Bara de rigidizare intre amortizoare, gresit numita "bara stabilizatoare"
![]() ![]() ![]() |
Bara de rigidizare intre amortizoare, gresit numita "bara stabilizatoare"
Face |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 6 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 - 1,4l 16v Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat .. |
|||
NightRider |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 12 April 05 From: Cluj Napoca ![]() |
asa mi-a dat pretu la ausburg...naspa faza...noh lasa ca-i bine de stiut...ma duc sa-mi anulez comanda...ca nu merita...la asa diferenta mare...
|
--------------------
Renault
Clio
2004 Extreme Renault Clio II Bicorp Extreme 1.5 DCI 80 cp, 2004 Negru |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
![]() NightRider -> e bine ca nu ai platit avans cand ai facut comanda! later edit: QUOTE spate sus 42 EURO (cu TVA inclus) Se potriveste si pe symbol??? and later aveti vre`o poza cu o bara stabilizatoare deja montata pe un clio! nu de alta dar m-am uitat azi la symbolul meu si din cate mi se pare nu prea se poate pune o astfel de bara! (pe clopotul amortizorelor nu este loc de prindere a unui surub, cel putin nu din fabrica asa cum am vazut la alte masini). Poate ma lamureste Face. |
--------------------
Renault
Clio
- BOD
2003
|
|
Face |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 6 October 04 From: Bucuresti ![]() |
O sa fac o poza saptamana asta ca ma duc sa le pun si eu pe masina ... ideea e ca bara din fata trebuie un pic modificata la mine pentru ca vine exact in dreptul dopului ala mic de la instalatia de aer conditionat asa ca, ori se indoaie un pic bara, ori se muta dopul. Bara din spate vine perfect doar ca va trebui sa fac o alta cutie pentru woofer din cauza ei
![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 - 1,4l 16v Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat .. |
|
b06fcn |
![]()
Post
#35
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.908 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Am montat bara pe R 21, se simte ceva diferenta, nu stiu daca e chiar pe bune sau mai curand efect placebo...ce pot spune e ca la urcat borduri parca masina e mai inchegata...si in curbe cu viteza parca sta mai bine. Plus ca nu mai rupe aderenta asa usor pe ud...per total, sunt happy...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Diaboliq |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
eu mi-am luat de la Mach1 pt fatza si de la augsburg pt spate. Fata e omp iar spatele Rieger. Recomand calduros montarea lor
![]() This post has been edited by Diaboliq: 10 Jun 2006, 02:42 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
ciocavlad |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 2 May 06 ![]() |
dupa parerea mea bara aia nu are decat un efect estetic.... din poza de mai sus mie imi da impresia ca este pusa ca sa nu se miste telescoapele, dar oricum telescoapele nu se misca , ca doar sunt prinse in caroserie cu suruburi....
bara asta e ceva similar cu potcoava de la franele de la bicicleta,...numai ca acolo potcoava e de folos pt ca s-ar craci furca fara ea, dar aici? |
--------------------
dacia
1400
- XHZ
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#38
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Aici se apropie laturile caroseriei cand se torsioneaza masina. Nu e asa de teapana pe cat ai crede.
si a mea a venit cu ea din fabrica ![]() Si chiar si la bicicleta, cu toate ca n-am o furca tocmai ieftina, dimpotriva, daca strang 'energic' de frana de fata, bratele furcii se cracaneaza. This post has been edited by R19/16v: 31 Aug 2006, 22:36 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dobro_c |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 14 August 06 From: Baia Mare ![]() |
eu zic ca un strut bar e foarte de folos daca masina iti este facuta de drifturi... altfel nu prea are rost... zic eu
|
--------------------
Renault
Megane
2005 1.6
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#40
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Parerea mea e in felul urmator: niciunul dintre noi nu e expert mai mare ca cei de la reno. Cu totii il cunoastem pe reno ca fiind o firma care nu pune mai mult decat trebuie pe o masina; pentru el acel strut bar e o cheltuiala suplimentara enorma, iar daca el a considerat ca trebuie facuta cheltuiala respectiva pt existenta reperului respectiv, atunci musai trebuie, indiferent daca noi credem ca e folositoare sau nu.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
tuner |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
as pune si eu pe scenic da nu cred ca pot...
daca a vazut cineva sau are poze tare as fii curios cum e montata This post has been edited by tuner: 8 May 2008, 14:54 |
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
Axe |
![]() ![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Dragii miei preteni , daca acea banala bara ar fi facut lucruri atat de maretze precum credeti (unii), nu costa fabricantii de automobile mai mult de 20-30 E fata-spate si orice model din lumea asta ar fi avut cate trei bare d'alea pe fata si trei pe spate ,ce dreq, alea sunt facute intr-adevar pt masinile de curse la care toata caroseria are modificari importante de structura. Voi vreti sa puneti la o undita de trestie varf de carbon mey ????!!!
This post has been edited by Axe: 8 May 2008, 18:29 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
strut bar-ul se preteaza foarte bine cu o suspensie sport... am circulat mult cu R25 cu si fara strut bar ... se simte diferenta...
Am atasat si niste poze cu strut bar pe Megane 1, probabil ca este indentic si pt. Scenic... Attached thumbnail(s) 588853_42_full.jpg ( Size: 58.51k ) Number of downloads: 1254 588853_45_full.jpg ( Size: 43.96k ) Number of downloads: 1361 588853_46_full.jpg ( Size: 55.61k ) Number of downloads: 1318 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Axe |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
bara shtrutz
![]() ![]() This post has been edited by Axe: 11 May 2008, 14:46 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#45
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
Strut-barul fara suspensie sport (arcuri+amortizoare)se cam plictiseste pe masina (mai ales pe cele model mai nou ) pentru ca nu prea are ce face...lucreaza suspensia masinii in locul lui.
La o suspensie sport , fiind rigida ,cand se merge pe portiuni accidentate,se absoarbe o cantitate mai mica de energie "la roata" aceasta transmitandu-se caroseriei,si aici intervine strut-barul avand grija sa nu apara deformari in caroserie. Deci parerea mea e ca nu e prea util...sau mai bine zis se incepe cu alte modificari... ale suspensiei prima data apoi ale caroseriei si la final "cireasa de pe tort" - strut-bar. ![]() This post has been edited by adrian mgn: 10 May 2008, 22:06 |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
- Smoked taillights
BMC filters-Chrome window trims-Xenon Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Corect... amortizoare, arcuri si dupa aceea ..fara nu are nici un rost...am spus asta si in postul de mai sus...cu toate ca vad sunt unii si cu chef de misto... sau poate acuma au auzit prima data de asa ceva..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Axe |
![]() ![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
nu ca nu are rost, este chiar daunatoare pt ca mareste fortele in locuri in care nu trebuiau sa apara !
|
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, da
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#49
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
Nu te supara pe mine cj-98-czh dar strut-barul nu are legatura cu tinuta de drum a masinii - asta e unul din miturile soferilor- si de aceea insist cu inca un post...strut-barul e o componenta de "protectie" a masinii care in cazul in care ai o suspensie sport ajuta masina sau mai bine zis caroseria, o protejeaza de fortele suplimentare care apar la nivelul locurilor de prindere a amortizoarelor pe caroserie...ideea ca in capetele barii se afla " doua maini" care iti "apasa" masina pe asfalt in viraje si astfel iti creste manevrabilitatea sau sportivitatea masinii e falsa si nu are nici un suport practic
Si da suspensia sport iti "papa" bucsile mai repede pentru ca alea stock nu se compara cu cele de competitie...dar aici ai dreptate iti imbunatateste comportamentul rutier |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
- Smoked taillights
BMC filters-Chrome window trims-Xenon Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
are si inca mare...dar numai alaturi de o suspensie sport calumea...adica aia prima data si dupa aceea strutbarul... dar ma rog hai sa nu intram in polemici ca nu are sens...eu am vazut chestia asta pe propria masina...cum era fara strubar si cum era cu el... nu spun ca transforma masina in altceva...spun ca ajuta... si ca idee pe R25 m-a costat suspensia aprox. 1000 Euro... acum 3 ani... amortizoare Koni reglabile si arcuri Eibach... deci nu sunt genul care sa puna prostii pe masina... pun lucruri de calitate si care sa ajute ca altfel..
This post has been edited by cj98czh: 13 May 2008, 21:19 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Din pacate,nici a mea nu are din fabrica, dar am observat ca are locasurile de prindere. Rolul este destul de mare pe timp lung si pe drumuri proaste, motoarele fiind grele. Daca v-ati uita pe strada la masinile mai vechi- Ford Sierra, Opel Record se observa efectul lipsei acestei bare prin "cracanarea" rotilor fata, asta fiind principalul rol, mai ales la o suspensie rigida, dar ni numai. Toate masinile cu suspensie tip MCPEARSON (sper ca am scris bine) au nevoie de aceasta, mai ales daca nu sunt prea usoare...
|
--------------------
renault
espace
- bulgariax4
2.2
|
|
Hop_shy_yo |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 11 April 08 From: Timisoara, Romania ![]() |
a montat cineva pe laguna 2 si daca da se simte diferenta? ms
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- MH 66 BIZ
2002 Privilège
|
|
aurelul8 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
Mi-am confectionat bara in garaj si a iesit cam asa:
P4250062.JPG ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 1056 Rezultatul este o sensibila imbunatatire a rigidizarii caroseriei. Masina este mai iertatoare cu denivelarile mici si in viraje se simte mai "legata". Inclusiv la coborarea de pe borduri masina se compoarta mai bine. |
--------------------
Renault
Megane
- PH 07 KKA
2000 1,6 16 v rxe bicorp
|
|
hathazy |
![]()
Post
#54
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
eu de exemplu am aceea bara din fabrica, si este un 1.9d 65 cp, mai batranesc, nu e de raliu.circul cu el ca pensionarii:).cu sa fara ea tot asa se comporta.
ci stie, eu am inteles ca este pt rigidizare sau pt. tamponare laterala! |
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
- SJ 89 TOM
1997, inmatricula t99
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 10:14 |