Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
![]() ![]() ![]() |
Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
theodor2004 |
![]()
Post
#601
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|||
alexgeogabriel |
![]()
Post
#602
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Cum am zis, este unul si acelasi produs, fie Varta, fie Bosch, 8 ani poate p vremea cand erau 100% nemtesti sau cel putin neromanesti.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#603
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu prea, gama varta silver dynamics .. este peste "orice baterie"
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
vallixx |
![]()
Post
#604
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu imi faceam probleme daca imi intra cea de 247 (respectiv 60 Ah).......dar m-am uitat azi sub capota si am fix baterie de 47Ah cu 420 A.
Deci ce am gasit eu, de 53 -54 Ah.....sunt prea destul. 60 Ah chiar nu are rost .... This post has been edited by vallixx: 29 Jan 2014, 10:11 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
barcelona |
![]()
Post
#605
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
Mutlu de 47Ah am si eu.
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#606
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Toata lumea are Mutlu de 47 din fabrica, vezi ca exista si cu 50-60 Ah la dimensiuni de 207. De la Varta gasesti doar Black dynamic sau echivalent Bosch s3 pentru 45 ah, cel putin asarata la ei pe site.
This post has been edited by alexgeogabriel: 29 Jan 2014, 12:47 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
UXE |
![]()
Post
#607
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
vallixx |
![]()
Post
#608
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Scump!
![]() Eu am gasit cu 294 Varta Silver, 299 Bosch S5, 298 Tudor High Tech (garantie 1 an in plus) This post has been edited by vallixx: 29 Jan 2014, 16:50 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#609
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Addyd |
![]()
Post
#610
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 November 10 ![]() |
Pana la urma pentru 1.5 dci ce vine pus din fabrica?
SuperInginerii aia de la Renault s-ar putea sa fi calculat si ei exact ce baterie trebuie pusa pentru clima noastra. Daca din fabrica s-a pus 50 de Ah nu cred ca e nevoie sa punem noi de 70. Acum stiu ca fiecare face ce vrea cu masina lui, dar nu cred ca e bine sa punem mult prea mare pentru a invarti un motor de 1.5. |
--------------------
Renault
Clio
- db06aaa
2004 1.5dci ...
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#611
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Important este curentul de pornire la rece, sa fie cat mai aproape de 600A (valoarea bateriei din fabrica). Capacitatea nu este atat de importanta.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#612
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Capacitatea aia o face sa reziste in timp .... una de 50 nu o sa tine cat alta de 70 veci neam .... desi cea de 70 se degradeaza in timp mai are putere sa duca .... Am mai dat un exemplu de cateva ori ... eu pe masina am pus bateria de 62ah de pe masina veche care am dat-o la remat ... bateria e din 2007 cu 540 amperi.. A fost saraca descarcata, incarcata de n ori ... si pe redresor si pe masina... Si dupa atatia ani cu muzica si pozitiile pornite ma tine 3 ore... ( sonorizarea are undeva la 200w ) + pozitiile ... la amplificator am legat firul de semnal de la pozitie.... pe cand cea originala, nu depasea 2.5 ore ....
Sunt curios daca pe masina ai avut o baterie de 65ah si pui alta de 55 ce se intampla ? inafara faptului ca alternatorul furnizeaza un curent mai mare la dci-uri si bateria fiind de capacitate mica si proiectata pt anumiti curenti .. gen un motor de 1.2 ... E ca si cum ti-ai incarca acumulatorul de la telefon cu un incarcator de tableta ..... incarcatorul standard avand 5v si 750 mah.... si cel de la tableta tot 5v 2amperi ... In timp acumulatorul se umfla de la amperajul prea mare dat.. Asa e si aici... Daca cineva poate demonstra ca nu e asa, il ascult. |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#613
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Si totusi bateriile originale de 55ah tin 7-8 ani pe dci-uri, de ce? Bateria se umfla si de la descarcari la frig. Pana la urma care e concluzia? Producatorul ala face si el niste calcule, nu? Tu ai baterie produsa de Exide, care vad ca-s durabile.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
aqua |
![]()
Post
#614
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.251 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
eu am o varta blue E11, de 680 si 74Ah, din nov 2007
vad ca inca duce, in conditiile in care a fost f solicitata si pe timpul iernilor o iarna chiar am chinuit-o sa porneasca fara bujiile incandescente, si pornea cam in 6 7 secunde depinde de frigul de afara, deci am tras de ea adevarat este ca periodic faceam drumuri lungi si probabil ca se reincarca, cam la 3 4 luni cand o pica ma duc si iau una fix la fel |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
vallixx |
![]()
Post
#615
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Deci.....pana mea.
Speram ca trec iarna cu bateria actuala, desi stiu ca e obosita, insa azi dimineata abia-abia a plecat. La prima cheie, dar greu. Se simte ca abia invarte. E adevarat, a fost -15 afara, insa eu o tin in Smart Parking d'ala. Nu e incalzita parcarea, dar macar e la adapost de vant. Daca o lasam afara....cred ca...... O mai tine mult gerul ? |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#616
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Saptamana asta si ar cam trebui sa isi revina. Nu ai un vecin sa iti imprumute un redresor? Eu zic ca isi revine cat sa treaca de zilele astea friguroase ca apoi nu mai ai probleme. Apoi nu mai ai treaba.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
vallixx |
![]()
Post
#617
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cat de mult pot sa o mai ajut cu redresorul, eu merg zilnic cu masina, daca nu se incarca de la mers nu stiu cat ar mai putea redresorul sa o ajute.
De pornit, porneste, dar cu cat e mai frig....din ce in ce mai greu. Sper sa treaca frigul asta cat mai repede, ca vara o trec sigur - sigur cu bateria asta si in toamna ii trag o Varta sau un Tudor (inclin spre Tudor pt. ca imi dau 3 ani garantie). This post has been edited by vallixx: 31 Jan 2014, 14:48 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
UXE |
![]()
Post
#618
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai garantia e cam fix-pix la o baterie. Sunt sanse minime sa cada in primii 3 ani.
|
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#619
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Stai linistit vali, ca eu am avut-o in camp deschis la -20 de grade si vant, si am stat cu cheia invartita 10 secunde pana a luat-o si pe urma a mers normal. E de la frigul asta, ca si uleiul ala cred ca era marmelada.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
betamax |
![]()
Post
#620
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Capacitatea aia o face sa reziste in timp .... una de 50 nu o sa tine cat alta de 70 Capacitatea unui acumulator n-are NICI O LEGATURA cu fiabilatea. Impresia ca tine mai mult e data de faptul ca, de exemplu, dupa 5 ani ea ajuge la 50 Ah iar aia de de 50 ajunge la 30 Ah. E ca si cum ti-ai incarca acumulatorul de la telefon cu un incarcator de tableta ..... incarcatorul standard avand 5v si 750 mah.... si cel de la tableta tot 5v 2amperi ... Nu e nici o problema daca-ti incarci telefonul da la o sursa de 5 V ... oricare ar fi aia. Probabil mere si de la calc, ai idee ce amperaj scoate calcu' ? Curentul specificat/scris pe sursa de alimentare este pentru consumul maxim pe care il poate furniza ea (sursa). Consumatorul consuma consumatia care-i trebe. Exemple: 1. Cand motorul e pornit, tensiunea in instalatia electrica a masinii e (aproape) riguros constanta 14,4 V. Si tu ai becuri mai mici (2W) si mai mari (55 W). Minune, alea mici nu crapa, desi sunt conectate simultan cu cele mari. 2. Acasa, ai reteaua de 230 Vca, 50 Hz. si de la aia alimentezi diversi consumatori, in general cu puteri(consumuri) diferite. In timp acumulatorul se umfla de la amperajul prea mare dat.. Asa e si aici... Daca cineva poate demonstra ca nu e asa, il ascult. Precum am spus mai sus, amperajul se ia, nu se da. QUOTE(vallixx @ 31 Jan 2014, 14:41) Nu stiu cat de mult pot sa o mai ajut cu redresorul, eu merg zilnic cu masina, daca nu se incarca de la mers nu stiu cat ar mai putea redresorul sa o ajute. Ajuta. Cat mergi tu cu masina nu e suficient ca sa recuperezi consumul pornirii. Ca banuiesc ca nu mergi 1-2 ore dupa fiecare pornire. This post has been edited by betamax: 31 Jan 2014, 15:41 |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
crisolro |
![]()
Post
#621
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
UXE |
![]()
Post
#622
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai caldura excesiva au mereu , de la motor.
|
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
barcelona |
![]()
Post
#623
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
Cand o pui pe redresor se dau bornele jos?
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
vallixx |
![]()
Post
#624
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Pusul pe redresor inseamna sa o dai jos de pe masina, sa o iei cu tine in casa si sa o tii noaptea la incarcat. Deci....se cam dau bornele jos.
Si mai vreau sa explic un pic niste erori legate de tensiune vs. curent. Bateria auto, incarcatorul de telefon, de tableta, priza din perete....etc...toate sunt surse de TENSIUNE (cea masurata in Volti). El nu livreaza Amperi, ci Volti. Cand acea sursa e conectata intr-un circuit care are un consumator, curentul din acel circuit (masurat in Amperi) este in functie de rezistenta acelui consumator, dupa regula: TENSIUNE = REZISTENTA x CURENT (U=RxI, legea lui Ohm). Ceea ce scrie pe ele referitor la Amperi, este doar capacitatea maxima pe care acea sursa este capabila sa o debiteze in circuit. This post has been edited by vallixx: 31 Jan 2014, 17:40 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
balanel |
![]()
Post
#625
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Daca stai la bloc. Daca stai la curte, nu trebuie data jos de pe masina, cu conditia sa folosesti un redresor electronic, gen CTEK.
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
vasilecool |
![]()
Post
#626
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 30 Jan 2014, 17:26) Important este curentul de pornire la rece, sa fie cat mai aproape de 600A (valoarea bateriei din fabrica). Capacitatea nu este atat de importanta. Am rombat premier 75/750 (ei recomanda pe site,in configurator de 60) .azi am vrut sa pornesc masina (nepornita de fix o saptamana) . Am pus bujia de doua ori si la prima cheie ,a invartit motorul o data ,dupa care a murit ... bateria e fara intretinere. Nu am ce sa verific la ea . O sa ma duc luni la garantie ,sa vad ce or zice . Am citit in certificat recomandarile lor ... te ia durerea de cap ! Vechiul ZAP , avea curent si pentru 7-8 chei lungi ,la -20 de grade . |
--------------------
renault
symbol
- B-46-ANU
2005
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#627
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
O sa ti-o incarce la redresor si ti-o vor da in brate sau o sa te trimita pe unde ai intrat ca bateria este descarcata si nu ai redresat-o la timp.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#628
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
![]() asta de pe clio ,ce-i drept masina e pe benzina este in a-7a iarna Mutlu si cred ca o va trece desi la ger invarte greu, dar masina o ia la cheie ce-i drept mai lunga azi la - 8 grade |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
vallixx |
![]()
Post
#629
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Mutlu a mea e la iarna nr. 6. O sa incerc sa trec iarna asa cu ea (poate nu o mai tine mult frigul), vara o trec sigur si-mi iau baterie in toamna.
Deci 6-7 ani mi se pare ok pentru Mutlu ..... |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
andri1940 |
![]()
Post
#630
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
vasilecool, aceeasi baterie ca tine am si eu, Romabat premier 75Ah/ 750 A curent pornire.
Masina nepornita de vinerea trecuta, cand a inceput sa ninga- azi a demarat imediat, fara nicio emotie din partea bateriei. E drept, nu am diesel, ci 1.6 16v, dar totusi a fost frig... Iar masina a stat in zapada, abia azi am curatat-o. Tind sa cred ca ta a fost descarcata. Pana si Rombat Premier are dopuri, poti sa le scoti si sa o incarci pe redresor din cand in cand daca faci numai drumuri scurte. This post has been edited by andri1940: 1 Feb 2014, 23:52 Attached thumbnail(s) 100_6133.JPG ( Size: 223.19k ) Number of downloads: 164 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th August 2025 - 09:58 |