Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se merita clio symbol 1,5 80 CP?

Doc
post 20 Mar 2005, 20:52
Post #91


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Pai in general motoarele diesel au frana de motor mai buna (chiar se simte frana de motor). Eu cu fostul Clio Symbol mergeam mult in frana de motor din cauza condusului sportiv, dar vezi ca nu ii face bine ambreiajului. La asta din semnatura nu mai folosesc asa mult frana de motor, chiar m-am dezobisnuit putin.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 20 Mar 2005, 23:11
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Stiu chestia cu frana de motor la diesel de la un 206 hdi. Si la ala frana de motor se simtea din plin.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipix
post 21 Mar 2005, 11:05
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 22 November 04
From: Cluj-Napoca




Covorase iti recomand sa nu iti iei din targ. Mi-am luat eu si sunt cam mici pentru masina, toata mocheta este plina de noroi pe langa covorase. Acum regret ca nu mi-am luat unele de la Renault, sau unele "pe incercate".


--------------------
Renault Clio Bicorp Extreme
1.5 dCi 80 CP, Orange Malaga, 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 21 Mar 2005, 12:38
Post #94


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Eu zic ca merita investitia pentru niste covorase originale care vin perfect. In loc sa dai bani la spalatorie, mai bine dai pe covorase. Eu am luat originale si nu regret acum deloc ca am dat cu 500.000 lei mai mult.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-79-DSR
post 3 Apr 2005, 23:16
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 April 05
From: Bucuresti




Felicitari pentru masina.

Eu mi-am cumparat una la fel chiar pe 25 martie. Problemele sunt cam in felul urmator.
1. Daca nu ai o relatie inebunesti asteptand masina care trbuie sa se dea comanda si apoi sa o bage in fabricatie, sa ti-o aduca in tara..... adica vre-o doua luni chiar trei ca mie mi-au spus ca deabia in iunie ca au multe comenzi. daca ai relatii o gasesti in tara si cum le-ai bagat banul ai luat masina.
2. rodajul este deja facut la motor pe banda.
3. intretinerea la diesel nu este prea scumpa si daca compari constati ca este diferenta de 2 litri de ulei
4. diferente mari la acceleratie intre benzina si diesel nu este si se poate recupera de catre sofer.
5. eu la 200 de km mergeam cu 150 si chiar nu se simte absolut nimic aiurea turatiile erau aproape de 4000.
6. recomand un detector de radar ca altfel vom devenii contribuabili permanenti la bugetul politiei romane.
7 daca vrei sa testezi masina iti recomand soseaua Bucuresti-Urziceni care este chiar perfecta si fara gropi.
8. diferenta dintre versiunea pe benzina si cea diesel o scoti in 20000 Km la pret Diesel=benzina.

Sper ca nu am deranjat pe nimeni cu cele scrise mai sus.


--------------------
Renault Clio 1,5dCI/80 CP 2004/Simbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 4 Apr 2005, 06:38
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Multumesc. Covorase am luat di Vitan cu 550.000 din alea cu mocheta pe ele, dar nu pe toata suprafata. Oricum arata super. Huse tot din Vitan 1,5 mil. Nu am appucat inca sa le pun.

B79 eu nu am avut problemele alea la masina, chiar mi-a venit cu 2 zile inainte. Nu voi merge cu 150 ca nu sunt pasionat de asa viteza.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcisluca
post 22 Apr 2005, 12:00
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 22 April 05




Si eu astept un clio symbol . S-a intamplat sa fie depasita data promisa (de la comanda la livrare sunt doua luni)?


--------------------
RENO Clio Symbol 2005 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 22 Apr 2005, 18:41
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




QUOTE
4. diferente mari la acceleratie intre benzina si diesel nu este si se poate recupera de catre sofer.


Poate doar daca se da jos si mai impinge putin Dieselul...altfel nici o sansa !
La utilizare de pensionar,intr-adevar Dieselul merge mai bine.1.4 16v la 4000 rpm nu are nici 75 CP,pe cand Dieselul are 80,iar la 3000 rpm Dieselul e mult in avantaj.Asta pentru cei care nu stiu sa conduca.
Daca folosesti tot potentialul motorului pe benzina (adica nu "vai am 3100 trebuie sa schimb"),o sa vezi cum dispare dci-ul in retrovizoare.
Si nici nu suna ca tractorul.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 26 Apr 2005, 10:21
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Eu am mers in regim de rodaj 1500 de km.Dupa aia i-am dat in goarna!Am mers si cu 180 km/h,iar turele erau 4000 maxim 4200 rpm.


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 27 Apr 2005, 15:24
Post #100


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




ca tot ma apropii de finalul rodajului, trebuie sa ma declar 100% multumit de prestatiile masinii.un motor ce pare foarte reusit, si mai ales, bine imperecheat cu cutia de viteze si caroseria.
@dsr...crezi ca aia de au scris in manualul masinii ca pana la x km nu se recomanda depasirea turatiei y au fost niste cretini, nu?


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 27 Apr 2005, 15:36
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Te referi la Yamaha, nu?


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 27 Apr 2005, 16:29
Post #102


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




lol. nu man, culmea, ma refeream chiar la symbol, yamaha deja imi pare underpowered din pacate sad.gif
ca fapt divers, motoretele de tipul celei pe care o am eu, dar de generatie mai noua, cu motoare mai fortate, necesita INLOCUIREA pistonului la fiecare 15 odre de functionare.aia da fiabilitate japoneza, nu? smile.gif)


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 27 Apr 2005, 18:26
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Eu cred ca are pretul bun,motorul de generatie noua,cu randament apreciabil,spatiu de bagaje,mai mult......sa nu spui ca vrei sa fie si 4X4 la pretul asta,Doamne-Doamne le aseaza pe toate la locul lor ! Nici o masina nu va avea la un loc toate calitatile !


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itharangus
post 27 Apr 2005, 19:02
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 24 December 04
From: tm




Mie imi pare rau ca nu pot face upgrade (ca la calculatoare) dela dCI 65 CP la dCI 80CP. Diferenta de pret e foarte mica in raport cu diferenta de putere a motorului (plus alte calitati).


--------------------
CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 27 Apr 2005, 20:46
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Eu as vrea sa am 100 c.p. in loc de 80 c.p. !


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m-p-h
post 27 Sep 2005, 14:10
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 27 September 05




Fata de motorul de 65 de cai, merg pe cel de 80 de cai. Cunosc motorul de 65 de cai, se infige bine, dar acum il prefer pe cel de 80. Mai ales ca mi-am comandat o masina cu motorul acesta.
Acum sa vedem cum se comporta pe strada. Nu am facut nici un drive test cu acest motor.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 29 Sep 2005, 21:36
Post #107


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




e diferenta f mare dupa parerea mea intre 82cp si 65 cp.la servici ma dau destul de des cu 65cp, si impresia la cald e ca e alta masina.alte reprize, alta forta, cutie cu trepte muuult mai scurte la 65 cp....etc


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 22 Oct 2005, 19:53
Post #108


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




stie cineva daca rapoartele cutiei de viteze de pe clio dci de 80 cai sunt diferite de cele ale cutie de pe dci 65?

sau macar ce viteza se obtine pe cel de 80 in treapta a 5-a la 2000 ture?
la cel de 65 tin minte ca aveam cam 80 kmh la 2000 de turatii, in trapta a 5-a, si 60kmh in a 4-a.


--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Oct 2005, 23:33
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




obligatoriu ar trebui sa fie diferite. in primul rand sunt alte curbe de cuplu si putere, si in functie de acestea (si de ce se doreste de la masina) se proiecteaza o cutie de viteze.
E simplu: motorul de 80 TREBUIE sa aiba o viteza maxima mai mare. Daca s-ar folosi aceeasi cutie de viteze atunci ar trebui ca viteza maxima sa se atinga la o turatie mai mare decat la cel de 65, asa ca ma indoiesc de asta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 22 Oct 2005, 23:53
Post #110


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




A V-a 2000 rot/min-90km/h
2250 rot/min-100km/h
2500 rot/min-110km/h
2750 rot/min-120km/h
3000 rot/min-130km/h
3250 rot/min-140km/h
3500 rot/min-150km/h
3750 rot/min-160km/h
4000 rot/min-170km/h


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 23 Oct 2005, 07:07
Post #111


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




multumesc pt raspunsuri!

da, e clar sunt diferite! aveam o indoiala pt ca am cautat pe renault.fr specificatiile de la megane 80 dci si 100 dci si am constatat ca au aceleasi rapoarte; adica viteza la 1000 rot/min in fiecare treapta e practic identica la cele doua masini. pt clio II nu mai au specificatiile astea pe site.

mi se pare super ca la aceasi viteza merge cu turatie mia mica (cel putin in treapata a 5-a). cel de 65 era un pic cam zgomotos peste 3000 rot/min, iar la turatia asta abia trecea de 110. probabil ca asta de 80 e la fel de zgomotos , dar la 3000 esti deja la 130 ceea ce pt mine e suficient.

99% m-am hotarat sa merg tot pe clio, dar de 80 cp! rolleyes.gif


--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 24 Oct 2005, 06:47
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Da. la clio 80 cp la 110 e chiar destul de silentios. Mai ales daca nu stai cu capul langa geam. La 130 e mult mai zgomotos intr-adevar. Eu de regula insa nu trec de 110.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 28 Nov 2005, 10:17
Post #113


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




in sfarsit mi-a venit masina, dupa fix o luna de asteptare, ceea ce s-ar parea ca e foarte bine, dat fiind ce am citit pe aici smile.gif

primele impresii, comparativ cu vechiul meu clio de 65:

la plus:
- se simte intradevar diferenta de putere, da' desigur nu e o bestie pe roti laugh.gif
- e ok faptul ca are scaun si volan reglabile pe inaltime, dar chiar in pozitia de max jos, inca ai senzaria ca e stai cam sus ohmy.gif

la minus:
- sunt dezamagit fiindca motorul e mai zgomotos sad.gif , iar sunetul e mai dur, mai de diesel, fata de cea de 65. (la dci 65 intre 2000 si 2500 nu aveai cum sa-ti dai seama ca e diesel; am avut chiar amici care dupa ce au mers in masina aia ma intreebau de ce nu mi-am luat diesel laugh.gif) la asta nu cred ca o sa mai fie cazul...e diesel , suna ca un diesel
- la peste 80 km/h se aude la usa din dreapta un suierat ca si cum geamul nu ar fi bine inchis....dar este mad.gif , si problema pare a fi de la cheder.

Per ansamblu nu sunt chiar incantat, pt. ca la cea veche nu am avut nici o problema de genul asta, de fapt nici un fel de problema in 3 ani si jumatate , iar cu asta s-ar parea ca am probleme din prima zi.... sper sa nu ajung sa regret ca nu mi-am luat alta marca. unsure.gif


--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 28 Nov 2005, 10:38
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




N-ai de ce sa regreti!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 28 Nov 2005, 12:08
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Aha deci urechea mea (chiar si muzicala) e in perfecta stare. Am un prieten cu dci de 65 cp. Si de cate ori merg cu el ii spun ca a lui suna altfel mai putin a diesel. A mea suna cum zici tu mult mai a diesel. De aia ma si feresc sa trec de 2500 rpm ca ma deranjeaza la ureche. Tot am sperat ca mi se pare mie ca suna altfel. Acum e clar. Nu mi s-a parut. Din nefericire.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 28 Nov 2005, 14:53
Post #116


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




Eu eram convins ca motorul de 80 o sa sune exact ca ala de 65 si chiar ma intrebam daca nu cumva e ceva neinregula cu motorul meu. Daca suntem doi care auzim la fel inseamna probabil ca "asa face toate" , desi nu am mai auzit pe nimeni sa mentioneze lucrul asta.

Sper sa fie paranoia, unsure.gif , da la mine cred ca se mai aude un zgomot "ca de avans" in acceleratii. nu e puternic, dar se aude , ca o caraiala/zornaiala, pe o tomalitate mai inalta decat zgomotul jos de tractoras al dieselului.
A mai remarcat cineva asa ceva? o fi si asta la categoria asa face toate?


--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puscasebastian
post 28 Nov 2005, 16:40
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 18 November 05




eu nu stiu voi ce ati vrea sa nu se auda nimic in masina?
mergeti si cu alte diseluri(octavia, fabia...) si atunci mai vorbiti!


--------------------
renault symbol 2005
renault clio symbol 1.5 dci 80 cp 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 28 Nov 2005, 19:30
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Eu la a mea nu aud tractorasul decat putin la pornire.....depinde cu ce o comparam,eu o compar cu Zafira care e mai galagioasa.


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 28 Nov 2005, 19:35
Post #119


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Stai sa vezi ce liniste e in Renault fata de VW-ul din semnatura, zici ca ti-a stat motorul...


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 28 Nov 2005, 19:44
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




@Google...
Normal,la cat silicon si mastic ne-ai arat ca ai bagat pe la chedere si pe la usi,sa nu mai auzi nimic ! Dar ala era parca un Symbol,gresesc cumva? Sa imi spui daca la al tau i-ai facut asa ceva,daca da,fac cinste si vin si eu cu ea sa ma ajuti...Ce zici?Desi eu nu am observat suieraturi....poate nu am mai iesit demult cu ea din oras ?!


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 19:21
Dacia