Number of downloads: 485
IMAG4371.jpg ( Size: 138.57k ) Number of downloads: 477
IMAG4364.jpg ( Size: 97.61k ) Number of downloads: 485
IMAG4362.jpg ( Size: 84.54k ) Number of downloads: 136
IMAG4387.jpg ( Size: 129.14k ) Number of downloads: 141
IMAG4392.jpg ( Size: 98.61k ) Number of downloads: 140
IMAG4394.jpg ( Size: 131.35k ) Number of downloads: 134
IMAG4357.jpg ( Size: 162.49k ) Number of downloads: 142


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 9 Jun 2015, 06:38
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Logan Dci,cel de 85 cai,360k,masina merge impecabil.S-a folosit Castrol magnatec,schimbat intre 10k si 15k.Ce-i drept,cu masina nu s-a mers deloc batraneste si 70% din km i-a facut la drum lung !


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 9 Jun 2015, 07:49
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Nici eu nu am mers batraneste dar nici nu am facut raliuri


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Jun 2015, 07:56
Post #137


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Trebuia sa faci wink.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 9 Jun 2015, 08:16
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Nu-i vorba de raliuri,ci mai degraba de mersul inafara.Oricum,putini km pentru o astfel de interventie !


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 9 Jun 2015, 08:19
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Avand in vedere ca toate dci-urile de la firma au trecut binisor de 300k km, majoritatea merg pe ulei Dacia 10w40 si vad numai talpa din prima secunda de la pornire, si mie mi se pare destul de dubios ce s-a intamplat.Cred ca prin aceasta reparatie voi mai merge cel putin 200 k km, dca mai tin masina atata timp, desigur


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 9 Jun 2015, 10:45
Post #140


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




La tine e un caz clar de imbacsire a motorului. Negrul ala e de la arderea incompleta a motorinei prin calitatea ei slaba cat si prin stilul de mers molcom.

Avand talpa usoara, ca deh e masina personala nu a firmei deci o protejez, ai ajutat la imbacsirea mai repede a motorului cu tot mersul extraurban de 70%. In plus uleiul 10W40 semisintetic ajuta si el in astfel de cazuri.

Nu as blama uleiul in cazul de fata, iar faptul ca ai sesizat problema cand a schimbat ELF-ul ambalajul e doar o coincidenta.

Cred din ce in ce mai mult ca un flush de motor din cand in cand la diesel face minuni.
La benzina nu prea ajuta, iar la gaz e apa de ploaie. Deh motoare cu arderea din ce in ce mai curata.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 9 Jun 2015, 11:18
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Sub 2000 rpm nu merg, schimb vitezele la 2500-2700 rpm si cand a fost nevoie de 3500 i-am dat si turatia asta, nu m-am jenat.Si eu zic ca tot uleiul este principala cauza si vreau sa trec la un ulei full sintetic.Motorina vede doar de la Mol, varianta EVO.
Daca era o problema de subturatie, segmentii cred ca trebuiau sa stea lipiti pe piston, ai mei joaca in toate directiile.Doar arcul de sub segmentul raclor este blocat, la toate pistoanele.Iar ma mira cata depunere este sub supape, camera din spatele supapelor este plina ochi cu amestec de ulei cu cenusa
Inclin sa cred ca este o problema "calculata", majoritatea colegilor care folosesc un dci euro 3 cu peste 200k km vor avea aceasta problema.
Am bagat si un segment de foc bloc, fanta este foarte mica, blocul sigur nu are nimic

Attached thumbnail(s)
IMAG4417.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 160


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sharpe
post 9 Jun 2015, 16:45
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 11 April 05
From: B u c u r e s t i




Ai folosit ulei 2T in motorina?


--------------------
VOLVO V70 III SUMMUM 2012 - B 74 BFL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducosmin1977
post 9 Jun 2015, 19:53
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 20 July 11
From: Timis




Salutare.
Si masina mea face mai putin 200k km, ati folodit careva aditive pt motorina? Eu unul am folosit doat aditiv pt spalarea motorului( Pro-Line Engine Flush) si ma gandesc sa ii bag si pt motorina si nu stiu daca ii recomandat, am auzit pareri pro si contra. Nu am avut pana acum probleme la motor, i-am schimbat doar consumabilele la timp, chiar si inainte de termen( ex: Top Tec 4100 5W-40 il schimb la 10k). Numai bine.


--------------------
Nissan Qashqai 2.0dci 150cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 9 Jun 2015, 20:10
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Niciodata!Doar motorina EVO de la Mol, doar ulei Elf 10w40.Incerc sa vad cyu ce curat chiulasa, baietii din service au lasat-o intr-o solutie de degresat, arata mult mai bine acum dar depunerile din spatele supapelor tot nu s-au curatat complet.
Mi-e frica sa folosesc ceva mai tare, gen diluant, sa nu atace chiulasa.arborele cotit este impecabil, blocul motor la fel.Am hotarat sa schimb pistoanele cu tot cu bolt si segmenti, toate supapele si colectia de garnituri.


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 9 Jun 2015, 20:19
Post #145


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Curata chiuloasa fara frica cu solvent/diluant.....nu e din mamaliga.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducosmin1977
post 9 Jun 2015, 20:23
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 20 July 11
From: Timis




Ms de raspunsul prompt, eu nu am bagat deloc 10w40. Am colegi care au folosit aditiv pt motorina si nu a patit motorul nimic, din contra au zis ca trage mai bine, masina ii folosita pt naveta si putin prin oras, un dus-intors de 120km. Am fost sfatuit de cineva care foloseste aditiv ca motorul cand a fos desfacut arata aproape ca nou. Totusi ce efecte negative se poate intampla?


--------------------
Nissan Qashqai 2.0dci 150cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi68
post 9 Jun 2015, 20:54
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.014
Joined: 16 September 11




QUOTE(meganus_bicorpus @ 12 May 2015, 07:25)
Reviziile facute din 15 in 15k, cum scrie in carte, toate consumabilele originale, ulei Elf 10w40 
*


Uleiul 10w40 se schimba la 10000 km.


--------------------
Renault Megane 2 2007 - B07ADI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 9 Jun 2015, 20:57
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




unde scrie asta?????


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi68
post 10 Jun 2015, 06:35
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.014
Joined: 16 September 11




QUOTE(meganus_bicorpus @ 9 Jun 2015, 20:57)
unde scrie asta?????
*


Pe motorul tău care s-a stricat putin dupa 200 k.
Uni cumpara megane 2 cu 250 k si mai face cu el 200k in taxi fara problemele care le-ai avut tu.


--------------------
Renault Megane 2 2007 - B07ADI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 10 Jun 2015, 07:00
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Pe carnetul meu de intretinere scrie destul de clar ca reviziile se fac din 15 in 15 mii de km, si uleiul pe care il pot folosi si este recomandat de ELf pentru aceste motoare este 10w40.
Daca altcineva face reviziile din 7892 de km in 8547 ca asa facea ta-su la bemveu adus din '92 din Germania, eu am preferat sa respect ce scrie in carte, fiind un utilizator de buna credinta.


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 06:49
Dacia