Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sondaj, Desființarea tramvaielor din Bucuresti

Pearl Jam
post 25 Nov 2006, 20:19
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 1 June 06
From: Bucuresti




Acum in prag de integrare, in peisajul bucureștean, tramvaiele hodorogite dau ca dracu...
Liniile de tramvai sunt de toată jena, favorizează apariția gropilor în carosabil, încurcă traficul, ca să nu mai vorbim de tabla aia îndoită în sus care agață bietele noastre gume...
Edilii noștri, nu numai că nu vor să le scoată naibii, dar, culmea, au băgat bani serioși în reabilitarea terasamentelor.
Vă rog să vă spuneți părerea în legătură cu utilitatea/inutilitatea tramvailelor în București...
Fără sentimentalisme și nostalgii...
Gracias!


--------------------
Renault Megane Sedan 4 Intense 2020 1.4 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 25 Nov 2006, 20:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Simplu, fara tramvai ar fi SI mai multe masini pe strazile bucurestiului...and you dont want that.

Mai penibil sunt trotuarele decupate si lasate asa luni de zile in sir prin Dr Taberei.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 25 Nov 2006, 20:58
Post #3


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Ar trebui sa existe cateva linii precum 41 in tot orasul, iar in rest sa se desfiinteze. Pe strazi precum linia lui 5, 16 pe la Obor--> Pta Galati tramvaiul nu face decat sa incurce traficul, si nu e singurul exemplu. Ar avea mai mult succes inlocuit cu niste autobuze mai inguste si mai dese.



--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzk
post 25 Nov 2006, 21:14
Post #4


membru cu megane


Group: Members
Posts: 208
Joined: 20 December 05




corect, cum e linia 41, e ok. adica merge si tramvaiu, mai sint si 2 benzi de circulatie. dar majoritatea sint varza.
in brasov tramvaiul a fost o chestie desteapta mult timp (lega cartierele celor 2 mari uzine, roman si tractorul) dar in ultimii ani era un chin. tramvaiul avea limitari de 10 km/h , zdranganeau blocurile de pe traseu, si era scump de intretinut.
tocmai a fost desfiintzat de curind, dupa terminarea centurii (ma rog, o parte a ei).
inchipuiti-va ca traseul tramvaiului avea in paralel doar o banda auto in general, si aia era si circulata de camioane (strada aia functiona si ca "centura" adica masinile grele pe acolo traversau brasovul). am speranta ca dupa ce scot linia de tramvai iese un bulevard fain.


--------------------
Renault Megane II Sedan Expression 1,5dCi 80 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 26 Nov 2006, 01:23
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




Si eu as sustine ideea. Imaginati-va Colentina cu inca o banda si Stefan cel Mare. Sa scoata tramvaiele si sa bage de 2 ori mai multe autobuze. Asa nu se mai baga toti vitejii in fata la semafor si se face o banda numai de stanga. In Constanta au facut-o; si mie imi place cum e acolo.


--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 26 Nov 2006, 11:22
Post #6


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Ar trebui sa ramana tramvaiele, ideal ar fi sa aiba linia lor bine delimitata cam ca 41 ca sa nu mai intre nesimtitii pe sine la semafor. Circulatia nu se blocheaza din cauza lor ci din cauza soferilor. Sa mergeti o data cu tramvaiul si sa vedeti cati intra pe linii si cat o sa ii injurati mai ales daca va grabiti. Teoretic tramvaiele ar trebui sa circule mai bine decat autobuzele, mai rapid. Cateodata mai bine mergi pe jos 2 statii smile.gif


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lao
post 26 Nov 2006, 16:02
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 7 December 05




Pe liniile pe care se poate înlocui tramvaiul cu autobuze ar fi perfect.
Și în străinătate sunt linii de tramvai in marile orașe, dar sunt atât de bine îmbinate cu asfaltul că nici nu le simți. Plus că au tramvaie mult mai silențioase ca sistem de rulare decât ale noastre.

Problema la noi e că au prea mulți ani de exploatare și s-au dus dracu de tot.


--------------------
Daewoo Cielo Executive 2003
Napoleon a murit, Einstein a murit... si nici eu nu ma simt pea bine.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 26 Nov 2006, 19:06
Post #8


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




dar... lipsa tramvaielor nu ar insemna o fluidizare a traficului in bucuresti. tot haotic o sa se circule. circulatia in bucuresti se poate rezolva doar intr-un singur fel: aruncata o bomba atomica peste jegu' ala de oras si apoi reconstruit de la zero.
da', daca stau si ma gandesc chiar si atunci or sa se gaseasca destui berbeci care-or sa incurce traficu'. tre' schimbati soferii. astia incurca traficu'.
aruncata bomba, reconstruit orasul si populat cu nemti.
cat timp or sa bantuie soferi romani prin bucuresti, o sa se circule la fel ca pana acu'.

tramvaiele actuale sa se duca dracu, cu tot cu bou' de videanu.
ptr ca deja nu mai sint tramvaie, ci sint trenuri in toata regula. troncane, scartaie, duduie, tremura asfaltu pe langa ele, apar denivelari mari intre sine si asfalt, exista risc de pana cand treci peste linii...etc. desi nu m-a incurcat niciodata vreun tramvai, sint de acord cu desfiintarea lor.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRD
post 26 Nov 2006, 20:18
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 20 September 06
From: Brasov




In Brasov programul deja a fost demarat si continua cu succes,tramvaiele fiin inlocuite cu troleibuze,partea si mai buna este ca in Brasov nu exista decat o singura linie de tramvai.


--------------------
Renault Megane 2 1.5 Dci Comfort Expresion 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristinic
post 26 Nov 2006, 20:24
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 4 January 06




in marile orase nu se mai folosesc tramvaie si troleibuze. ele nu au avantajul decat ca nu polueaza. ideal ar fi sa nu mai fie tramvaie si o retea de metrou in toate cartierele plus autobuze.


--------------------
Renault Laguna 2002 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomber
post 26 Nov 2006, 21:52
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 24 October 06




Sunt bune tramvaele,am fost acum vreo patru sau cinci ani in Lyon(franta)si vreau sa va spun ca atunci dadeau drumul la linia de tramvai,nici nu poti sa te apropi cu masina de ea(e la vreo 40 de cm mai sus ca strada radmasa.gif )Deci............sunt bune tramvaele daca sunt facute de oameni cu ceva in cap laugh.gif


--------------------
renault clio si trafic dci 65 si dci 100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pearl Jam
post 27 Nov 2006, 18:37
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 1 June 06
From: Bucuresti




40 de cm??? Nouă cred că ne-ar trebui cel puțin un metru de parapet. Deja am văzut o grămadă care trec fără probleme partea de terasament a tramvaiului 41, cam pe la Agronomie și poate și în alte locuri.
Franța... Poate știți și Munchen și Amsterdam... Dar sunt trasee bine gandite, care nu gatuie traficul... Nu ca în București unde e sfașiat tot de fierătanii.
Bucureștiul nu-și poate permite luxul de a avea tramvai.
Și mie mi-e milă de oamenii bătrani, care au nevoie să se deplaseze, dar o pot face mai civilizat și mai sigur în autobuze mai puțin aglomerate... Deși nu cred...
Anyway, Tramvaiele au avut în Romania farmecul lor... Acum nu mai dau bine cu "dormitoarele" din cartierele muncitorești. Mersi mult Mr. Sandman pt PM.



--------------------
Renault Megane Sedan 4 Intense 2020 1.4 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enageM
post 27 Nov 2006, 20:20
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 21 October 04
From: cand la BV cand la München




QUOTE(cristinic @ 26 Nov 2006, 20:24)
in marile orase nu se mai folosesc tramvaie si troleibuze. ele nu au avantajul decat ca nu polueaza. ideal ar fi sa nu mai fie tramvaie si o retea de metrou in toate cartierele plus autobuze.
*


Asta daca consideri orase mici ca Budapesta, Viena sau München unde tramvaiul este cel mai folosit mijloc de transport in comun de suprafata. Insa nicaieri autoturismele nu au ce cauta pe terasamentul de tramvai. Totul este sa faci lucrurile cu cap.
De exemplu, daca tot se vorbeste de Brasov, tramvaiul a fost facut doar ca sa fie bifat.
Solutia la trafic aglomerat nu este doar latirea drumurilor ci si gasirea unor mijloace de transport alternative: crearea de piste de biciclete, transport in comun mai civilizat, etc...


--------------------
Renault Megane II Sedan 2004, 1.6 16V
Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 27 Nov 2006, 22:07
Post #14


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




In momentul de fata, elminarea oricarui mijloc de transport in comun va face traficul mult, mult mai infernal pentru masini.

Cunosc oameni care se deplaseaza doar cu tramvaiul, deci ar incurca multe treburi la multi, poate nu la cititorii unui forum AUTO, ca deh, toti de aici avem masini, dar pietonii saracii ce vina au ca n-are tara bani sa le modernizeze liniile ?


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 28 Nov 2006, 08:36
Post #15


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




n-are tara bani????? ba io cred ca are, doar ca magariile care se fac, dirijeaza banii aia prin alte parti.

ca iar imi sar dracii, 'ga-mi-as in sufletu' lor de nesimtiti care au distrus tara asta. ca de 17 ani n-au facut nimic, numai la furaciuni le sta mintea.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 28 Nov 2006, 08:42
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Off topic... solutia salvatoare pentru Bucuresti ar fi Metro-ul... Daca am avea metrou in toate cartierele importante ale Bucurestiului, ar fi mult mai bine...


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 28 Nov 2006, 08:56
Post #17


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




de acord.
daca mai traia nea nicu (macar 10 ani) aveam cea mai tare retea de metrou din europa smile.gif
c-avea si el cateva obsesii: sa darame biserici, sa construiasca bloace si sa faca metrou'. cat despre metrou, bine ca s-a facut pe vremea aia. ca daca era sa asteptam dupa microbii care ne conduc acu'....

metrou in toate cartierele bucurestiului...hmmmm...poate stranepotii nepotilor nostri sa apuce ziua aia.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciomi27
post 1 Dec 2012, 14:41
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 30 March 11




Tramvaiul poate fi solutia salvatoare pentru decongestionarea traficului. trebuie doar asigurata prioritatea absoluta a acestiuia si rapiditate de transport.


--------------------
Renault Symbol 2010 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 1 Dec 2012, 20:39
Post #19


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




solutia salvatoare pt bucuresti si romania este nuke from the orbit la casa poporului si cotroceni cand e plen cu toti aia care au meseria acolo.

pus guvernator FMI (ca oricum aia ne dirijeaza politica macroeconomica).

fara mafii locale. o singura entitate conducatoare, care e la fel de ciuma pt toti.
(pt cei care veti aduce subiectul comunsimului din secolul trecut va reamintesc ca acolo elita era mai egala decat restul, deci practic profund viciata ideologia initiala a termenului de comunism)



ala crescut in vest macar ar avea grija sa semene (sper) ce va fi aici cu ce e acolo.

degeaba ai distruge orasul caci recladirea lui nu se va face daca sunt aceleasi principii corupte si mafiote "la butoane"

sistemul de transport in comun in urbe este o solutie net superioara la cat de aglomerat e acum. e vorba de o optimizare a acestui transport in comun.
sistemul cel mai simplu, aplicat in NY si alte mari orase e crearea de cvartale, strazi perpendiculare, care usureaza MULT transportul de suprafata si gestionarea terenurilor.

ori la noi cand e mai importat sa inlocuiesti bordurile in zone industriale, dar cu asflat mancat si cariat, pe care il gauresc (la nici o saptamana de la proaspata turnare a covorului asflatic) diversele firme de utilitati care deservesc zona, oare ce credeti ca s-ar intampla la o demolare masiva?! progres?! radmasa.gif
mafia imobiliara si-ar infige coltii in fiecare cm^2 disponibil (si chiar in proprietatea cuiva)


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 1 Dec 2012, 21:00
Post #20


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.726
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




Tramvaiele reprezinta o solutie moderna si ecologica pentru un oras asa poluat cum e Bucurestiul. Ca nu va plac voua liniile asta nu e vina lor ci a celor de la RATB. Mai ganditi-va si la copiii vostrii si la ce inghit zilnic inainte sa vreti autobuze. Un tramvai trebuie sa arate cam asa:

Attached thumbnail(s)
eco_tram.jpg ( Size: 44.4k ) Number of downloads: 126


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Dec 2012, 21:18
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cum arata tramvaiul ma intereseaza mai putin.
CUM ARATA LINIILE, asta ma doare, si e valabil si la CFR. Degeaba bagi tramvaie cu aer conditionat, blabla, daca merg mai incet decat autobuzele.
Eu am dentistul unde imi repar dintii la Diham. Ies de la metrou la piata Muncii si iau tramvaiul 40, si ajung in cateva minute la destinatie, fara sa mai merg nustiucate statii pana la Costin Georgian si inca 10 minute pe jos.
Avantajul tramvaiului e ca are banda lui si depaseste toata coloana de masini.
Altfel, tramvaiele 22 si 27 care pleaca de la Decathlon Pallady catre Unirii sunt doar niste glume sinistre, puse acolo ca sa fie, vin si greu si merg mai incet decat masinile, chiar n-are nici un rost, mai ales ca in subteran e metrou. Problema vine de la calea de rulare, stramba ca toate cele.
O cale de rulare dreapta, sens separat de mers, interdictia masinilor de a opri pe linia de tramvai (nu cum opresc acum toti taranii care vor sa intre din Stefan cel Mare pe Calea Floreasca si tramvaiul trebuie sa astepte), un tramvai care sa circule cu 50-60 la ora si un orar fix (sa stii cand vine urmatorul) si lumea l-ar folosi mai des.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 05:32
Dacia