Eco-tech
![]() ![]() ![]() |
Eco-tech
MBZ |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
VladSoare |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Sint cam multe optiuni in poll. Trei si patru sint exact acelasi lucru cu unu si doi, doar cu mai multe cuvinte.
![]() Acolo e data numai emisia de CO2. Aia e intr-adevar mai mica la diesel, insa dieselul scoate gudroane si alte porcarii pe care benzinarele nu le scot. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#3
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE ...De ce oare benzinarele sunt mai poluante? CO2 inseamna dioxid de carbon.. asta expira fiecare organism viu... tu cat eshti de poluant mbz'ule? ![]() daca era vba de CO (monoxid de carbon) altfel statea treaba.. mai e NO shi alte litere.. (io la chimie jucam scrabble cu colegii pe sub banca.. :roll: ) |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
AlexV |
![]()
Post
#4
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
mie imi place meganeul ala stilizat din spate.
cat depre emisi sa fim seriosi. motorina polueaza de rupe. benzina doar polueaza. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
flotl |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Noi nu avem pe masina ceva filtre pentru gudroane si alte emisii?
CO2 e mai greu sa il retii cu filtre, dar restul? Sa zicem ca diesel-ul polueaza mai mult, dar la aceasta afirmatie se tine cont si de faptul ca la diesel e un consum de conbustibil mai mic? Adica din 1l benzina iese o cantitate de noxe, iar din 1l motorina iese o cantitate mai mare, dar cat mergi cu 1l de motorina si cat cu unul de benzina? Pana la urma CO2-ul produce efectul de sera., desi emisiile masinilor cred ca sunt nesemnificative pe langa poluatorii industriali. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
MBZ |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
Multumesc pentru aprecieri si pentru intepaturi, dar ideea este alta, cat de mult conteaza alti compusi cu suspensii usoare sau grele. Se pune accent totusi pe efectul de sera ca avand cel mai mare impact, si asta privine exact de la cantitatea de CO2. Acum cat de mult produc eu?.... pai mai mult ca sigur ceva mai putin decat cel care a pus aceasta intrebare
![]() Afirmatii de genul motorina polueaza de rupe iar benzina doar polueaza trebuie sa se refere strict la argumente care sa sustina sau sa infirme si nu asa de amorul artei. Sa nu uitam ca noi nu suntem cu masinile noatre principalii actori, ci trensporturile , si acestea sunt aproape 100% impinse de diesele, nu numai din motive economice, si ca problema ecologica a motoareleor diesel este o problema mondiala. Dupa o perioada de 10-15 ani cand dieselele de autoturisme erau puternic taxate din acest motiv, ele au revenit acum in forta, si mai ales ca si criza petrolului care are din ce in ce mai multe manifestari a impins spre economii de carburanti. Astept reactii. |
-------------------- |
|
cornel_t |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
La capitolul CO2 dieselul e fruntas, pierde din puncte la particule, asta e un motiv pt care in USA masina diesel e acuzata de poluare.
Dieselul nu a prins la public neaparat la capitolul economie, ci datorita faptului a i-au crescut f mult performantele, fata de acum 15 ani. Criza petrolului e departe de a fi reala rezervele cunoscute pe plan mondial ajung pt multe sute de ani de acum incolo, si nu am auzit ca mari tari ca USA, Canada si de ce nu China sa promoveze dieselul; pretul unui litru de benzina la poarta rafinariei e undeva pe la 7000 lei restul fiind taxe, accize, si peste astea TVA. Dpdv al unei instalatii de rafinare, motorina e mai greu de prelucrat in conditiiile reducerii cantitatii de sulf, aceasta reprezentand un cost f mare. Se pune accent pe efectul de sera pt care principalul vinovat este CO2, dar sunt emisii mult mai nocive in gazele de esapamant ca de ex. CO si NO. Va mai aduceti aminte de reclama la Mercedes 180 diesel? cu animale (nu mai stiu ce erau) in padure cu masca de gaze pe fata, iar cand trece Mercedesul o dau jos si trag aer adanc in plamani... Cand o sa ajungem la faza asta inseamna ca nu dieselul o sa fie actorul principal ci eventual un motor electric. |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
SorinV |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
@MBZ
care plumb din benzina sefule ! a la alea vechi ! poi daca o iei asa ia gandestete la motoarele diesel vechi ! si noxele sa stii ca se calculeaza la volumul de aer evacuat nu la litri consumati ! si oricum dieselul consuma mai mult aer ca benzina ! This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 16:34 |
--------------------
a
a
a
|
|
SorinV |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
in legatura cu transporturile sa stii ca 99% conteaza economia si performantele dieselului la capitolul cuplu! un diesel de 10 litri si 400 cp consuma undeva la 20-30% si trage de nu se poate ! ia gandestete cat ar consuma un benzinar care sa il egaleze la cuplu ? peste 50% oricum ! si cum diferenta la pret este sesizabila, diferenta de consum este uriasa iar kilometrii parcursi sunt de ordinul milioanelor rezulta economii colosale din combustibili ! ca sa nu mai vorbim ca la autovehiculele de transport marfa conteaza enorm fiabilitatea motorului ! un diesel mare poate merge si 1 milion de km fara sa inceapa sa consume ulei sau sa aibe probleme ! cu benzina mai greu ajungi acolo ! la auto de transport nu conteza in cat timp face suta sau viteza maxima : conteza consumul, conteza cuplul, fiabilitatea ! pe aia ii intereseaza daca saracia de motor poa sa traga 50 de tone la deal fara sa gafaie si sa fie turat in draci ! ma apare si problema ambreiajelor care la cele pe benzina sunt solicitate intens la plecare : cum ar fi sa patinezi un ambreiaj de camion la 3000 de ture pana reusesti sa pleci din loc ! la diesel e mai simplu : are cuplu la turatie joasa : il tii mult mai bine din gaz !
apare deasemenea problema temperaturii motrului : un benzinar in sarcina este turat se incinge in draci si iti trebuie un sitem de racire mare dar dieselul avand randament mare se incinge mai putin ca sa nu mai zic de caldura rezultata din frecari ! iar la capitolul ecologie moatorele diesel mari stau mult mai bine decat cele mici : au filtru de particule de ani buni ! cred ca sunt cateva argumente pro diesel pt transporturi ! |
--------------------
a
a
a
|
|
godaro |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
o alta polemica dizel vs benzina !?
dizel rulz oricum, dar daca insistati... ![]() |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu recunosc ca dieselul are poluare mai mica
![]() Dar problema poluarii atata timp cat legislatia nu reflecta dorinta de poluare redusa ramane la stadiul de gargara. Cand vom avea niste legi care sa-i arda pe aia cu masini vechi (poluante) la impozit si taxe, de o sa le convina mai bine sa le dea la Remat si sa ia altele noi, atunci sa vezi stima pt mediu. O incercare timida e taxa de drum care e diferentiata pe grade de poluare, dar diferenta e asa de mica ca nici nu se poate cuantiza. |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
intr-o tara saraca nu pe poti sa-i impui omului sa-si cumpere masina noua. ia gandestet-te la aia cu dacii de douaj de ani si 4.000.000 salariu. zi-mi si mie ce masina noua a putea sa-si cumpere?
|
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#13
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
saracii.. la 4 mil. nu au bani nici sa le porneasca din cand in cand.. :?
|
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
pai aia polueaza cel mai putin ca merg din An in Paste cu ele...
![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:58 |