Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Aburire geamuri Clio, probleme, solutii ...

octavianf
post 11 Feb 2005, 00:05
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




am patit si eu faza cu inghetatul parbrizului cand era foarte fri
mi-am zis ca e din cauza ca se face condens
in prima etapa spray, dar am renuntat pt ca nu imi placea ce lasa pe parbriz


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omega
post 11 Feb 2005, 00:31
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 9 February 05




Ce lasa pe parbriz?

This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:34


--------------------
1.5 Dci 65 Cp - Clio Symbol Expression peste 55.000 km (2002)
1.5 Dci 80 Cp - Megane HB 2.2 Dynamique + Mp3 & Climatronic (2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 11 Feb 2005, 00:34
Post #33


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




lasa o pelicula transparenta care impiedica aburirea parbrizului in conditzii normale. dar, la temeraturile din zilele astea, a dreaq pelicula ingheatza..
insa am obs ca daca dai tare cu aer trecut prin AC se estompeaza chiar daca nu baga cald la inceput..


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omega
post 13 Feb 2005, 00:31
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 9 February 05




Eu nu am avut probleme asa mari cu aburirea....daca sunt singur in masina nu am probleme deloc. doar daca sunt 4 persoane atunci devine dificila situatia..


--------------------
1.5 Dci 65 Cp - Clio Symbol Expression peste 55.000 km (2002)
1.5 Dci 80 Cp - Megane HB 2.2 Dynamique + Mp3 & Climatronic (2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 10 Mar 2005, 12:59
Post #35


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Eu am fost pe iarna mare si umezeala mare anu' asta la munte cu patru persoane. Tin sa spun ca aerul era luat de afara viteza era 2, iar zona era geamuri si apoi geamuri si picioare. Singurele erau gemuletele alea mici de pe usile din spate care mai erau aburite asa si asta pentru ca persoanele din spate acolo cam stateau cu capul si respirau. Nu spun ca este normal dar oricum eu spun ca e bine.

Dupa ce motorul s-a incalzit OK, cred ca a durat inca 7-8 minute pentru ca toate geamurile sa se faca ok, asa cum am spus mai sus.

Cat despre geam fata de jumatate aburit ... asa este si eu am patit, dar am dat pe viteza 3-4 si a fost ok.

Te doare capul de la vant ... si pentru asta am un remediu testat :-), lasa jos chestia aia care iti tine umbra cand e soare si nu o sa te mai deranjeze atat de tare.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 9 Jun 2007, 10:39
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Salut,

Sunt posesorul unui Clio bicorp din 2001 si am intalnit urmatoarea problema: in timp ce rulam prin Bucuresti am observat cum prin gurile de aerisire iesea un abur (sau fum) de culoare alba (tind sa cred ca era abur deoarece nu mirosea). Mergeam cu aerul conditionat pornit, am oprit aerul conditionat si tot mai iesea abur. Am tras pe dreapta, am oprit motorul si a incetat sa iasa aburul. Am pus contactul, atat cat sa porneasca ventilatia, si tot scoatea abur. Am oprit din nou motorul, am deschis capota dar nu am observat nimic ciudat(cu exceptia faptului ca nivelul lichidului de racire era putin peste indicatorul Max). Dupa ce am stat cu masina oprita vreo 5 minute, la urmatoarea pornire nu a mai iesit abur si mi-am continuat drumul pana acasa(eram destul de aproape).

Aveti idee ce s-a intamplat?!

Multumesc.


--------------------
Renault Clio Bicorp - b40rxo 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 11 Jun 2007, 10:31
Post #37


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Interesanta treaba sad.gif ... una peste alta daca era abur ... mari sanse sa fie de la calorifer (radiatorul de incalzire - adica sa aiba o fisura ...) - dar in mod normal daca este antigel in sistem (motor) ar fi trebuit sa aiba un miros ciudat ... ce poti face ? momentan lasa-l asa ... daca mai face verifica nivelul in borcanul de expansiune ... in mod normal ar trebui sa scada [daca nu trebuie cautat alt motiv]


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 11 Jun 2007, 10:46
Post #38


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Mi s-a intamplat si mie o singura data, la o luna dupa ce-am luat masina. Am dat drumul la motor, am dat drumul la AC si a inceput sa bage abur in masina. A disparut singur dupa 10-15 secunde. Si a trecut aproape un an de-atunci fara alte incidente. Cred ca poti sta linistit daca nu se mai repeta.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 11 Jun 2007, 11:10
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Multumesc penru raspunsuri.

Se pare ca fenomenul este mai intens pe solenze, existand un topic intreg pe aceasta tema pe daciaclub. Eu am gasit o gramada de frunze si pamant in partea dreapta sub capota in dreptul chederului de parbriz.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=23946

De acord cu voi, daca nu se repeta explicatia de mai sus e valabila.

Bafta.


--------------------
Renault Clio Bicorp - b40rxo 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiCos
post 14 Jun 2007, 20:25
Post #40


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 16 November 06
From: Bucharest




NU e nimic asa se formeaza de la condensul de pe racitor. Ar trebui sa dureze putin. Am mai vazut si la Punto.


--------------------
Sania . - ACE D Logan 2005 1,4 8V // D Logan mcv 2016 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 15 Jun 2007, 10:37
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Ieri mi s-a intamplat a doua oara, dar tocmai spalasem parbrizul. Se pare ca e infundat un furtun de scurgere (ramane de verificat). Intradevar a durat putin ca timp.


--------------------
Renault Clio Bicorp - b40rxo 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
treisapte
post 22 Jul 2007, 20:33
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 20 July 07




Am si eu problema asta.

Vezi ca ai infundata partial sau total scurgerea de la evaporator, asta insemna ca ai apa in compartimentul evaporatorului. "Aburul" pe care l-ai vazut apare dupa ce ai facut un viraj, cobori sau urci si apa din compartiment ti-a ajuns pe evaporator care foarte rece. Daca stai mai mult, o sa vezi ca-ti ajunge apa in habitaclu, pe podul pedalier la pasagerul din dreapta. Eu asa am patit.
Desfunda-o cat poti de repede. vezi ca am lansat un topic " Apa in habitaclu" la care am primit deja un raspuns pertinent de la Romeo.


--------------------
Renault Symbol 2006/1,4 litri/8 supape/benzina/AC automat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 23 Jul 2007, 11:59
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Am citit si sper ca o data cu caldurile astea sa se fi evaporat si apa aia.

Multumesc mult.


--------------------
Renault Clio Bicorp - b40rxo 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 30 Jan 2009, 16:19
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




Acum cand este frig afara,ploua non-stop,umezeala,geamurile se aburesc imediat,se incalzeste motorul,dau pe dezaburire parbriz la viteza 4 si se dezaburesc partial numai geamurile din fata si parbrizul,geamurile din spate sunt aburite.Cum opresc si dau la nivelul 2 se aburesc la loc.Mi-a spus un prieten ca sa-r putea sa am nu stiu ce infundat la caldura is deaia nu ar dezaburi corect.Cand pornesc AC la nivelul 2-3 se dezaburesc toate instant.E normal asa ceva sau am eu vreo problema.Va rog ajutati-ma ca este chiar enervanta treaba.Mult Respect


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 30 Jan 2009, 16:24
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




E normal. Ca sa nu se mai abureasca geamurile fie mergi cu geamul un pic deschis cam 1 cm fi mergi cu AC pornit.

This post has been edited by Relu11: 30 Jan 2009, 16:24


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 30 Jan 2009, 18:06
Post #46


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




@AdrianoBoy sa nu mergi cu climatizarea pe recirculare ! De asemena ar ajuta sa inchizi areatoarele centrale, si sa lasi deschise doar cele laterale si indreptate spre geamurile laterale. Si evident, A/C ajuta la dezumificare/dezaburire.

Inca ceva, filtrul de polen cand l-ai schimbat ultima data ? Ca un filtru imbacsit/murdar, reduce mult fluxul de aer, nu se mai poate realiza ventilarea corespunzatoare a habitaclului si deci dezaburirea.

This post has been edited by SYL: 30 Jan 2009, 18:08


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 30 Jan 2009, 23:14
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




e corect ceea ce spui cu o singura rectificare: "dezumificare" nu exista; dezumidificare stiu ca e corect


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 31 Jan 2009, 10:00
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




Filtru de particule cred ca are un an de cand l-am pus,intial nu avea si iam pus eu,o sa-l schimb ca se apropie revizia de 60k mai am o luna....


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 2 Feb 2009, 00:56
Post #49


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




@mad_biker ai dreptate, gresala mea... icon_mrgreen.gif

@AdrianoBoy ma refeream cati km ai de cand ai schimbat filtrul ? Sincer, la cat de poluat e Bucurestiul recomand sa se schimbe la 5-10mii km; ...20-25 ron nu e o suma asa de mare(filtrul e cel folosit si pe Solenza, care are instalatia de climatizare preluata de la Clio).
PS. E filtru de polen, nu filtru de particule...


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 3 Jan 2012, 18:13
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Problema mea cu aburirea parbrizului mai aparea pe ploaie de obicei, porneam aeroterma pe treapta 1-2 aer din afara, pe parbriz si daca persista uneori apasam butonul de AC doar si se rezolva.. alteori desi ploua nu se aburea cine stie ce..

Acum de cateva zile se abureste rau de tot, sterg parbrizu cu burete sau carpa cum faceam la dacie.. enervant.. Am crezut ca la spalatorie au dat cu vreo carpa aiurea pe el, era si unsuros un pic, am sters cu servetele umede de ochelari dupa care am luat spirtul din casa si am sters insistent cu o carpa curata sa il degresez... Problema rezolvata pentru cateva zile.. Nu am plecat cu masina ultimele 2 zile si astazi desi nu a plouat afara, 12 grade, caldura merge ok, aburire maxima!!! Nu reusesc sa ii dau de cap.. de ce face asa!


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BioHazarD
post 3 Jan 2012, 18:15
Post #51


Gold member


Group: Members
Posts: 1.408
Joined: 9 May 07




Filtrul de polen cand l-ai schimbat ultima oara?


--------------------
Renault ex-Clio Symbol 1.5 dci 2008
Megane 4 1.5 dci 2017
Austral mild-hybrid 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 3 Jan 2012, 18:16
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Se abureste si cand nu e nimeni in masina?
Ma gandesc ca ai adus pe picioare apa in masina pe presuri, care se evapora in continuu iar apoi se condenseaza pe geamuri. Sau daca nu pe presuri, trebuie sa fie alta acumulare de apa pe undeva.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 3 Jan 2012, 18:17
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Nu am filtru de polen.. si apa de unde naiba ca nu a plouat zilele astea smile.gif

Doar parbrizul face asa... restul geamurilor nu au nimic.. luneta e ok..

This post has been edited by Val3ntin0: 3 Jan 2012, 18:19


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 3 Jan 2012, 18:19
Post #54


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi






--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 3 Jan 2012, 18:33
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




QUOTE(aurelyan @ 3 Jan 2012, 18:19)



ok..ms ca nu il gasisem la search topicul.. am incercat tot ce era pe acolo deja.. o sa incerc sa il mai degresez inca o data si cred ca am sa ii pun si filtrul de polen daca credeti ca ajuta ..doar ca trebuie sa cumpar capacul ala care am auzit ca ar fi 70 lei pe la reno, daca decupez acolo!


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 3 Jan 2012, 18:56
Post #56


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Vezi ca sunt la Bursa vreo trei Symboluri la dezmembrare, unul parca era din Ploiesti chiar...


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 3 Jan 2012, 19:59
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Daca se murdareste parbrizul, e posibil sa fie antigel! In cazul acesta probabil ca e vreun por la radiatorul de climatizare, sau scapa pe la vreun furtun. Ai grija ca antigelul e toxic, nu e bine sa-l inhalezi.

This post has been edited by hora: 3 Jan 2012, 20:00


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
glowstar
post 3 Jan 2012, 20:54
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 3 September 10
From: Cluj-Napoca




Si eu am avut problema asta in primele sute de km ale masinii. Nu mai vedeam nimic si chiar am tras pe dreapta. Era activata optiunea de recirculare a aerului. Cand e pusa instalatia pe recirculare toata umiditatea ramane in interiorul masinii si de aceea se abureste.


--------------------
Renault Symbol 2010 Best 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 3 Jan 2012, 21:23
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Nu folosesc recircularea decat in cazuri de drum cu praf sau vara cu AC..
Daca era antigel nu trebuia sa si miroasa ciudat?? Adica nu am sesizat nimic la miros..


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 3 Jan 2012, 22:14
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(Val3ntin0 @ 3 Jan 2012, 21:23)
Nu folosesc recircularea decat in cazuri de drum cu praf sau vara cu AC..

E posibil s-o folosești fără să-ți dai seama. biggrin.gif
Clapeta poate rămîne blocată pe închis sau deschis dacă se rupe un fir (cum mi s-a întîmplat mie), sau dacă crapă motorașul care o acționează.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 19:55
Dacia