Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari in legatura cu un renault 19, intrebari

satelit93
post 24 Oct 2012, 19:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 16 April 12




Salut.Am un Renault 19 dar nu stiu exact anul de fabricatie dar din cate imi amintesc este din 1988 sau 89.Deci probleme ar fi destule la el mai ales fiind vechi si eu am umblat cu el vreo 4 ani numai pe drum de piatra,asfalt vedea foarte rar.Masina are 4 sute si ceva de mii de km si acuma imi bat cred ca bucsile prin fata pacolo,mi spart rezervorul,l am dus odata la un "mecanic"acasa sa imi monteze termostatul si acuma nustiu ce o facut el pe acolo ca nu imi mai indica temperatura apei mad.gif .Dupa ce mi am luat alta masina am bagat reno u in garaj si nu m am uitat la el cam de un juma de an.
Mai este o chestie,nici unul din geamurile electrice nu imi merge,oare ce sa fie problema?sa fie motorasu?geamuri electrice nu are numai pe fata,pe spate dai la manivela.o usa(dreapta spate)nu mi se mai deblocheaza orice as face.Deci problemke sunt
Parca mi a venit pofta sa il repar,pt ca sigur o sa ma mai folosesc de el mult si bine.As dori daca se poate ceva manuale despre aceasta masina daca stie careva ceva link-uri orice pentru ca nu ma pricep grozav cu mecanica dar cu niste indrumari cum sa schimb o bucsa,sau cum sa schimb un capat de bara m as descurca sigur.Chestia este ca nu as duce o la service pentru ca mi ar lua ceva bani pe care eu poate nu as fi dispus sa i dau.
si am mai uitat o chestie nici porbagajul nu imi merge numai cu o sarma indoita pentru ca nu mai are "butonul" ala.oare se poate cumpara numai "butobul"?
Oare se merita sa mai incerc sa il fac?niste preturi la bucsi,capete de bara si alte lucruri care daca nu au fost schimbate de vreo 5 ani ar putea sa bata,daca stiti.
Multumesc si sper ca ati inteles ceea ce incerc sa explic eu aici biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

This post has been edited by satelit93: 24 Oct 2012, 19:29


--------------------
Renault Megane - MM0123454 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 25 Oct 2012, 07:14
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




De unde esti, am carte, se da gratis.


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satelit93
post 25 Oct 2012, 13:26
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 16 April 12




Eu is din Maramures.Nu o poti upload-a aici pe site?


--------------------
Renault Megane - MM0123454 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 29 Oct 2012, 19:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Pentru carte ia legatura cu jazz2007, pe a doua pagina e topicul lui :Carte renault 19 toate tipurile.


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario14042008
post 7 Nov 2012, 01:31
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 November 12




salutare am si eu o problema cu un renault 19 pe benzina din 1989 intodeauna seara trebue sa deconectez bateria pentru ca altfel pina dimineata se descarca si nu stiu ce ar putea avea bateria este aproape noua si a doua problema ar fi ca , cind este pornit motorul si aprind luminile motoru da sa se opreasca aveti vreo idee ce ar putea fi?? sa nu incarce alternatorul? sau vreun scurt peundeva? sau vreun contact slab?? nu pot sami au seama ce ar putea avea va rog datimi un consiliu


--------------------
renault 19 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 7 Nov 2012, 20:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Salut mario. Pentru inceput cel mai indicat ar fi sa iei un aparat de masura (daca te pricepi) si sa verifici daca ai vreu consumator ascuns, daca nu la electrician si dupa aia o iei la puricat. Cind e motorul rece ridica capota si pune mina pe relee, vezi daca e vreunul cald, tot la fel si sub bord, casetofonul, inchiderea centralizata.....etc.


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario14042008
post 9 Nov 2012, 18:35
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 November 12




scuzama dar ce sa masor ca de stiut stiu sint electronist am masurat bateria si am 12 v si 30 amperi bateria e de 70 amperi ar putea fi bateria pe duca >??? am sa icerc si sa verific relele ,si sub bord pela sigurante peacolo?? si ichiderea centralizata pe unde e?? smile.gif si nu in ultimu rind iti multumesc ca miai raspuns asa repede si vrei sa ma ajuti


--------------------
renault 19 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 11 Nov 2012, 08:23
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Operatia asta nu stiu sigur cum se face, ar fi ceva asa: cu motorul pornit masori cit iti baga alternatorul, dupa care aprinzi pozitii si faza scurta si masori din nou si ar trebuii sa ai cam 14 v. Tu ai 12 v cu motor pornit sau oprit ? Daca e cu motorul pornit nu e bine, trebuie sa ai putin peste 13v. O baterie chiar si noua se descarca daca faci curse scurte si dese cu consumatori porniti. Fa inca o data masuratorile, cu motor pornit si oprit si pune aici valorile.
14,4 v ar trebuii sa ai cu motor pornit.

This post has been edited by john reno: 11 Nov 2012, 08:28


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario14042008
post 12 Nov 2012, 19:31
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 November 12




salutare am masurat cum miai sugerat si am 12, 3 v cu motorul oprit . si 4,0v cu motorul pornit plus poziti si faza scurta. si fara lumini 4,4 v am verificat si relele si sint reci sub bord mai sint niste relee linga sigurante si lafel erau reci a mai ramas inchiderea centralizata care nu stiu unde e situata . am vb si cu un" mecanic" si mia recomandat sa schimb bateria tu imi mai recomanzi sa mai verific si alceva ? probabil volti are dar nare amperi suficienti??


--------------------
renault 19 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 13 Nov 2012, 18:07
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Pina la schimbarea bateriei mai vorbim, ai zis ca e buna. Ce curse faci ? Daca faci curse scurte si consumatori (casetofon, lumini etc) porniti, bateria nu are timp sa se incarce. Nu am inteles sau nu ai scris bine, ai 4 v sau 14 v ?
0732 069 394
Daca are voltaj bun si nu are amperaj, fa-i o incarcare.

This post has been edited by john reno: 13 Nov 2012, 18:09


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario14042008
post 19 Nov 2012, 19:35
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 November 12




ai avut dreptate era un releu dela incalzier pitit linga motor care se incalzeste cind e masina oprita inseamna ca e ars?? si trebue schimbat?? in legatura cu bateria am schimbato din cauza ca incepuse sa curga acidu din ia nu stiu de ce poate imi spui tu de moment am scos releul pina imi iau altul nu stiu daca am facut bine dar de moment nu imi trebue incalzirea se poate intimpla ceva daca lam scos??? asa cel putin numi mai omoara bateria zic eu. mai exact e releul de linga motorasul de aer conditionat in drept cu volanul linga stergatoare . faptu ca se incalzeste poate sa fie si alta problema sau doar releul ars???

This post has been edited by mario14042008: 19 Nov 2012, 21:59


--------------------
renault 19 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 20 Nov 2012, 09:10
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Nu am inteles bine de la ce este releul acela. Daca se incalzeste caind e motorul oprit nu e bine. Incearca sa-l cureti sau pune altul si vezi daca se incalzeste. Releul tau nu cred ca e ars, a ramas lipit inauntru, da-i cu niste spray de contacte inauntru, desfaci capacul de plastic sin pulverizezi spray pe contactele alea din releu. 0732 096 394, numarul de mai sus e gresit.


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario14042008
post 21 Nov 2012, 21:32
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 November 12




releul e exact pe curu la motorasu {ventilator} care baga aer cald si rece in masina .motorasu este exact dupa parbriz spre motor sub stergatoare cum ridici capota in stiga ai bateria si in dreapta motorasu asta de care iti zic pe aceasi linie . cind scot releul nu mai baga nici cald nici rece nu mai porneste nici ventilatoru asa insamna ca e bun?? . numi ramine decit sa cumpar altul sa probez . de incalzit se incalzeste numai pe doua parti nu pe toate laturile si asta cu motorul oprit releul e un boschi 0332204151 la 12v 20 30A si e si cam scump am inteles ca e undeva la 10 euro cam scum zic eu 200 face toata masina biggrin.gif

<span class='edit'>21 Nov 2012, 22:09:</span>
am reusit sal defac are o mare bobina in interior si o lamela intre 2 picioruse si sta lipita de piciorusu care e masa asa trebue sa stea???ARE 5 PICIOARE 1 lamela 2masa 3si 4 bobina si unu de care se lipeste lamela cind se deslipeste de cel de masa sper cai inteles nu stiu cit de bine tiam explicat smile.gif

This post has been edited by mario14042008: 21 Nov 2012, 22:24


--------------------
renault 19 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 22 Nov 2012, 18:56
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Din ce ai povestit inteleg ca, citeodata lucreaza citeodata nu. Daca se incalzeste cu motorul oprit nu e bine. Incearca sa imprumuti unul si sa faci proba cu el.Incearca sa pui aici o poza cu el.


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario14042008
post 26 Nov 2012, 00:08
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 November 12




am depistat ca nu e singuru care se incalzeste mai e unu in cutia cu centralita deci sint doua care sse incalzesc cu motoru oprit cred ca e vorba de un scurt dar unde poate fi?? daca scot sigurante dela ventilator se aude cum se desconecteaza releele si se racesc dupaia . cum bag siguranta se conecteaza cea ce nu cred ca e normal zic ca normal ar fi sa se cupleze numai cind dau drumu la ventilator nu sa stea cuplat tot timpu nu??? miine o sa fac citeva poze asa ai putea sati faci o idee mai precisa


--------------------
renault 19 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garfield_09
post 3 Dec 2012, 21:32
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 11 August 09
From: ploiesti




Salut. Are cineva idee daca se potriveste chiulasa de pe un reno 19 motor 1.9diesel pe o dacie papuc motor 1.9diesel ? Codul motoarelor e aceasi F8Q, dar unii mecanici zic ca nu merge, alti ca da. Va multumesc.


--------------------
renault R 5 86
garfieldalin@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin.g
post 5 Dec 2012, 09:32
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 9 September 11
From: iasi




daca e acelasi cod de motor merge...


--------------------
Renault 19 Renault 19 - IS 03 YGK 1991 1.4 gtr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 6 Dec 2012, 09:44
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




QUOTE(catalin.g @ 5 Dec 2012, 09:32)
daca e acelasi cod de motor merge...
*


In primul rand nu are cum sa fie acelasi cod de motor
R19 sa fabricat pana la mijlocul anilor 90 si avea injectie mecanica
Papucul diesel mult dupa ce R19 a iesit din fabricatie si are injectie "electronizata"
F8Q este tipul de motor, un cod de motor ar fi F8Q-706 (a echipat R19)
ia baga un ochi aici sa vezi care pe ce coduri merg
http://haray.en.alibaba.com/productgroupli...10/Renault.html

This post has been edited by BiGBearRO: 6 Dec 2012, 09:45


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garfield_09
post 6 Dec 2012, 10:40
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 11 August 09
From: ploiesti




Pompa de injectie mecanica de pe un reno 19 merge sigur pe un papuc. Am facut multi modificarea asta. Deci asta nu ar fi o prob smile.gif. Ms ptr site.


--------------------
renault R 5 86
garfieldalin@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 19:23
Dacia