Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Zgomot suspensii spate cu masina incarcata

Dem
post 5 Jan 2005, 14:17
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Merg f. rar cu masina incaracata (persoane + potbagaj). 80% sunt in 2 pers fatza + ceva cumparaturi.
De Craciun am facut un drum in afara localitatii cu doar 1 pers la 80 kilo in spate si bagaje full dar la limita bunului simtz nu portbagaj plin ochi cu cartofi.
Am observat un cloncanit (troncanit) suparator la parcurgerea denivelarilor soselelor (nu gropi) la viteze relativ medii (am mers cu max. 110)
Nu stiu daca acest zgomot o cloncaneala scurta din toate incheieturile la fiecare reasezare pe sosea si care vine din spate este de la amortizoare sau de la altceva, imbinari etc
Mentionez ca masina are aproape 10.000 km si n-a fost niciodata regulata pe drumuri proaste cu gropi sau cum ziceam f. incarcata.
Doresc sa stiu fiindca ies din garantie si vreau sa stiu daca trebuie schimbate sau e ceva normal


--------------------
Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fanu
post 5 Jan 2005, 19:27
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




vezi daca nu e de la aparatoarele de noroi... daca zici ca e cu masina incarcata.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 5 Jan 2005, 19:27
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Si eu am problema asta. Zgomotul este troncanit si nu cloncanit (asta e pe fata si il au toate). Am schimbat amortizorul, dar fara nici un rezultat. Se pare ca de vina ar fi niscaiva bucse, pe care nu le-am identificat. Sapt urmatoare am sa ma ocup de problema asta si am sa fac niste poze...
Apropos , la mine se aude troncanitul numai pe partea dreapta-spate.


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 5 Jan 2005, 20:21
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
vezi daca nu e de la aparatoarele de noroi... daca zici ca e cu masina incarcata.

Are dreptate Fanu, vezi intai asta..La majoritatea roata atinge de surubul cu care sunt prinse presurile...Dar asta nu iti dadea troncanit ci un harjait:)


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 5 Jan 2005, 22:46
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




hai sa zic si eu ceva de bine (pe bune)..nu ma pot abtine biggrin.gif ....azi am facut revizia de 30 k ..la verificarea suspensiilor, absolut nici un joc.!!! masina dpdv al suspensiilor a fost folosita aproape de maxim...k sa zic asa...adica drumuri proaste, forestiere, incarcat portbagajul cu vreo 400 kg pe drum de tara etc etc ...e adevarat ca in aceste conditii am mers cu foarte mare grija..oricum ...nici zgomote nu prea am (la suspensii) ...la elementele interioare sunt ceva clasice cu care m-am obisnuit.


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dem
post 6 Jan 2005, 10:53
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




QUOTE
vezi daca nu e de la aparatoarele de noroi... daca zici ca e cu masina incarcata.


nu cred. zgomotul nu e ca un fisiit e ca un troncanit metalic din incheieturi
al unui constructii metalice pe care o misti putin dar mai scurt.
eu nu ma pricep la mecanica dar e ori de la suspensii, arcuri ori de la partile mobile portbagaj sa lucreze. Incarcarea era mica de 5 genti a 10-12 kg fiecare deci un total de 60-70 kg nu peste 100. masina nu era lasata deloc la aceasta cantitate.
Cind lua o denivelare cum sunt multe si line datorate incalzirii si lasarii asfaltului ea oscileaza toata si in momentul cind revine, "se asaza" pe noua forma de drum, in spate se aude acel troncanit metalic as zice.
Eu as vrea doar sa stiu daca mecanicii pot da un verdict la o inspectie vizuala intrucit in 1 luna imi expira garantia de 18 luni, sau amortizoarele astea sunt elemente etanse si nu se poate vedea eventualul defect.
Ce ma ingrijoreaza e ca am doar 10.000km si probabil mi se va ride in nas la o asemenea pretentie


--------------------
Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anny
post 6 Jan 2005, 13:34
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Ia vezi sa nu fie vreun pivot. Si a mea avea scartait din asta la denivelari si era vorba de un pivot de pe fata. Da` i-a trebuit mecanicului o ora ca sa isi dea seama de unde vine zgomotul.
Intr-adevar dupa ce l-am schimbat nu s-a mai auzit absolut nimic.

1.200.000 bucata la Ipso


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 6 Jan 2005, 13:41
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




pai scartaitul nu e pe spate?


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dem
post 6 Jan 2005, 17:04
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




QUOTE
Ia vezi sa nu fie vreun pivot. Si a mea avea scartait din asta la denivelari si era vorba de un pivot de pe fata.


Anny nu ai citit bine. am zis clar zgomotul e din spate si nu mijloc sau fatza. ca e pa dreapta, centru sau stinga nu stiu. am fost prost ca am uitat sa-l intreb pe pasagerul din spate de unde se auzea dar 90% sunt suspensiile (amortizor, arc si ce-o mai fi). daca as fi avut 50.000 la bord si o masina regulata pe toate cazaturile de drumuri nu mai scriam aici ma duceam direct in service.
Am 9.850 km si daca a luat 2 gropi mai serioase si alea pe fatza in viatza ei asa ca sunt in mari dubii in ce sa le cer alora la iesirea din garantie. Zgomotul apare la ondularea masinii dupa valurile de denivelare ale soselei la drum lung si nu aparea pina acum. deci exclus portbagaj sau alte fiare care ar juca in spate.


--------------------
Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dem
post 14 Feb 2005, 09:39
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Deschisesem acest post fiindca am o problema cu acest troncanit la denivelari mai nou si cu masina goala. cum ziceam zgomotul nu e strident
ci infundat ca un sifonier care scirtzie din balamale si e scurt numai cit dureaza denivelarea.
am fost la Cobalcescu am facut proba de mers si fireste cum ar fi zis si Murphy nu s-a auzit evident ca atunci cind sunt singur. S-a facut investigatia si concluzia a fost ca amortizoarele sunt OK si la 10.000 km nu au cum sa fie amindoua defecte. omul a dat verdictul dupa ce s-a lasat de citeva ori pe portbagaj: e de la capul suruburilor aparatoarelor de noroi care intr-adevar erau ceva tocite. Mi-a zis ca n-are ce sa-i faca. Cu toate ca am zis ca zgomotul e metalic infundat si nu de frecare pe cauciuc omul nu s-a lasat convins. si asa am ramas cu troncaneala cu exact 2 sapt. inainte de expirarea garantie. da-ti-mi va rog un sfat. Sa ma adresez la OPC sau sa mai incerc la Serus? Mentionez ca povestea cu surubul nu tzine fiindca aceasta troncaneala nu era cind aveam masina noua. Acum apare de fiecare data cind intru pe o denivelare (nu groapa)


--------------------
Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 18:36
Dacia