Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Bara de rigidizare intre amortizoare, gresit numita "bara stabilizatoare"

Face
post 11 Feb 2006, 12:32
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




Uliuuu ... de unde pana mea ati scos fratioare preturile astea.
La noi bara de rigidizare fata sus este 100 EURO si spate sus 42 EURO (cu TVA inclus)


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NightRider
post 11 Feb 2006, 19:29
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 12 April 05
From: Cluj Napoca




asa mi-a dat pretu la ausburg...naspa faza...noh lasa ca-i bine de stiut...ma duc sa-mi anulez comanda...ca nu merita...la asa diferenta mare...


--------------------
Renault Clio 2004 Extreme

Renault Clio II Bicorp Extreme 1.5 DCI 80 cp, 2004 Negru

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toto - BOD
post 12 Feb 2006, 00:27
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 556
Joined: 18 January 05
From: Craiova




blink.gif e diferenta foarte mare de pret!!!

NightRider -> e bine ca nu ai platit avans cand ai facut comanda!

later edit:

QUOTE
spate sus 42 EURO (cu TVA inclus)


Se potriveste si pe symbol???

and later

aveti vre`o poza cu o bara stabilizatoare deja montata pe un clio! nu de alta dar m-am uitat azi la symbolul meu si din cate mi se pare nu prea se poate pune o astfel de bara! (pe clopotul amortizorelor nu este loc de prindere a unui surub, cel putin nu din fabrica asa cum am vazut la alte masini). Poate ma lamureste Face.


--------------------
Renault Clio - BOD 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Face
post 12 Feb 2006, 13:34
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




O sa fac o poza saptamana asta ca ma duc sa le pun si eu pe masina ... ideea e ca bara din fata trebuie un pic modificata la mine pentru ca vine exact in dreptul dopului ala mic de la instalatia de aer conditionat asa ca, ori se indoaie un pic bara, ori se muta dopul. Bara din spate vine perfect doar ca va trebui sa fac o alta cutie pentru woofer din cauza ei smile.gif


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 6 Mar 2006, 19:06
Post #35


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.908
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Am montat bara pe R 21, se simte ceva diferenta, nu stiu daca e chiar pe bune sau mai curand efect placebo...ce pot spune e ca la urcat borduri parca masina e mai inchegata...si in curbe cu viteza parca sta mai bine. Plus ca nu mai rupe aderenta asa usor pe ud...per total, sunt happy...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diaboliq
post 10 Jun 2006, 02:40
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 June 06




eu mi-am luat de la Mach1 pt fatza si de la augsburg pt spate. Fata e omp iar spatele Rieger. Recomand calduros montarea lor smile.gif impreuna... ISI MERITA BANII !!! DACA AI OCAZIA IA!!!!.... Imbunatatzeste tinuta de drum mult...

This post has been edited by Diaboliq: 10 Jun 2006, 02:42


--------------------
Renault Megane RS 250 @ 442NM 340CP 2011
Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciocavlad
post 31 Aug 2006, 22:27
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 May 06




dupa parerea mea bara aia nu are decat un efect estetic.... din poza de mai sus mie imi da impresia ca este pusa ca sa nu se miste telescoapele, dar oricum telescoapele nu se misca , ca doar sunt prinse in caroserie cu suruburi....

bara asta e ceva similar cu potcoava de la franele de la bicicleta,...numai ca acolo potcoava e de folos pt ca s-ar craci furca fara ea, dar aici?


--------------------
dacia 1400 - XHZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Aug 2006, 22:35
Post #38


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Aici se apropie laturile caroseriei cand se torsioneaza masina. Nu e asa de teapana pe cat ai crede.

si a mea a venit cu ea din fabrica smile.gif

Si chiar si la bicicleta, cu toate ca n-am o furca tocmai ieftina, dimpotriva, daca strang 'energic' de frana de fata, bratele furcii se cracaneaza.

This post has been edited by R19/16v: 31 Aug 2006, 22:36


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 31 Aug 2006, 22:45
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




eu zic ca un strut bar e foarte de folos daca masina iti este facuta de drifturi... altfel nu prea are rost... zic eu



--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Aug 2006, 22:58
Post #40


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Parerea mea e in felul urmator: niciunul dintre noi nu e expert mai mare ca cei de la reno. Cu totii il cunoastem pe reno ca fiind o firma care nu pune mai mult decat trebuie pe o masina; pentru el acel strut bar e o cheltuiala suplimentara enorma, iar daca el a considerat ca trebuie facuta cheltuiala respectiva pt existenta reperului respectiv, atunci musai trebuie, indiferent daca noi credem ca e folositoare sau nu.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 8 May 2008, 14:53
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




as pune si eu pe scenic da nu cred ca pot...

daca a vazut cineva sau are poze tare as fii curios cum e montata

This post has been edited by tuner: 8 May 2008, 14:54


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 8 May 2008, 18:28
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Dragii miei preteni , daca acea banala bara ar fi facut lucruri atat de maretze precum credeti (unii), nu costa fabricantii de automobile mai mult de 20-30 E fata-spate si orice model din lumea asta ar fi avut cate trei bare d'alea pe fata si trei pe spate ,ce dreq, alea sunt facute intr-adevar pt masinile de curse la care toata caroseria are modificari importante de structura. Voi vreti sa puneti la o undita de trestie varf de carbon mey ????!!!

This post has been edited by Axe: 8 May 2008, 18:29


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 8 May 2008, 19:26
Post #43


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




strut bar-ul se preteaza foarte bine cu o suspensie sport... am circulat mult cu R25 cu si fara strut bar ... se simte diferenta...

Am atasat si niste poze cu strut bar pe Megane 1, probabil ca este indentic si pt. Scenic...

Attached thumbnail(s)
588853_42_full.jpg ( Size: 58.51k ) Number of downloads: 1254
588853_45_full.jpg ( Size: 43.96k ) Number of downloads: 1361
588853_46_full.jpg ( Size: 55.61k ) Number of downloads: 1318


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 10 May 2008, 17:33
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




bara shtrutz smile.gif, este un fel de cine mai crede in icoanele plangatoare ....... ? big_wheel.gif

This post has been edited by Axe: 11 May 2008, 14:46


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 10 May 2008, 22:05
Post #45


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




Strut-barul fara suspensie sport (arcuri+amortizoare)se cam plictiseste pe masina (mai ales pe cele model mai nou ) pentru ca nu prea are ce face...lucreaza suspensia masinii in locul lui.
La o suspensie sport , fiind rigida ,cand se merge pe portiuni accidentate,se absoarbe o cantitate mai mica de energie "la roata" aceasta transmitandu-se caroseriei,si aici intervine strut-barul avand grija sa nu apara deformari in caroserie.
Deci parerea mea e ca nu e prea util...sau mai bine zis se incepe cu alte modificari... ale suspensiei prima data apoi ale caroseriei si la final "cireasa de pe tort" - strut-bar. smile.gif

This post has been edited by adrian mgn: 10 May 2008, 22:06


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- - Smoked taillights BMC filters-Chrome window trims-Xenon
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 May 2008, 23:35
Post #46


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Corect... amortizoare, arcuri si dupa aceea ..fara nu are nici un rost...am spus asta si in postul de mai sus...cu toate ca vad sunt unii si cu chef de misto... sau poate acuma au auzit prima data de asa ceva..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 11 May 2008, 14:48
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




nu ca nu are rost, este chiar daunatoare pt ca mareste fortele in locuri in care nu trebuiau sa apara !


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 May 2008, 20:12
Post #48


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Da, da biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ... la fel si suspensia sport ... te face sa schimbi bucsile mai des...si jantele mai mari cu anvelope cu bara mai mica...dar toate astea unde duc... catre o tinuta de drum mult mai buna a masinii....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 13 May 2008, 21:03
Post #49


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




Nu te supara pe mine cj-98-czh dar strut-barul nu are legatura cu tinuta de drum a masinii - asta e unul din miturile soferilor- si de aceea insist cu inca un post...strut-barul e o componenta de "protectie" a masinii care in cazul in care ai o suspensie sport ajuta masina sau mai bine zis caroseria, o protejeaza de fortele suplimentare care apar la nivelul locurilor de prindere a amortizoarelor pe caroserie...ideea ca in capetele barii se afla " doua maini" care iti "apasa" masina pe asfalt in viraje si astfel iti creste manevrabilitatea sau sportivitatea masinii e falsa si nu are nici un suport practic

Si da suspensia sport iti "papa" bucsile mai repede pentru ca alea stock nu se compara cu cele de competitie...dar aici ai dreptate iti imbunatateste comportamentul rutier


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- - Smoked taillights BMC filters-Chrome window trims-Xenon
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 May 2008, 21:18
Post #50


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




are si inca mare...dar numai alaturi de o suspensie sport calumea...adica aia prima data si dupa aceea strutbarul... dar ma rog hai sa nu intram in polemici ca nu are sens...eu am vazut chestia asta pe propria masina...cum era fara strubar si cum era cu el... nu spun ca transforma masina in altceva...spun ca ajuta... si ca idee pe R25 m-a costat suspensia aprox. 1000 Euro... acum 3 ani... amortizoare Koni reglabile si arcuri Eibach... deci nu sunt genul care sa puna prostii pe masina... pun lucruri de calitate si care sa ajute ca altfel..

This post has been edited by cj98czh: 13 May 2008, 21:19


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 23 May 2008, 18:30
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Din pacate,nici a mea nu are din fabrica, dar am observat ca are locasurile de prindere. Rolul este destul de mare pe timp lung si pe drumuri proaste, motoarele fiind grele. Daca v-ati uita pe strada la masinile mai vechi- Ford Sierra, Opel Record se observa efectul lipsei acestei bare prin "cracanarea" rotilor fata, asta fiind principalul rol, mai ales la o suspensie rigida, dar ni numai. Toate masinile cu suspensie tip MCPEARSON (sper ca am scris bine) au nevoie de aceasta, mai ales daca nu sunt prea usoare...


--------------------
renault espace - bulgariax4 2.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hop_shy_yo
post 15 Mar 2010, 18:23
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 11 April 08
From: Timisoara, Romania




a montat cineva pe laguna 2 si daca da se simte diferenta? ms


--------------------
Renault Laguna 2 - MH 66 BIZ 2002 Privilège
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 1 May 2010, 23:52
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Mi-am confectionat bara in garaj si a iesit cam asa:
P4250062.JPG ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 1056

Rezultatul este o sensibila imbunatatire a rigidizarii caroseriei. Masina este mai iertatoare cu denivelarile mici si in viraje se simte mai "legata". Inclusiv la coborarea de pe borduri masina se compoarta mai bine.


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 17 Nov 2012, 15:46
Post #54


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




eu de exemplu am aceea bara din fabrica, si este un 1.9d 65 cp, mai batranesc, nu e de raliu.circul cu el ca pensionarii:).cu sa fara ea tot asa se comporta.
ci stie, eu am inteles ca este pt rigidizare sau pt. tamponare laterala!


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu - SJ 89 TOM 1997, inmatricula t99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 10:14
Dacia