Intrebari in legatura cu un renault 19, intrebari
![]() ![]() ![]() |
Intrebari in legatura cu un renault 19, intrebari
satelit93 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 April 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
- MM0123454
1999
|
|||
john reno |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
De unde esti, am carte, se da gratis.
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
satelit93 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 April 12 ![]() |
Eu is din Maramures.Nu o poti upload-a aici pe site?
|
--------------------
Renault
Megane
- MM0123454
1999
|
|
john reno |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Pentru carte ia legatura cu jazz2007, pe a doua pagina e topicul lui :Carte renault 19 toate tipurile.
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
mario14042008 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 November 12 ![]() |
salutare am si eu o problema cu un renault 19 pe benzina din 1989 intodeauna seara trebue sa deconectez bateria pentru ca altfel pina dimineata se descarca si nu stiu ce ar putea avea bateria este aproape noua si a doua problema ar fi ca , cind este pornit motorul si aprind luminile motoru da sa se opreasca aveti vreo idee ce ar putea fi?? sa nu incarce alternatorul? sau vreun scurt peundeva? sau vreun contact slab?? nu pot sami au seama ce ar putea avea va rog datimi un consiliu
|
--------------------
renault
19
1989
|
|
john reno |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut mario. Pentru inceput cel mai indicat ar fi sa iei un aparat de masura (daca te pricepi) si sa verifici daca ai vreu consumator ascuns, daca nu la electrician si dupa aia o iei la puricat. Cind e motorul rece ridica capota si pune mina pe relee, vezi daca e vreunul cald, tot la fel si sub bord, casetofonul, inchiderea centralizata.....etc.
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
mario14042008 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 November 12 ![]() |
scuzama dar ce sa masor ca de stiut stiu sint electronist am masurat bateria si am 12 v si 30 amperi bateria e de 70 amperi ar putea fi bateria pe duca >??? am sa icerc si sa verific relele ,si sub bord pela sigurante peacolo?? si ichiderea centralizata pe unde e??
![]() |
--------------------
renault
19
1989
|
|
john reno |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Operatia asta nu stiu sigur cum se face, ar fi ceva asa: cu motorul pornit masori cit iti baga alternatorul, dupa care aprinzi pozitii si faza scurta si masori din nou si ar trebuii sa ai cam 14 v. Tu ai 12 v cu motor pornit sau oprit ? Daca e cu motorul pornit nu e bine, trebuie sa ai putin peste 13v. O baterie chiar si noua se descarca daca faci curse scurte si dese cu consumatori porniti. Fa inca o data masuratorile, cu motor pornit si oprit si pune aici valorile.
14,4 v ar trebuii sa ai cu motor pornit. This post has been edited by john reno: 11 Nov 2012, 08:28 |
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
mario14042008 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 November 12 ![]() |
salutare am masurat cum miai sugerat si am 12, 3 v cu motorul oprit . si 4,0v cu motorul pornit plus poziti si faza scurta. si fara lumini 4,4 v am verificat si relele si sint reci sub bord mai sint niste relee linga sigurante si lafel erau reci a mai ramas inchiderea centralizata care nu stiu unde e situata . am vb si cu un" mecanic" si mia recomandat sa schimb bateria tu imi mai recomanzi sa mai verific si alceva ? probabil volti are dar nare amperi suficienti??
|
--------------------
renault
19
1989
|
|
john reno |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Pina la schimbarea bateriei mai vorbim, ai zis ca e buna. Ce curse faci ? Daca faci curse scurte si consumatori (casetofon, lumini etc) porniti, bateria nu are timp sa se incarce. Nu am inteles sau nu ai scris bine, ai 4 v sau 14 v ?
0732 069 394 Daca are voltaj bun si nu are amperaj, fa-i o incarcare. This post has been edited by john reno: 13 Nov 2012, 18:09 |
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
mario14042008 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 November 12 ![]() |
ai avut dreptate era un releu dela incalzier pitit linga motor care se incalzeste cind e masina oprita inseamna ca e ars?? si trebue schimbat?? in legatura cu bateria am schimbato din cauza ca incepuse sa curga acidu din ia nu stiu de ce poate imi spui tu de moment am scos releul pina imi iau altul nu stiu daca am facut bine dar de moment nu imi trebue incalzirea se poate intimpla ceva daca lam scos??? asa cel putin numi mai omoara bateria zic eu. mai exact e releul de linga motorasul de aer conditionat in drept cu volanul linga stergatoare . faptu ca se incalzeste poate sa fie si alta problema sau doar releul ars???
This post has been edited by mario14042008: 19 Nov 2012, 21:59 |
--------------------
renault
19
1989
|
|
john reno |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Nu am inteles bine de la ce este releul acela. Daca se incalzeste caind e motorul oprit nu e bine. Incearca sa-l cureti sau pune altul si vezi daca se incalzeste. Releul tau nu cred ca e ars, a ramas lipit inauntru, da-i cu niste spray de contacte inauntru, desfaci capacul de plastic sin pulverizezi spray pe contactele alea din releu. 0732 096 394, numarul de mai sus e gresit.
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
mario14042008 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 November 12 ![]() |
releul e exact pe curu la motorasu {ventilator} care baga aer cald si rece in masina .motorasu este exact dupa parbriz spre motor sub stergatoare cum ridici capota in stiga ai bateria si in dreapta motorasu asta de care iti zic pe aceasi linie . cind scot releul nu mai baga nici cald nici rece nu mai porneste nici ventilatoru asa insamna ca e bun?? . numi ramine decit sa cumpar altul sa probez . de incalzit se incalzeste numai pe doua parti nu pe toate laturile si asta cu motorul oprit releul e un boschi 0332204151 la 12v 20 30A si e si cam scump am inteles ca e undeva la 10 euro cam scum zic eu 200 face toata masina
![]() <span class='edit'>21 Nov 2012, 22:09:</span> am reusit sal defac are o mare bobina in interior si o lamela intre 2 picioruse si sta lipita de piciorusu care e masa asa trebue sa stea???ARE 5 PICIOARE 1 lamela 2masa 3si 4 bobina si unu de care se lipeste lamela cind se deslipeste de cel de masa sper cai inteles nu stiu cit de bine tiam explicat ![]() This post has been edited by mario14042008: 21 Nov 2012, 22:24 |
--------------------
renault
19
1989
|
|
john reno |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Din ce ai povestit inteleg ca, citeodata lucreaza citeodata nu. Daca se incalzeste cu motorul oprit nu e bine. Incearca sa imprumuti unul si sa faci proba cu el.Incearca sa pui aici o poza cu el.
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
mario14042008 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 November 12 ![]() |
am depistat ca nu e singuru care se incalzeste mai e unu in cutia cu centralita deci sint doua care sse incalzesc cu motoru oprit cred ca e vorba de un scurt dar unde poate fi?? daca scot sigurante dela ventilator se aude cum se desconecteaza releele si se racesc dupaia . cum bag siguranta se conecteaza cea ce nu cred ca e normal zic ca normal ar fi sa se cupleze numai cind dau drumu la ventilator nu sa stea cuplat tot timpu nu??? miine o sa fac citeva poze asa ai putea sati faci o idee mai precisa
|
--------------------
renault
19
1989
|
|
garfield_09 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 11 August 09 From: ploiesti ![]() |
Salut. Are cineva idee daca se potriveste chiulasa de pe un reno 19 motor 1.9diesel pe o dacie papuc motor 1.9diesel ? Codul motoarelor e aceasi F8Q, dar unii mecanici zic ca nu merge, alti ca da. Va multumesc.
|
--------------------
renault
R 5
86 garfieldalin@yahoo.com
|
|
catalin.g |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 9 September 11 From: iasi ![]() |
daca e acelasi cod de motor merge...
|
--------------------
Renault 19
Renault 19
- IS 03 YGK
1991 1.4 gtr
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
QUOTE(catalin.g @ 5 Dec 2012, 09:32) In primul rand nu are cum sa fie acelasi cod de motor R19 sa fabricat pana la mijlocul anilor 90 si avea injectie mecanica Papucul diesel mult dupa ce R19 a iesit din fabricatie si are injectie "electronizata" F8Q este tipul de motor, un cod de motor ar fi F8Q-706 (a echipat R19) ia baga un ochi aici sa vezi care pe ce coduri merg http://haray.en.alibaba.com/productgroupli...10/Renault.html This post has been edited by BiGBearRO: 6 Dec 2012, 09:45 |
--------------------
Toyota
AURIS
- IF-94-URS
Touring Sport 2015
|
|
garfield_09 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 11 August 09 From: ploiesti ![]() |
Pompa de injectie mecanica de pe un reno 19 merge sigur pe un papuc. Am facut multi modificarea asta. Deci asta nu ar fi o prob
![]() |
--------------------
renault
R 5
86 garfieldalin@yahoo.com
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 19:23 |