Doar un sfat...sa-i mai dai
![]() ![]() ![]() |
Doar un sfat...sa-i mai dai
flohusky |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
VladSoare |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
dCi-ul nu mai pica. Doar primele loturi aveau un defect de proiectare.
Trancanitul ar putea fi de la vreo bucsa. Sint ieftine si usor de schimbat, iar in gropile noastre se strica la orice masina, oricit de scumpa. Asta nu e motiv de vindut masina, mai ales daca in rest ai fost multumit de ea. Sistemul de injectie nu-ti va pica a doua oara. Eu daca ar fi sa-mi iau Megane nu m-as uita decit la 2.0 16V. Ori ala, ori deloc. Dar asta e numai o chestiune de gust si de buget. ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
zeze |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
flo, din ce an e Dci-ul tau?
adica, e lot 2002? merci. |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
flohusky |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati ![]() |
parca da, e din 2002. e comandat in 2003, prin ianuarie si a venit in tara dupa app 2 luni, dar daca tin bine minte e facut prin decembrie 2002. ei mi-au schimbat toata injectia, care pare putin diferita (doar unele conducte, care parca sunt mai bine protejate). ei mi-au zis ca motorul e impecabil, iar acum, cu noua injectie, e ca nou. si are numai 33k km. de trancanit a trancanit spatele de noua, ca e foarte rigida suspensia, ca la tractor. nu filtraza nici cea mai mica pietricica. chestia asta imi da de gandit si ma gandesc ca incet-incet va ceda sasiul, caroseria. deja caroseria "paraie" la traversari peste o bordura, caz in careo parte a caroseriei o ia intr-o parte si cealalta parte in alta.intelegeti vo ce vreti sa spun. Si nu imi place si spatiul din spate. In fata e acceptabil pt. clasa ei. Nu stiu ce sa fac. Faza cu "s-a rezolvat problema cu injectia" nu prea imi tine de cald. cica e o problema cu o anumita componenta din pompa, care cedeaza usor la apa din motorina si la motorinele mai uscate. Atat timp cat traim in Romania si motorina va fi aceeasi, ma astept sa patesc din nou patania .
|
-------------------- |
|
sorin |
![]()
Post
#5
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Salut.Tu care 1.5dci ai pe Clio?Cel cu prima generatie de common rail?Poate alea erau mai slabe,bineinteles ca poti da vina usor pe combustibilul comercializat la noi.Din experienta proprie pot sa-ti spun ca 1.5dci(common rail gen.2) care l-am avut pe un Megane2 hatchback si de care am tras 45.000 km nu a avut nici cea mai mica problema(revizii la 10.000).Acuma am un Megane2 Estate 1.9 dci si 10.000km si sunt foarte multumit cu exceptia plecarii de pe loc cu motorul rece cand ajung in zona cuplului maxim 1800-2000tr/min haraie urat de tot dar pe masura ce se incalzeste devine surprinzator de silentios pentru un diesel.
___________________________________________ Megane2 Estate 1.9dci Aut.Conf.Otoman This post has been edited by cmandrei: 10 Mar 2006, 18:16 |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
zeze |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
si al meu dci e din 2002...
anul asta, cred ca acu' 1 luna m-au chemat ca sa schimbe nu stiu ce conducte care pleaca din filtru si se duc spre pompa.(totul moca, desi masina a iesit de ceva vreme din garantie....insa nici o vorbulita despre celelalte bug-uri). se tot vehiculeaza ideea ca, doar primele dci-uri au avut probleme cu pompa... mai apoi, prin schimbarea furnizorului acestei piese, rezolvandu-se problema. am tot intrebat, care-s loturile de dci-uri atinse de "filoxera" asta a pompelor bushite. n-am aflat nimic concret. doar incurajari (bune si astea!). se spunea ca, loturile din 2002 (toamna) sunt din cele norocoase. adica au pompa schimbata. dar tu vii aci ca sa darāmi speranta mea ca... "poate ca masina asta nu e din cea cu probleme". ma rog. daca mai afli ceva, spune-ne. spor |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
flohusky |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati ![]() |
NU stiu ce generatie e, dar va pot spune ca e 1,5 dci de 65CP si e achizitionat in februarie sau martie 2003. E modelul symbol authentique parca, cel cu portbagajul prelungit. Cred ca sunt sanse ca injectia sa nu mai faca figura, dar daca mi-o face, imi cumpar 2 cai si o fac caruta, ca eu motorul nu il mai fac, caci ma costa cam 120 mil. Eventaul as putea desface, la un service bun, rezervorul si conductaraia si sa le curat bine si sa incerc sa recuperez ce se mai poate recupera din pompa si injectoare, Binenenteles, filtrul trebuie schimbat integral. Si poate as ajunge in felul asta la un pret mult sub 120 mil. Daca asta mi se intampla iar pe la vreo 70k km, cand masina inca este in stare f buna ca motor, caroserie si altele, as face acest tip de reparatie doar ca sa o vand imediat. Asa ca m-am gandit de ce sa nu o vand eu acum, cat pot lua pe ea destui bani din suma platita initial si cu banii obtinuti sa ma apropii de un megane ? Si apoi nu stiu cum sunt alte clio, dar a mea cred ca are un pachet de drumuri grele spre foarte grele, chiar off-road, ca iti clantane dintii in gura de la arcurile alea foarte tari, nu filtreaza nimic, nici cele mai mici denivelari din carosabil, iar daca totusi le filtreaza, raspunde cu o trancaneala. Si m-am saturat de lipsa spatiului in general (desi asta nu e defect de fabricatie) - nu ai unde sa-ti pui picioarele (am 1,90m) cand stai in spate, nu ai unde sa pui si tu niste obiecte personale decat prin usi sau in torpedoul ala in care incap doar 1 sticla de 1/2 l, o hartie igenica si un pix pe langa ele. Sa nu mai zic ca torpedoul nu e luminat, desi la toate daciile berlina este. Vreau si eu sa ma simt in masina cat mai bine, ce sa mai zic... Cat despre chestii pro, sunt multumit de reprizele motorului, de pornire, de frane (ABS), de caroserie, de instrumentele de bord inclusiv radiocasetofonul integrat si ce sa mai zic, or mai fi si altele.
|
-------------------- |
|
VladSoare |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Pachet de drumuri grele nu inseamna suspensii tari, ci dimpotriva. Suspensiile tari nu sint bune prin gropi. Alea pentru off-road sint foarte moi si filtraza bine denivelarile.
Ma surprinde ca ti se pare tare suspensia. Poate ca amortizoarele tale sint terminate. Mie Symbolul mi se pare mai moale decit bicorpul. In bicorp imi cam clantaneau dintii la gropi, pe cind in Symbol nu prea. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 18:02 |